Neden yüksek cc'li motosiklet'lere binemiyoruz??
Reklamlar
-
24 Haziran 2008, 00:27
#61
Şahsen 250 likle başladım, 500 lüğe bu sene terfi ettim. Etmem şart mıydı? Hayır. Gayet yeterliydi 250 lik ama ben makineden sıkılmıştım. Biraz fazla problem yaşadım, servis kalitesi yetersizdi, en gıcık yedek parçada problem çıkıyordu ve bekliyordum vs vs... Sırf bu sebepten sattım. Yoksa cc yükselteyim, gazı verdim mi gitsin diye değil. Hayalimdeki makine buydu, hiç hesapta yokken bir anda kısmet oldu ve alıverdim. Herkesin hayalindeki makineye kavuşması dileğiyle...
Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!
Reklamlar
-
24 Haziran 2008, 00:33
#62
iyi günlerde kullanman dileğiyle. Hakkında çok iyi yorunlar yapılan bir maxi scooter. Bu arada resimdeki gibi giyiniyorsan helal olsun . Büyüklü küçüklü motorlara olan saygıyı ancak bilinçli kullanıcılarla arttırılabilir.(bnce )
-
24 Haziran 2008, 00:53
#63
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
24 Haziran 2008, 00:59
#64
asm adlı üyeden alıntı
Ruhsatta benim gözüküyor ama emanetçisiyiz bakalım
(darısı olmayanlara inş.)
Sağolasın iyi dileklerin için
(1300 Pan European'ın yanında lafı olmaz ya
)
sanırım hyo değilmi
-
24 Haziran 2008, 01:06
#65
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
24 Haziran 2008, 01:08
#66
Ben, geçnliğimde 50 cc.lik Mobbylette HYDRO'ya bindim, uzun zamandır motorsuzdum.Şimdi 150 cc.lik maxi scooter alıyorum.Kısmetse temmuz ayı sonlarında motor ben de olacak.
Abi, maddi durumum uygun olsa tecrübe kazandıktan sonra en az 500 cc.lik scootere geçerim.
Sonrada 600-750 cc motora binerim.
Büyük cc.li, motorların Torku da yüksektir, yüksek tork ise düşük hızla giderken keyifli bir sürüş sağlar.
Ayrıca bu tip motorların yol tutuşu daha güvenli olur.Çünkü araç ne kadar ağır olursa; o kadar güzel yol tutuar ve savrulma riski o kadar azalır.
Türkiye'de maalesef vergiler çok yüksek.
-
24 Haziran 2008, 01:14
#67
babamın ve amcamın laflarını açıklamak isterim kendileri çok eski motorculardır ve amcamda şu anda yamaha dragstar 650 sport war ayrıca satılık:D
ikiside dua ediyor şuanda bizimle oldukları için motordan şans eseri kurtulup çoluk çocuk yaptıkları için onların zamanında piyasada öle çokda araba yokmuş zaten ki ozmnları anlatırken ateşin içinde yaşamışız diyorlar.istanbulda bana motor kullandırmak istemiyolar.kendilerine görede sonuna kadar haklılar kim çocuğunu okadar bilinçsiz araba kullanııcılarının içine atar siz ne kadar kaçabilirsiniz onlardan anlatamadım ama istanbulda motosiklet çok ters ama hastasıyız napıcaksın :D::D:D
-
24 Haziran 2008, 01:25
#68
Pazar günü bir abimizin kızını SBS'ye götürdük.
Dönüşte Üçyol civarında aynaya baktım (15-20 sn.de bir aynalara bakarım, alışkanlık oldu bende) arkamda bir scooter.
Kırmızı ışığa yakalandık.
Yol 2 şerit ama geniş, arabayı sağa yanaştırdım, elimle motorcuya -gel-yanaş- diye işaret yaptım.
Adam, yanımıza gelip durdu, yaptığıma çok şaşırdı.
Ben bugüne kadar hiç bir motorcuyu sıkıştırmadım, demek ki motorları çok sıkıştırıyorlar.
-
24 Haziran 2008, 01:29
#69
Yakınmamak lazım yok imkansız, olmaz diye
zamanla, ya da zamanı gelince herşey oluyor ama sebatkar olmak gerekir
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
-
24 Haziran 2008, 01:38
#70
3.5 fiyatndaki benzn,parca fiyatları bakm masrafları düşük gelir nedeniyle yüksek cc ye bir türlü gecemedm ama acayipte büyük mtor kullanan var bu ülkede
-
24 Haziran 2008, 01:39
#71
motosikletin vergilerinin yüzünden
kaldı ki onu ödesek şu benzin fiyatları bu kadar yüksekken kullanamayız.
sanatı sanat için değil halk için yapıorum:mrgreen:
::ressam::
-
24 Haziran 2008, 02:11
#72
arkadaşlar bence tamamen şahsi fikirdir bu motor büyütme olayı. eğer çok seviyorsanız ve paranız varsa sorun değil. ama paranız yoksa bu sadece heveste kalır. Birde büyük CC motor alır kişi kullanır o zaman bişey yoktur. motor bu kişiyi çok rahat idare etmiştir. sonra satılığa çıkartır ve derki bi daha büyük motormu hayatta. allah aşkına daha 2 gün önce keyifle biniyordun da şimdi satarken ne oldu? eğer çok yakıyorsa ve vergisi çoksa niye aldın ki? hiç mızlanmaya gerek yok. eğer tecrübe varsa bunu karşılayacak nakitte varsa binilir.
Bir söz vardır Yemek yiyebiliyorken yenmelidir...
Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize
-
24 Haziran 2008, 02:19
#73
bencede %90 fiyatlardan cc yükseltemiyoruz. şu çinliler 600lük makina yapsalarda büyültmek kolay olsa biraz
Now the world is gone. Im just one.
-
24 Haziran 2008, 03:45
#74
Sergeant adlı üyeden alıntı
bencede %90 fiyatlardan cc yükseltemiyoruz. şu çinliler 600lük makina yapsalarda büyültmek kolay olsa biraz
valla güzel yorum yapmışsında çinliler zaten insanın elinde patlıyor 600cc bi çinlinin arıza yaptını düşünsene bence kimse 600lük çinli almaz.zaten 600lük alan adam benzini düşünmez parası vardırda alıyodur.böle bi adamda çinliye binmez.125 veya 150lik bi çinliye binende zaten parası yoktur 600lük binmez benzin için basit bi mantık
maşrabamız küçükse deryayı suçlamaya hakkımız yoktur
-
24 Haziran 2008, 07:56
#75
b+rk adlı üyeden alıntı
malesef atladığın noktalar var. Hiç yurtdışı yaptın mı motorla bilmiyorum fakat motorun konforuna muhtaç kalıyorsun. Ayrıca benim univ. şekerpınarda yani hergun gidiş geliş 80-100 km temdeyim. Nasıl sıkıştırdıklarını yaşayarak oğrenmen lazım. Küçük bir makine bunlardan kaçmanı sağlayacak gücü üretemiyor. Tabiki bu demek değil ki git yüksek cc de bir motor al. Git adam akıllı eğitimlerini al (bütün seviyedekileri) sonra basamak basamak yüksel. Ayrıca kullandığın sıfatlardaki hataları belirtmek isterim tabiki beni tanımadığın için hız meraklısı olmadığımı bilemezsin.
bir de düşünmediğin bir nokta var. 1300cc lik bi touring veya endro ile 1000 ve üzeri cc deki bir ss i bir naked i aynı katogoride değerlendiriliyorsa diyecek fazla da birşey yok...
bu arada resimdeki motor senin motor mu??? cc sini hiç göstermiyor burdan çok güzel gözüküyor.Soylemeden yapamadım
Arkadaş B+rk,
Yazdıklarım asla senin kişiliğinle ilgili sana doğrudan hitap edilmiş şeyler değil genel geçer şeylerdir.Yanlış anlaşılmamak için ben peşinen bir özür dileyeyim
Bendeniz Motor Hacmi CC den bahsederken daha ziyede Güç konusu üzerinde durmak istedim dikkat edersen. ''Yurt dışı na gittin mi, konfor ihtiyacı oluyor...'' vs. demişsin, ben de bu fikrini desteklediğimi belirtmiştim. Bu tip yolculuklarda değişken hava yol vs şartları, ek olarak kendimizi daha da güvenli hissetmemiz zorunluluğu yüksek güçlü motorları da zorunlu kılıyor adeta.
Benim bahsettiğim, yazımın başına dikkat, şehiriçi ve makul sayılabilecek şehirlerarası yollar da büyük güçlü motorların çok gerekmeyebileceği idi. Bir de şunu ekleyeyim, çok yanlış bulduğum Motosikletlerde ki 70 km hız sınırı bu kanun değişene kadar önümüzde bir duvar. Şu aralar da Trafik adeta bir kampanya halinde motorları, özellikle şehirlerarası yollarda denetleyerek cezalar yağdırıyor.
Umarım konunun özünden kopmamışımdır, yanlış anlaşılmamışımdır.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim
Poturdak
-
24 Haziran 2008, 09:08
#76
bende yanlış anladıysam özür dilerim. Bir an kişişel aldıladım
-
24 Haziran 2008, 09:26
#77
heredot1923 adlı üyeden alıntı
valla güzel yorum yapmışsında çinliler zaten insanın elinde patlıyor 600cc bi çinlinin arıza yaptını düşünsene bence kimse 600lük çinli almaz.zaten 600lük alan adam benzini düşünmez parası vardırda alıyodur.böle bi adamda çinliye binmez.125 veya 150lik bi çinliye binende zaten parası yoktur 600lük binmez benzin için basit bi mantık
benim motor zaten 600 lük kadar yaktıgı için benzinine yabancılık çekmem biliyorum bi alabilsem:D regal raptorun kalitesinde olsa bi çinli 600lük alınmazmı şimdi ufak tefek kendin modifiye yaparsın zaten
Now the world is gone. Im just one.
-
24 Haziran 2008, 10:12
#78
ülkemizdeki ÖTV bu kadar yüksek olursa büyük hacimli motosiklete binmekte böyle zor oluyor işte
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
-
24 Haziran 2008, 10:21
#79
yürekçe adlı üyeden alıntı
... ama bence 250 değil de rampalar, dağ gezilerini 2 kişiyle zorlanmadan ve türkiye şartlarında arabaların ve özellikle otobanda kız arkadaşınızla birlikteyken tır ve kamyoncuların sıkıştırması ( 2 kez yaşadım ve ölümden döndük. o zaman karar vermiştim 125cc yi satıp en az bir 500 lük almaya. hyosung gv 250 kullandım ama her 250 lik makina 29 Hp değil maalesef ) sıkıştırmalarındaki sıyrılmalar için roadster/naked olarak 500 lük şart. ...
Ben buna katılmıyorum, OMM'nin Motosiklet Yol Sanatı Kitabını okuyun. O zaman konuyu farklı değerlendireceksiniz. Özetle Diyor ki "Eğer ciddi bir kaza atlattı iseniz (Sürüş planınız hatalıdır) ve hala hayatta iseniz, neyi yanlış yaptığınızı düşünün. Bir daha tekrar etmemek için yöntem geliştirin."
Bu yöntem 500cclik bir motor almalıyım olamaz.
-
24 Haziran 2008, 10:31
#80
tabiki haklısın ama o kitab Türkiye koşollarında yazılmamış olabilir
burda malesef bazı insanlar göre göre üstüne geliyor, bile bile sıkıştırıyorlar. Zaten bunlar olmasa benim en büyük isteyim bi İtalya daki gibi motora sadece kaskla binebilmek(ama bu Türkiye de simdilik imkansız)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)