Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Neden yüksek cc'li motosiklet'lere binemiyoruz??

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    27 Şubat 2008
    Şehir
    Hatay
    Motosikleti
    Honda CBF 150 Honda Dylan 150
    Vergi,yakıt,...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    stubborn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul/Çatalca
    Motosikleti
    Dominar 250
    sizi bilemem ama !
    benimki belli
    Motora bindiğim için farklı değilim! farklı olduğum için biniyorum...

  3. #43

    Üyelik
    01 Haziran 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Cbr125 sattım seneye GT250R inşallah
    Neden büyük cc sorusuna bir cevap da ben yaşadığım bi olayla örnek vereyim : Geçen sene buzamanlar cbr 125 kullanıyordum beşevlere gelirken tam gazi üniversitesi önünde dolmuşcu arkadaş çaprazlama önüme geçti.Ters yöne kırıp zor toparladım.Asıl bomba dolmuşun hizasına geldim sinirimi belli ettim ve aynı anda gazladık,tek derdim basıp gitmekti,yarış falan değil..Ve en fecisi dolmuşçu yüzünde hain gülümsemesi artı "porrrrr" şeklindeki dizel sesiyle yanımdan uzadı gitti şimdei ben büyük cc istemeyeyim de kim istesin??
    "Beni öldürmeyen şey güçlendirir"

  4. #44
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    3 gün İzmir , 5 gün Mersin
    Alıntı okayyorukcuoglu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor alamadıktan sonra ehliyeti ne yapıcaksın ki çerçeveletip duvaramı asacaksın
    ehliyetim olsa ertesi gün gider motosiklet alırım . çekerim bi 125 cc . tamam işte daha nolsun . yıllarca binerim . böyle ehliyetsiz ehliyetsiz emanet motorlarla nereye kadar. duy baba duyyy .

  5. #45

    Üyelik
    01 Haziran 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Cbr125 sattım seneye GT250R inşallah
    Alıntı eftelya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ehliyetim olsa ertesi gün gider motosiklet alırım . çekerim bi 125 cc . tamam işte daha nolsun . yıllarca binerim . böyle ehliyetsiz ehliyetsiz emanet motorlarla nereye kadar. duy baba duyyy .
    Walla duyduğuna eminim sadece ve sadece duymazlıktan geliyordur.Trafikte bukadar psikopat varken bu hareketi de gayet doğal.Zamanla güvenini kazanmaya bakacaksın artık
    "Beni öldürmeyen şey güçlendirir"

  6. #46
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    3 gün İzmir , 5 gün Mersin
    babanı ikna etmek mi deveye hendek atlatmak mı deseler , b şıkkı derim hatta deveyi amuda kalkıp hendek atlamaya bile razı ederim benim ülke falan değiştirmem lazım

  7. #47
    b+rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul/Erenkoy
    Motosikleti
    vfr 800
    Alıntı eftelya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    babanı ikna etmek mi deveye hendek atlatmak mı deseler , b şıkkı derim hatta deveyi amuda kalkıp hendek atlamaya bile razı ederim benim ülke falan değiştirmem lazım
    sana çooook ama çooook sans diliyorum. Babam olmasa benim motor almayı bırak üstünde bile durmam imkansızdı annem anti-motor biriydi. Neyseki geçti darısı senn başına

  8. #48
    ozzy73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2007
    Şehir
    beylikdüzü/ist.
    Motosikleti
    Honda deuville
    işim gereği çoğu aracı kullanıyorum.araba ,minibüs,kamyonet...
    altımdaki araç 200 de yapsa ben trafiğin durumuna göre 90-110 arası giderim en fazla... ne trafiği tıkarım nede ralli yaparım işte bu bakış açısıyla benim 150cc bana her türlü yeterli geliyo..haa ilerde imkanım olursa alıcağım motor 250cc .olur en fazla..zaten yasal olarak 80km değilmi azami sürat.oda otobanda..
    hem düşük cc. lerin birçok avantajı var ekonomik yönden.. az yakması ,düşük vergi,. ne biliim ben böyle düşünüyorum.

  9. #49

    Üyelik
    17 Ağustos 2007
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    as t1
    benim öyle bir sorunum yok benimkide motorcu kendisi benden daha fazla istiyordu motor almayı
    Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:

  10. #50
    baba müslüm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BMW R 1200 RT
    Dünyanın bir çok ülkesinde 750cc üzeri motorları şehir içi trafiğinde kullanamazsın, kullanmak istersen git özel pistte yada otobanlarda bin derler adama ama Türkiyemiz özgürlükler ülkesi olduğu için kamyon gibi jipe binenler olduğu gibi 1400 cc lik motora binen de var, sen çok akıllısın 250 cc liğin üstüne çıkmamışsın, 750cc liğin üzerinde motor alıpta binenler akılsızlar desem kıyamet kopar o yüzden demiyorum

    Arkadaşlar tam 40 senedir motora binerim, şunu hiçbir zaman unutmayın cc yükseldikçe bir ayağınız çukurdadır, biz burada ihtiyaçtan ve hafta sonlarıda zevkten motora binenler olarak, 650 cc liğin üzerine çıkmamalıyız, yüksek cc li motorları kullanmak hem bir işkencedir hemde anormal masraflıdır evet kullananlara hak veriyorum üzerinde kendilerini dünyanın en güçlü adamı hissediyorlar ama kazın ayağı öyle değil, ölülerin hiçbir gücü olmaz karizmasıda, ölülere kızlar da bakmaz, ölenlerin sevgilileride bir ay sonra başkasını bulur ve unutur.

    Hepinizi seviyorum ve sizleri sağlam görmek istiyorum.
    [COLOR="Red"][SIZE="2"][B]Dostlarım bana müslüm baba der.[/B][/SIZE][/COLOR]

  11. #51
    b+rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul/Erenkoy
    Motosikleti
    vfr 800
    [QUOTE=baba müslüm;1139531]Dünyanın bir çok ülkesinde 750cc üzeri motorları şehir içi trafiğinde kullanamazsın, kullanmak istersen git özel pistte yada otobanlarda bin derler adama ama Türkiyemiz özgürlükler ülkesi olduğu için kamyon gibi jipe binenler olduğu gibi 1400 cc lik motora binen de var, sen çok akıllısın 250 cc liğin üstüne çıkmamışsın, 750cc liğin üzerinde motor alıpta binenler akılsızlar desem kıyamet kopar o yüzden demiyorum

    Arkadaşlar tam 40 senedir motora binerim, şunu hiçbir zaman unutmayın cc yükseldikçe bir ayağınız çukurdadır, biz burada ihtiyaçtan ve hafta sonlarıda zevkten motora binenler olarak, 650 cc liğin üzerine çıkmamalıyız, yüksek cc li motorları kullanmak hem bir işkencedir hemde anormal masraflıdır evet kullananlara hak veriyorum üzerinde kendilerini dünyanın en güçlü adamı hissediyorlar ama kazın ayağı öyle değil, ölülerin hiçbir gücü olmaz karizmasıda, ölülere kızlar da bakmaz, ölenlerin sevgilileride bir ay sonra başkasını bulur ve unutur.

    40 yıllık motorcuymuşsun sana saygısızlık etmek kesinlikle istemem ama yazdıklarında biraz daha düşünerek yazman gerektiğini belirtmek isterim. Büyük bir motorda bir ayağın çukurda değil çok daha güvenlisindir(eğer aklı başındasürüyorsan) teknolojisiyle kütlesiyle çok daha sağlam, duruş mesafesi çok daha kısadır. Ayrıca uzun yolda sahip olduğun konfor da extra(+ yol tutuşu + biri seni sıkıştırdığında kaçma ihtimalin...

  12. #52

    Üyelik
    23 Haziran 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Fazer S2 07 AIJ 06
    Alıntı baba müslüm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dünyanın bir çok ülkesinde 750cc üzeri motorları şehir içi trafiğinde kullanamazsın, kullanmak istersen git özel pistte yada otobanlarda bin derler adama ama Türkiyemiz özgürlükler ülkesi olduğu için kamyon gibi jipe binenler olduğu gibi 1400 cc lik motora binen de var, sen çok akıllısın 250 cc liğin üstüne çıkmamışsın, 750cc liğin üzerinde motor alıpta binenler akılsızlar desem kıyamet kopar o yüzden demiyorum

    Arkadaşlar tam 40 senedir motora binerim, şunu hiçbir zaman unutmayın cc yükseldikçe bir ayağınız çukurdadır, biz burada ihtiyaçtan ve hafta sonlarıda zevkten motora binenler olarak, 650 cc liğin üzerine çıkmamalıyız, yüksek cc li motorları kullanmak hem bir işkencedir hemde anormal masraflıdır evet kullananlara hak veriyorum üzerinde kendilerini dünyanın en güçlü adamı hissediyorlar ama kazın ayağı öyle değil, ölülerin hiçbir gücü olmaz karizmasıda, ölülere kızlar da bakmaz, ölenlerin sevgilileride bir ay sonra başkasını bulur ve unutur.

    Hepinizi seviyorum ve sizleri sağlam görmek istiyorum.
    Açıkcası ben tam olarak burada vurgulamak istediğini ve vermek istediğini mesajı algılayamadım. Demişsinizki yüksek cc' deki motorları kullanmak tam bir işkencedir ne bakımdan bir işkence hisettiniz ? Dünyanın birçok ülkesinde yasak olduğundan bahsetmişsiniz mesela nerelerde yasak olduğunud örneklermisiniz merak ettim. Ben America, Almanya, Holanda, Mısır, Russia, Kiev gibi bir çok yerde bulundum ama sizin bu söylediğiniz yasakların hiçbiri buralarda yok acaba bir yanlış bilgilendirmemi söz konusu ? (Kazın ayağı öyle değildir) Bunun anlamı nedir ? Karizma ve Ölmek ve Sevgilinin Başkasını bulma örneklemenizde garipsedim. Yüksek cc' de motor kullanan kişiler bende bunlardan biri olacağım yani bizler dünyanın en güçlü insanları gibimi hissetmeliyiz yapmayın lütfen kendini bilen bir insan kullandığı motor değil bir araçda olsa kontrolü sağlar. Yani bunu sadece bir motora bağlamalısınız. Söylediklerinizde haksızsınız değimiyorum ama bir özeleştiri yapmak istedim bu kadar kötü bir durum söz konusu değil sadece kontrolün her zaman kendinizde olduğu bilincinde olun yeter.
    "Özgür Dünyada Yeni Yaşam"

  13. #53
    b+rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul/Erenkoy
    Motosikleti
    vfr 800
    Alıntı baba müslüm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dünyanın bir çok ülkesinde 750cc üzeri motorları şehir içi trafiğinde kullanamazsın, kullanmak istersen git özel pistte yada otobanlarda bin derler adama ama Türkiyemiz özgürlükler ülkesi olduğu için kamyon gibi jipe binenler olduğu gibi 1400 cc lik motora binen de var, sen çok akıllısın 250 cc liğin üstüne çıkmamışsın, 750cc liğin üzerinde motor alıpta binenler akılsızlar desem kıyamet kopar o yüzden demiyorum

    Arkadaşlar tam 40 senedir motora binerim, şunu hiçbir zaman unutmayın cc yükseldikçe bir ayağınız çukurdadır, biz burada ihtiyaçtan ve hafta sonlarıda zevkten motora binenler olarak, 650 cc liğin üzerine çıkmamalıyız, yüksek cc li motorları kullanmak hem bir işkencedir hemde anormal masraflıdır evet kullananlara hak veriyorum üzerinde kendilerini dünyanın en güçlü adamı hissediyorlar ama kazın ayağı öyle değil, ölülerin hiçbir gücü olmaz karizmasıda, ölülere kızlar da bakmaz, ölenlerin sevgilileride bir ay sonra başkasını bulur ve unutur.

    Hepinizi seviyorum ve sizleri sağlam görmek istiyorum.
    40 yıllık motorcuymuşsun sana saygısızlık etmek kesinlikle istemem ama yazdıklarında biraz daha düşünerek yazman gerektiğini belirtmek isterim. Büyük bir motorda bir ayağın çukurda değil çok daha güvenlisindir(eğer aklı başındasürüyorsan) teknolojisiyle kütlesiyle çok daha sağlam, duruş mesafesi çok daha kısadır. Ayrıca uzun yolda sahip olduğun konfor da extra(+ yol tutuşu + biri seni sıkıştırdığında kaçma ihtimalin...

  14. #54
    _alp_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VTX 1300
    Alıntı baba müslüm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dünyanın bir çok ülkesinde 750cc üzeri motorları şehir içi trafiğinde kullanamazsın, kullanmak istersen git özel pistte yada otobanlarda bin derler adama ama Türkiyemiz özgürlükler ülkesi olduğu için kamyon gibi jipe binenler olduğu gibi 1400 cc lik motora binen de var, sen çok akıllısın 250 cc liğin üstüne çıkmamışsın, 750cc liğin üzerinde motor alıpta binenler akılsızlar desem kıyamet kopar o yüzden demiyorum

    Arkadaşlar tam 40 senedir motora binerim, şunu hiçbir zaman unutmayın cc yükseldikçe bir ayağınız çukurdadır, biz burada ihtiyaçtan ve hafta sonlarıda zevkten motora binenler olarak, 650 cc liğin üzerine çıkmamalıyız, yüksek cc li motorları kullanmak hem bir işkencedir hemde anormal masraflıdır evet kullananlara hak veriyorum üzerinde kendilerini dünyanın en güçlü adamı hissediyorlar ama kazın ayağı öyle değil, ölülerin hiçbir gücü olmaz karizmasıda, ölülere kızlar da bakmaz, ölenlerin sevgilileride bir ay sonra başkasını bulur ve unutur.

    Hepinizi seviyorum ve sizleri sağlam görmek istiyorum.
    Soylenecek cok sey var fakat soz kisinin aynasidir diyorum baska da birsey demiyorum...
    http://www.ataturkungencligehitabesi.com/

    Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...

  15. #55
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    Arkadaş B+rk,
    Katılamıyorum, istesem de olmuyor.

    Şehiriçi ve makul şehirlerarası sayılabilecek yollarda 250 cc bile yeterlidir. Bu işe önem veren ülkelerde 20 veya bazılarında 25 BHP üzerinde motor kullanmaya büyük sınırlamalar ya da polis nezdinde ispatlanmış tecrübe gerekliliği, vardır. 250-500 cc lik normal sayılabilecek motorlarımız bir çok arabadan daha performanslıdır bu yüzden de aradan sıyrılıp kaçmak bahanesi sadece bahanedeir Bu kendini nasıl bir cendereye bile bile sokup ta 150 BHP ye ihtiyaç duyduğunun itirafıdır aslında 250-500 cc ve 20-50 BHP bir güce sahip olduğun halde, ve yarış pistinde olmadığın halde, kaçıp sıyıracak bir güç ihtiyacı hissediyor ise insan, zaten ölümüne kullanmaya başlamıış bir heyecan düşkünüdür diye yorumlanabilir
    Ama bunun yanısıra, 4000 metrelik dağları, 60 derecelik çölleri geçecek bir serüvenci ve Aklı Başında Bir Sürücü elbette daha büyük motorlara ihtiyaç duyabilir
    250-500 demek istemiyorum, 250-350 cc lik motorlar kolaylıkla 120 kg lık ağırlılarına rağmen büyük bir güç-tork ve hız verebiliyorlar. Yol şartlarını da düşünürsek, fazla bile geleceğini düşünüyorukm
    Poturdak

  16. #56
    extreme1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    Tam 35(!)
    Motosikleti
    Yamaha X Max250 & Yamaha Cygnus X
    Alıntı B.m.O adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben mezun olup meclise girince ilgilenicem motorcu aleminin bu sıkıntılarıyla..
    kısmetse max 2 sene sonra bende Dokuz eylül iktisat mezunuyum ama meclise girmem akıllı adamın mecliste ne işi var
    Tüketici yaşamak iyi değildir. Üretici olalım Mustafa Kemal ATATÜRK

  17. #57

    Üyelik
    16 Haziran 2008
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Jınlun JL-125
    Yükseltsen nere kadar cıkabilcenki Dişli Deişmekle olmuyo alcan en az bi 600 luk işini görürür

  18. #58
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Halinden memnun olanlardanım. (çok şükür)

    Motoru hacim olarak yükseltmek istesemde muhtemelen yakıt sarfiyatını göz önünde bulundurunca bunu düşünemem muhtemelen.

    Motosiklet sektöründe her birşey para malesef. Bu meletin her haltı ortalama bir arabanın yedek parçasından pahalı (aksesuarları da dahil)

    Bu olayı da göz önünde bulundururum.

    Her şey maddiyatla alakalı tabi Motor almaya para yetse bile bunu ayakta tutmak için de para yetmeli.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  19. #59
    celıl ybr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2008
    Şehir
    İstanbul Ümraniye
    Motosikleti
    Honda Ses Dylan (07)
    parası olan istediği motora biniyo kardeşim
    İKİTEKER hastalığında tedaviyi bünyem kabul etmiyor

  20. #60
    b+rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul/Erenkoy
    Motosikleti
    vfr 800
    Alıntı denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaş B+rk,
    Katılamıyorum, istesem de olmuyor.

    Şehiriçi ve makul şehirlerarası sayılabilecek yollarda 250 cc bile yeterlidir. Bu işe önem veren ülkelerde 20 veya bazılarında 25 BHP üzerinde motor kullanmaya büyük sınırlamalar ya da polis nezdinde ispatlanmış tecrübe gerekliliği, vardır. 250-500 cc lik normal sayılabilecek motorlarımız bir çok arabadan daha performanslıdır bu yüzden de aradan sıyrılıp kaçmak bahanesi sadece bahanedeir Bu kendini nasıl bir cendereye bile bile sokup ta 150 BHP ye ihtiyaç duyduğunun itirafıdır aslında 250-500 cc ve 20-50 BHP bir güce sahip olduğun halde, ve yarış pistinde olmadığın halde, kaçıp sıyıracak bir güç ihtiyacı hissediyor ise insan, zaten ölümüne kullanmaya başlamıış bir heyecan düşkünüdür diye yorumlanabilir
    Ama bunun yanısıra, 4000 metrelik dağları, 60 derecelik çölleri geçecek bir serüvenci ve Aklı Başında Bir Sürücü elbette daha büyük motorlara ihtiyaç duyabilir
    250-500 demek istemiyorum, 250-350 cc lik motorlar kolaylıkla 120 kg lık ağırlılarına rağmen büyük bir güç-tork ve hız verebiliyorlar. Yol şartlarını da düşünürsek, fazla bile geleceğini düşünüyorukm
    malesef atladığın noktalar var. Hiç yurtdışı yaptın mı motorla bilmiyorum fakat motorun konforuna muhtaç kalıyorsun. Ayrıca benim univ. şekerpınarda yani hergun gidiş geliş 80-100 km temdeyim. Nasıl sıkıştırdıklarını yaşayarak oğrenmen lazım. Küçük bir makine bunlardan kaçmanı sağlayacak gücü üretemiyor. Tabiki bu demek değil ki git yüksek cc de bir motor al. Git adam akıllı eğitimlerini al (bütün seviyedekileri) sonra basamak basamak yüksel. Ayrıca kullandığın sıfatlardaki hataları belirtmek isterim tabiki beni tanımadığın için hız meraklısı olmadığımı bilemezsin.

    bir de düşünmediğin bir nokta var. 1300cc lik bi touring veya endro ile 1000 ve üzeri cc deki bir ss i bir naked i aynı katogoride değerlendiriliyorsa diyecek fazla da birşey yok...

    Alıntı asm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Halinden memnun olanlardanım. (çok şükür)

    Motoru hacim olarak yükseltmek istesemde muhtemelen yakıt sarfiyatını göz önünde bulundurunca bunu düşünemem muhtemelen.

    Motosiklet sektöründe her birşey para malesef. Bu meletin her haltı ortalama bir arabanın yedek parçasından pahalı (aksesuarları da dahil)

    Bu olayı da göz önünde bulundururum.

    Her şey maddiyatla alakalı tabi Motor almaya para yetse bile bunu ayakta tutmak için de para yetmeli.
    bu arada resimdeki motor senin motor mu??? cc sini hiç göstermiyor burdan çok güzel gözüküyor.Soylemeden yapamadım


3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)