yani şimdi çözemiyomuyuz bu sorunu
yani şimdi çözemiyomuyuz bu sorunu
adanya bı gıt bence ..25karekter
yav bu egzost olaylarında motor rahatlıyor ama yakıt çoğalıyorokan-gizem adlı üyeden alıntı
artı fabrika öle uygun olsaydı öle yapardı die düşünüyorum
..::Bu Vatanın Gücü Ne Parasıdır Ne Tankları , Bu Vatanın Asıl Gücü İnanmış Evlatlarıdır::..
senin yapcagın iş deyil o dit bi ustaya bayıl paraları yaptırsın yada selulut e iyi geliyomuş deyip atarsın yangemi arkaya topuk bence sen öyle yap bırak tıtresın edi nebudune abibin dedigi olurda kulfetlidir nekadara yaptırdıkı ??
sadece sür ...... www.eskisehirenduro.com
abi selulit falan diyosunda varikosel de yapiyomuş duyduguma gore :D:D ayrıca o motor işlemi nasil oluyo dogru krank mili falan detaylı bilgi verebilicek bir abimiz varmı acaba bizde deniyelim?
[COLOR="Red"][B]
Önce Topraktım Simdi Agaç OLdum.
Derya DenizLer Gibi DaLgaLandım Simdi DuruLdum.[/B][/COLOR]
Bir tane KTM al.
Bir süre kullan.
Sonra tekrar senin Çinliye bin.
Hiç vibrasyon kalmadığını göreceksin.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Valla konu çin modelleri olunca acaba dedim hangi vibrasyon..motordan kaynaklananmı yoksa sallama işçilik, diğer aksamın gevşek olması vb. nedenlere bağlı olanmı..ikincisini düşük model orj. japonlarda veya yeni çinlerde yaşayan arkadaşlarımın;sert esnek malzemeden gevşek yerleri sıkıştırma,takozlama vs. yöntemlerle gayet iyi sonuçlar aldığına şahit oldum..belki işinize yarar.
Vibrasyon olayı bu çinlilerde bayağı bir sorun tabiki...
Bizim siteden @MoToR nickli kardeşimiz çözüm bulmuş ve uygulamıştı..
Adana'da bir ustaya (gerçek usta yani) yaptırmıştı...Ve sonuç güzeldi yani..
Burdaki usta tabiri, her eline tornavida alıp bisiklet söken usta diye geçinen
değildir...Usta hemde tam usta..
İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.
okan kardeş Bende mondial150kn var ön dişli 17 arka dişli 38 yaptım vibrasyon kalmadı ama yokuşlarda çekişi düştü 3le çıkacagın yeri 2kiyle çıkıyorsun düzde sorun yok 130km görüyörsün yakıttada tasarruf sagladı yüzde 20 daha az yakıyor
Motor ve arka beşik aynı saplama üzerinde şaseye sabitti takoza alındı
koruma demiri takoza alındı
eksoz arka baglantısı takoza alındı
eksoz fren pedalı ile motor girişi arasından parça alınarak örme çelik boruya alındı
arka beşik takozlarının kovanları ile oynandı
daha kaliteli takozlarla degiştirildi.
valla iyi fikirler ortaya cıkıyor motor nickli abimizin dedigini ve dişli olayını ayrıca takoz olayını demek lazımda burda onu yapabilcek babayiğit nerde
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)