varyatörler var arkada kayışlaı çeviren. orda arıza kırılma olabilir. debriyaj taşları var. bizimkiler 3lü. todaylar kaçlı biliyorum. onlardan biri de kopmuş kırılmış olabilir. kapağı söküp bakmak lazım.
varyatörler var arkada kayışlaı çeviren. orda arıza kırılma olabilir. debriyaj taşları var. bizimkiler 3lü. todaylar kaçlı biliyorum. onlardan biri de kopmuş kırılmış olabilir. kapağı söküp bakmak lazım.
servise git yolda kalma 15,000 şakaya gelmez
Karbüratörün pis olmasıda olabilir. Eğer ordan değilse kayış ve debriyaj setinede baktırırsın. Yani servise git.
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
Burgman 400 dede var o sorun 1 - den 2 ye geçişte muhtemel debriyajdandır.Garantiden değiştirsinler.
dediğim gibi kayışın bitmek üzere seni daha fazla götürmeyecektir kayış zamanla yıpranıp arasındaki lifler dışarı çıkmaya baslıyor variatör yani öndeki çanak kavramaya baslayınca o lifler kavrama esnasında titreme yapıyo su an benim motorda öyle gidip dayco yada kevlar alıp kendim takıcam..
sakın çin malı prc gibi marka almaya kalkma parana yazık 2 ayda dağılıyo hemde motor performanstan düşüyo..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)