Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Birine Gömüyodum

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Alfie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2005
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Honda Transalp xl700v
    Kavşaklara yaklaşılırken "sollama yasağı" vardır. Ayrıca hız sınırı 50km.dir.
    [COLOR="Red"]Made[/COLOR] to [COLOR="Yellow"]Move[/COLOR]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kavşağa girerken soldan kaptırılıp gelinmez.

    Extrema da şıracı heralde, şahitlik yapmış

    Motosiklet kazalarında önlem alması gerekenler motosikletlerdir. Piyasada hödük çok, ona göre dikkatli sürünüz.

    Bir kere de suçu kendinizde arayın kardeşim, çok mu dört dörtlük sürüyorsunuz sanki ??? Hep suçu başkalarına ata ata zaten bu haldeyiz ya..

    (hafif sinirliyim sert yazmış olabilirim)

    Fazla söze gerek yok
    Ani dönüş yapan araç sayısı az değil ve malesef sadece bu hata yüzünden çok insan yaralanıyor hatta hayatını kaybediyor
    Unutmayalım,arkadan ya da yandan vuran genelde hatalıdır

    daha fazla dikkat lütfen!zayıf olan araç malesef biz motosiklet kullanıcılarıyız
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  3. #23
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    fii tarihin de 50 metrelik sokakta nasıl hızlandıysa vatandaşın biri (otomobil le) sokağın obur ucunda (4 yol agzında) soldan gelen aracla kafadan çarpıştılar arabaların ikisi de çekiciyle götürüldü aradan belkide 15 sene geçti o zamanda dedim şimdi de derim neymiş;"köşebaşında seni tehlike bekler" bu kavşak ta olur ,ada da olur ,sokağın ucu da olur her an herşey e hazır olmalısın ve durabileceğin kadar gitmelisin
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.

  4. #24

    Üyelik
    24 Şubat 2008
    Şehir
    Kırklareli
    Motosikleti
    yamaha jc100
    Valla kkim ne derse desin ülkemizde motosiklet ve bisiklet sürücüleri her zaman haksızdır. mesela bana geçen sene bi trafik polisi arkadan çarpmıştı ve sadece azcık yavaşladı camını açtı yok bişey devam et dedi bense o sırada sürüklenmekten sadece bu acı sözü aracın hızlanma sesini duydum sonuçmu soluğu hastanede aldım sol el bileğim kırılmıştı sağ bilek ve dirseğim incinmişti bacaklarımsa cabası. Polisler geldi ne oldu dediler anlattım şikayetçimisin dediler evet dedim ama dursaydı şikayetçi olmazdım dedim o zaman gene değilsin eğer bu olayda burdan çıkarsa trafikte rahat bırakmayız dediler. Şimdi burda sizce kim suçlu oluyor? Sağ şeritten 50km hızla seyreden benmi yoksa sağ şeritten 50km hız sınırını aşan ve sol şeride geçme ihtiyacını duymayan üstelikte hiçbir eksiği gediği olmayan bir sürücüyü çiğneyen trafik polisimi?

  5. #25
    Syriana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2005
    Şehir
    IstanbuI Beylikdüzü
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Alıntı Burhansefa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NOT:yorum yapmak yerine bildiğiniz trafik kurallarından yola çıkarak cevap verirseniz sevinirim
    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet kazalarında önlem alması gerekenler motosikletlerdir. Piyasada hödük çok, ona göre dikkatli sürünüz.
    Burhansefa arkadaşım yorum yapmak yerine bildiğiniz kurallardan yola çıkın demişsin. Sen olaya kanun ve mantık yönünden bakıyosun yani. Aslında burda yadırganacak birşey yok düşüncelerin gayet normal bir haklı vatantaş görüşü, buraya kadar hemfikiriz.

    Birde olaya benim penceremden bakalım. Haklı vede ölü veya sakat olmak neyi değiştirir sence. Giden bir canı veya kırılan bir bacağı geriye getirebilirmi ? Hayır !

    O yüzden yapman gereken şey trafik kurallarının kanun olarak yazılan kısmını yorumlamak yerinde binbir türlü insanın kendisince kafasıa koyduğu trafik kurallarına uyman gerek. Bu da demek oluyorki benim yorumuma göre sen haksızsın. Neden mi ?

    1) Kavşaklara gelirken kesinlikle hızını en asgariye indirmen gerekir.

    2) Kavşaklarda önünde bir araba varsa ve senden yavaşsa her an dengesiz bir hareket yapabileceğini yani bir anda sağa yada sola dönebileceğini yada ''U'' dönüşü yapabileceğini tahmin etmen lazım.

    Yani trafik kurallarının binbir çeşit insanlarca yorumlanmış şeklini algılayıp benimsemen gerek. Nasıl haklı ve ölü olmamızın hiçbir manası yoksa koyulmuş trafik kurallarınında ancak hayatta kalmamız şartıyla masrafları karşılamamız için manası var bana göre.
    Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!

  6. #26

    Üyelik
    02 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600
    39 yasinda 21 senelik otomobil ve 1 aylik motosiklet surucusu olarak sunu soyleyeyim, herzaman ve herzaman etrafimizda seyreden 4 tekerlekli araclarin trafik kurallarina uymayip hata yapabileceklerini , ve kavsaklarda kirmizida gecebileceklerini dusunerek motorumuzu surmeliyiz. onlarin sebep oldugu kazaya karismamiz durumunda ``ne bicim araba kullanmak bu, kurallara niye uymuyorsun! `` diyecek kadar hayatta kalma sansimiz olmayabilir. Can bizim canimiz kedi gibi dokuz canli olmadigimiza gore canimizin kiymetini bilip motorumuzu ona gore surelim....
    GSR600
    Mavi-K7

  7. #27
    muratgergerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    Alıntı Alfie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kavşaklara yaklaşılırken "sollama yasağı" vardır. Ayrıca hız sınırı 50km.dir.
    +1

    Pardon burhancığım, geçmiş olsun demeyi unutmuşum bu arada yaw...

    Tekrar geçmiş olsun babocan...
    İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
    ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.

  8. #28

    Üyelik
    05 Şubat 2008
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Salcano Chopper SM-250
    geçmiş olsun. arkadaşında dediği gibi kavşağa yaklaşırken yapılması gereken ilk şey hızı azaltmak ve dikkatli geçmektir. ama sen tersini yapmışsın. ama bu öndeki sürücünün hatasız olduğunu göstermez. oda dikkatsiz ve trafik kurallarını uygulamamış. suçlu kim diye soracak olursan herhangi bi çarpışma olmadığı için kestirmek zor. zira öndeki araca neresinden gömeceğin belirleyici olacakmış

  9. #29
    efendy_iso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Güneşin doğduğu yer ( Adana )
    Motosikleti
    R1_8
    KAvşaklara yaklaşırken kontrollü davranmalıyız
    [I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]

  10. #30

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    Alıntı Endurocu01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    farzedelim burhan araç takip mesafesine uyarak geldi onun önündeki de sinyal vermeden daldı sola burhanın motoru zemin kaygan durmadı adama arka sol tampondan girdi burda burhanmı suçlu sinyal vermeyen sürücümü suçlu,burhan vurdu arkadan adam trafik çağırdı trafik gelmedende sinyalini açtı hadi bakim şimdi nolcek nasıl ispatlayacak
    bu durumda, yanınızda taşıdığınız katlanabilir çelik cop en uygun çözümdür.

    polisin gelmesini beklemeden gerekli işlemler itina ile yapılır, taraflar kendi aralarında ortadaki hasar durumuna göre anlaşır.. for example: senin ön teker çamurluğun gitmişse copu araç sürücüsünün burnuna doğru indiriyorsun..

    böylece gerekli alışveriş yapıldıktan sonra motosiklete binilir ve olay yerinden uzaklaşılır


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler