çok düşük hızlarda 0-10 km/s dönüşler
Reklamlar
-
ender99108 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar çok düşük hızlarda motosikleti yatırarak mı dönmeli yoksa motosikleti dik tutup gidonu kırarak mı???
arkadasım ,hızın düşükse yatarırsan motoru kendini ve motoru yerde bulursun
Reklamlar
-
-
vaov vaovv vaovv..
bigün zengin olunca kuracağım motosiklet eğitim merkezinde olacak bişi daha işte..
nevet biliyorum. hayal..
-
ılk videodaki performans harika ustalık boyle bir sey olsa gerek helal olsun
arkadasım yorum yapmayı ısterdımde bende senın gıbı o kadar tecrubeli degilim ama kendımı goturuyorum motora alısınca nasıl donmen gerektıgını ogrenırsın bence benım alette yana yatınca daha dar yerden donuyor senınkı farklı model enduralarda yatmıyorsun dıye bılıyorum
gül bahçesine girenler gül olmasalarda gül kokarlar ( SUZUKİ --- KATANA )
-
jesse adlı üyeden alıntı
düşük hızlarda gidonu tam kırıp rahat dönüşler yapabilirsiniz tabi bu zaman ve çok pratik isteyen bir durum...
işte budur yahu 25 karakter
-
Bu videodakilerin hepsi yana yatıyor, hatta yere sürtüyor neredeyse
Çook çalışmak lazımmış
-
-
böle bi soru olabilirmi tabiki kullanıcıya bağlı ne hızda gidersen ona göre davranırsın
-
jesse adlı üyeden alıntı
düşük hızlarda gidonu tam kırıp rahat dönüşler yapabilirsiniz tabi bu zaman ve çok pratik isteyen bir durum...
Bunu becerebilen biri varsa bu forumda birgun akşama kadar seyretmek isterim kendilerini
-
jesse adlı üyeden alıntı
düşük hızlarda gidonu tam kırıp rahat dönüşler yapabilirsiniz tabi bu zaman ve çok pratik isteyen bir durum...
çok pratik isteyen bir durum olduğuna katılmıyorum.Greken bi kaç şey var.1-2 kere denemek, ki çabuk kavranıyor,birde iyi tutan bir zemin
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
-
Varadero gibi yüksek motorlarda o kadar düşük hızlarda motor yatırılmaz, gidonla manevra yapılır. Yana yatmaya başladığı anda ayakla tutulabilecek bir motor değil. Burada en önemli nokta bakışlarının düşmemesi ve ön fren kullanmaman. Bakışların düştüğü anda malesef motorunda düşer.
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
-
Düşük hızda motor yatırılmaz veya yatırılamaz diye bir kaide yok. Dönüş çapıyla alakalı bir durum. 5km/h hızla siz 20 metre caplı bir U dönüşü yapmak isterseniz, isteseniz de yatıramazsınız o motoru. Ote yandan aynı hızla 2-3 metre caplı bir donus yapmak isterseniz, videolardaki gibi yatacaktır zaten.
Bu arada o videolardaki adamların bindigi yolda herhangi bir engebe, cukur, yag vs vs yok. Artı olarak kullandıgı lastigin tutuşu mukemmeldir, ona göre ayarlanmıştır. O da zaten bu unsurların guvencesinde o motoru bu kadar yatırabiliyor. "Ben neden boyle yatıramıyorum" diyorsanız, bu hususları da dikkate alın derim.
-
Düşük hızlarda dönüş yününün aksine doğru ağırlığınızı verecek olursanız kolay rahat ve dengeli bir dönüş gerçekleştireceğinizi göreceksiniz.
Alacağınız şekil hoşunuza gitmeyebilir kamburunuzu çıkarıp kalçanızıda aksi yönde kaydırmanız gerekecek selenin üzerinde....
Deneyince -motosiklet ne kadar büyük ve ağır olursa olsun- yatırılabildiğinizi de hayretle farkedeceksiniz.
Çok zevkli olmasının yanında, çokta havalı bir hareket bana göre çalışmak lazım ...
aman derim kardeşim alkol kötü bir artçıdır.....
-
video harikaaymıss ellerne sağlıkk jesse ... bi yunusun motosiklet ile ilgili soru sorucağını tahmin etmezdim ama sanırım eğitmde daha cok düşük hılarda dönerken gidonu kırmak yeter ama yüksek hızlarda gidonu kırmaya kalkarsan kendnide yerde bulursun en iyisi düşük hızda döndererek git
[COLOR="Red"]RÜZGARI RUHUNDA HİSSET....![/COLOR]
-
ender99108 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar çok düşük hızlarda motosikleti yatırarak mı dönmeli yoksa motosikleti dik tutup gidonu kırarak mı???
1000 cc lik motosiklete sahip olan kişi bunu nasıl sorabiliyor? umarım şaka yapıyorsundur.
-
butterfly_80 adlı üyeden alıntı
1000 cc lik motosiklete sahip olan kişi bunu nasıl sorabiliyor? umarım şaka yapıyorsundur.
selam butterfly 10 mayısa kadar alacagım 45 gunluk eğitimin içerisindeyim hala ,motosikletin eğitimini alıyorum yani.benim söylemek istedigim dönüş tipi videodakilere benziyor fakat bu adamların hızı 20-30 km.arası ve bunlar usta şöförler benimle bunların ne alakası var .benim söylediğim çok yavas dönüşler,önünüzde koca bir duvar var ve ayagınızı yere koymadan dönmeniz gerekiyor ön tekeri degdirmeden,çok dar bir çember düşünün içerisindesiniz.motosikleti döndüreceksiniz dubalara degmeden.neyse bugunku eğitimde bunun cevabını aldım zaten.yılların tecrübesi varsa evet.videodaki gibi dönülüyor ama yok acemıyseniz debriyaj kavramasını 0,1 sn ile dahi kaçırırsanız motosiklet stop ediyor ve viteste oldugu içinde küt diye duruyor ve siz yatırarak dönmeye ugrastı iseniz ,motosiklet yatık vaziyette oldugu için aynen yerde oluyor buyuk ihtimalle.fakat motor dik pozisyonda döner ise,motosikleti durdurup tekrar kaldırma imkanınız artıyor debriyaj gaz ayarını iyi yaparak.stop etse bile alet dik konumda oldugu için düşmüyor ayagınızı yere koyup durabiliyorsunuz.ikinci şık daha olumlu bence.syriana nın yapmış oldugu açıklama da bunun aynısı zaten ayrıca süper bir açıklama noktayı koymuş yane
-
bu tarz eğitim veren yerler var bende hondanın ileri sürüş tekniklerine katılmıştım 3.seviyeye kadar, yapılan hareketler hemen hemen aynı bide süleyman memnun sürüş tekniği üzerine eğitimleri var onada katılmayı düşünüyorum kendini geliştirmek isteyenlere tavsiye ederim.
Bundan böyle aşkım mevlamdır, Kanmam yalana
Dizginsiz aklım belalımdır almam yanıma
-
bu tür eğitimler istanbul'da falan oluyor genelde dimi biz avcumuzu mu yalıcaz yani
-
eftelya adlı üyeden alıntı
bu tür eğitimler istanbul'da falan oluyor genelde dimi
biz avcumuzu mu yalıcaz yani
sırf bu eğitimlere katılmak için istanbul dışından gelenler oluyor, üstelik kendi motosikletiniz olmasınada gerek yok, yeterki insan istesin
Bundan böyle aşkım mevlamdır, Kanmam yalana
Dizginsiz aklım belalımdır almam yanıma
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)