Kesinlikle yamaha mt-03'e atlamadan bakın derim
Kesinlikle yamaha mt-03'e atlamadan bakın derim
Fazer tek gecerim diicektim ancak bunları yazdınız o zaman bence er6n daha mantıklı duruyor hem 2 silndirli daha az yakıt sarfiyatı ancak mt03üde unutmayın enduro ve naked karışımı bişi
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
Mt 03 e gidip bakacak arkadaş bugün... hiç görmemiş şekline felan bi baksın belki test motoru felan varsa dener...
Bi de dün sahibinden.com a bakarken Suzuki SV650 bulmuş. 11.000 ytl ye veriyorlar..
Ancak motor hakkında hiçbir fikri yok , açıçası benimde yok...
İki silindirli olduğunu biliyorum sadece , bu motor hakkında fikri veya bilgisi olan var mı ?
FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......
SV650 bulduysa onu da tavsiye ederim. Hyosung GT650'ye esin kaynagi olan motordur. DL650'deki motorun aynisina sahip, yalniz tuning'leri biraz farkli. DL'deki enduro icin tune edilmis, top hizi biraz daha dusuk, dusuk devirde tork'u biraz daha yuksek. Amerika'da ve Avrupa'da yillardir kullanilan kendini ispatlamis bir motordur. Aluminyum sasesi Hyosung'a gore biraz daha hafiftir. Ilk nesil modelleri karburatorluydu ama ikinci nesil uzun suredir enjektorlu. Yanliz oyle cok acemi motoru da degildir yaani.
Modeli, km.si kac?
Sert cisimlere çarpmayın. Sert cisimlerin size çarpmasına izin vermeyin. Düşmeyin. Lastik kısmı aşağıda, parlak kısmı yukarıda tutun.
Hyosung GT 650 Comet (Yer Uçağı) 12,500 YTL 80 Hp
Şahsi fikrim bir kullanıcı olarak GSR 600 olurdu. Ama gücünün fazla olduğunu söylemişsiniz. (Kawa'da 70 küsür beygir onunda az olduğu söylenemez). Ben mt-03 ü çok beğeniyorum. Tek dezavantajı tek silindirli olması ama o da yakıtı olumlu etkiler heralde
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
Ben bir kac oneride buluniyim o zaman bir naked sever olarak senelerdir
Kawasaki Z750 .Er6 daha iyi bir makina ve uzun sure insani doldurur.
Honda Hornet 900 . Surus konforu olan gercek bir yol makinasi
En son onerim ama sadece arkadasin boyle bir motora hazir ise derim
Suzuki GSX 1400 Japon Naked motorlarin Imparatoru. Bu fiyatlara bulmak mumkun.
Benim motoru onermiyorum cunku cidden tehlikeli bir makina
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
FZ6-N iki silindir miydi,ben yıllardır 4 silindir bilirdim kendilerini ama...bu modeller böyle heralde hiç durmayın GSR 600 ya da FZ6/ FZ6 FAZER alın derim.CBF 250 den sonra olmuş veya olmamış hiç farketmez.Arkadaş kendine güveniyorsa sorun yok.diğerlerine bakarsanız ileride canı bunları çektiğinde sana bulur kabahati ben söyleyeyim de
..:: Nerde O Eski Günler? ::..
600 cc 2 silindir en mantıklı makine er6n veya er6f dir arkadaşlar , bir çok testde bu sonuç çıkmıştır...
Kawa ER 6 N almanı tavsiye ederim kullandım çılgın makine çokta az yakıyor.2 silindir 72 hp son derece yeterli gücü var benzin fiyatları zaten malum 4 lira olacak en mantıklısı kawa.
Beyler 4 silindirli makina ile 2 silindir arasindaki yakit sarfiyati silindir adedine gore degil cc gucune gore degisir.yanlis ekonomi hesaplari yapmayin. Sonuc olarak eger motor 0.600 lt hacime sahipse tek yada cift arasindaki sarfiyat farki azdir.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
bende er6n var 100 km de 4,5 lt üstüne hiç çıkmadım,karma kullanımda, depo 15 lt, genelde 300 km üstünde bir yol yapıyorum...
bana göre arkadaş da yeni geçicek ise er6n derim sürüşü rahat yol tutuşu gerçekten çok iyi, hız derseniz istediğiniz anda elinizin altında güzel bir güç var,
çok rahat bir motor sürücü için yolcu için diyemiyeceğim ama...
ben olsam er6n alırdım o fiyata abs lide bulabilirsin gibime geliyo kolay gelsin...
Sert cisimlere çarpmayın. Sert cisimlerin size çarpmasına izin vermeyin. Düşmeyin. Lastik kısmı aşağıda, parlak kısmı yukarıda tutun.
mt 3 cebim de değil 12000 10000 ytl olsa dahi hemen gider gözüm kapalı bu motoru alırım .tek silindir (benzinden tasarruf ama hafif titreşim) enjeksiyon. yamaha oluşu ekstra bir avantaj . hondaya göre daha ucuz yedek parça .. daha çok servis. sıfırı 13000 ytl bence 12000 e 5000 km altı hatta aksesuarlı çok temiz bişiler bulunur.
şahsen ben transalpmi f650 gs mi derkn bu motora takıldım kaldım fiyatı mükemmel . muadillerinden % 30-40 daha ucuz ..
yamaha markalı ne kullandıysam yolda bırakmadı bws sinden tutunda v-road una kadar sağlamlığını ispat etmiş bir marka benim ilk tercihim bu motor . sebeplerinide yazdım .. cbf hem pahalı hem çok yakıyor (karburatörlü) ..kawasakininde çok güzel ve sağlam moorları olsada türkiye ayağı iyi değil . yedek parçada hep bekleme oluyor.
para senin zevk senin ben tercihimi nedenlerini açıklayarak anlattım kararda senin
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
er6n alırdım... enjeksiyon 2 sılındır kaslı bır makına ve NAKED
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
2007 MODEL bulmuş bi tane... daha 200 km de felan mış neredeyse hiç kullanılmamış. sahibi 12.000 demiş te ciddiysen pazarlık ta yaparız bi şeyler demiş. Harris elcik leo vince egzost felan varmış makinada....
Hok hocam , kanuni ye geçti ya hyo.... ağzınla kuş tutsa beni inandıramazlar daha...
İşte benim tek korkum arkadaşın sadece 250 cc tecrübesi olması. Arada bi benim makinayı kullanıyo ufak tefek ancak kendiside diyor hakim olamıyorum çok güçlü alet diye... GSR da atak bi motor , tıpkı fazer gibi bu yüzden onları eledik bi kalemde....
Mt 3 hiç aklımıza gelmemişti açıkçası iyi bi fikir oldu bu .....
Vergi olayında ER 6 avantajlı sanırım...
Hocam dediğin motorlar güzel de pek ara geçiş motoru olarak uygun değil sanki... yine de sağol tavsiyelerin için...
Senin motorun zaten bi naked efsanesidir benim için... ikinci motor imkanım olursa termignonni ili bi monster hayalim ( hele bi de gırmızı olursa tadundan yinmez valla... )
Sağol abi.... MT-03 anlatılan ve yazılanlara göre iyi motor olarak gözüküyor. Tek dezavantajı anladığım kadarı ile ER 6 dan daha titreşimli olması ve vergi dezavantajı olarak gözüküyor.
Bir de bi şey soracam... Bu iki silindirlilerde motor sesi anlatılanlar kada kötümüdür. Valla benim makina gümbür gümbür ses veriyor , aynı şekilde de lıkır lıkır içiyor benzini..
Şimdi benim kanka nın hayalinde hep böyle sesli egzostlu bi makina var. çocuk bıktı twıster ın vızz vızzz motor sesinden...
Şimdi gider alır bi ER6 veya MT03 sonra vızz vızz gelmesin ona sesleri...
Bir de ER6 sına performans egzost taktıran var mı. ses ve performans olarak değişiklik oldu mu...
Ayrıca Z-moto da parça ve servis sorunu denildiği kadar fazla mı ?? Allah için bizim yamahaların servisleri maşallah saat gibi çalışyorlar....
FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......
benim motoru satayım sana (((: üstüne naked çıkmadı daha (((((:
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
Kawasaki
Hadi yaa?!? Nerdeymis bu? Olmazsa gidem ben alem ;)
Hocam daha once de yazdigim gibi SV650 gayet basarili bir motordur. Senin arkadasin icin dusundugunden biraz daha kuvvetlice gelebilir, ama alismasi cok zaman almaz. O fiyata oyle bir alet de cok iyi bence, kacirmasin derim...
Sert cisimlere çarpmayın. Sert cisimlerin size çarpmasına izin vermeyin. Düşmeyin. Lastik kısmı aşağıda, parlak kısmı yukarıda tutun.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)