ooo tamam ozaman lafım gerı kardes kusura bakma
200´le gidiyor.............
:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
saçma bi konu.sanki race motor
Orgazma Dudak Büktürür
QUOTE=mete_han;1014931]celil onu bunu boşverde napıyoruz...kh 100 mü cbf 500 mü...[/QUOTE]
mete_han abi ben senle tanışmak istiyorum ya.sen çok manyak adamsın walla.foruma üye olduktan sonra çewremde senn gibi adamlar aradım bulamadım ya
Orgazma Dudak Büktürür
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
valla 200 km hızı gören arkadaşları tebrik ediyom ben 110 kg lık gövde ağırlığımla sadece 180 görebildim.
Alper'ciğime katılıyorum gördüğüm maksimum hız 180 üstüne çıkmadım hem yol yok hemde yusuf izin vermedi
Yusuf'u bilemem ama CBF 500 ün ortalama süratinin 190 km/h olduğunu anlamış olduk. Naked bir 500 lük için bu hız fazla bile sayılır.
Arkadaşlar, aynı motorlar arasında + - 10 km lik hız şaşmaları doğaldır. Yani iki emsal motosikletin biri 200 km/h hız yaparken diğeri 180 km/h hızdan bir adım yukarı çıkamayabilir. Motorun rodaj dönemini nasıl geçirdiği, kullanılan yağın ve yakıtın kalitesi, motorun mekanik aksamlarının uyumu, hava filtresinin durumu, karbüratör hava/yakıt ayarları, subap ayarları, avans ayarları, egzosta yapılan müdahaleler, zincir gerginliği, frenlerin sıkılığı ve hatta teker rulmanlarının gevşekliği vesaire gibi bazı değişkenler aynı motorların farklı performanslar sergilemelerine sebep olurlar.
Önemli olan, motosikletin fabrika verisi hızlara rahatlıkla ulaşabilmesidir. Ulaşamaması, yukarıda sıralanan sebeplerden bir veya birkaçının mevcudiyetinin habercisidir. Öte yandan, herhangi bir modifiye işlemi söz konusu olmaksızın normalinden fazla hızlara ulaşabilen motosiklette de bazı problemlerin gelişmekte olduğu söylenilebilir. Motosikletlerimizde hız anlamında en yüksek performansı, motor ömrünün tükenmek üzere olduğu dönemlerde alırız. Eskilerin deyimi ile; "kaval motor hızlı gider!" Yani, aşınmış ve alışmış olan motor daha fazla devirlenir. Tabi daha fazla yakıt da tüketir!
Bu kadar bilgi yeter. Kilitliyorum artık bu topiği...
ÖNEMLİ OLAN ZAMANA BIRAKMAK DEĞİL; ZAMANLA BIRAKMAMAK !!!
100 cup la düz yol 80km. yokuş aşağı 100 gördüm.üffff ulem uçuyom dedim!
ya ben nıe kacırmısım bu sohbeti
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)