Max. 12.000 Ytl ye naked ne olabilir ???
Reklamlar
-
18 Haziran 2008, 12:44
#1
Arkadaşa naked almaya karar verdik. Maximum 12.000 ytl lik bir bütçesi var. Ve bizim aklımıza iki motor geldi Honda CBF 600 ve Kawa ER -6 N/F olabilir. dedik... aklımıza da başka bi şey gelmedi..
Hyo dan vazgeçtik malum kanuni aldı bunları ne olacağı belli değil...
Bmw F650 yi de listeden çıkardık. Arkadaşın yaşı genç böbrek taşıda felan yok onun için bu böbrek taşı düşürme makinasını almaya gerek yok dedik...
Şimdi iki motor arasında kararsısız...
Honda : Görünüş olarak gerçekten güzel bi alet. Honda kalitesi ve satış sonrası servisi de artı puanlara neden oluyor. Aklımızdaki tek soru işareti karbüratörlü olması nedeniyle benzin sarfiyatının yüksek olduğunun söylenmesi...
Kawa : Motorun görüntüsü herkesi cezbetmeyebilir. Ya çok seversin ya da yanına yaklaşmazsın gibi bi şey.. Ancak biz sevdik aleti oldukça şirin geldi. Motor teknolojisi ileri , oturaklı bi alet. Yakıt tüketimi ise makuş seviyelerde.
Ancak tek düşüncemiz. Z moto..... ???? servis ve yedek parça problemi olabilmesi...
Şimdi siz olsanız ne yapardınız .....
FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......
Reklamlar
-
18 Haziran 2008, 12:46
#2
Bence Honda CBF600 Naked bir motor değil yanılmıyorsam Enduro tarızında bir makına ancak kawasaki er-6n güzel bir naked ama 2 silindirli bence yani ben olsam sıfır almayacaksanız o paraya Yamaha FZ6 yada Suzuki GSR600 olurdu tercihim..Ama daha agır basan FZ6
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
18 Haziran 2008, 12:50
#3
Önce küçük bi karar vermek lazım ne istediğinile alakalı..
4 silindirmi 2 silindirmi sonra er6 ya binip de yahu 600luk motor neden bunun sesi garip egsoz taksak düzelirmi falan deme
Eğer 4 silindir dersen gsr600 derim bana göre şu an naked piyasının en iyilerinden..
-
18 Haziran 2008, 13:06
#4
headquarters adlı üyeden alıntı
Önce küçük bi karar vermek lazım ne istediğinile alakalı..
4 silindirmi 2 silindirmi sonra er6 ya binip de yahu 600luk motor neden bunun sesi garip egsoz taksak düzelirmi falan deme
Eğer 4 silindir dersen gsr600 derim bana göre şu an naked piyasının en iyilerinden..
Kesinlikle çok güzel bir noktaya değindin kardeş
Bence litresi 4 ytl bulacak olan benzin fiyatlarından sonra 2 silindirli abs güzel bir kawasaki almak en mantıklısı diye düşünüyorum
-
18 Haziran 2008, 13:11
#5
Benim tavsiyemse en öncelikli kriterin enjeksiyon olması gerektiğidir.
Alacağım motor enjeksiyonlu olmalı dedikten sonra diğer kriterleri sıralamalısın.
2 silindirinde sesi gayet güzeldir.
-
18 Haziran 2008, 13:12
#6
CBF 600 dedigine göre 4 silindirde düşünüyorsun. Öyleyse seçeneklerinin arasına z 750 ve gsr 600'ü ekleyebilirisin. 12.000 ytl'ye temiz z 750 , gsr 600 bulabilirsin.Biraz beklersen kış aylarında fiyatlarda düşebilir.
-
18 Haziran 2008, 13:57
#7
ER-6n derim. Kullanıcılar hep yakıt tüketiminin azlığından bahsetmiş. Ayrıca bence çok güzel.
Bunun dışında GSR600 de çok güzel motor fakat geçenlerde yolda giderken yanımdan geçti, artık tecrübesizliğimden midir nedir, sesinden ürktüm açıkçası. Şu anda param olsa alacak cesaretim olmaz.
-
18 Haziran 2008, 14:02
#8
çok alakasız olacak ama niye monster olmasın?Tercihlerin arasında yok ama monster güzel bir alet nede olsa italyan ve bir klasik.CBF600 dense fazerı tercih ederdim,ama illaki kawa veya honda diyosan kawa daha hoş görünüyor bence teknik veriler olarak bilemem ama hangi motor içine sinerse onu al.Şimdiden hayırlı olsun
-
18 Haziran 2008, 14:08
#9
kesinlikle fazer derim...
-
18 Haziran 2008, 14:10
#10
cbf 500 var elindeki paraya sıfır ala bilirsin.
''Yaşamak özgürlükse, özgürüz hepimizde...''
-
18 Haziran 2008, 14:14
#11
GSR bulabilirsen iyi bir makina, tavsiye ederim.
Üç boyoz bir kola
-
18 Haziran 2008, 14:15
#12
Bu başlığa yorumlar kullanıcı ve hevesliler olmak üzere iki çeşit arkadaştan gelecektir.Ben heveslilerden biri olarak CBF600 derim.Tam orta yaş olmam ve artçılı kullanımım fazla olması sebebiyle bu tercihi öngörüyorum.Çünkü CBF600 daha oturaklı ve artçı için güzel bir oturum alanı sunuyor.4 silindirin vereceği artı performansda cabası.Yakıt açısından ER6 N/F mutlaka daha iyidir ve servis yedek parçadada aynen sana katılıyıyorum.Honda'nın yakıtı çok ve servisi ucuz olmamasına rağmen 2.eldeki avantajınıda unutmamak gerekir.BU arada kullanacak arkadaşın subjektif bakış açısıda önemli tabi.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
-
18 Haziran 2008, 14:23
#13
Biraz daha biriktir CB 600F ABS HORNET al derim . (19.950YTL kADAR) Egzosun falan tatlılığına bak.
-
18 Haziran 2008, 14:51
#14
Yok benim zaten R6 var ve memnunum ancak arkadaşa almayı düşünüyoruz.
GSR ve fazer düşünmüyoruz çünkü o paraya Gsr bulamayız. Aslında istemememizin nedeni arkadaşın sadece 6 aylık bi Cbf 250 tecrübesi olması. Yani GSR ve Fazer in gücü ve kullanım özellikleri ona iki gömlek büyük gelir.
CBF ve Kawa diğerlerine göre biraz daha sakin motorlar onun için tercih ettik..
Monster tam tehlike olur onun için Termignoni li bi monster hep bi aralar düşlerimdeydi benim de sonra racing e geçtik öyle de devam ettik....
Cbf in yakıt tüketimi hakkında fikri veya bilgisi olan var mıdır. Er6 için 5 lt felan diyolar da Cbf için bi bilgim yok...
Bi de gerçekten ER6 nın seni o kadar garip mi ...?
Şimdiye kadar hiç ER6 nın egzost sesini duymadım açıkçası..
FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......
-
18 Haziran 2008, 14:57
#15
-
18 Haziran 2008, 15:14
#16
Yamaha FZ 6 Fazer
-
18 Haziran 2008, 15:25
#17
tek silndirli mt-03 e ne dersin?
-
18 Haziran 2008, 15:28
#18
Bence de GSR600. Tecrubesi az gelir dersen CBF500.
Ayrica Yamaha MT3 icin de guzel seyler duydum. Kullanimi pek keyifliymis. Sifir fiyati da cok yuksek degil.
Sert cisimlere çarpmayın. Sert cisimlerin size çarpmasına izin vermeyin. Düşmeyin. Lastik kısmı aşağıda, parlak kısmı yukarıda tutun.
-
18 Haziran 2008, 15:50
#19
scorpi0 adlı üyeden alıntı
Bence de GSR600. Tecrubesi az gelir dersen CBF500
Ayrica Yamaha MT3 icin de guzel seyler duydum. Kullanimi pek keyifliymis. Sifir fiyati da cok yuksek degil.
Gsr büyük gelir ona. Allah korusun vebali benim üzerime kalır sonra. 25 bg lik motordan sonra 98 bg e birden geçmek problemler yaratabilir... Mt-03 hiç aklımızda yoktu şahsen iyi oldu bu fikir onu da bi araştıralım bakalım. Ancak pek ikinci eli yok diye düşünyorum ???
Paradoks adlı üyeden alıntı
tek silndirli mt-03 e ne dersin?
Evet bi araştıralım bakalım.... iyi fikir...
mondializzet100 adlı üyeden alıntı
Yamaha FZ 6 Fazer
Yok arkadaşım... fazer büyük gelir arkadaşa.... 25 bg den sonra 98 bg birden kasar...
Er 6 nın yakıt tüketimi hakkında yii şeyler duyduk. sanki ER6 ya kayıyo gibiyiz. Bir de şu turuncu veya yeşil rengi daha önce üretmiş olmasalardı keşke... ikinci ellerde hep siyah ve gri renkler var...
FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......
-
18 Haziran 2008, 20:06
#20
4 silindir?..
Benden uzak dursun! Yakıtından tut, bakımına kadar para para para!!
---
Yerinde olsa 2 silindirli bir naked düşünürdüm! Ve benim favorim FZ6-N!!
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)