Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Gpr 125 & Cbr 125

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı phar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mete_Han;

    cbf yi acıkcası hic dusunmedim motor detaylarını da bilmiyorum. Zira malum en önce zevk meselesi ya bu iş cbf ler pek bana hitap etmiyo. Ayrıca evet konu kitlenmesin diye yaptım o acıklamayı galiba amac anlasıldı su an basarıyla ilerliyo topic.

    dreamdark

    ilk hedefim oydu zaten ama babam da motor kullanan biri ve iddalı bi sekilde istemedi 250 hyo ilşe başlamamı. O yuzden bu ikisinden sececegim...
    sende şekilci bir kişisin anlaşıldı...motorun kalıbı iriliği herhalde seni mutlu edecek...ama zevk denen olgu mantığın önüne geçmemeli...her zaman söylerim RACİNG diye tabir edilen kasaları olan zevk isteyenler için üretilmiş makinan 600 cc ve üstü olmalı...bence görüntü denen şey çelişkiler yumağı...bu makinalardan birini aldığında performansı asla tatmin etmeyecek...bir dahaki yaza kalmadan bir üst segmente emin adımlarla ilerleyeceksin..git cbr 600 alda demiyorum tabi...ama küçük cc de RACİNG kasa bence fabrikası açısından tüketiciyi aldatmaca alan kişi içinse kendini kandırmacadır...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    phar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650
    mete_han;

    Söylediklerin yanlış değil. Zannımca bu kısımda artık kişilik devreye giriyor yani neyden feragat edip neyden kazanmayı tercih edecegimizle ilgili bir konu. Şekilci bi kişi oldugum konusunda da haksız degilsin ancak şekilsi kelimesi biraz itici mi? Evet altımdaki motorun bana guzel gorunmesi en onemli kriterlerden biri benim icin o yuzden şekilcilikten cok zevk desek daha iyi gibi

    Ve evet zevk mantıgın onune gecmemeli. Gunlerdir goruntusu ve ozellikleriyle beynimi kurcalıyan derbi yi es gececegim gibi gorunuyor. Ama bunun sebebi ne 2 zamanlı oluşu ne markası nede selesi. Hem ailem hem vicdanım ilk motor için fiyat sele yuksekligi ve beygir olarak cbr i gosteriyor. Birde düşük cc racing tercihim evet belki biraz kendimi kandırmayı da içeriyordur ancak elde edilenlere bakarsak (hem vites tecrubesi, hem racing in pozisyton ve dinamiklerine giriş, hem kilo ve güç acisindan kullanım rahatlıgı ve guvenligi)

    Scorp;

    Ozelden verdigin bilgiler gercekten yararlı oldu tesekkur ederim. Benim aklımdakilerle örtuşen bilgiler zaten.

    İşte bu mesajda yazdıgım sebeplerle bir supriz olmazsa cbr ı ilk motor olarak tercih ettim diyebilirim. yaz sonuna doğru bir 250 lige merhaba diyebilirim.

    İlgilenen herkese cok teşekkürler.

  3. #23
    celıl ybr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2008
    Şehir
    İstanbul Ümraniye
    Motosikleti
    Honda Ses Dylan (07)
    saygıdeger abım boyun 1.70 ten buyukse cbr almanı tavsıye etmem rahatsız olursun ve altında oyuncak gıbı kalır

  4. #24

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    -
    hiç gerek yok walla al cbr125 ini sen kullan 2 ay at hamlığını sonra bak keyfine..

  5. #25
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Alıntı shalo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese selam..
    acemiliğimden söylüyorum :D lütfen kızmayın ..
    bende bu aralar araştırıyorum da derbinin o karizmatik duruşuna 125 cc lik bi motorun sesi itici gelmezmi?? ne bilim cbr da belki biraz normal gibi ama derbi gibi cüsseli bi aletten daha sağlam bi ses bekler insan ....
    Arkadasım o 2.zamanlı onun sesı ogle cıkar

    ayrıca urettıgı guc o 4 zamanlı CBR a gore 2-2,5 katı
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  6. #26

    Üyelik
    05 Ocak 2008
    öncelikle derbinin motorunun iki zamanlı cbrın ise 4 zamanlı olduklarını unutma. iki zamanlı motor çok yüksek güç verse de eski bir teknoloji, fazla gürültülü, yüksek sarfiyatlı. derbiyi ikinci elde cbr kadar rahat satamazsın haberin olsun. ama görünüş olarak iki motoru yan yana dahi koymam. derbinin 600lüklerden aşağı kalır hiç bir yanı yok, cbr 125 ince tekerlekleri ve ufak kasasıyla derbinin yanında çok sönük kalıyor.
    derbi GPR125, aprilia RS125 gibi makineler 30 beygire yakın güçleriyle gerçekten yarışçı makineler. bir yarış motorunda ses, sarfiyat her zaman performansdan sonra geldiği için de iki zamanlılar. Bana kalırsa, yarış motorlarını seviyorsan derbi ya da aprilia düşün iki zamanlı da olsa gerçekten 125lik spor motorlar. Honda CBR125R kişisel olarak hoşuma gitmediği, bana güven vermediği için bişey demiyorum. Derbi ve Aprilia'ya alternatif 4 zamanlı motor istersen naked da olsa CBF250 derim

  7. #27

    Üyelik
    02 Aralık 2006
    Şehir
    9 Ay Ankara 3 Ay istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600f Hemde Gümüş...
    Alıntı kawancha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle derbinin motorunun iki zamanlı cbrın ise 4 zamanlı olduklarını unutma. iki zamanlı motor çok yüksek güç verse de eski bir teknoloji, fazla gürültülü, yüksek sarfiyatlı. derbiyi ikinci elde cbr kadar rahat satamazsın haberin olsun. ama görünüş olarak iki motoru yan yana dahi koymam. derbinin 600lüklerden aşağı kalır hiç bir yanı yok, cbr 125 ince tekerlekleri ve ufak kasasıyla derbinin yanında çok sönük kalıyor.
    derbi GPR125, aprilia RS125 gibi makineler 30 beygire yakın güçleriyle gerçekten yarışçı makineler. bir yarış motorunda ses, sarfiyat her zaman performansdan sonra geldiği için de iki zamanlılar. Bana kalırsa, yarış motorlarını seviyorsan derbi ya da aprilia düşün iki zamanlı da olsa gerçekten 125lik spor motorlar. Honda CBR125R kişisel olarak hoşuma gitmediği, bana güven vermediği için bişey demiyorum. Derbi ve Aprilia'ya alternatif 4 zamanlı motor istersen naked da olsa CBF250 derim

    +1 eski bir derbi kullanıcısı olarak, kesinlikle dogru yorum...
    HONDA 600f -2008- >> Kawasaki Er6 N -2007->> Derbi 125 Nude -2006-

    Artik No Kawasaki Yes Honda =)

  8. #28
    fatihsevim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    cbf150
    http://www.sahibinden.com/3200_km_de...XQQdisplayitem

    http://www.sahibinden.com/6500_km_de...XQQdisplayitem

    ikiside aynı adamda değerlendir bişey olursa hemen temasa gecebilriz
    HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR

  9. #29
    phar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650
    Hepinizin ilgi ve yorumlarına tesekkur ederim. Bu gun bir cbr 125 in kaporasını verdim pazartesi o benim motorum Artık resmen aranızdayım... bu yaz sonuna dogru yine hangi motor derdine düşmüş olurum ben umuyorum...

  10. #30
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Alıntı kayku adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    derbi 2 zamanlı bi makina ve sorunlu bi makina uğraşırsın baya binmekten önce tamiri öğrenirsin alan çok arkım var pişman tavsiyem cbr 125
    sorunlu bir makine mi? ne sorunu var?


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)