CBF 150 elektronik ateşleme İptal :((
Reklamlar
-
Reklamlar
-
sayın mete_han abey topiğe beklenmektesiniz
-
Telaş etmene gerek yok arkadaşım. Anladığım kadarıyla marş rölen arızalanmış. Vurdurarak çalıştırabiliyorsan servise git değiştirsinler. Garanti kapsamında olacağını tahmin ediyorum. Olmasa bile 20 liradır en fazla fiyatı.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
kameniv adlı üyeden alıntı
sayın mete_han abey topiğe beklenmektesiniz
ya metehan ne anlar marştan ateşlemeden
[FONT="Arial Black"][COLOR="Red"]BU ALANA REKLAM ALINIR[/COLOR][/FONT] ::tutkuy::
-
kıllıtarkan adlı üyeden alıntı
ya metehan ne anlar marştan ateşlemeden
duymasın çok kızar
cifi82 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar; makinamı 2 ay oldu alalı ve bugün rutin bir şekilde çalıştırmaya kalktım her zamanki gibi marş düğmesine bastım 1 sefer o malum ses olan normal çalıştırma sesi geldi sonra hiç çalıştıramadım tık edio kalıo, tık edio kalıo... Bende akümü boşaldı felan die yokuş aşağı 2.vitese takıp vurdurarak çalıştırdım ve çalıştı biraz dolaştıktan sonra herhalede olmuştur dedim AAA bide ne göreyim yine tık tık edio çalışmıo elektronik marşla...
Rica etsem bana bu konu hakkında engin fikirlerinizi sunarmısınız
?
Şimdiden hepinize yapacağınız tüm yorumlar için teşekkür eder sağlıklı huzurlu günler dilerim... Klasik olarak tekeriniz düz bassın... NOT : Kesinlikle makinamdan şikayet yok yanlış anlaşılmasın, ama beni şok etti işte...
büyük ihtimal arkadasında dediği gibi marş rölen gitmiş belkide akü çok boştur ama büyük ihtimal marş rölesi 15 ytl fiyatı
-
cifi82 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar; makinamı 2 ay oldu alalı ve bugün rutin bir şekilde çalıştırmaya kalktım her zamanki gibi marş düğmesine bastım 1 sefer o malum ses olan normal çalıştırma sesi geldi sonra hiç çalıştıramadım tık edio kalıo, tık edio kalıo... Bende akümü boşaldı felan die yokuş aşağı 2.vitese takıp vurdurarak çalıştırdım ve çalıştı biraz dolaştıktan sonra herhalede olmuştur dedim AAA bide ne göreyim yine tık tık edio çalışmıo elektronik marşla...
Rica etsem bana bu konu hakkında engin fikirlerinizi sunarmısınız
?
Şimdiden hepinize yapacağınız tüm yorumlar için teşekkür eder sağlıklı huzurlu günler dilerim... Klasik olarak tekeriniz düz bassın... NOT : Kesinlikle makinamdan şikayet yok yanlış anlaşılmasın, ama beni şok etti işte...
yettim gari....çok basit marş rölesi gümlemiş...eğer kıvılcım namına ses yoksa sorun budur..bunu yapmazdı ama hayret...yıkamada belki basınclı su tutulmuşsa olabilir...dikket edelim...
he öksürüyorsa ama asla çalışmıyorsa cbf 150 lerde kronik bir sorun olan MARŞ MOTORUNUN içine toz kaçmasıdır...marş motorunun içine bi hava tutulur veya değişir sorun garant kapsamındqa çözülür...aman para falan vermeyin..isterlerse kaptırmayın mangırları...2 aylık cbfde olmayacak iş...şaştım kaldım valla...ama kul yapısı oluyo...
pardon unutmadan AKÜ de bir sorun olmasın...2 de vurdurararak bi deneyinde kendini şarj etsi...hani makina çok yattıysa...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
Marş motorun arızalanmış yada takılı kalmış olabilir.Küçük ihtimal akü zayıflığına bağlı marş motorunun çalışmaması da olabilir.
-
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
-
-
ELINT adlı üyeden alıntı
Metehan herşey birtarafada bukadar üyenin içinde adama niye
öküz diyon hııı
ya inan öküze ben alfabeyi öğretirim...bu arkadaşa ııhıh...kafa beton...taktım ben bu kişiye abi artık...dar edicem forumu ona...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
mete_han adlı üyeden alıntı
yettim gari....çok basit marş rölesi gümlemiş...eğer kıvılcım namına ses yoksa sorun budur..bunu yapmazdı ama hayret...yıkamada belki basınclı su tutulmuşsa olabilir...dikket edelim...
he öksürüyorsa ama asla çalışmıyorsa cbf 150 lerde kronik bir sorun olan MARŞ MOTORUNUN içine toz kaçmasıdır...marş motorunun içine bi hava tutulur veya değişir sorun garant kapsamındqa çözülür...aman para falan vermeyin..isterlerse kaptırmayın mangırları...2 aylık cbfde olmayacak iş...şaştım kaldım valla...ama kul yapısı oluyo...
pardon unutmadan AKÜ de bir sorun olmasın...2 de vurdurararak bi deneyinde kendini şarj etsi...hani makina çok yattıysa...
Metehan abi, abi öksürmüyo tık dio sadece her bastığımda. Tazyikli suyla yıkamadım ama ev önünde hortumla yıkadım o da güçlü yani basınçlı bir su değildi... Yıkama zamanım en son bir hafta önceydi... Ve ben bu yıkamanın üzerine 200 km yol yaptım. Yani bu zaman zarfında birçok kez durdum ve çalıştırdım bir sorun yoktu... Fakat dün işte bikere öksürdü çalışmadı ben de 2.viteste vurdurdum çalıştırdım. Akü zımba gibi yani. Ayrıca ücret pek dikkate alınacak yüksek meblağ değil de arkadaşların dile getirdiği gibi, fakat bu kullanım hatası olarak geçer dimi kayıtlara ? Yani garanti kapsamında olmaz dimi ? Ona göre hazırlıklı gidicem çünkü yarın 3000 bakımı da var km 2900 lerde...( Role de bahane oldu ) Dediğin gibi kul yapısı bozulcak da yapılcak da... Herkesin kısmeti ayrı yerde.
Herkese yöneltmiş oldukları yorumlar için tekrar teşekkür ederim, hayırlı akşamlar, saygılar...
-
kanka tık diyosa yani geç akım vermiyorsa röle denilen zımbırtıyla alakalı bir durum..para verem deme...kesinlikle...garantiden...1 lira fazladan verme...1000 bakımda 20-25 gayme ödemiş olmalısın...
şimdiki 3000 bakımda yine yağ 20 gayme...buji 12 gayme...hava filtresi 7 gayme...işçilik ayağıda kitlerler...45-50 ödeyeceksin...fiyatlar fikstir...en önemi bakımlardan biri...
şunların yapılmasına dikkat et...
zincir bolsa sıkılsın ve yağlansın..hani takip etki yapıyorlarmı...
arka fren kampanası ayarı bu arada zincirle oda olur zaten..
ön fren diski spreylensin...yüzeyin pürüzsüz olması lazım...
debriiyaj levyesinde bolluk varsa sıkılsın...
arka stoplar ön ve arkaya basıldığında yanıyomu...
hava filtresi ne kadar temiz görünürse görünsün değişmeli...yani kompresörle hava bastıracağına 7 gaye bayıl yenisi takılsın bence...
buji değişimi önemli...zaten değiştircekler...
ya ne koyuyor...10/40 beim motora koydular en son...10/40 en ince yağlardann biridir...motoru çalıştırmayı fazla ısıtmayı sevmeyen ipler içindir...akış kayganlık her daim fazla olur...belkide servis 20/40 önerecektir mevsimsel duruma göre...ama yaz geliyor bence 10/40 koyar...
aman sele altına bez falan koymayın...o bez hava filtre ağzını kapayıp yolda bırakabilir...
kitapcığını götür kaşelesinler vs...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
Öncelikle metehan abiye saygı selam hörmetlerimi belirteyim. Cbf lerde nasıl bilmem ama başka kullandığım bir motorda başıma gelmişti marş röleni sök kırmadan plastik kılıfını çıkar rölenin birbiriyle temas eden kontak uçlarını hafifçe zımparala umarım yardımım olur
yada hiiç bızıklama servise git halletsinler yanlış yönlendirmek istemem
-
akü boştur büyük ihtimal bendede olmustu tık tık tık baska ses yoktu akü değişti düzeldi . ama pardon senin marş rölen yanmıs
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
owljunior adlı üyeden alıntı
Öncelikle metehan abiye saygı selam hörmetlerimi belirteyim. Cbf lerde nasıl bilmem ama başka kullandığım bir motorda başıma gelmişti marş röleni sök kırmadan plastik kılıfını çıkar rölenin birbiriyle temas eden kontak uçlarını hafifçe zımparala umarım yardımım olur
yada hiiç bızıklama servise git halletsinler yanlış yönlendirmek istemem
bızıklamak mı? bu da çimmek gibi unutulmuş bir fiil mi yoksa sen mi uydurdun?
-
mete_han adlı üyeden alıntı
kanka tık diyosa yani geç akım vermiyorsa röle denilen zımbırtıyla alakalı bir durum..para verem deme...kesinlikle...garantiden...1 lira fazladan verme...1000 bakımda 20-25 gayme ödemiş olmalısın...
şimdiki 3000 bakımda yine yağ 20 gayme...buji 12 gayme...hava filtresi 7 gayme...işçilik ayağıda kitlerler...45-50 ödeyeceksin...fiyatlar fikstir...en önemi bakımlardan biri...
şunların yapılmasına dikkat et...
zincir bolsa sıkılsın ve yağlansın..hani takip etki yapıyorlarmı...
arka fren kampanası ayarı bu arada zincirle oda olur zaten..
ön fren diski spreylensin...yüzeyin pürüzsüz olması lazım...
debriiyaj levyesinde bolluk varsa sıkılsın...
arka stoplar ön ve arkaya basıldığında yanıyomu...
hava filtresi ne kadar temiz görünürse görünsün değişmeli...yani kompresörle hava bastıracağına 7 gaye bayıl yenisi takılsın bence...
buji değişimi önemli...zaten değiştircekler...
ya ne koyuyor...10/40 beim motora koydular en son...10/40 en ince yağlardann biridir...motoru çalıştırmayı fazla ısıtmayı sevmeyen ipler içindir...akış kayganlık her daim fazla olur...belkide servis 20/40 önerecektir mevsimsel duruma göre...ama yaz geliyor bence 10/40 koyar...
aman sele altına bez falan koymayın...o bez hava filtre ağzını kapayıp yolda bırakabilir...
kitapcığını götür kaşelesinler vs...
Mete Abi; ilgin,alakan ve samimiyetin için teşekkür ederim. Dediklerini uygulucam. Yalnız bir sualim olcak ; abi bu makinadan tam anlamıyla randuman alabilmek için kaç km' yi dolurmam gerekecek, mesela ben ilk alındığı gün ile bugünü kıyaslıyorum cıbıfım daha bir atik oldu, daha çabuk cevap veriyor komutlarıma fakat düz yolda asfaltta henüz 2-3 denememe rağmen 100-105 arası hızlanma yapıyor max. Hız meraklısı değilim ama bazı arkadaşlar 120 yi devirdiklerini ima ediyorlar. İster istemez ben de soru işareti oluşturuo bu durum. Servise sormuştum bikaç gün önce, bana denilen kimisi 4000 de açılır kimisi daha erken açılır falan denildi sabır et meyvesi tatlı olur felan misali. Ama senin de fikrini almak istedim işte ...
Yazılan diğer yorumlar için de teşekkür ederim ayrıca... Dilinize sağlık...
-
owljunior adlı üyeden alıntı
yada hiiç bızıklama servise git halletsinler yanlış yönlendirmek istemem
haco bu ne ya...akşam vakti beni kopardın...
ben genelde mıymıylanma derim...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
) Özürdilerim aslında tam çimmek gibi bir karşılığı varmı yokmu bilmiyorum ama genelde arkadaş arasında oynama kurcalamanın tam karşılığıdır
-
cifi82 adlı üyeden alıntı
Mete Abi; ilgin,alakan ve samimiyetin için teşekkür ederim. Dediklerini uygulucam. Yalnız bir sualim olcak ; abi bu makinadan tam anlamıyla randuman alabilmek için kaç km' yi dolurmam gerekecek, mesela ben ilk alındığı gün ile bugünü kıyaslıyorum cıbıfım daha bir atik oldu, daha çabuk cevap veriyor komutlarıma fakat düz yolda asfaltta henüz 2-3 denememe rağmen 100-105 arası hızlanma yapıyor max. Hız meraklısı değilim ama bazı arkadaşlar 120 yi devirdiklerini ima ediyorlar. İster istemez ben de soru işareti oluşturuo bu durum. Servise sormuştum bikaç gün önce, bana denilen kimisi 4000 de açılır kimisi daha erken açılır falan denildi sabır et meyvesi tatlı olur felan misali. Ama senin de fikrini almak istedim işte ...
Yazılan diğer yorumlar için de teşekkür ederim ayrıca... Dilinize sağlık...
aynen kim demişse doğru söylemiş...ben artık makinamı tanıyamıyorum mesela...uçuyor resmen...bi zamanlar 100 ü geçmezdi...5-6000 den sonra koptu geldi valla...düzlük rüzgar demiyor 110-115-120 çok rahat görüyor...köprü çıkışı bir eğim var Kızıltoprağa giderken...orada..128 yaptım kesiciye girdi hemen...dişlimişli oynamasıda yok...biraz zaman tanı makinana...bi an gelicek bu makina olmuş diyeceksin emin ol...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)