Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Rüzgarlı Havada Hızlımı gitmek Yavaş mı gitmek

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Majesty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Vespa 250GTSie ABS
    Normal Rüzgarlı bir havada Koprüden gecerken süratin nasıl olması lazım. Motorun agır olması yani iki kişi olması dahamı iyidir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı mertmertmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Avrupa Yakası
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    rüzgar daima motosiklet sürücüsü için tehlike arz eder , rüzgarda normale nazaran daha temkinli ve dolayısıyla daha yavaş olmak en iyisidir.
    ;)

  3. #3
    egelim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    honda kınetıc zoom zx 110
    rüzgar daima yavaş ve kandini öne iterek git ve iki kişi her zaman daha iyi gider

  4. #4
    danger0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer
    Majeesty ne çok yavaş gitmelisin ne çok hızlı ikiside kötü, doğru hızı bulmalısın.
    Biz ilhamlarimizi gokten ve gaipten degil dogrudan dogruya hayattan almis bulunuyoruz. K.Atatürk

  5. #5

    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul-G.O.Paşa
    Motosikleti
    ercüment erdun,benim kIrmIzI JInlun 250cc metal kIsragIm,oglumun 200 cc lIk yaban keçIsI sky team
    yalnız rüzgar anoforlarına da çok dikkat etmek lazım genellikle köprü ayaklarında olur

  6. #6
    Kobayashi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    SYM Joyride 200
    Rüzgarın durumuna göre hızını ayarlaman gerekir.hızlı gidersen daha iyi yada kötü demek zor.

    ama 2 kişi daha mı iyi dersen bence hayır.çünkü ikinci kişi paraşüt etkisini arttırıyor.2 kişi yere daha sıkı basıyor ama rizgar seni tekerleklerininden kaydırmak istemiyor üsten açını bozuyor.bu nedenle 2. kişi artı değil eksi bence...

  7. #7

    Üyelik
    27 Temmuz 2004
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda X11
    Normaldekinden daha yavaş gitmek lazım. Motor ne kadar ağırsa o kadar hızlanabilirsin. Unutma hızlandıkça motor hafifler(kötü) ama kontrolü kolaylaşır(iyi). Yine de maksimum hızın normaldekini geçemez, yani:

    Vmax < Vi

  8. #8

    Üyelik
    30 Haziran 2005
    Yani bukadar şeyden alıcağın sonuç yolun durumuna göre ve rüzgarın esiş yönüne göre ne çok hızlı nede çok yavaş gitmen olucaktır. bu arada kamyon ve tırların arasından geçerken dikkat ette trübülansa girme kazasız sürüşler dilerim.

  9. #9

    Üyelik
    27 Temmuz 2004
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda X11
    Alıntı RUZGARSEVDALISI adlı üyeden alıntı
    Yani bukadar şeyden alıcağın sonuç ....
    Valla ben olsam bu adam ne derse onu yaparım. Nicki bakınca konuya cuk oturmuş daha ne olsun

  10. #10
    Majesty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Vespa 250GTSie ABS
    Sag olun cok yardımcı oldunuz

  11. #11

    Üyelik
    19 Ocak 2005
    Şehir
    istanbul
    Majesty, selamlar....

    buraya uye olmama ragmen fazla girmedigimden burayi takip edemiyorum.Bakarken dikkatimi cekti ve onerilerimi ve izlenim ve goruslerimi paylasmak istedim sizlerle.

    Oncelikle sabahları ise giderken kopruyu kullanmaktayim motosikletim ile.Motosikletle koprüden gecerken en buyuk korktugum sagdan yedigim asiri derecede etkili olna ruzgar.

    Ne yaptiysam basa cikamadim hatta gecenlerde sag seritten en sol serite kadar beni sürükledi.Neyseki araclar sikistirmadi bir anda kaza onlenmis oldu... yada sans iste bilemiyorum.

    Bundan kesin etkilenmemek icin koprüye girerken gozunuze kestirdiginiz bir otobüs halk otobüsü belediye otobüsü vs. tercihim koruklu otobusler,arkasindan seyredip köprüye ciktiginizda hemen soluna dogru kayip tam ortalayarak otobüsü ayni hizda kopru gecisi bitene kadar seyretmektir.

    Tabi bazen arkadan korna yada selektor yapanlar oluyor ancak anladıklarında birsey olmuyor genelde...trafigin akisini yavaslatmayayım diye gecmemmezlik yapmayin sakin bir sekilde yanindan seyredin aldırış etmeyin seritide tam ortalayınki yanınıza girip otobusle sizi sıkıştırmasın aceleci araç sürücüleri...

    zaten belli bi süre yani bikaç saniye sonunda kopru trafigi akicilasiyor ve yanına yani sağınıza aldıgınız büyük araç (örenekte belediye otobusuydu) yanında seyrettiginiz belli bi hiza çikiyor yani 70 ile 85 km arasinda...sonra zaten sizi SIKISTIRMA gibi bir hadisede bulunamazlar arkadan dedigim gibi seriti tam ortalamaniz ve giriş yeri birakmamaniz gerekli.Köprü çikisina dogru h,izinizi arttirip otobusu geçebilirsiniz korna vs. ile tesekkur edebilirsiniz zaten farkinda olacaktir büyük ihtimalle sizin sigindiginizi bir yavru kangru misali :D



    Haydi gecmis olsun.......
    Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?

  12. #12

    Üyelik
    04 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul/Beylerbeyi
    Motosikleti
    Gilera Runner VXR 200 / Gilera Nexus 500ie
    danger0, tam politiksin

  13. #13

    Üyelik
    19 Ocak 2005
    Şehir
    istanbul
    Majesty, umarim anlasilir bir sekilde yazabilmişimdir

    Kazasiz belasizkeyifli sürüşler dilerim herkeze
    Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?

  14. #14
    Infaustus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 1200
    Cries_on_the_wind, koprüyü ilk gecisimde dedigini deneyeceğim. Ben gecerken 60 km/s gibi bir hızla gecmistim en sag seritten. Ama özellikle kopru ayaklarının yanından geçtikten sonra tekrar açığa çıkınca yediğin ani ve şiddetli ruzgar insanı biraz tedirgin ediyor. Otobusun yanında geçmeyi ilk fırsatta deneyeceğim.
    Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!

  15. #15
    asperadosyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2005
    Araçlar hızlandıkça yolla sürtünmeleri azalır.Yol tutuşu zayıflar yere uyguladığınız kuvvet azalır.Örneğin 120km/s ile giden murat 124 ün yola uyguladığı kuvvet 50 kg civarı.

  16. #16
    distinto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MCT 250
    benim motorun ön tekeri rüzgarlı havalarda rüzgarın etkisiyle kayıyor özellikle yanımdan geçen hızlı araçlardan sonra ani bir kayma oluyor ve herseferinde çok tırsıyorum, aklıma gelen ilk şey ön tarafa ağır bi koruma demiri taktırıp önü agırlaştırmak...

  17. #17
    mercuryhepat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mecbuen-kafesci-73 merso ile...
    tecrübeye göre degishir bu tavsiyeler.... hangi tip motora ve kullanıcıya ne dediğimiz önemli olmalı arkadashlar.yanlısh bir yönlendirme yapmak sakıncalı olabilir..

  18. #18
    mercuryhepat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mecbuen-kafesci-73 merso ile...
    Cries_on_the_wind ın önerisi güzel(bkz.belediye arachları) yanlız bu taktiği uygulamak ichin biraz tecrübeli olmakta fayda var diyorum, shöyle ki;
    köprüden gechen belediye arachları rüzgarı kesinlikle chok iyi kesmekteler yanlız trafik akıshından kaynaklanan "otobüsden uzaklashma" anında rüzgar intikam alırcasına normalden daha fazla bir yükle asılıyo motora.alıshık oldugun seyirde dewam ederken böyle bir kuvvete maruz kalmak istisnasız sherit atlamana yol acahar ki bunu inan istemessin!! korkunun doruga chıktıgı andır ve o halde motorun tepesinde olmak kadar zor bir shey yok!!
    benim tavsiyem (ağırlığını dikkate alarak) ortalama 40-50km sabit hız ile orta sheritten ilerlemen zira ayaklardan kurtulduktan sonra koprudeki muhafız kulübeside insanı sersemleshtiriyor!! ve sakın kuryelerin peshinden gidiym deme!!
    kurye arkadashlar varsa kızmasınlar..yorumum ve tavsiyem deneyimsiz sürücülere'dir!!!
    yolunuz achık olsun!

  19. #19
    Infaustus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 1200
    Ben 60km/h gibi bir hızla sağ şeritte seyrederken kurye arkadaşlardan birisi sağımdaki boşluktan 90km/h gibi bir hızla geçti ve o sırada baya sağlam da rüzgar vardI.. Adamlar alışmışlar, onlara uyarsanız çuvallarsınız söyleyeyim..
    Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!

  20. #20
    Forumdan Uzaklaştırıldı mertmertmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Avrupa Yakası
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Otobusun yanından geçin falan filan.

    Peki arkadaşlar..... köprüye girmeden önce rüzgarın ne taraftan estiğini nasıl kestireceğiz ??? buna bir cevap verebilirmisiniz ???? yani daha köprüye girmeden - bi tarafa otobüsü almamız icab edior , ama hangi tarafa ????? köprüye girmeden rüzgarın ne taraftan estiğini bilmem mümkünmüdür ????


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler