Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

chooper&cruser sevenler buraya!

    REKLAM ALANI
  1. #1
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Arkadaşlar motosiklet sevdasına 125 cc scooter ile başlayıp,150 cc sl 150 keeway ve 250 cc yine macar patentli çinli ss 250 keeway den sonra uzun incelemelerden sonra gv 650 ile yola devam etme kararı almış 36 yaşında 10 yıldır öğretmenlik mesleği icra eden ve bu sitenin müptelası olan bir kardeşinizim.
    Benim merak ettiğim husus; sitede chooper kıyaslamalarında özellikle japon denilince neden akansular duruyor? Motosiklet tercihimi şahsen yaparken teknik özelliklere baktım. Dragstar içime sinmedi sebep,arka fren balata, hava soğutmalı,zincir aktarmalı,beygir gücü düşük,uzun klasik şaside manevra kabiliyeti kısıtlı ve sert frende boyun kırma yaptığı gibi durma mesafesi uzun.
    Yazılanları incelediğimde ise gv 650 ile kıyas kabul edilemeyeceğine şahit oldum.(neden, niçin, sonuç ilişkisi yok!)
    custom yapılamazmış, aşagıda örnek resim var fenamı?

    [URL=http://imageshack.us][/
    Teknik özelliklerine gelirsek,
    Motor: 90 derece V-2 silindirli, likit sogutmalı, DOHC, 8 supaplı
    Yakıt sistemi: 2 adet MIKUNI BDSR39 Karburator
    Çap: 81.5 mm
    Strok: 62.0 mm
    Max Güç: 72 HP @ 9.000 RPM
    Max Tork: 61.6 NM @ 7500 RPM
    Silindir hacmi: 647 cc
    Çalıştırma: Elektrikli marş
    Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
    Aktarma sistemi: Bakımsız karbon fiber kayış
    Vites kutusu: 5 ileri vites
    Vites oranları: 1. : 2,46
    2. : 1,78
    3. : 1,38
    4. : 1,13
    5. : 0,96
    Ön çatal açısı: 35 derece
    Akü: 12V 12 Ah
    Ön lastik: 120/70 ZR 18
    Arka lastik: 180/55 ZR 17
    Ön fren: Çift piston kaliperle donatılmış 300 mm çapında çift disk.
    Arka fren: Çift piston kaliperle donatılmış 270 mm çapında tek disk.
    Uzunluk: 2,430 mm
    Genişlik: 840 mm
    Yükseklik: 1,155 mm
    Aks aralığı: 1,700 mm
    Yerden yükseklik: 160 mm
    Sele yüksekliği: 675 mm
    Kuru ağırlık: 220 Kg
    Yakıt deposu: 17 litre
    Bilir kişi arkadaşlarıma sormak istediğim,bu klasmanda japon alternatifleri hangi açılardan kıyaslanılamayacak kadar fark atmaktadır açıklarsanız sevinirim.
    olay parça ve hizmet ise bu gv 650 Türkiye'de iki firmanın güvencesi altında değilmidir? Hangi parçası dayanıksızdır? Hangi gv 650 kullanıcısı hangi konuda madur olmuştur ve ya diğer açıdan bakarsak Yamaha,Honda,suzuki..vs... hiç üzdüğüne rastlanmamışmıdır?
    Şimdiden teşekkürler.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    GV650 için Söylenmiş en ufak bir kötü yorum duymadım.

    Klasik japon modellerle kıyaslanırsa yanlış olur.

    Bu motorun segmenti yeni yeni oluşmaya başlıyor öncüsüde Harley - Davidson















    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  3. #3
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    dostum bunada taklitçi zihniyet denmesin sonra
    Bacanağada aynı gün suzuki m 800 aldık farlarıda onu andırıyor. ilginç olan hiç bir viteste yakalayamadı beni
    sırat 750 kullanıcısı ve suzuki fanatiği olarak çok beğendi kullanımını. Ayrıca fuardan aldığı DL650 hala gelmedi ellerinde sadece sarı varmış yılın modası
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  4. #4
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler