Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

çok düşük hızlarda 0-10 km/s dönüşler

    REKLAM ALANI
  1. #21
    çavuşoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2006
    Alıntı ender99108 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar çok düşük hızlarda motosikleti yatırarak mı dönmeli yoksa motosikleti dik tutup gidonu kırarak mı???

    arkadasım ,hızın düşükse yatarırsan motoru kendini ve motoru yerde bulursun


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    muratgergerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    Bunlarda Polislerden dönüş ve zigzag eğitimi.. Japon ve Amerikan Polislerinden..




    .


    .
    İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
    ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.

  3. #23

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    vaov vaovv vaovv..

    bigün zengin olunca kuracağım motosiklet eğitim merkezinde olacak bişi daha işte..

    nevet biliyorum. hayal..

  4. #24

    Üyelik
    03 Kasım 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX 750F
    ılk videodaki performans harika ustalık boyle bir sey olsa gerek helal olsun
    arkadasım yorum yapmayı ısterdımde bende senın gıbı o kadar tecrubeli degilim ama kendımı goturuyorum motora alısınca nasıl donmen gerektıgını ogrenırsın bence benım alette yana yatınca daha dar yerden donuyor senınkı farklı model enduralarda yatmıyorsun dıye bılıyorum
    gül bahçesine girenler gül olmasalarda gül kokarlar ( SUZUKİ --- KATANA )

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Şubat 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Titan 125(mavilim), XT600(Haydut)
    Alıntı jesse adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    düşük hızlarda gidonu tam kırıp rahat dönüşler yapabilirsiniz tabi bu zaman ve çok pratik isteyen bir durum...
    işte budur yahu 25 karakter

  6. #26
    azgurbuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bianchi 21 Vites
    Bu videodakilerin hepsi yana yatıyor, hatta yere sürtüyor neredeyse

    Çook çalışmak lazımmış

  7. #27

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    motora göre değişir dönüşler ama öle porfesyoneller var farketmiyor. mesela ben scooteri yatırabildiğim kadar hernahgi başka bi tarz'ı yatıramam alışkanlık işte. ama scooteri tozsuz yollarda yüksek hızlarda 70-80'lerde epey yol katettim.

  8. #28
    mstf_gnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Esenyurt/İst
    Motosikleti
    Asya motor elegant 150
    böle bi soru olabilirmi tabiki kullanıcıya bağlı ne hızda gidersen ona göre davranırsın

  9. #29

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio, (Beverly 300i.e alma aşamasında)
    Alıntı jesse adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    düşük hızlarda gidonu tam kırıp rahat dönüşler yapabilirsiniz tabi bu zaman ve çok pratik isteyen bir durum...
    Bunu becerebilen biri varsa bu forumda birgun akşama kadar seyretmek isterim kendilerini

  10. #30
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    Alıntı jesse adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    düşük hızlarda gidonu tam kırıp rahat dönüşler yapabilirsiniz tabi bu zaman ve çok pratik isteyen bir durum...
    çok pratik isteyen bir durum olduğuna katılmıyorum.Greken bi kaç şey var.1-2 kere denemek, ki çabuk kavranıyor,birde iyi tutan bir zemin
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  11. #31

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    Kozyatağı,İstanbul
    Motosikleti
    Dl-1000 Vstrom Midnight Blue, Kanuni Motorun 150
    Varadero gibi yüksek motorlarda o kadar düşük hızlarda motor yatırılmaz, gidonla manevra yapılır. Yana yatmaya başladığı anda ayakla tutulabilecek bir motor değil. Burada en önemli nokta bakışlarının düşmemesi ve ön fren kullanmaman. Bakışların düştüğü anda malesef motorunda düşer.
    GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.

  12. #32
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    17 Şubat 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KV 250 AGUİLİA
    Söylenecekler söylenmiş zaten.. En iyisi ben biraz komedigeyik yapayım da ortam yumuşasın!

    Bu forumda savunulan ve doğru bulunan 2 görüş var. Ben bu görüşlerin ikisine de itiraz ediyorum kardeşim. Olmaz öyle, ya da böyle şeylerler... Bakınız, şimdi...

    1. Görüş: Düşük hızlarda motoru yatırmayın!
    1. İtiraz: Yok ya, yüksek hızlarda yatıralım ki motorumuz ve kendimiz de hurdaya ayrılalım, öyle mi?

    2. Görüş: Gidonu kırın!
    2. İtiraz: Ulan niye kırayım güzelim gidonu, tekrar lazım olmayacak mı? Yoook kardeş, yok.. ben çeviririm, döndürürüm falan ama asla kırmam gidonu, lazım o bana!
    ÖNEMLİ OLAN ZAMANA BIRAKMAK DEĞİL; ZAMANLA BIRAKMAMAK !!!

  13. #33
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Düşük hızda motor yatırılmaz veya yatırılamaz diye bir kaide yok. Dönüş çapıyla alakalı bir durum. 5km/h hızla siz 20 metre caplı bir U dönüşü yapmak isterseniz, isteseniz de yatıramazsınız o motoru. Ote yandan aynı hızla 2-3 metre caplı bir donus yapmak isterseniz, videolardaki gibi yatacaktır zaten.

    Bu arada o videolardaki adamların bindigi yolda herhangi bir engebe, cukur, yag vs vs yok. Artı olarak kullandıgı lastigin tutuşu mukemmeldir, ona göre ayarlanmıştır. O da zaten bu unsurların guvencesinde o motoru bu kadar yatırabiliyor. "Ben neden boyle yatıramıyorum" diyorsanız, bu hususları da dikkate alın derim.

  14. #34
    transelo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    ist.
    Motosikleti
    honda transalp / SH300i /cb125e
    Düşük hızlarda dönüş yününün aksine doğru ağırlığınızı verecek olursanız kolay rahat ve dengeli bir dönüş gerçekleştireceğinizi göreceksiniz.

    Alacağınız şekil hoşunuza gitmeyebilir kamburunuzu çıkarıp kalçanızıda aksi yönde kaydırmanız gerekecek selenin üzerinde....

    Deneyince -motosiklet ne kadar büyük ve ağır olursa olsun- yatırılabildiğinizi de hayretle farkedeceksiniz.

    Çok zevkli olmasının yanında, çokta havalı bir hareket bana göre çalışmak lazım ...
    aman derim kardeşim alkol kötü bir artçıdır.....

  15. #35

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul / karabük
    Motosikleti
    moto-zeta rally 50 :)
    video harikaaymıss ellerne sağlıkk jesse ... bi yunusun motosiklet ile ilgili soru sorucağını tahmin etmezdim ama sanırım eğitmde daha cok düşük hılarda dönerken gidonu kırmak yeter ama yüksek hızlarda gidonu kırmaya kalkarsan kendnide yerde bulursun en iyisi düşük hızda döndererek git
    [COLOR="Red"]RÜZGARI RUHUNDA HİSSET....![/COLOR]

  16. #36

    Üyelik
    06 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul / Anatolian side
    Motosikleti
    Suzuki GS 500
    Alıntı ender99108 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar çok düşük hızlarda motosikleti yatırarak mı dönmeli yoksa motosikleti dik tutup gidonu kırarak mı???
    1000 cc lik motosiklete sahip olan kişi bunu nasıl sorabiliyor? umarım şaka yapıyorsundur.

  17. #37
    ender99108 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Alıntı butterfly_80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1000 cc lik motosiklete sahip olan kişi bunu nasıl sorabiliyor? umarım şaka yapıyorsundur.
    selam butterfly 10 mayısa kadar alacagım 45 gunluk eğitimin içerisindeyim hala ,motosikletin eğitimini alıyorum yani.benim söylemek istedigim dönüş tipi videodakilere benziyor fakat bu adamların hızı 20-30 km.arası ve bunlar usta şöförler benimle bunların ne alakası var .benim söylediğim çok yavas dönüşler,önünüzde koca bir duvar var ve ayagınızı yere koymadan dönmeniz gerekiyor ön tekeri degdirmeden,çok dar bir çember düşünün içerisindesiniz.motosikleti döndüreceksiniz dubalara degmeden.neyse bugunku eğitimde bunun cevabını aldım zaten.yılların tecrübesi varsa evet.videodaki gibi dönülüyor ama yok acemıyseniz debriyaj kavramasını 0,1 sn ile dahi kaçırırsanız motosiklet stop ediyor ve viteste oldugu içinde küt diye duruyor ve siz yatırarak dönmeye ugrastı iseniz ,motosiklet yatık vaziyette oldugu için aynen yerde oluyor buyuk ihtimalle.fakat motor dik pozisyonda döner ise,motosikleti durdurup tekrar kaldırma imkanınız artıyor debriyaj gaz ayarını iyi yaparak.stop etse bile alet dik konumda oldugu için düşmüyor ayagınızı yere koyup durabiliyorsunuz.ikinci şık daha olumlu bence.syriana nın yapmış oldugu açıklama da bunun aynısı zaten ayrıca süper bir açıklama noktayı koymuş yane

  18. #38
    HRC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    150ZAT
    bu tarz eğitim veren yerler var bende hondanın ileri sürüş tekniklerine katılmıştım 3.seviyeye kadar, yapılan hareketler hemen hemen aynı bide süleyman memnun sürüş tekniği üzerine eğitimleri var onada katılmayı düşünüyorum kendini geliştirmek isteyenlere tavsiye ederim.
    Bundan böyle aşkım mevlamdır, Kanmam yalana
    Dizginsiz aklım belalımdır almam yanıma

  19. #39
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    3 gün İzmir , 5 gün Mersin
    bu tür eğitimler istanbul'da falan oluyor genelde dimi biz avcumuzu mu yalıcaz yani

  20. #40
    HRC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    150ZAT
    Alıntı eftelya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu tür eğitimler istanbul'da falan oluyor genelde dimi biz avcumuzu mu yalıcaz yani
    sırf bu eğitimlere katılmak için istanbul dışından gelenler oluyor, üstelik kendi motosikletiniz olmasınada gerek yok, yeterki insan istesin
    Bundan böyle aşkım mevlamdır, Kanmam yalana
    Dizginsiz aklım belalımdır almam yanıma


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)