Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Motosiklet fiyatları neden fahiş. Bu ne zaman bitecek

    REKLAM ALANI
  1. #21
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Banada saçma geliyor ama yapacak birşey yok.Bir opel corsada benmi alsam ne yapsam
    lezzet gider,mesuliyet kalır...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Motosikletler lüks araçlar sınıfına giriyor.

    Vergiler, masraflar, ihtiyaçları sebebiyle ; pahalı bir hobi...

  3. #23

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    arkadaşlar bu motosikletlerin avrupadaki amerikadaki fiyatlardan türkiye de olması bile yanlış.. ki bırakın biz çok daha pahalıya alıyoruz..

    bi kaç parası sorun değil diyen ilginç fikriyatlı arkadaşımızı kenara bırakırsak.. şu temel gerçeği göz önünde bulunduralım:

    yurtdışında ortalama bir işçi aylık (yanlış anlaşılmasın sadece gelir düzeyini sorgulamak için) fransada 4-5 bin, ingilterede 2-3 bin, almanyada 5-6 bin kazanıyor mu? evet.. bizde? yıllık (dikkat edelim yıllık) 6-8 bin...

    şimdi düşünün.. avrupada 3950 usd olan kawa 250 yi satarken insanlar kar ediyor geçiniyor.. peki ya bizde? elbetteki bu hayat şartlarında çok daha ucuz olmalı değilmi ? elbette hayır.. çünki biz hıyarız.. hıyarız ki bunu getiren d.ll.ma hasan (sadece simgesel bi isim) bize bunu 5500 eurodan satmaya kalkıyor.. kalkıyor çünki alacağımızı öngörüyor.. diğer firmalarda böyle...

    uyanmamız lazım.. uyanmamız..

  4. #24
    umutkaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Piaggio X9 250
    Fiyatlar bencede çok ama esas aksesurlar daha uçuk benim ,motora uzun ön cam almaya kalksam yaklaşık 300 ytl , kendi orjinal çantası 1000 ytl civarı ,52 litre topcase bağlantı aparatı falan derken 700 ytl civarı ,bunlar motorla kıyaslandığında bence çok daha fazla.

  5. #25

    Üyelik
    08 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Citroen Zx 1.8 16 V
    Alıntı umutkaan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fiyatlar bencede çok ama esas aksesurlar daha uçuk benim ,motora uzun ön cam almaya kalksam yaklaşık 300 ytl , kendi orjinal çantası 1000 ytl civarı ,52 litre topcase bağlantı aparatı falan derken 700 ytl civarı ,bunlar motorla kıyaslandığında bence çok daha fazla.
    Katkıların için teşekkürler. Sende değişik açıdan bakmışsın olaya.
    ::tartis:: Motor yorulmaz !!!! Sadece üstündeki insanlar yorulur ::tartis::

  6. #26
    koray gfb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda dylan - CBR 250R
    bende onu dicektim motordan ziyade aksesuarları daha pahalı iyi bişey aldğın zman mesela bi mont 200 eurodan aşağı yok nerdeyse..
    Yarını düşünmeden, özgürlüğe yelken açmışcasına..

  7. #27
    RECOKARAP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbl/Fatih
    Motosikleti
    Şuan TVS Apacahe
    güzel kardeşim iyi hoş yazmışsında. Durum şöyle:Motosikleti ticari olarak kullanan kesim zaten en ekonomik sınıfı tercih ediyor ki o modellerin fiyatı çok da uçuk değil. Bu motor olayı keyfi birşeydir. Mühendisliğini işçilğini bilmem ama bu keyfiyeti düşünen parasını da göze alır. Bi honda goldwing fiyat olarak bahsettiğin araçlardan 5 tane alır ama yaşattığı duygu his v.s. hiç bi arabayla hissedilemez. Bu iş Türkiye'de böyle. işine gelen alır biner gelmeyende bu tarz benzetmeler yapar. Gönül isterki fiyat politikası böle olmasın.ama böyle.

  8. #28
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    sorun satıcıda değilki devlette.bu fiyatların yarısının vergi olduğunu biliyosundur umarım.
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  9. #29
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Alıntı RECOKARAP adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel kardeşim iyi hoş yazmışsında. Durum şöyle:Motosikleti ticari olarak kullanan kesim zaten en ekonomik sınıfı tercih ediyor ki o modellerin fiyatı çok da uçuk değil. Bu motor olayı keyfi birşeydir. Mühendisliğini işçilğini bilmem ama bu keyfiyeti düşünen parasını da göze alır. Bi honda goldwing fiyat olarak bahsettiğin araçlardan 5 tane alır ama yaşattığı duygu his v.s. hiç bi arabayla hissedilemez. Bu iş Türkiye'de böyle. işine gelen alır biner gelmeyende bu tarz benzetmeler yapar. Gönül isterki fiyat politikası böle olmasın.ama böyle.
    bunlar demagoji... "bu keyfiyeti düşünen parasını da göze alır" demişsiniz. demek vergiler iyice deli dumrul vergisine dönse, yzf125 15000ytl olsa, 600rr 50.000ytl olsa siz yine "motosiklet keyif işidir, devletin bu keyiften sömürdüğü paralar da helal olsun" diyeceksiniz. motosikletin çok keyifli bir araç olması ona çok paralar dökülmesi gerektiği anlamına gelmez. ülkemizde ötv öncesi motosiklet daha mı az keyif veriyordu yani? ya da amerikada üç kuruşa 600cc motor alan adam bizden daha mı az keyif alıyo?

    depremden 10 yıl sonra hala deprem vergisi olarak konulmuş cep telefonu iletişim vergisi ödüyorum, "köprü kendini amorti edince parasız olacak" denilen köprüye yılda neredeyse 1000 ytl ödüyorum, hayalimdeki motoru almak için iki sene çalışmam gerekiyorsa, bunun bir senesini vergiler için çalışmış oluyorum. dünyanın en pahalı benzinini, en pahalı ve en yavaş internetini, en pahalı telefonunu kullanıyorum ve gün geçtikçe zamlanmaya devam ediyor. yetmezmiş gibi şimdi bir de park vergisi geliyor araç başına günlük 7 ytl.. neyse konuyu saptırmak istemezdim ama çok doldum bu konularda afedersiniz... ve lütfen bana "ya sev ya terket" edebiyatı yapmayın, bu ülkenin bir karış toprağına canımı verecek kadar seviyorum. ama hortum açıklarını kapatmak için konan bu deli dumrul vergileri yüzünden içim kan ağlıyor..
    neyse, yzfR125 çok güzel bir makine fakat Türkiye'de satıldığı fiyat kesinlikle dramatiktir.. Amerika'da birisine bu fiyatları söyleseniz size "ne kadar zenginsiniz!" diyerek şaşırır.

  10. #30
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Ben arabadan anlamam,aralarındaki farktan zaiyade 125lik motor 85oo e çıkar hepimiz aa çok deriz ama yine gidip alan çıkar onu
    Niye alıyon kardeşim alma
    Sanane para benim değil mi
    İşte firmalarda böylelerini kullanır

  11. #31
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Motosiklet maliyetlerinin otomobile göre daha düşük olduğunu hanginiz uydurdu bakayım.

    Hiç de zannettiğiniz gibi değil arkadaşlar.
    Motosiklet için Arge ve diğer konularda harcanan fazla olabilir.
    Bunun nedeni satış rakamları.
    Motosiklet otomobil kadar çok satılmıyor.
    Ama araştırma ve geliştirme için otomobil kadar para harcanıyor.
    Bu maliyetler araç başına bölündüğün de doğal olarak daha az satış öngörüldüğünden, motosiklet başına düşen pay, otomobilden daha fazla oluyor.

    Türkiye'de otomobil ve motosiklet fiyatları yüksek.
    Fakat vergileri düştüğünüz de avrupadan daha ucuz bir hale geliyor.
    (Burada sorununuzu devlet babayla halledeceksiniz)
    Fakat avrupayla yarı yarıya bir fiyata bile satılsa, vatandaşın alım gücüne göre yine de pahalı oluyor.

    Ama avrupada kazanılan rakamları Türkiye ile kıyaslamak da son derece yersiz.
    Çünkü Türkiye de ekmeği 2,5 liraya yemiyorsunuz.
    Yani gelire göre gider var.

    Öyle dışardan görüldüğü gibi laylay lom değil herşey.

    Fakat her şey alınabilir.
    Bunun için her türlü imkan mevcut.
    İnsanların, zevk de dahil her türlü ihtiyacını karşılayabilmeleri üzerine kurulmuş bir sistem de yaşıyor avrupalılar.

    Ben doğru bir kıyaslama olması için benim harcamalarıma göre hangi motoru nasıl alırım konulu bir açıklama yapayım.


    Benim aylık sigara param 200-250 euro arasında.
    Bu parayı dumana vermek yerine motosiklete versem ve taksitle bir motosiklet alsam nasıl bir tablo ortaya çıkar sizce?

    Yazalım.


    R1 aylık taksit: 119 euro
    GSXR 1000 : 128 euro
    Hayabusa : 125 euro
    CBR 1000 RR : 149 euro

    ZX12 R 189 euro


    Bunlar mağazalarda gezinirken gözüme takılan taksitlendirmeler.


    Yani bir tutkunuz varsa ona sahip olmak için sizi engelleyen bir şey yok.
    Her şey insanların mutlu bir hayat sürmesi için tasarlanmış.

    Bir gün başımızdaki yöneticiler, bizi yönetmek yerine bize insanca bir yaşam olanağı sunmak için iş başına geldiklerinde, biz de insan gibi yaşama olanaklarına kavuşacağız.

    Ama önce biz adam gibi adamları iş başına getirmeyi öğreneceğiz.
    Bu kafayla da çooook zor.
    Daha çooook ağlarız, gülünecek halimize...
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  12. #32
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Mart 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    CBR600RR
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet maliyetlerinin otomobile göre daha düşük olduğunu hanginiz uydurdu bakayım.

    Hiç de zannettiğiniz gibi değil arkadaşlar.
    Motosiklet için Arge ve diğer konularda harcanan fazla olabilir.
    Bunun nedeni satış rakamları.
    Motosiklet otomobil kadar çok satılmıyor.
    Ama araştırma ve geliştirme için otomobil kadar para harcanıyor.
    Bu maliyetler araç başına bölündüğün de doğal olarak daha az satış öngörüldüğünden, motosiklet başına düşen pay, otomobilden daha fazla oluyor.

    Türkiye'de otomobil ve motosiklet fiyatları yüksek.
    Fakat vergileri düştüğünüz de avrupadan daha ucuz bir hale geliyor.
    (Burada sorununuzu devlet babayla halledeceksiniz)
    Fakat avrupayla yarı yarıya bir fiyata bile satılsa, vatandaşın alım gücüne göre yine de pahalı oluyor.

    Ama avrupada kazanılan rakamları Türkiye ile kıyaslamak da son derece yersiz.
    Çünkü Türkiye de ekmeği 2,5 liraya yemiyorsunuz.
    Yani gelire göre gider var.

    Öyle dışardan görüldüğü gibi laylay lom değil herşey.

    Fakat her şey alınabilir.
    Bunun için her türlü imkan mevcut.
    İnsanların, zevk de dahil her türlü ihtiyacını karşılayabilmeleri üzerine kurulmuş bir sistem de yaşıyor avrupalılar.

    Ben doğru bir kıyaslama olması için benim harcamalarıma göre hangi motoru nasıl alırım konulu bir açıklama yapayım.


    Benim aylık sigara param 200-250 euro arasında.
    Bu parayı dumana vermek yerine motosiklete versem ve taksitle bir motosiklet alsam nasıl bir tablo ortaya çıkar sizce?

    Yazalım.


    R1 aylık taksit: 119 euro
    GSXR 1000 : 128 euro
    Hayabusa : 125 euro
    CBR 1000 RR : 149 euro

    ZX12 R 189 euro


    Bunlar mağazalarda gezinirken gözüme takılan taksitlendirmeler.


    Yani bir tutkunuz varsa ona sahip olmak için sizi engelleyen bir şey yok.
    Her şey insanların mutlu bir hayat sürmesi için tasarlanmış.

    Bir gün başımızdaki yöneticiler, bizi yönetmek yerine bize insanca bir yaşam olanağı sunmak için iş başına geldiklerinde, biz de insan gibi yaşama olanaklarına kavuşacağız.

    Ama önce biz adam gibi adamları iş başına getirmeyi öğreneceğiz.
    Bu kafayla da çooook zor.
    Daha çooook ağlarız, gülünecek halimize...
    tebrikler

  13. #33
    retox70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    KOŞUYOLU-İSTANBUL
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr 125 e para verip alanlara gülüyorum yaa bide sıfır offf bide kredi filan dünyanın parası of ofof
    ben gülmüyorumda şaşıyorum..
    And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.

  14. #34
    belo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2006
    Şehir
    İZMİR/Karşıyaka
    Motosikleti
    MONDİAL DRİFT L
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet maliyetlerinin otomobile göre daha düşük olduğunu hanginiz uydurdu bakayım.

    Hiç de zannettiğiniz gibi değil arkadaşlar.
    Motosiklet için Arge ve diğer konularda harcanan fazla olabilir.
    Bunun nedeni satış rakamları.
    Motosiklet otomobil kadar çok satılmıyor.
    Ama araştırma ve geliştirme için otomobil kadar para harcanıyor.
    Bu maliyetler araç başına bölündüğün de doğal olarak daha az satış öngörüldüğünden, motosiklet başına düşen pay, otomobilden daha fazla oluyor.

    Türkiye'de otomobil ve motosiklet fiyatları yüksek.
    Fakat vergileri düştüğünüz de avrupadan daha ucuz bir hale geliyor.
    (Burada sorununuzu devlet babayla halledeceksiniz)
    Fakat avrupayla yarı yarıya bir fiyata bile satılsa, vatandaşın alım gücüne göre yine de pahalı oluyor.

    Ama avrupada kazanılan rakamları Türkiye ile kıyaslamak da son derece yersiz.
    Çünkü Türkiye de ekmeği 2,5 liraya yemiyorsunuz.
    Yani gelire göre gider var.

    Öyle dışardan görüldüğü gibi laylay lom değil herşey.

    Fakat her şey alınabilir.
    Bunun için her türlü imkan mevcut.
    İnsanların, zevk de dahil her türlü ihtiyacını karşılayabilmeleri üzerine kurulmuş bir sistem de yaşıyor avrupalılar.

    Ben doğru bir kıyaslama olması için benim harcamalarıma göre hangi motoru nasıl alırım konulu bir açıklama yapayım.


    Benim aylık sigara param 200-250 euro arasında.
    Bu parayı dumana vermek yerine motosiklete versem ve taksitle bir motosiklet alsam nasıl bir tablo ortaya çıkar sizce?

    Yazalım.


    R1 aylık taksit: 119 euro
    GSXR 1000 : 128 euro
    Hayabusa : 125 euro
    CBR 1000 RR : 149 euro

    ZX12 R 189 euro


    Bunlar mağazalarda gezinirken gözüme takılan taksitlendirmeler.


    Yani bir tutkunuz varsa ona sahip olmak için sizi engelleyen bir şey yok.
    Her şey insanların mutlu bir hayat sürmesi için tasarlanmış.

    Bir gün başımızdaki yöneticiler, bizi yönetmek yerine bize insanca bir yaşam olanağı sunmak için iş başına geldiklerinde, biz de insan gibi yaşama olanaklarına kavuşacağız.

    Ama önce biz adam gibi adamları iş başına getirmeyi öğreneceğiz.
    Bu kafayla da çooook zor.
    Daha çooook ağlarız, gülünecek halimize...
    tebrikler arkadaşım iyi açıklamışsın bunun uzerine tek soleyeceğim bazı kesimleri ornek kanuninin veya mondialin bisanın kimlerin oldugunu bilmiyorum ama yerli motorsiklet imalat sanayiyiy koruma adı altında zengin edildiğini çok iyi biliyorum daha dune kadar çetmen mobilya skygo diye marka adı altında zaten haali hazırda memlekette var olan motoru 1500 ytl gibi bir fiyata sattı 250 lilik cruiser nassıl oluyorda bu fiyata satılabiliyor işte diger aklıma takılanda bu vergilerden başka muthiş kar marjlarına hizmet ettiğimiz kesin galiba
    One Turk .. Against The World .. !!..
    elverengin@gmail.com

  15. #35
    namk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    harley davidson 2007-mobylette 1967-Honda NX400
    güzel bir topic oldu hiç ummazdım.herkes ne kadar doluymuş.motorsiklet fiatlarının yüksekilği ile ilgili. türkiyenin en kalabalık kulüplerindeniz. sesimizi hem firmalara,hemde hükümete duyuramazmıyız? medya kanalı ile veya vergiler konusunda yetkili merciye sürekli elektronik posta atarak?veya sizin bildiğiniz başka bir şekilde. içimizden sürekli kalaylamakla olmuyor.

  16. #36
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Başlığı açan arkadasa sonuna kadar katılıyorum..İnsanın yüzüne tokat atar gibi söylenen aksesuar fiyatlarını ise hic hesaba katmıyorum!

  17. #37
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    elbette ki motosikletler arabalara kıyasla son derece fahiş fiyatlarla satılıyor. hem bunu anlamıyorum hem de motosiklet lükstür diye buna şakşakçılık yapan sözde(?) motorcu arkadaşları anlamıyorum. motosiklet te pek tabi arabalar gibi ulaşım aracıdır. hayretle görüyorum ki bazıları bunu statü sembolü olarak tanımlamak istiyor aramızda, aklınca kendini özel hissedecek.
    defalarca şu forumlarda yabancı ülke vatandaşlarının aynı motorları ne kadar daha ucuza aldıklarını, hatta bizim fahiş vergilerle bile bu kadar pahalı olmaması gerektiğini hesabı kitabıyla koyup göstermeye çalıştık. sade devlet değil satıcılar da açgözlü.

    coq
    sana da katılmıyorum, bir firma bir motosiklet modelini 20 yıldır çıkarıyorsa bırakalım da artık arge si nin tamamlamış olsun. her yıl farklı bir kasa çıkarmak ta ne oluyor böyle. sırf makyaj için de ar-ge gerekmiyor ya(süpersportları bir nebze bunun dışında tutabiliriz).

    abd de yaşayan bir insan 2000$ maaş alıp 3500$ a ninja 250 ye binebiliyorsa bizim ayda 1000 lira kazanıp aynı motora 10.000 lira vermemizin ar-ge ile alakası yoktur. hele bu motorun vergileriyle maliyeti 6000 lirayı geçmiyorsa suçu tamamen devlete de yıkamayız.

    diğer taraftan çinliler 500$ a motosiklet üretip satıyorsa japonlar da aynısının kalitelisini taş patlasın 1000$ a yapar, yapıyorlardır da.

  18. #38

    Üyelik
    07 Mayıs 2007
    Şehir
    Suadiye
    Motosikleti
    " AK "
    .
    ::offtp::___________[B] " POSETCHI "[/B]__________::offtp::

    [B]Her Türlü Baskılı Poşet Yapılır...Fabrika Olunca... :P[/B]

  19. #39
    carzywindy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2007
    Şehir
    istanbul uskudar / tatillerde konya
    Motosikleti
    kanuni windy 125
    evt arkadaşlar motosiklet bi zevkir bundan vazgeçilmez ama fiyat konusu gerçeken çok uçuk

    arabalarla kıyaslama yapılmamalı ama orda aslında arkadaşlar farklı bi yönden yaklaşmış lar mesela motor 2 teker işte motor kısmı 2---3 parça plastik granaş bide 3---4 ampul tmm yani genelleme yaparsan ana malzemeler bunlar

    buna göre bakarsak arabada klima sunroof nebilim işte koltuklar iç döşeme falan daha tutarlı oluyo

    bu şeklide malzeme olarak düşünüldüğünde arabaya göre çok pahalı

    ama ne olursa olsun motor bir zevktir çan çin çonda olsa ucuz bişiyler alıp binilmeli
    ..::Bu Vatanın Gücü Ne Parasıdır Ne Tankları , Bu Vatanın Asıl Gücü İnanmış Evlatlarıdır::..

  20. #40

    Üyelik
    17 Ağustos 2007
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    as t1
    motor fiyatları hakikaten çok fahiş fiyatlarla satılıyor cbr 125 in maliyetinin 2000 ytl yi geçmeyeceğini düşünüyorum vergilerden dolayı devletimiz sağolsun bukonuda çok hassas davranıp üzerine motorun maliyeti kadarda vergi yüklüyor birde satıcılar kar paylarını ekleyince haliyle uçuk bir fiyat çıkıyor aynı motoru iki kez almış oluyoruz yzf 125 cbrden çokmu farklı bir motor 8500 ytl kolaymı kazanılıyor devlet milletin en hassas olduğu yerlerden sömürebildiği kadar sömürüyor çin malı motrdada aynı konfora sahip motorlar var burgman 400 gibi bir motorun verdiği sürüş zevkini ben t1 dede alabiliyorum burgman beni 10 yıl taşırsa çinli beni belkide 3,5 yıl taşıyacak ama gidip boşyere bir taksi alacak kadar parayı o motora bağlamam burgmanla t1 kıyaslana bilecek motormu bana göre evet kıyaslanır sağlamlık bakımından tabikide burgman ama bu motorun maliyeti nedir çokmu büyük farkvar arasında ikiside ikiteker burgmanın altındaki motorda t1 in altındaki afedersiniz eşşekmi asılıyor 300 ytl verdimi komple motor atıyorlar motora bakarsan hiçbir sorun çıkarmaz benim motor 1 ay sonra nasipse 3 yaşına girecek ve hala taşgibi yani gidip yzf 125 e cbr ye okadar para vermem çünki verilecek motor değiller bu söylediğim yanlış anlaşılmasın (okadar para verilecek motor değiller derken değer bakımından) okadar verilmez saygılar.
    Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)