Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

S&T Motor Co. Ltd.

    REKLAM ALANI
  1. #1
    bach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Bir Hyosung GT250R kullanıcısı olarak bu ve buna benzer başlıklar altındaki yazıları okuyan arkadaşlara kişisel fikirlerimi sunmak istiyorum.
    Hepimizin bir çok forumda gözüne ilişen bu konu için söylenenleri kabaca sıralayacak olursak eğer;

    * Hyosung makasını satın alanların son dönemlerde yaşadığı belirsizliklerin sıkıcılığı,
    * S&T Kanuni markası adıyla satışa sunulacak motosikletlerin yazınsal ve mekanik farklılığı
    * Global Motor firmasının dünü-bugünü,
    * Kuralkan firmasının Kanuni marka ürünlerine vermiş olduğu teknik destek kalitesi sorunsalı,
    * Hyosung ve S&T Kanuni fiyat karşılaştırmaları, gibi madde başlıkları karşımıza çıkıyor.

    2007 Temmuz ayında almış olduğum ve yaklaşık 1000 km kullandığım motorumdan fiyat-performans hoşnutsuzluğu yaratacak bir olay yaşamadım. Hatta 250 cc lik bir motor için gerek güç gerekse estetik olarak son derece tatminkar olduğunu söyleyebilirim.
    Şimdi yukarıda sıraladığım maddeleri ele almak istiyorum.

    * Satın aldığım markanın Hyosung olması yasal haklarımın devam ettiği sürece beni rahatsız etmeyecek.
    * S&T Kanuni adıyla satışı yapılacak olan ürünlerin benim kullandığım motosikletten birkaç sticker ve enjeksiyonlu oluşu haricinde bir farkı olmadığını biliyorum.
    * Sayısının 5 i geçmeyeceğini düşündüğüm (?) müşteri memnuniyetsizliği haricinde Global Motor firmasının, Hyosung markasını ülkemizde kimlik edinebilmesi, ticari itibarlarının devamı için başka hiçbir firmanın yapmadığı kadar özveri gerçekleştirdiğini düşünüyorum. bkz. "Orhan Veli KANIK-Kitabe-i Sengi Mezar"
    * Daha önce hiç Kanuni marka motosiklet kullanmadığım ve servis kalitelerini bilmediğim için bu konu hakkında tecrübe sahibi olan arkadaşların fikirlerini değerli buluyorum.
    * Piyasaya yeni bir isimle ve yeni bir firma ile lanse edilen başkalaşmış (!) bir markanın olası fiyat politikası.

    Eğer buraya kadar sabredip okumaya devam ettinizse, asıl söylemek istediklerimi eklemek istiyorum.
    Ülkemiz haricinde S&T Motor Co. Ltd. ürettiği motosikletlerin hepsi hala Hyosung adıyla satılmaktadır. Burada dikkatinizi çekmek istediğim asıl nokta şudur :
    Acaba Türkiye S&T Motor Co. Ltd. tarafından ne kadar ciddiye alınan bir ülkedir? Bu şirket ilerleyen zamanlarda nasıl bir ticari strateji uygulayabilir? Birkaç yıl sonra bu konu daha karlı görünen bir anlaşma ile yine bu ve benzeri sitelerde "Hyosung un 3. ismi" olarak karşımıza çıkar mı?

    Konuya dair son olarak şunları söylemek istiyorum. Arkadaşlar burada ne Global Motor ne de Kuralkan gibi firmaları teraziye koymak istemiyorum. Tüketici olarak S&T Group un ticari yaklaşımlarını son derece güvenilmez ve tüketici aleyhine (psikolojik ve maddi) olarak yorumluyorum.
    Hyosung GT250R ' ımı maddi ya da manevi kaygılar gütmeden ondan sıkılana kadar tepe tepe kullanacağım. Bundan sonraki süreçte ise içerisinde S&T Motor Co. Ltd. şirketine ait en küçük bir vidası olan bir motosiklet satın almayacağım.

    Okuduğunuz için teşekkür eder herkese güvenli sürüşler dilerim. DOSTÇAKALIN...
    [B]Algı kıtlığı yaşıyorum! Lütfen bir kez olsun Türkçe derslerine giren öğretmenini onure et![/B]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mhrrmkpnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul/maltepe
    cok guzel bi yazı yazmssın ama ben sanki bunun nedeninin hyosung firmasının kendi içinde bolundugunden dolayı oldugunu okumustum forumda biyerde
    true love..

    Drift Religion

  3. #3
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı mhrrmkpnr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok guzel bi yazı yazmssın ama ben sanki bunun nedeninin hyosung firmasının kendi içinde bolundugunden dolayı oldugunu okumustum forumda biyerde
    hayırlı olsun
    GKN MOTORS

  4. #4
    bach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Alıntı mhrrmkpnr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok guzel bi yazı yazmssın ama ben sanki bunun nedeninin hyosung firmasının kendi içinde bolundugunden dolayı oldugunu okumustum forumda biyerde
    Bak bunu kaçırmışım.
    Aslında anlatmak istediğim tam olarak bu değildi. Global ya da Kanuni firmasından ziyade dikkatleri bu ürünleri üreten ve dünyaya pazarlayan S&T Motors Co. nun güvenilirliğine çekmek idi.
    Teşekkür ederim.
    [B]Algı kıtlığı yaşıyorum! Lütfen bir kez olsun Türkçe derslerine giren öğretmenini onure et![/B]

  5. #5
    mhrrmkpnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul/maltepe
    Alıntı bach adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak bunu kaçırmışım.
    Aslında anlatmak istediğim tam olarak bu değildi. Global ya da Kanuni firmasından ziyade dikkatleri bu ürünleri üreten ve dünyaya pazarlayan S&T Motors Co. nun güvenilirliğine çekmek idi.
    Teşekkür ederim.
    ben burda kuralkanı sorumlu bulurum S&T motor illaki malını satmak isteyecektir bi urunun distrubutoru varken anlasma varken sen gidipte tekrar anlaşma yaparsan olmaz bu iş yarın bigun piyasaya tek basınamı hukmetmeye kalkıcak bu mantıkla
    eger globalın anlasması btse sorunlu olsa vs gibi durumlarda anlasılır bi durum ama globalden bnde cok fazla sikayet duymadım adamlar işlerini yaparken cok hos bi tutum diil bu bundan snrsı artık hyosung yada S&T kanuni arasında secim yapıcak alıcılara kalıcak gbi
    true love..

    Drift Religion

  6. #6
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Forumda st motor ve global motor üzerine okadar topic açıldıkı kusura bakmayın ama iyice çekilmez bir hal aldı. Neden önceden yorum yapmak yerine bekleyipte görmüyoruz.

  7. #7
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Eğer buraya kadar sabredip okumaya devam ettinizse, asıl söylemek istediklerimi eklemek istiyorum.
    Ülkemiz haricinde S&T Motor Co. Ltd. ürettiği motosikletlerin hepsi hala Hyosung adıyla satılmaktadır. Burada dikkatinizi çekmek istediğim asıl nokta şudur :
    Acaba Türkiye S&T Motor Co. Ltd. tarafından ne kadar ciddiye alınan bir ülkedir? Bu şirket ilerleyen zamanlarda nasıl bir ticari strateji uygulayabilir? Birkaç yıl sonra bu konu daha karlı görünen bir anlaşma ile yine bu ve benzeri sitelerde "Hyosung un 3. ismi" olarak karşımıza çıkar mı?
    General motors, şu markaları üretir ve satar.
    Cadillac
    Corvette
    Saab
    Hummer
    opel
    Wauxhall
    chevrolet

    sizce bu şirket güvenilmez midir? bizleri ciddiye almıyorlar mıdır?
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  8. #8
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Evet ama o saydığın markalar arasındaki fark yapıştırmalardan daha fazla sanki
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  9. #9
    muratgergerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    Bence bu durumda ; Yeni bir etiket ve yeni bir satış politkası ile piyasaya
    sürülen motosiklet için yapılması en mantıklı davranış.....Beklemek ve izlemin edinmek..

    Her ne kadar (Hyosung) Eski bir marka ve model olsada sonuçta pazarlama stratejisi değişecek....Kolay değil ki bir etiket değişikliğiyle mucizeler yaratmak..
    Kaldı ki bunu Kanuni yapacak...''Hadi Hayırlısı'' demekten başka bir fikrim ve sözün yok....
    İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
    ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.

  10. #10
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Hyosung un presij markası olduğunu ısrarla iddia edenler olsada gerçekte prestij kalite ile doğru orantılı.

    Budurumda global motorun herhangi bir fonksiyonu kalmamaktadır

    Eğerki satış sonrası hizmeti değerlendirmeye katıyorsak kanuni stok ve bayi-servis ağı ile TR deki en byük altyapıya sahip olmayı başarmış bir firmadır.

    Bu durum hyosung kullanıcılarının yararına olduğu kadar diğer 4 marka içinde bir pazar daralması sağlayacaktır.

    Kanuni markasını sevmeyenlerden olduğumu tekrar belirteyim

    Ama konuya tüketici gözü ile baktığımda fiyat-perforns neticesi st&kanuni tarafına olumlu yönde kayıyor.

    Saygılarımla..
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  11. #11
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    S&T Motor Co. Ltd. şirketi,Türkiye'de kalıcı olmak ve avrupa'da üretim üssü sahibi olmak istiyorsa,fuar'da başlayarak çok avantajlı kampanyalarla kendine yer edinmelidirki zannedersem piyasa koşullarında bunu yapacaklar.Biz burada ne yazarsak yazalım, global bir şirketin amacı kesinlikle uzun vadeli bir staratejiyle pazardan alabileceği en büyük payı almaktır.Sonuçtada S&T bu piyasaya girmiş bir markadır.Etiketin değişmesi ürünlerinde kaliteyle ilgili değişiklik yapacağı anlamını çıkarmıyorum.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  12. #12
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    S&T ya da HYOSUNG adı herneyse,eve kuma getirmiştir.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  13. #13
    345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2006
    Şehir
    MUĞLA/Milas
    Motosikleti
    cbr 600f,hyosung gt250r
    burda ne kadar yazsak çizsekde boş arkadaşlar zaman herşeyin ilacı bekleyip göreceğiz herşeyiyle aynı olsada hatta hyosung dan bazı üstünlükleri olsada fiyatları 7000-16000 arasında değişen ve markası kanuni olan bi motosiklete kim sahip olmak ister orası ayrı bi konuneyse Türkiyede 250cc ve üstünde en çok satan motosiklet hyosung gt250r ve gt250 bakalım marka kanuni olunca bu rakamlarda neler değişecek...

  14. #14

    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet ama o saydığın markalar arasındaki fark yapıştırmalardan daha fazla sanki
    chevrolet ve opel aynı kasa suv segmentı jeep farklı etıketle verıyor ıkısıde koreden

    beyaz esyadada ornekler cok

    Alıntı muratgergerli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence bu durumda ; Yeni bir etiket ve yeni bir satış politkası ile piyasaya
    sürülen motosiklet için yapılması en mantıklı davranış.....Beklemek ve izlemin edinmek..

    Her ne kadar (Hyosung) Eski bir marka ve model olsada sonuçta pazarlama stratejisi değişecek....Kolay değil ki bir etiket değişikliğiyle mucizeler yaratmak..
    Kaldı ki bunu Kanuni yapacak...''Hadi Hayırlısı'' demekten başka bir fikrim ve sözün yok....
    tuketıcı ve son kullanıcı ıcın en guzelı bu bızde bunu soyledık. gelen hızmet ve kalıteye bakrsınız sonuc oratay cıkar. kanunı basarır veya basaramazsa ceza son kullanıcının tercıh etmemesıyle cezalandırılır. sıze katılıyorum bastanda boyle yazarım.

    ama bayı olarak yapılan ve yapılacakları gordugumden taraflı oldugumdan basarılacak dıye tahmın ve umut ederım.

    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    S&T ya da HYOSUNG adı herneyse,eve kuma getirmiştir.
    evdekınden memnun degılsen bırakırsın, bırakamıyorsan kuma gelır. kuma ısı cesaret ıster ayrıca..

    anlasmalar onemlı global sektorde kalıcı olmayı hıssedıp kalmayı planlasaydı anlasmaları daha uzun surelı ve kalıcı yapabılırıdı fıkrım ama anlasma metınlerını gormedıgımızden global ve kanunıye haksızlık etmemelıyız. sonuc tıcaret ıyı olan kazanır ve yasar.

    Alıntı 345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    burda ne kadar yazsak çizsekde boş arkadaşlar zaman herşeyin ilacı bekleyip göreceğiz herşeyiyle aynı olsada hatta hyosung dan bazı üstünlükleri olsada fiyatları 7000-16000 arasında değişen ve markası kanuni olan bi motosiklete kim sahip olmak ister orası ayrı bi konuneyse Türkiyede 250cc ve üstünde en çok satan motosiklet hyosung gt250r ve gt250 bakalım marka kanuni olunca bu rakamlarda neler değişecek...
    sızınleozel bır sohbetımızde olmustu. 2008 satıs rakamları ılk bana ulasıyor ozellıkle sıze yazacam. bu arada 2007 tum satıs rakamları bende var tum markalar ıcın gecerlı. incelemek istersenız yollarım.

    kanunı olunca dahada artacaktır. sımdılık ıthal sonrası ımalat+montaj olunca daha ıyı olacak kanatındeyım.

    tuketıcelrın bıraz daha sabırlı olması her seyın zamanla gorulecegını dusunmesı daha olumlu. kesın yargıdansa bekleyıp gelısmelere gore tercıh yapmak en dogal ve mantıklısı.

    sonucta kım ne yaparsa yapsın satıs rakamlarını belırleyen son kullanıcılardır. bu sayılar kullanıcının takdırı ve tekmesı anlamındadır. zaman pazar payında gelısmelerı gosterecektır.

    saygılarımla

  15. #15
    belo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2006
    Şehir
    İZMİR/Karşıyaka
    Motosikleti
    MONDİAL DRİFT L
    valla arkadaşlar ben her zaman kanuni en adi en kazıkçı çin malı motorsiklettir derim şimdi korelilerle anlaşma yapmış bekler goruruz fiyatları globaleden total larak pahalı bu ileride ne olur oda ayrı mevzuu
    One Turk .. Against The World .. !!..
    elverengin@gmail.com


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler