Honda'nın Servis ve garanti hassasiyetine teşekkür
Reklamlar
-
17 Haziran 2008, 23:27
#1
Merhaba, geçenlerde başımıza gelen olayı yazmak istedim, çünkü honda markasından çekinen veya cbf150 almakta tereddüt eden arkadaşlar var..
Henüz 1300 km olan honda cbf150 duro marka arka lastik balon yaptı.. bu şekilde artçıyla bursaya gittim-geldim, ilk defa bindiğim için farketmedim.. 100 km den sonra artık gerçekten lastikte bir sorun olduğunu farkettim, lastikçide hava vurup devam ettim ama yinede lastik sekerek dönüyordu ve motorun dengesini etkiliyordu.. ben 90 kilo + artçı 70 kilo + arka çanta 46 lt komple dolu, içinde sazan balığı elma armut fasulye gibi ıvır zıvır alabildiğine doldurmuştum, hatta deponun üstüne sırt çantasını fileyle taktım, motor yinede hiç hız kesmeden boş geldiğim hızda aynen gitti.. bu sefer galiba jantın eğildiğini yada lastiğin indiğini zannettim ama hayır, motoru boşaltıp tek bindiğimde lastiğin balon yaptığını anlamıştım..
İstanbula gelir gelmez, 0212 234 6634 honda müşteri hizmletlerini aradım ve durumu anlattım, motorun sahibinin cep nosunu istedi ve tekrar dönüş yapacağını söyledi.. 1 gün sonra bizi arayıp motoru yetkili bir servise çağırdılar ve hangi servise götüreceğimize dair tercih istediler, bizde cevizli konşuk motora gideceğimizi söyledik.. Orada motora bakıldı ve gerçekten lastikte sorun olduğu anlaşıldı, fabrikadan gelen onay'la yeni irc marka lastik takıldı ve karşılığında hiç para alınmadı..
daha önce benim 2006 cg motorumun 3. vites dişlisinden uğultu geliyordu ve yukarıda anlattıklarımın aynısı uygulamıştım.. 2 gün sonra honda fabrikadan aradılar ve konşuk motora gittim.. orada motoru komple söktüler vites dişlisini değiştiler + bakım yaptılar + yeni yağ koydular toplam 6 saatte bana motoru teslim ettiler, 40 para almadan hemde..
Bir TÜSİAD üyesi olan, Honda anadolu holding a.ş ye buradan teşekkürlerimi iletiyorum..
not: Eğer sizinde markası honda olan bir motorunuz varsa içiniz daima rahat olsun, kaç model ve hangi tarz olursa olsun mutlaka çözüm bulunuyor, yolda kaldığınızda 7 gün 24 saat yol yardımı kısa zamanda gönderiliyor..
Reklamlar
-
17 Haziran 2008, 23:34
#2
EE ne Demişler HONDA HAYAT ONDA
[B][I][U]Dünyada bir çok insan var.
Kimi mutlu kimi mutsuz, Kimi ağlayıp kimi gülüyor ama güzelliklere ve mutluluğa layık bir insan var o da su an mesajımı okuyor...[/U][/I][/B]
-
17 Haziran 2008, 23:54
#3
Honda'ya bravo. Müşteri memnuniyeti, servis anlayışı budur işte. Diğer marka temsilcileri şapkalarını önlerine koyup bir düşünmeliler. "Biz nerde yanlış yaptık" diye.
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
-
18 Haziran 2008, 00:16
#4
boşuna Honda demiyorlar ya
-
18 Haziran 2008, 00:23
#5
Işte Kardeşım Sonunda Benı Anlayan Cıktı Yahu Ben Yıllardan Berı Herkese Dıyorum Honda Honda Dıye Ama Mıllet Benı Dınlemıyor Gıdıp Baska Markalar Para Verıyor Sonra Servsıte Sorun Yaşıyorlar
Honda Servısıne Gıdıcınde Yapılan Kayıtlar Merkez Ofise Gıdıyor Eger Motor ıle Bır Sorun Varsa Ona Göre Yenı Modellerını Cıkarıyorlar Işte Kalıte Kardeşim
Sagol Guzel Bır Acıklama Iyidi
Ayrılık vakti geldıgınde sessizce cekilir giderım yüzümü önüme düşürüpte
-
18 Haziran 2008, 00:32
#6
bende garantiden çok parça değiştirdim...hondanın parça sıkıntısı yok ve naz etmeden hemen yenisini takıyorlar
-
18 Haziran 2008, 01:27
#7
honda boru degıl adamlar sattıgı malın arkasında.bırde bızım asya damladan neler cektıgımızı bır bılseler.
-
18 Haziran 2008, 09:52
#8
Ben de Dylan'ın lastiklerini göstermek için bugün D&B motora gideceğim.İnşallah dediğiniz gibi ilgilenirler.Fakat sormak istediğim servise götürmeden önce Honda'yı arayıp da -garanti sürecindeki motor için- onların yönlendirmesiyle mi gitmek daha iyi olur?
-
18 Haziran 2008, 10:11
#9
ben kütahyada honda alırsam mesela beni soyarlar kesin ....
-
18 Haziran 2008, 10:52
#10
-
18 Haziran 2008, 11:50
#11
Geçmiş olsun, hiç değilse hikaye mutlu sonla bitmiş. Bu tarz başlıkları gördükçe CuBuF'la doğru seçim yaptığıma emin oluyorum
-
18 Haziran 2008, 12:11
#12
Marka böyle olunuyor
-
18 Haziran 2008, 12:20
#13
hediye ne dostum.ben çok iyi yanıyorum.
2008.CBR.125-2006.CBR.600F-Arkası seneye...
-
18 Haziran 2008, 21:38
#14
denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı
Burada özellikle Honda Konşuk Motorun daha bir ayrı olduğunu eklemem gerekiyor. Servisin sahibi Mehmet Konşuk tüm personeli ile beraber atölyede çalışır, hatta çalışanlardan hangisinin oranın patronu olduğunu ayırt edebilene ben hediye vereceğim
Sanada tekrar geçmiş olsun arkadaş, kazasız belasız sürüşler dilerim
koskoca ali esengül usta bile, yetkili servis olmasına rağmen motoru sökmeden sorunu anlayamam demişti.. ki honda fabrikasının bana övdüğü bir ustaydı.. fakat mehmet konşuk usta motorla bir tur attı geldi, sorunu çözdü.. türkiyede böyle ustaların sayısı 2 elin parmağı kadar..
-
19 Haziran 2008, 09:25
#15
EE ne Demişler HONDA HAYAT ONDA
-
20 Haziran 2008, 03:31
#16
satacam bu yamaha yı o kadar güzel bir konu ki bu beldeyama mailime cevap bile vermiyor
::sigara:: 35 NAC 79 ::tutkuy::
AL Bİ YBR, BİN GEBERE GEBERE :cat:
-
20 Haziran 2008, 03:35
#17
kmete adlı üyeden alıntı
satacam bu yamaha yı o kadar güzel bir konu ki bu beldeyama mailime cevap bile vermiyor
Heheh aynı sorunu bende yaşamıştım motoru servisten teslim alırken bir kaç pürüz çıkardılar bende mail attım fakat daha ilk günden aldılar eksi puanı benden..
Aştım artık tek teker dolaşıyorum
-
04 Temmuz 2008, 03:02
#18
umutus adlı üyeden alıntı
Heheh
aynı sorunu bende yaşamıştım motoru servisten teslim alırken bir kaç pürüz çıkardılar bende mail attım fakat daha ilk günden aldılar eksi puanı benden..
hocam aslında yamaha firması bu konularda çok hassastır ama senin türkiyedeki muhatabın koç-beldeyama şirketi'dir. onlarda türk işi yapıyorlar zaten.. anadoluda buna kastamonu işi de deniyor. yani tükrükle iş yapmak.
Japonyaya mektub yazabilirsin, mail atmak fazla ciddi olmaz belki ama mektub yazmak daha duysusal filan olur ciddiye alırlar. japonca yazmana da gerek yok, ingilizce yazdırırsın, ben şu an adres araştırıyorum.
http://www.yamaha-motor.co.jp/global/index.html
bu numaraya ingilizce fax çelilebilir
FAX: +81-538-32-1634
-
04 Temmuz 2008, 13:47
#19
türkiye genelinde Honda yol yardımının bir numarası varmı arkadaşlar, yoksa il il farklı numaralar mı var...?
[B][COLOR="Red"]C[/COLOR][/B]ourageous [COLOR="red"][B]B[/B][/COLOR]eautiful [COLOR="red"][B]R[/B][/COLOR]acer...... [B][I]HoNDa RuLeZZzzz[/I][/B]... :cat:
-
04 Temmuz 2008, 14:35
#20
Mikuni dotum, kullanim kitapciginda motorunun tasiyabilecegi maksimum agirlik yazar. motoru yuklerken bu degere hic dikkat ettin mi? Motorun icin bu deger ne bilmiyorum ama bana biraz de bu degerin ustune cikmissin gibi geldi
http://www.ataturkungencligehitabesi.com/
Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)