......................................
......................................
Pekçok 125 cc ve 250 cc'lerin tamamı aslında benim işimi görür. Uzun süre de zaten onları kullandım. Nedense sanki şartmış gibi 600'lüğe biniyorum...
Üç boyoz bir kola
tabiki vergilerden.böyle vergiler olduktan sonra bırak 600cc lıgı 125 e bınemeyecez yakında
Ben yükselttim arkadaş tam 250 cc ye çıktım inanabiliyormusun Zirvedeyim yani. bazıları yalan yannış konuşuyor: yok 1100 cc lik motor varmış, yok 128 BHP gücü olan varmış vs. vs. Motor dediğin bence250 cc olur, eşinlen seni türkiye turu yaptıracak kapasitede ve arıza bilmez olur, o kadar
Poturdak
Çinde 250 cc'den büyüğünü satmak yasak da ondan
GErçekten Çin de 250 cc den .büyüğünü üretmek değil ama satmak kesinlikle yasak.
Bize gelince;
Niye 250 den yukarısı. nereye kadar?Farzedelim 1400 cc olunca nereye gideceksin.Motor 1400 cc olunca her gün gittiğin yerlerden ne kadar farklı olacak rotan?.
Devir ekonomi devri.
Bu benzin fiyatları ve ekonomik şartlarla bir gün gelecek hepimiz vergisiz 99 cc makinalara bineceğiz
vergilerden dolayı binemiyoruz
aslında vergileri azaltsalar tüketim artacak ve daha cok vergil geliri elde edecekler
ekonomi-iktisat yada ekonometri mezunu bi tane adam yok meclliste
Tüketici yaşamak iyi değildir. Üretici olalım Mustafa Kemal ATATÜRK
benim buyuk makına koycak garajım yok dicem abest olcak
böyle vergi böyle benzin fiyatı oldugu surece daha uzun bi sure garaj bulamıyacam sanırım..!'
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
Ben mezun olup meclise girince ilgilenicem motorcu aleminin bu sıkıntılarıyla..
Bu arada uzun 75cc ile başladım, 125 ve sonra 150 kullandım. Sonra tekrar 125'e geçtim. Bundan sonrada 250 düşünüyorum. Fakat daha fazlası bana mantıklı gelmiyor. Motosiklet zevk makinesidir. Herkesinde zevki ve bakış açısı farklı olabilir. 600cc'lik 125hp bir makine pek uygun değil benim düşünceme..
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
arkadaşlar zaten genel olarak baktığımızda türkiye şartlardında 600 cc motor bile çok.. ben bir çok kişiyi biliriyorum hayabusalara 1400 lere binenleri.. hangisi makinanın hakkını verebiliyor hangiisi gidebiliyor ???
cevap : gaz ve kes, gaz ver kes, gaz ver önüne araba çıksın kes, gaz ver yol bitsin kes, gaz ver önünde öküz atlasın kes vs..
bu şartlarla 50'cc'ye düşmemek elde değl. malesef acı gerçek bunlar...
bence öncelik meselesi.eğer eve motordan daha çok ihtiyacın varsa ev alırsın.örnekler çoğaltılabilir.
Drift Religion
ben bir sosyoloğu dinlemiştim. fikir şuydu :
arabalara bir bakın, yollara bir bakın... jiplere binenlere bakın.... insan neden dağ yolları için yapılmış araçlara otoyolda biner ki? işte sorun burda, peki neden dağ yolları ve araziler için yapılan araçların trafiğe çıkmasına izin veriliyor? peki neden fabrikalar bunları satıyor? vergilerini bu kadar yüksek tuttukları halde neden bu azalmıyor? bunların tek cevabı var; insanlar içlerindeki egoyu tatmin edec, parasını gösterecek, param var verir binerim diyecek, yüksek oturacak, insanlara ve dişğer arabalar yüksekten bakacak. daha çok yakıt harcıyacak ama parasını gösterecek.... diyordu.
biz bunu motosiklete uyarlayalım. ama bence 250 değil de rampalar, dağ gezilerini 2 kişiyle zorlanmadan ve türkiye şartlarında arabaların ve özellikle otobanda kız arkadaşınızla birlikteyken tır ve kamyoncuların sıkıştırması ( 2 kez yaşadım ve ölümden döndük. o zaman karar vermiştim 125cc yi satıp en az bir 500 lük almaya. hyosung gv 250 kullandım ama her 250 lik makina 29 Hp değil maalesef ) sıkıştırmalarındaki sıyrılmalar için roadster/naked olarak 500 lük şart. zaten uygun kullanımda büyük makinalar neredeyse bir 250 lik kadar yakıyor. eğer ki sadece şehir içinde kullanılacaksa 250 bile fazla gelebilir ama ara sıyrılmalarında yine şart. yok bizim gibi bu işin tutkunuysak o zaman 600 lük endurolar ve 500 lük nakedları bu kapsamdan çıkartabiliriz diye düşünüyorum. neticede bir zamanlar şehir içinde herkes 50cc. lik mobylette kullanıyordu, şimdi 125 cc lik ( 4 zamanlı) scooterlar bile az geliyor diyenler var.
benim görüşüm bu.
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
diyecek bişey bırakmamışsın sencer.
evet aralarda sıkıştırılma ihtimali yüzünden 250 lik üzeri şart
sıkıysa yakala HAYALBUYSA
Çok benzin yakıyor,,,lastiği çok pahalı,,vergisi çok kazzık,,,Kemalin kulaklarını yine çınlattım tabii..500 cc nin üzeri bence gereksiz..Suzuki GSX-R1000 TAM BEŞ AYDIR SATLIK 16.000 liraya vercem müşteri yok,,22.000 e mal ettik büyük motormu bir daha töbeee...Kendime bi tane haysung alacam..cıbırla o ikisi racing hevesimi alır...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)