Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Hyosung Motosikletim ile İlgili Dava Günüm Belli Oldu...

    REKLAM ALANI
  1. #61
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında bu motorda kullanılan dohc motorun düşük devir ve yüksek devirlerdeki vereceği muhtemel tepkileri belirttim.

    buradaki sorun direk motorun dohc tip oluşunda değil.
    cruiser motorların hiçbirinde dohc motor kullanılmamıştır.
    cruiseri cruiser yapan özellik düşük devir yüksek torktur.bu yüzden cruiserde dohc tip kullanılmamış yerine sohc tip motor kullanılmıştır.

    bu motorun kullanıcıları yüksek devirlere bence çıkmamalıdır..

    dohc motor tam aksine yüksek devir motosikletlerde kullanılmıştır ama buradaki fark cruiser özelliğini taklit edebilmek için dohc motorun dizaynı ve işlevselliği değiştirilmek istenmiştir..

    eğer aksini yapacak olursanız grave örneği ve onlarca diğer örneklerde olduğu gibi düşük devir parçalar ile yüksek devir parçalar arasında uyumsuzluk olması ve en zayıf yerinden kırması muhtemeldir..

    V-Twin DOHC'lara Suzuki'de rastlıyoruz ama.

    http://www.suzukicycles.org/SV-serie...-SV1000S.shtml

    Hyosung'un motorları zaten eski Suzuki motorları bilindiği gibi.

    Fazlaca yüksek devirde kullanmama olayına katılıyorum. Lakin bu,bu motorun tamamiyle yanlış karakterde üretildiğini göstermez. Daha iyi olabilirdi noktasında elbette alternatifler vardır.


    grave'in motoru 3-5 defa arızalanırken (ki kendisinin motoru tanıtım amacı ile Türkiye'ye getirilen ve lansmanda,test sürüşünde kullanılan bir motor diye biliyorum) benim 1 senedir kullandığım motor neden en ufak bir problem çıkarmıyor? (aman birşey olur da gazlamayayım dediğim bir motor değil benimkisi)

    Çok sıkıştırılmaya gelmeyen lakin bazı arkadaşların iddia ettiği gibi hepten kırılgan bir motor değil Hyosung'lar.

    Neyse,

    Esas mesele Global kaynaklı tabi. Türkiye'de sağlam bir dist. olmayı beceremediler belkide.

    Ya da grave'in motorunu tanıdıkları için,nasıl kullanıldığını(kendilerinde iken) bildikleri için o motorun arkasında durmak istemediler mi sorusu geliyor akla. Gerçi garanti garantidir. Bu motor envai çeşit arızayı kendiliğinden açıyorsa bu halledilmelidir.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı asm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    V-Twin DOHC'lara Suzuki'de rastlıyoruz ama.

    http://www.suzukicycles.org/SV-serie...-SV1000S.shtml
    bahsettiğiniz motor cruisermi ..?değil.

    bakın ben ne demişim..''cruiser motorların hiçbirinde dohc motor kullanılmamıştır. '' demişim..

    sonrada demişimki ''dohc motor tam aksine yüksek devir motosikletlerde kullanılmıştır'''
    yazdıklarım sanırım yanlış anlaşıldı..yada demir leblebi gibi konu ağır geldi...

    ayrıca motorunuz sanılanın aksine suzikinin motorları değil..
    benzeri sadece..teknik olarak aynı değil.

    sizin motorda aynı arızaları yapacak diye bir koşul yok..
    marka tabir edilen araçlarda bazı teknik arızalar yüzünden tüm araçlar servise çağırılır..gereken tedavi yapılmak için..
    bu muhtemel durum karşısında arıza yapanla yapmayan ayırt edilmez..durum genel değerlendirilir.
    müşteri memnuniyeti göreceli kavramlardır.

    aşağıdaki yazı yine bir kullanıcınındır.

    Alıntı Aceofspades adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet hususuna gelecek olursak, şu anda ds 1100 kullanıyorum (Selka arkadaşımın beğenmediği hava soğutmalı ve 4 sübaplı olanından) bundan önce ise ds650 ve gv250 sahibi idim, hatta ilk motorum bir Çinli idi. Yani bu motorlar hakkında söyleyeceklerim kesinlikle işkembeden sallama değil kişisel tecrübelerimdir. gv 250 için sadece şunu söyleyebilirim ki Türk tüketicisine atılmış büyük bir kazıktır, hatta bu görüşüm hyosung için de geçerlidir.Gv 250 yi aldığımdan satana kadar geçen süre içerisinde maalesef servislere abone oldum. motoru yaklaşık 7000 kilometre kadar kullandım ve bu bu 7000 km boyunca bir problem diğer bir problemi kovalayıp durdu. 5000 devirde gaz kesen ve sizi ölümcül tehlikelere atabilen bir aletten bahsediyoruz. Enteresandır ki koruma kıyafetleri ve fiyat/performans konusunda çok hassas olan arkadaşlarımız hiç de hafife alınmayacak bu sorunu distributor parçayı değiştirerek çözüyor diye es geçmiş, arkadaşlar bahsettiğimiz alet bir motosiklet, canınızı emanet ettiğiniz iki tekerli bir araç. Görüntüsünden ve fiyatından önce güvenlik gelir, aldığım makine bana bu güveni veremeyen bir seri üretim hatasına sahipse ve üretici tarafından bu konu hakkında en azından genel bir duyuru yapılmıyorsa büyük bir rezalettir. Ben motorumdaki cdi ünitesini değiştirene kadar servis kapılarını bayağı bir aşındırdım, daha 1000 kilometresi dolmadan debriyaj telim koptu, 2 hafta gelmesini bekledim, diğer bir arkadaşımın makinası şakır şakır yağ atıyordu. Servisler bunun normal olduğunu söylüyorlardı, hiçbir zaman makina sıcakken boşa alamadım böyle bir sorunla da başka bir motorda karşılaşmadım (daha önce kullandığım çin malı motorum haricinde), uzun yola çıktım motor stop etti yollarda kaldım suç yanımdaki arkadaşımın da aldığı ancak sorun yaşamadığı benzine atıldı. Ön diskimden gelen sinir bozucu kapı gıcırtısı hiçbir zaman giderilemedi. Bütün bu yaşadıklarımı globalin forumlarında yazdım diğer kullanıcılarla paylaştım, şikayetçi oldum. sonunda da motoru 2. el bir ds 650 ile takas ederek huzura kavuştum. Çoğu arkadaşım gv250 yi kötülememeye çalışmışlar belki de kullanmadıkları için. ama gv 250 kullanıcısı arkadaşlar kusura bakmasınlar bu motorun eski bir kullanıcısı olarak bu motoru kötüleme hakkını kendimde görüyorum, hatta almayı düşünen arkadaşları uyarmayı da bir abi-kardeş olarak kendime vazife görüyorum. bugüne kadar bu konuyu bu forumda dile getirmediğim için de özür diliyorum. arkadaşlar hepimizin parası kıymetli kimse parasını kolay kazanmıyor alırken elbette fiyat ve fayda oranlarını karşılaştırmamız gerekiyor bu nedenle görüntüye ve yeni çıkan bir mal hakkında henüz yeterince deneyime sahip olmayan arkadaşların yorumlarına aldanmamamız gerekiyor. hyo dışında sorunlu motor yok mu elbette var ilk kullandığım çinli motorum böyle bir motordu ancak alırken ne olduğunu biliyordum ve ona göre bir maliyeti vardı. gv 250 yi alırken ise aynı segmentteki japon kardeşlerinin fiyatına yakın bir rakam ödemiştim ve beklentim bir önceki motorumdaki sorunlardan arındırılmış bir araca kavuşmaktı. Maalesef sorunlardan kurtulamadığım gibi daha fazlasıyla karşılaştım ve bu kesinlikle ödediğim paranın karşılığı değildi zaman zaman gv 250 kullanıcıları ile karşılaştığımda aynı sorunları onların da yaşadığını gördüm ve birçoğunun da zamanla motorlarını elden çıkardığını gördüm, kimisi forumlarda seslerini duyurdu kimisi de pek ilgilenmedi sanırım bir kısım kullanıcı ise motorlarının 2. elinin düşmesinden korktuğu için sesini çıkarmadı.

    Gv 250 hususunda son söyleyeceğim, almayı düşünen arkadaşların etraflıca bir araştırma yapmasıdır, sorun yaşamayan insanların olmasının bu makinada kronik problemler olmadığı anlamına gelmediğini düşünmesidir. Kimseyi kırmak yada haksız yere bir ürünü kötülemek gibi bir niyetim olmadığını da tekrar belirtmek isterim, amacım sadece bu başlıkta geçen makineleri kullanmış birisi olarak yorumlarımı aktarmaktı.

    Saygılar...

  3. #63
    KARABURUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2006
    Şehir
    İZMİR-GÖZTEPE
    Motosikleti
    2 Ayak
    Yaa bu kadar sorunlu arkadas var da sorunu olmayan arkadaslar bunu nasıl başarıyor? (hyosung 250'ler için)

  4. #64
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bahsettiğiniz motor cruisermi ..?değil.

    bakın ben ne demişim..''cruiser motorların hiçbirinde dohc motor kullanılmamıştır. '' demişim..

    sonrada demişimki ''dohc motor tam aksine yüksek devir motosikletlerde kullanılmıştır'''
    yazdıklarım sanırım yanlış anlaşıldı..yada demir leblebi gibi konu ağır geldi...

    ayrıca motorunuz sanılanın aksine suzikinin motorları değil..
    benzeri sadece..teknik olarak aynı değil.

    sizin motorda aynı arızaları yapacak diye bir koşul yok..
    marka tabir edilen araçlarda bazı teknik arızalar yüzünden tüm araçlar servise çağırılır..gereken tedavi yapılmak için..
    bu muhtemel durum karşısında arıza yapanla yapmayan ayırt edilmez..durum genel değerlendirilir.
    müşteri memnuniyeti göreceli kavramlardır.
    Konu ağır gelmedi gelmesine de(demir leblebi îmânız ile de ne kaskettiniz anlamadım."size kapak olmuştur bunlar" diyorsunuz galiba) benim anlatmak istediğim ile sizin anlatmak istedikleriniz uyuşmuyor muhtemelen. Ya da bir yanlış anlama olabilir. Normaldir.


    Hyosung'a karşı cephe alacak arkadaşlara fırsat vermeden bir cevap yazmak zorunda hissediyorum bazı konularda kendimi.

    GT250R ile GV250 aynı motoru kullanıyor. Siz cruiser'dan bahsediyorsunuz lakin konuda adı geçen arızalı motor GT250R olunca peşin hüküm yürütenler olacaktır GT250R için.


    Neyse,

    Neticede bu arkadaşın motorunu dediğim gibi tanıtım amaçlı getirilmiş ve test sürüşlerinde kullanılmış bir motor. (Hyosung ile ilgili forumda da dedim bunu ve buna bir itiraz gelmedi)

    O nedenle bazı arızaların ortaya çıkması ve bunun Global'in sahiplenememesi normaldir diye düşünüyorum. (Glabal'in tavrı doğrudur demiyorum)
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.


4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)