Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
7. sayfa BirinciBirinci ... 5678 SonuncuSonuncu

Global Motor'un Yeni Kamuoyu Duyurusu

    REKLAM ALANI
  1. #121
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    harbiturk kardeşim hyo yu kullanalar bilir her yedek parçasında hyo yazar .. bir tek üstünde ki ismi değişerek olmaz yani ... ee yarın yedek parça ihtiyacı doğduğunda her parça için kalıpmı değişecek bu kaça malolur .. yada parça üzerindeki hyo damgası veya logosu eğelenerekmi sunulacak
    Marka yada ithalatcı fanatiği değilim

    Eski hyo, yeni st kanuni benim için 2. hatta 3. planda

    Önemli olan genel kalite değerlendirmesi

    Asıl üreticinin kalitesi TR de ve dünyanın birçok yerinde tanınıyor ve beğeniliyor.Benim kıstasım budur.

    İkinci el hyo da alabilirim sıfır st kanuni de buna karar vermemdeki en büyük etken yeni modellerin çok çok avantajlı olup olmayacağı.

    Kuralkanın genel olarak yedek parça stoğu ve bulunabilirliği tartışma götürmez.

    Tahminimce kalıplar değişecek Yazıların çoğu çakma zaten o da kolaylıkla değişir .
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Gültekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    belki de s&t baskılı tüm kalıplar üretilmiştir. henüz bilmiyoruzki.
    Gerçek olan şu ki; STK motorlar fuara canlı-kanlı katılmışlar. parçaların eğelendiklerini zannetmiyorum.
    yahu bu üretilen parçalardan her biri 150.000 tane üretilmemiştirki stokları doldursun...bu oluşumdan sonra olay bitmiştir bencede...herşey kitaba uydurulmuş...düşünzenize Global avukat ve teksniyenleryle gelip motoru standda söktürüyor...HYO yazan bir parça alıyorlar falan...ne rezil bi durum ya...

    film niye kopmadıki...hani Global asıp kesiyodu açıklamalarında...kurud kaldılar...

    St nin Muğlada servisi yok...


    ama Kanuninin Marmariste var...harbi karışık işler...



    MURAT ISIK-BOATMAR Adres: ATA SANAYI SITESI D BLOK NO:12-MARMARIS
    Telefon: 252 4131215

    Hyocular düşünsün artık...benim Hondamın dünü bugünü yarını geçmişi geleceği 7 ceddi belli...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  3. #123
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Fuardaki birilerine baktırdım, ST kanunilerin hiç bir yerinde Hyosung yazısı göremeişler.

    MOtor yan kapaklarında filanda ST Kanuni Yazıyormuş.

    Kalıp malıp değişilmiş demekki.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  4. #124
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    KURALKAN GÜNEY KORELİ HYOSUNG MOTOSİKLET ÜRETİCİSİ S&T GROUP İLE ANLAŞTI.

    Kuralkan Grubu Güney Kore’li Hyosung üreticisi olan S&T Group ile stratejik işbirliği anlaşması imzaladı.

    1994 yılından bu yana yerli motosiklet üretimi yapan Kuralkan Grubu bünyesine yeni bir marka daha ekledi. S&T KANUNİ. Güney Kore’li Hyosung motosikletlerinin üreticisi S&T Group Kuralkan için tesislerinde, S&T KANUNİ markası ile üretim yapacak. Kuralkan Grubu Kanuni ile orta segmentte yer alan pazar payını üst segmentlerde yer alan S&T KANUNİ ile tamamladı ve ürün yelpazesini 50 cc den 650 cc’ye kadar genişletti. Kuralkan yeni yılda Kanuni ile birlikte S&T Kanuni markalı ürünleri ile pazar payını artırmayı hedefliyor.

    S&T KANUNİ FARKLI BİR STRATEJİ İLE TÜRKİYE’DE YER ALACAK

    Kuralkan Grubu S&T KANUNİ için farklı strateji uygulayarak genellikle belirli şehirlerde oluşan yüksek hacimli motosiklet potansiyelini Türkiye geneline yaymayı planlıyor. Böylece küçük ve orta segmentin üzerinde beklentileri olan motosiklet kullanıcıları Kuralkan güvencesinde yüksek hacimli motosikletlere binebilecek. Kuralkan Grubu’nun üreticisi olduğu Kanuni markası ile 250 bayi ve 400 servis ağı bulunuyor. Öncelikle Kanuni bayi ve servis ağı içinde yeni markanın şartlarını sağlayan noktaları değerlendirilerek genişlemeyi hedefleniyor. Kuralkan Grubu içinde yeni markalardan S&T Kanuni için yaklaşık 50 satış noktası planlanıyor. Güney Kore’li marka ile Kuralkan bayileri 1300 YTL’den yaklaşık 30.000 YTL’ye kadar ürün satışı yapacak.

    HYOSUNG ÜRETİCİSİ S&T GROUP KİMDİR ?

    Hyosung motosikletleri üreticisi S&T Group Güney Kore’de faaliyet gösteren uluslararası sanayi teknoloji şirketi. Hyosung markası ile ürettiği modelleri ile dünya genelinde yaklaşık 50’den fazla ülkede faaliyet gösteriyor. 1978 yılından kurulan S&T Group bünyesindeki Hyosung motosiklette teknoloji üreten Dünyanın sayılı üreticilerinden biri. Yeni teknolojileri kullanarak önümüzdeki yıllarda 1000 cc ve üzerinde üretim planlıyor. S&T Group Scooter, atv ve motosiklet üretimi yapıyor. Özellikle Avrupalı motosikletseverlerin beğendiği bir Koreli.

    KURALKAN KİMDİR ?
    1952 yılında kurulan ve 1987 yılında motosiklet sektöründe faaliyet göstermeye başlayan bir aile şirketi. Bilişim&teknoloji, yazılım, tarım, inşaat, otomotiv ve sanayi mamülleri üretimi gibi bir çok sektörde faaliyet gösteriyor. Doğu ve batı Almanya’nın birleşmesinden sonra özelleştirilen MZ motosiklet fabrikasını satın aldı. 1994 yılında Türkiye’de üretime başladı ve 25’den fazla ülkeye ihracat yaptı. MZ adını değiştirerek yerli ürettiği motosikletleri Kanuni markası ile üretmeye devam etti. Bugüne kadar 200.000 adede yakın motosiklet üreten firma 21 yıllık motosiklet deneyimi ile Türkiye’nin en köklü firmalarından biri. 300 cc’ye kadar segmentte motosiklet ve motor üretiyor. 2006 yılı sonunda 25 milyon usd’lik yatırım ile Türkiye’nin en donanımlı motosiklet fabrikasını Tuzla’da kurdu. Tesiste dişli üretim, boyahane, talaşlı imalat, dökümhane, montaj, kimyasal madde üretimin yanı sıra arge ve motosiklet test laboratuvarı yer alıyor. Türkiye motosiklet pazarının yaklaşık % 25’ine hitap ediyor.

    ANLAŞMALAR YENİ ÜRETİM PLANLAMALARININ YOLUNU AÇABİLİR

    Kuralkan Grubu imzaladığı anlaşma ile Hyosung üreticisi S&T Group ile önümüzdeki yıllarda bazı modellerde üretim planlıyor. S&T Group direktörü Steve Kang üretim kabiliyeti ve deneyimi olan Kuralkan Grubu ile İstanbul’daki tesislerde işbirliklerinde yeni açılımların olabileceğini bildirdi. S&T Group bazı modellerinde Avrupa pazarında daha etkin ve uygun maliyetler ile yer alarak Pazar payını genişletmeyi hedefliyor.


    hadi bakalımmmmmmm adamlar anlattığı gibi yaptı ben bile sustum kaldım helal olsun denir başka bişi denmez.. hyonun ayıbı ya neyse..
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  5. #125
    retox70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    KOŞUYOLU-İSTANBUL
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bi kere Kanuni şirketine gittim...ortalıkda cübbeli sarıklı kişiler...başta retox 70 ..niye inkar ediyonuzki...hoparlörden ilahi sesleri...herkez işi gücü bırakmış..sordum sarı çiçeğe yi sölüyordu..

    Sermayede yeşil personelde yeşil..
    aslan abim sen ne diyosan o bu arada ben katılamıyorum ağrılarım var..
    And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.

  6. #126

    Üyelik
    27 Kasım 2005

    :-))

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bi kere Kanuni şirketine gittim...ortalıkda cübbeli sarıklı kişiler...başta retox 70 ..niye inkar ediyonuzki...hoparlörden ilahi sesleri...herkez işi gücü bırakmış..sordum sarı çiçeğe yi sölüyordu..

    Sermayede yeşil personelde yeşil..
    bayılerde GOKKUSAGI metehan

    karanlıkta mum ısıgı verdık olmadı sımdı projektorler yanıdı.her taraf aydınlık. neyse ısım var sonra detaylı tek bır yazı gecerız.

    saygılarımla

  7. #127
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı retox70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslan abim sen ne diyosan o bu arada ben katılamıyorum ağrılarım var..
    Alıntı yakut36 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bayılerde GOKKUSAGI metehan

    karanlıkta mum ısıgı verdık olmadı sımdı projektorler yanıdı.her taraf aydınlık. neyse ısım var sonra detaylı tek bır yazı gecerız.
    bakın tek tek çıktı ortaya sofu Kanuni personeli...


    sordummm sarıı çiçeğeee annnee babannn yokmudurr...


    yarın namaz vakti bide bakıyonuz stand da kimsecikler yok...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  8. #128
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    yarın namaz vakti bide bakıyonuz stand da kimsecikler yok...
    töbe töbee ya sen harbi adamı sulu götürür susuz getirirsin
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  9. #129

    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bakın tek tek çıktı ortaya sofu Kanuni personeli...


    sordummm sarıı çiçeğeee annnee babannn yokmudurr...


    yarın namaz vakti bide bakıyonuz stand da kimsecikler yok...
    malesfkı bu zevkı fuara gelerek alamadım uzgunum. kısmet yarın sabah ne yapacagımı sana yazdım ozelden.

  10. #130
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı yakut36 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    malesfkı bu zevkı fuara gelerek alamadım uzgunum. kısmet yarın sabah ne yapacagımı sana yazdım ozelden.
    vallahi sende beni güldürdün...


    ama retox 70 in ayağı kırık...artık namazı niyetle oturarak eda eder...yırttı valla...Allah kabul etsin...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  11. #131

    Üyelik
    27 Kasım 2005
    onun ayagı ıkı vakte duzelır kaza yapmaz yınede amınnnn dıyelım

  12. #132
    retox70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    KOŞUYOLU-İSTANBUL
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vallahi sende beni güldürdün...


    ama retox 70 in ayağı kırık...artık namazı niyetle oturarak eda eder...yırttı valla...Allah kabul etsin...
    2 haftadır kaçırıyorum cumaları ağrılarım azalsın oturarak kılıcam inşAllah.ama bunun dışına avantajlarıda yok değil kız arkadaşımın yakın ilgisine muhattab oluyorum ki buda güzel bir olay))
    And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.

  13. #133
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı retox70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 haftadır kaçırıyorum cumaları ağrılarım azalsın oturarak kılıcam inşAllah.ama bunun dışına avantajlarıda yok değil kız arkadaşımın yakın ilgisine muhattab oluyorum ki buda güzel bir olay))
    haco tekrardan geçmiş olsun...inşallah eski sağlığına kavuşursun...varmı bir şenlik Standda...hani beklenen bir şenlik var ya...arıyonmu tükkanı...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  14. #134

    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    haco tekrardan geçmiş olsun...inşallah eski sağlığına kavuşursun...varmı bir şenlik Standda...hani beklenen bir şenlik var ya...arıyonmu tükkanı...

    yok yok merak etme metehan tukanda vukaat yok gelmezsekte takıp ederız. şenlik istersen bir formul buluruz.

    retox'a gecmıs olsun.tekrar
    retox bılır ben 63 gun yattım ama malesefkı naz yapmayı unuttum. dostum retox tecrube konusuyor bu ılgıden dolayı tum sansını kullan tavsıyem

  15. #135
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı yakut36 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok yok merak etme metehan tukanda vukaat yok gelmezsekte takıp ederız. şenlik istersen bir formul buluruz.

    retox'a gecmıs olsun.tekrar
    retox bılır ben 63 gun yattım ama malesefkı naz yapmayı unuttum. dostum retox tecrube konusuyor bu ılgıden dolayı tum sansını kullan tavsıyem
    daha süre var ama...Pazar akşamına kadar netleşir....daha fuar bitmedi paşalar...

    bize şenlik lazım haco...maksa polemik olsun...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  16. #136

    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daha süre var ama...Pazar akşamına kadar netleşir....daha fuar bitmedi paşalar...

    bize şenlik lazım haco...maksa polemik olsun...

    çaktırma orda olmadıgım ıcın sızden tarafım dermısım :-))) ama senden rıcam retox karısma dıger ayagı saglam kalsın

    26,01.08 de bu konuda yazmaya başladım. Off pirim almakla itham edenmi,taraftar toplamak için yazıyorsun diyenlermi,hınlık yapmak için yazıyorsun diyenlermi,yesılsınız kırmızısınız diyenlermi,bayileri yolladılar formlara ınsanlara anlatın imaj kurtarın alın pirim diyenlermi,bazende saygısızca idam sehpası kuranlarla birlikte,objektıf bakan,iyimser olan,taraf olan-olmayan ama makul eleştirlerin ararsında toz dumanla geçti bu hyo-st kanunı konusu.

    Biz ne dedık. S&T KANUNI gelecek dedık hatta bildiğimiz halde sadece tahmın diyerek hyo gelmeyecek dedik. Bayiler sayısı sınırlı hizmet ve servis ön planda olacak dedık. Onlıne yedek parca alabıleceksınız dedık,hyo ve kullanıcıları daha rahat olacak dedık. Ayrıca bu hukuk savası bızım alanımız degıl dedık. Bu mahkemelerın uzmanlık alanı dedık.Bunlara karsı bu formda ve HFC neredeyse musluman mahallesınde salyangoz satıyorsunuz dendı. Kımı sevıyelı yazılarımı elestırdı,kımı cevap yazmamı heyecana bagladı ( kı ona yasım musaıt degıl ) kımı bayı olarak bol vaad ve pirim aldıgımızı yazdı ( benden baksa bayı yazmadı bu arada ) ama kımse bu karanlıkta bır mum ısıgı olarak bılgı aktarmamız kısmına bakmadı. Sans verın dedık, nıye verelım dendı.Bekleyın zaman gecsın sonra karar verın dedık olmadı.o zaman karanlıktı bır mum ısıgıydı sadece bu yazdıgımız bilgiler. oysa fuar geldı cattı projektorler yandı her yer aydınlandı. Neyse gecelım bunlarıda ılerıye bakalım.

    Şimdi ne olmalı, 1 çok iyi bayıler tespıt edılıyor 2 ıyı servısler tespıt edılıyor ST KANUNI’ye farklı hızmet edecekler kabul edılıyor. 3 onlıne yadak parca acıldı 4 daha ıyı bır hızmet hyo kullanıcısına ulasacak. Bu saaten sonra kuralkan ve bayılerın ısı hem daha kolay hem daha zor olacak. Odaklanacak tek konu musterı memnunıyetı olmalı (sadece kanunı motorları ıcınde olacak bunlar ) bu olmazsa kaybeden kuralkan olacak(bende elestırenlerını tokalarım retoxla bırlıkte ) ama bunlar olursa ( bıze gore olacak ) kazanan tuketıcı olacak.Bunuda zaman gosterecek ve bazı onyargılı olanlara sozum var 2008 satıs rakamlarını bıldırecem. Az olsun oz olsun memnunıyet olsun yeter ama rakamda memnunıyet gosterısıdır der bu yorumu yapan arkadaslar.

    Her yazımda derım tuketıcınin motosıklet secımı tamamen zevk ve kendı ıstegındedır. ST alır veya almaz buna yorum yapamayız. Hakkımızda yok tıpkı ıdam sehpası kuranların buna hakkı olmadıgı gıbı.Elestıren ,objektıf olan,kabul eden etmeyen herkese selam ve sevgılerımı yolluyorum.
    Saygılarımla

  17. #137
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı D C R adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Değerli Motorseverler;

    Hyosung markamız ile ilgili olarak ortaya atılan asılsız haber ve demeçler üzerine sorumlular hakkında yasal yollara gideceğimizi daha önce sitemizde duyurmuştuk.

    Bu haber ve demeçlerin sorumlusu Kuralkan Motorlu Araçlar A.Ş hakkında Bağımsız Türk Yargısına başvurulmuştur.

    Kartal Fikri ve Sınai Haklar Hukuk Mahkemesi, yaptığı değerlendirme ve inceleme sonunda;


    • Kuralkan Motorlu Araçlar A.Ş’ nin HYOSUNG markası ile ilgili olarak her türlü mecrada ve her türlü şekilde yaptığı veya yapacağı yayınların durdurulmasına,
    • 20 Mart -23 Mart 2008 tarihleri arasında İstanbul Expo Fuar Merkezinde gerçekleştirilecek olan MOTOSHOW 08 Fuarında Kuralkan Motorlu Araçlar A.Ş. tarafından ticari tanıtım ve sergisi yapılacak HYOSUNG marka her türlü motosiklet ürünleri ile HYOSUNG ibaresini taşıyan logo, etiket, stiker, broşür, flama, levha gibi her türlü marka simge araçlarının fuarda kullanılmasının önlenmesine; sergilenmesi veya kullanılması halinde toplatılmasına karar vermiştir.


    Söz konusu mahkeme kararları muhatap firmaya tebliğ edilmiş olup, bu karara aykırı hareket edilmesi halinde hukuki ve cezai yaptırımların uygulanacağı kuşkusuzdur.

    Firmamız, müşterilerimizin ve bayilerimizin haklarını korumakta kararlı ve ısrarcı olup, Hyosung marka motosikletlerimizin başka bir isim adı altında Türkiye pazarında satılmak istenmesine karşı da yasal yollara başvurmaktan çekinmeyecektir.

    Kamuoyunun bilgisine saygı ile sunarız.
    GLOBAL MOTOR A.Ş.



    Tamam Global Motor sağlam bir kazık yedi ona eyvallah ama bazı sorunları halen aşamadılar...

    İnşallah Kanunide bu sorunlar yaşanmaz...


    alıntı başka bir forumdan...

    http://motordelisi.com/ftopic-quote-1183020.html
    Alıntı grave adlı üyeden alıntı
    Arkadaşlar bende sizler gibi motosikleti bir uzuvum gibi hayatımın parçası gören, iki teker tutkunu bir insanım. Ancak son günlerde yaşadığım bazı olaylar bu tutkuyu benden alıp maalesef çok uzaklara götürmeyi başardı.
    Her şey Hyosung GT 250 R marka / model motosiklet sahibi olduktan sonra oldu. Bende sizler gibi öncelikle motosikletin görünüşüne tutuldum. Sonra sınıfında tek olması, 250 c.c.’lik motor hacminin benim için yeterli olması ve Japon olmasa da en azından Çin malı olmamasından dolayı Hyosung’u tercih ettim. Önceleri her şey güzel başladı. Sorunsuzca keyifli bir şekilde binebiliyordum.
    İlk yolda kalışımız 29 Ekim’de motorcu dostlarımızla buluşup Edirnekapı Şehitliği ziyaretinden dönüşte oldu. Yağmurlu bir gündü; eşimle birlikte E5 karayolundan evimize dönerken aniden motorum stop etti. Elektrikle ilgili olan her şey bir anda gitti. Hemen emniyet şeridine çektim ve kontrol ettim. Sigortaların kısa devre yaptığını ve sigortayı kırdığını gördüm. Motorumu benzinciye çekip eve otobüsle gittim. Sonradan servisten öğrendim ki fren müşürü arızalanmış ve şase yaptığı için kısa devre yapıp stop ediyormuş.
    Sonra internet üzerinden motorun arızaları konusunda detaylı araştırma yaptığımda en büyük probleminin KRANK kırması olduğunu öğrendim. Ciddi bir sorun olduğu için detaylı araştırdım. Motorda devir kesici bir emniyet mekanizması olmaması nedeniyle bir çok arkadaşın bu sorunu yaşadığını gördüm. Özenle kullandığım motoruma daha da dikkat ederek binmeye başladım. Ancak ne yazık ki 2500 km.’lik motorum düz yolda giderken birden tökezledi ve motorun içinden çat çut sesler geldi. Kenara çektim ve Hyosung yetkili servislerinden Niyazi Ustayı aradım. Sağ olsun kendisi motor kargocusu arkadaşını alarak Avrupa yakasına geldi ve motorumu ücreti mukabil dükkanına götürdü. Arıza tespitini yaparak bana maalesef krankın kırıkmış olduğunu söyledi. Parçanın garanti kapsamında olduğunu ve en geç bir hafta içinde (parça gelişi ve işçilik süresi) teslim edeceğini söyledi. 11 Aralık 2007 sabahı motosikletimi teslim edip dükkandan ayrıldım.
    Bir hafta sonra servisi aradığımda yedek parçanın gelmemesi nedeniyle yapılamadığını öğrendim. Bende GLOBAL MOTOR’U arayarak, Global Motor satış ve pazarlama genel müdür yardımcısı sayın CENGİZ ÖZKUL bey ile görüştüm. Kendisi ‘parça beklendiğini ve gelir gelmez arızanın giderileceğini’ söyledi. Bir hafta daha bekledim ve sayın CENGİZ ÖZKUL beyle tekrar görüştüm ve tekrar aynı cevabı aldım. Ne yazık ki beklemekten başka çarem yoktu. Garanti belgesinde ki 30 iş günü servis süresini doldurduktan sonra tekrar GLOBAL MOTOR’U arayarak, sayın CENGİZ ÖZKUL beyle görüştüm. Ve yasal olarak servis süresini geçirdiklerini hatırlatarak motosikletim hakkında bilgi almak istedim. Yine alışık olduğum cevabı alarak telefonu kapattım. Bu sefer parçanın en az on beş gün daha gelemeyeceğini duymak gerçekten beni bir hayli üzdü. Bu süreçte geçtikten sonra en son 06 Şubat 2008 itibariyle GLOBAL MOTOR ve sayın CENGİZ ÖZKUL beyle bir telefon görüşmesinde daha bulundum ve iki hafta daha kadar gelemeyeceğini öğrendim. Bu gün itibariyle 58 gündür motosikletimin servsiten çıkmasını beklemekteyim.
    Bu durum karşısında Tüketici Hakları Dernekleriyle irtibat kurarak firmanın Sanayi ve Ticaret Bakanlığı ile yapmış olduğu ‘22673’ belge no’lu garanti şartnamesine uymadığını gördüm. Ve avukatım vasıtasıyla yasal süreci başlatmış oldum. 28 Ocak 2008 günü GLOBAL MOTOR MOTORLU ARAÇLAR SAN.ve TİC. A.Ş.’ne noter kanalıyla ihtar yolladım. Yasal süreci başlattığım için firma ile ilgili herhangi bir yorum yapmayacağım. Sadece sizlerin bilmesini istediğim TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN neticesinde bir takım hususlar var.
    Garanti Belgesi
    Madde 13. ? (4822) İmalatçı veya ithalatçılar ithal ettikleri veya ürettikleri sanayi malları için Bakanlıkça onaylı garanti belgesi düzenlemek zorundadır. Mala ilişkin faturanın tarih ve sayısını içeren garanti belgesinin tekemmül ettirilerek tüketiciye verilmesi sorumluluğu satıcı, bayi veya acenteye aittir. Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren başlar ve asgari iki yıldır. Ancak, özelliği nedeniyle bazı malların garanti şartları, Bakanlıkça başka bir ölçü birimi ile belirlenebilir.
    Satıcı; garanti belgesi kapsamındaki malların, garanti süresi içerisinde arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamir ile yükümlüdür.
    Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez. Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.
    Tüketicinin malı kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar, iki ve üçüncü fıkra hükümleri kapsamı dışındadır.
    Bakanlık, hangi sanayi mallarının garanti belgesi ile satılmak zorunda bulunduğunu ve bu malların arızalarının tamiri için gereken azami süreleri Türk Standartları Enstitüsünün görüşünü alarak tespit ve ilânla görevlidir.

    Satış Sonrası Hizmetler
    Madde 15. ? (4822. Değ) İmalatçı veya ithalatçılar, sattıkları, ürettikleri veya ithal ettikleri sanayi malları için o malın Bakanlıkça tespit ve ilân edilen kullanım ömrü süresince, yeterli teknik personel ve yedek parça stoku bulundurmak suretiyle bakım ve onarım hizmetlerini sunmak zorundadırlar.
    İmalatçı veya ithalatçıların bulundurmaları gereken yedek parça stok miktarı Bakanlıkça belirlenir.
    İthalatçının herhangi bir şekilde ticari faaliyetinin sona ermesi halinde, kullanım ömrü süresince bakım ve onarım hizmetlerini, o malın yeni ithalatçısı sunmak zorundadır.
    Bakanlık, hangi mallar için servis istasyonları kurulmasının zorunlu olduğu ile servis istasyonlarının kuruluş ve işleyişine dair usul ve esasları Türk Standartları Enstitüsünün görüşünü alarak tespit ve ilânla görevlidir.
    Garanti belgesiyle satılmak zorunda olan bir sanayi malının garanti süresi sonrasında arızalanması durumunda, o malın Bakanlıkça belirlenen azami tamir süresi içerisinde onarımı zorunludur.

    Ve en önemlisi motosiklet için satış yapan ‘x’ bir firmanın, Sanayi ve Ticaret Bakanlığının belirlemiş olduğu çizelgeye göre, Türkiye genelinde en az 10 servis istasyonu, 10 yıl parça stoğu bulundurma ve yasal tamir süresinde (30 iş günü) servis hizmeti verme zorunluluğu sunmayı kabul etmiş olmasıdır.
    Arkadaşlar her söylenen pembe masala kanmamanız dileğiyle son olarak Global Motor satış ve pazarlama genel müdür yardımcısı sayın CENGİZ ÖZKUL’ un Saygın motosiklet dergisi MOTOAKTÜEL’ e vermiş olduğu röportajın linkini veriyorum. Yaşadıklarımla anlattıklarının yorumunu size bırakıyorum. Yasal süreç tamamlandıktan sonra konuyla ilgili olarak herkesi bilgilendireceğim.
    http://www.motoaktuel.com/blog/index...j/yazarlar/hbs
    Umarım bu tarz bir yaklaşımla karşılaşmaz hiçbir motorcu kardeşim.
    SAYGILAR



    M.ÖZDEMİR
    Alıntı yakut36 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    :Her yazımda derım tuketıcınin motosıklet secımı tamamen zevk ve kendı ıstegındedır. ST alır veya almaz buna yorum yapamayız. Hakkımızda yok tıpkı ıdam sehpası kuranların buna hakkı olmadıgı gıbı.Elestıren ,objektıf olan,kabul eden etmeyen herkese selam ve sevgılerımı yolluyorum.
    Saygılarımla


    Haco aslında sorun şurda... en büyük sorun şu ki...Türk insanı malı kimden aldığına bakar...duygusaldır...senin komşun sana güvenirse gözü kapalı sattığın malı alır..

    tüketiciler bügüne kadar HYO alıyordu ...öncesi Metro Motordan sonrası Globaldan...Honda-Yamaha kalitesindede değildi ama Ne çinli alıyorlardı nede yerli mal...kendince bir çizgisi vardı..


    satışı patlatanda GT 250 R ...çakma SS sevdasından markanın yıldızı çok hızlı parladı...sadece bu..

    dostum şimdi korkulan şey şu...Kanuniden mal almaktan korkuyor insanlar...Tıger satan Wındy satan Tıgrına satan bir markadan almaya korkuyolar...algı ile alakalı önn yargılar ve bence haklı bir tereddüt...

    Tuzlada isterse Uzay Üssüde kursa Kanuninin katetmesi gereken çok yol var...binlerce km yol var hatta...zihniyeti değiştirmeleri lazım...bugüne kadar bizi kazıkladıkları yeter artık...satılan mal kalitesi ortada...imajı ST ile cilalamak bizim jargona ters...yemezler haco...yemezler paşa...biz takıntılı milletiz...paranoyak milletiz...birinden bir tokat yediğimizde oteki yanağımızı çevirmeyiz...

    kişisel algılama lütfen...kaliteli mal çıkmadıktan sonra herşey yalan...

    Kanuni = Dandik Mal İthal ÇİN Malı..varmı AR GE..yok..

    demekki arsaya bina dikmeyle olmuyor bu işler...he pazardaki satış durumunuda yaygınlık ve reklama bağlarım...piyasa bilinirliği...dandik mal alacaksan uygun fiyata bişeyler...ya Kanuni ya Mondıal alacaksın...2.Amatörde Ligde kapışan markalar nazarımda...saygılarımla...


    Globali..Kanunıyı..Hyoyu..ST yi tanımam ...retox 70 le seni tanırım sağlam heriflersiniz...gerisi hikaye bana...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  18. #138
    retox70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    KOŞUYOLU-İSTANBUL
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Globali..Kanunıyı..Hyoyu..ST yi tanımam ...retox 70 le seni tanırım sağlam heriflersiniz...gerisi hikaye bana...
    abi busefer kılçığı dağıtıyordumherkezden veto yedim,Patron,aile,kız arkadaş.yoksa aslan gibiyimbitmez bu hikaye
    And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.

  19. #139

    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Globali..Kanunıyı..Hyoyu..ST yi tanımam ...retox 70 le seni tanırım sağlam heriflersiniz...gerisi hikaye bana...[/QUOTE]

    eyvallah abıcım saglamlık kısmını saglam olan daha ıyı anlar....musadenle ıkı kelımede su hıkaye ıcın yazayım sonrada bıtsın hıkaye herkes ısıne gucune baksın. 1970 tv alınacak eve ıstanbuldayım ve kucucuk bır cocugum. dıyarbakıda henuz yayın yok. babam tv secer. satısı sunları soyler.

    aman abı japon malı alma onlar kalıtesız ve servıs parca yok sakın sakın uzak dur. sen nordmende,shablourenz,grundıng al der. japondan uzak dur. bunları satanlarda zaten uckagıtcı. 2008 laptom lazım vaıo,araba lazım toyota,tv lazım sony,motosıklet lazım haonda v.s ornek sadece nereden nereye. turkıye ve fırmaları ıcınde neden bu olmasın. gecmıste bu markalarda aynını yasadı tek farkla onlar 40 sene evvel yasadı bız bu gunlerde yasarız. konu ıcın acızan bır ornek.

    bırde bırformdan alıntı yapacam tarafsız fanatıklerden bırı kendısınden ızın alamdım gerekte yok cunku genele acık forma yazılmıs yınede kendısının hosgorusuyle kopyaladım.epeyıde uzun ama sızden rıcam bu konuyu onemseyenler okusun bır zahmet.

    metehan dedıgın dogru bu hıkaye bayısı uretıcısı kullanıcısı zaten bu dunyada hıkaye degılmı ? ALLAH cumlemıze saglık sıhhat versın.

    HFC den alıntı bır katılımcının yazısı ordanda bakabılırsınız
    Ben biraz farklı bakıyorum bütün bu olaya.
    Motor aynı motor arkadaşlar. Hatta enjeksiyon, gt'de dijital kadran, daha şık aynalar, gt'de artçı tutamağı, bridgestone lastik gibi bizim ''orjinal hyo'lar''ımızda olmayan geliştirmeler var. Gördüğüm kadarıyla fiyatlarda da yukarı doğru kayda değer bir oynama yok. Yani kısacası hemen hemen aynı paraya nispeten daha ''iyi'' bir motor alıyor ST-Kanuni alanlar.
    Biz de buna benzer rakamlardan almıştık Hyo'larımızı, ve yukarıdaki saydığım eklemeler/gelişmeler yokken bile gidip alın terimizle kazandığımız parayı vererek…
    Şimdi ise ST-Kanuni'ye hepimiz karşıyız. Fiyat neredeyse aynı, motor daha gelişmiş..eee, nedir peki eskiden sevdiğimiz motoru şimdi sevmemek? Cevabı basit: Türk markası olması.
    Benim burada ''- Nedir bu Türk markası düşmanlığı birader? Utanmamız lazım! Adı yabancıyken iyiydi de Türk olunca mı batıyor yani?! Ayıp, çok ayıp!'' şeklinde bir propaganda yapmak ya da ulusalcıların borusunu öttürmek gibi bir niyetim yok. Zira; endişelenmekte de nispeten haklı olduğumuzu düşünüyorum. Maalesef Hyo alırkenki ''-Ulen en azından Kore firması, adamlar endüstri ülkesi, malları iyidir, üstelik de arkasında yabancı bir şirket olduğu için buradaki ithalatçı işi savsaklayamaz, ciddi olmak zorunda'' şeklindeki düşüncelerimiz şimdi maalesef ''Kanuni'nin çakma çin malı scooter’lar ile milleti nasıl süründürdüğünü biliyoruz, şimdi aynısı bizim de başımıza gelecek’’e döndü…
    Burada atlamamak gereken birkaç nokta var. ST-Kanuni motorlar Çin’de fındık fıstık parasına dandik üretim bantlarında sipariş üzerine yapılmıyor. Aranızda Çin ile iş yapan var mı bilmiyorum ama şu bir gerçek ki Çin çok enteresan bir ülke. Bilin ki Çin’de aynı malın 3-4 ayrı kalitede 3-4 ayrı fiyatı vardır. Yani Çangçingçong Motors PRC fabrikası Çin’in Allah’ın bile unuttuğu uzak bir şehrinde bir model scooter yapıyor diyelim. Siz Türkiye’ye motor ithal edip iç piyasada satmak isteyen bir şirketsiniz. Gidersiniz adamlara ‘’-Bana fiyat ver birader dersiniz’’, onlar da size derki ‘’İyi kalite mi, orta mı, düşük mü?’’. Siz şaşırırsınız, ama işin aslı böyledir. Dışarıdan bakınca aynı olan motorun 3 ayrı kalitede versiyonunu yaprlar. Dış görünüşü birebir aynı olmasına rağmen arada kalite farkı vardır. Çok ince şeylerden. Mesela yüksek kalite versiyonda kullandığı ön süspansiyon boruları yüksek spesifikasyonlu çeliktir, orta kalite versiyonunda karbon oranı düşük daha yumuşak ve daha ucuz bir çelik kullanır düşük kalite versiyonunda ise hurda toplanıp karıştırılıp eriterek yeniden dükülmüş malzeme kullanır. Dışarıdan bakınca 3 motor da tıpa tıp aynıdır ama aslında farklıdırlar. Birinin lastiklerindeki kauçuk oranı daha yüksektir, diğerinde biraz daha düşüktür, diğerinde çok düşüktür. Siz bakarsınız, 3 motor da aynı görünür, ama değildir. Birinin selesinde sünger, diğerinde daha ucuz olan köpük, diğerinde hurda dolgu malzemesi kullanır. Dışarıdan bakınca anlamazsın selerin farkını….bu iş böyle böyle motorun her parçası üzerinde kalite seviyesi belirlenip o seviyede malzeme ve teknik kullanılarak motorun tamamı konfigüre edilecek şekilde gider. Sonuçta siparişi verenin seçtiği malzeme ve kalite konfigürasyonuna gore motorun nihai fiyatı çıkar.
    Uzun lafin kısası uğur/mondial veya kanuni Türkiye’ye ithal ettikleri eski motorlarında büyük ihtimalle en düşük fiyatı verebilmek için nispeten düşük kalitede üretim yaptırmayı seçmişlerdir. O yüzden de motorlar yurdum insanının altında parçalanmış, sonar da insanlar swervislerde helak olmuşlardır. ‘’Spot malı piyasasya verip yüksek marjla para kazanma’’ stratejisinde sadece dereyi geçene kadar ayı’ya dayı denildiğinden bu olayda da müşteriye ancak motoru satana kadar dayı denmiş, yedekparça, servis vs gibi konular zaten hiçbir zaman işin odak noktası olmadığından firmalar tarafından savsaklanmış ve kullanıcılar mağdur olmuştur.

    ST-Kanuni adı ile Türkiye’ye ithal edilen yeni motorlar bizim Hyo’ları yapan Hyosung Motors’un fabrikasında eski spesifikasyonlar ne ise aynılarına uyularak yapılmaktadır. Görüldüğü kadarıyla Kanuni Kore’deki amcalarla anlaşırken ‘’-Hocam, tamam da, bizim için üretip buraya yollayacağınız motorlarda daha düşük kalitede parka/malzeme kullanın!’’ dememiştir. (Burası bütün işin kilit noktası, ben sanmıyorum ama eğer gerçekten böyle birşey yaptılarsa hem bunu Kabul eden Kore’lilere hem de bu işin de suyunu çıkaran üstelik eskiye gore düşük kalitede malı aynı fiyata yurduma kakalamaya çalışan Kanuni’ye YUH diyorum!) Yani 2006 model Hyo’nun kalitesi ne ise 2008 ST-Kanuni’nin kalitesi de odur, o yüzden ‘’-ulan adı kanuni olan Türk markası motorun kalitesi düşük olur’’ diye bir endişeye gerek yok.
    Kısacası danının kuyruğu servis ve yedek parça’da kopacaktır. Eğer Kanuni bu işi ciddiye alıp servis ve parka olayında adam gibi hizmet verirse sorun olmayacaktır. Alanlar rahat rahat keyif içinde bineceklerdir motorlarına. İnşallah hepimizin alışageldiği ‘’Şark kurnazı’’ mantalitesinde hareket etmeyip, gerçek müşteri-satıcı ilişkisinin sadece mali satınca bitmediği, servis, parça vs gibi konularla mal birgün hurdaya çıkıp çöpe atılana kadar o ilişkinin yaşayacağı, satıcının sonuna kadar malının arkasında durması gerektiği ilkesini benimserler ve ‘’-Kanuni olunca bu işin suyu çıkar usta, uzak durmak, kaçmak lazım!’’ diyen herkesi (ben de maalesef bu topluluğa dahilim) utandırırlar.

    Bu işbirliği her ne kadar etik gözükmese de Kanuni ve Kore’liler için gayet akıllıca ve karlı bir harekettir. Global’in durumuna üzülmemek mümkün değil, lakin iş dünyası böyle. Kimsenin kimseye acıması yok. Dostluk, vefa yok. Sadece ortak çıkarlar var. Bugün ortak çıkarı için sizinle iş yapan adam yarın daha büyük bir çıkar görürse anında sizing kıçınıza tekmeyi basıp başkasının koluna girer. Olay budur. Kore’liler Kanuni’nin arkasındaki Kuralkan Holding’in kötü ününe rağmen güçlü holding ve finansal yapısını görmüş, bi halta yaramasa bile türkiyeye yayılmış bilmemkaç yüz servis noktasını farketmiş, açmak üzere oldukları yılda bilmemkaç adet kapasiteli motosiklet üretim/montaj fabrikasını duymuşlardır. Global istediği kadar iyi niyetli, çabalayan bir şirket olsun. Bir laf vardır; boğulacaksan büyük denizde boğul. Koreliler de Global ile 10 sene uğraşıp Hyosung markasını Türkiye’de kabul ettirmek yerine Kuralkan’ın büyüklüğünden yararlanıp bu süreyi 3-4 seneye indirmenin hesabını yapmışlardır. Kuralkan’da senelerdir üstüne yapışıp kalmış ‘’dandik motor-kötü servis-rezalet müşteri hizmeti’’ yaftasından kurtulması gerektiğini, yoksa açtığı milyon dolarlık fabrikaya yaptığı masrafın da iski borusu gibi kendisine gireceğini fark etmiş ve piyasadaki repütasyonunu kurtarmak için ‘’-Artık adamakıllı bir motor bulup, onu satalım, millet uyandı, çakma Çin chopper’ını artık millete satamayız, biz de piyasa kurallarına uymalıyız artık’’ demiştir. Zaten anlaşıldığı kadarıyla yeni yaptığı üretim/montaj fabrikasında orta vadede Kore’den gelen motorları burada montajlama hatta va hatta belki de lisans altında üretme (belki bir kısmının kore’den yarı mamul halinde gelip diğer bir kısmının burada üretilip son montajının da gene burada yapılması falan filan işte…) gibi niyeti vardır. Kısacası iki taraf da stratejik bir hareketle güçlerini birleştirmeyi uygun bulmuş, bu arada olan da maalesef Global’e olmuştur. Yalnız umuyorum Kore’lilerin buradaki servis kalitesini iyileştirme, parça sipariş/temin ve dağıtımını düzenleme vs gibi konulara da el atmaya niyetleri vardır. Veya umuyorum ki dışarıdan hoş gözükse bile (milyon dolarlık fabrika, geniş servis sayısı falan filan) Kuralkan’ın Türkiye sınırları içerisindeki kötü ününden haberleri vardır. Ve yakından takip edip Kuralkan’ın kafasına gore at koşturmasını engelleyerek diğer çin motorlarına yaptıklarını bu motaora da yapmasını engellerler. Yoksa Koreli kardeşlerimizin dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan da olma ihtimalleri çok yüksektir. Çünki işin ölçeği büyümüştür ve bu nmotor Kuralkan idaresinde de Türkiye’de batarsa Korelilerin aynı motoru başka bir isimle bile bir daha Türkiye piyasasına sokabilme ihtimalleri kalmayacaktır, çünki şu anda Çin motorları için toplumda olan negatif önyargı Kore motorları için de aynen geçerli olacaktır.

    Hala burada mısınız?
    Merak etmeyin bitiyor, sonuna geldik. J

    Kısacası ST-Kanuni almaya niyeti olanlar alsın, güle güle de kullansın. Korkmasınlar. Global zamanında parça ve servisler çok mu iyiydi sanki? Kuralkan gelince en kötüsü gene aynı olacaktır. Yani birşey değişmeyecektir. Ama en azından yukarıda da yazdığım gibi Kuralkan’ın iyi niyetli olup bu işi sağlam tutmak gibi bir planı olabilir. O zaman herkes mutlu olacaktır. Hatta belki ST-sahipleri şu andaki Hyo kullanıcılarından bile daha mutlu olup daha iyi servis ve hizmet alacaklardır… Ama işler gene kötü giderse, Kuralkan bu işe de su katarsa?..O zaman eskiden bizlerin ‘’Kore markası diye güvenip aldık birader, nerden bilelim böyle süründüreceğini!’’ deme şansı varken, işler boka sararsa sıkacağımız bahanemiz hazırken, yeni ST-Kanuni alacak olanların bu tür kötü bir senaryoda (umarım olmaz, illa böyle olacak diye birşey yok) üçüncü şahısların ‘’-Salak mısın olm? Seninki bile bile lades! Gidip Kanuni alınır mı lan?! Bilmiyor musun bu adamların ne mal olduğunu?!! Paranla rezil olmuşsun işte!’’ şeklinde çıkışlarına verecek bir cevapları olmayacaktır. İşin özü budur. J

    Takmayın kafanızı arkadaşlar, rahat rahat binin, keyfini çıkarmaya bakın. Motor aynı motor. İş arkasındaki satıcı’da bitiyor. Global iyi niyetliydi… ama güçsüz çıktı…Kuralkan zaten güçlü…umarız ki onlar da iyi niyetli çıkar…

  20. #140

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    sayın adı yakut insan ...

    Kısacası ST-Kanuni almaya niyeti olanlar alsın, güle güle de kullansın. Korkmasınlar. Global zamanında parça ve servisler çok mu iyiydi sanki? Kuralkan gelince en kötüsü gene aynı olacaktır. Yani birşey değişmeyecektir. Ama en azından yukarıda da yazdığım gibi Kuralkan’ın iyi niyetli olup bu işi sağlam tutmak gibi bir planı olabilir. O zaman herkes mutlu olacaktır. Hatta belki ST-sahipleri şu andaki Hyo kullanıcılarından bile daha mutlu olup daha iyi servis ve hizmet alacaklardır… Ama işler gene kötü giderse, Kuralkan bu işe de su katarsa?..

    biz türk malına uzak değiliz.. keşke gerçekten türk malı motosiklet üretsede biz de seve seve alsak.. biz çin malına türk malı diyerek kendi halkını kandırmaya çalışan ahlaktaki bir satıcının gelecekte neler yapabileceğinden çekiniyoruz

    KAPİİŞ?


    Takmayın kafanızı arkadaşlar, rahat rahat binin, keyfini çıkarmaya bakın. Motor aynı motor. İş arkasındaki satıcı’da bitiyor. Global iyi niyetliydi… ama güçsüz çıktı…Kuralkan zaten güçlü…umarız ki onlar da iyi niyetli çıkar…

    Bizi globalın güçsüzlüğü ile kanuninin ticari ahlakı arasında bir seçime mi zorluyorsun? ahlaklı olanı tercih ederim ki ampule uzak olanı daha da severek kollarım. kendi adıma üzüldüğüm şey bu segmentteki motosikletlerin de benim alım gücümden uzaklaşması. hyo alırdım diyorum artık o da yok.. kanuni %100 motosiklet üretimi yapmadığı müddetçe onlara her zaman kalbimin kapıları kapalı.. lafa bak.. hyo kendi fabrikasında kanuni için motosiklet üretecekmiş.. sen fabrika kurdum diye ne ortaya çıkıyorsun o zaman? gelen motosikletlere tekerlek mi takacaksın orada?

    KAPİİİŞ?


7. sayfa BirinciBirinci ... 5678 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler