150 zatta kayış değiştirmek ??
Reklamlar
-
Reklamlar
-
aslında çok zor deil
ilk olarak bi kayış olmalısın, motosikletinin ölçüsünü bilmiyorsan üzerindeki kayışı söküp öyle kayışçıya gitmen ii olur
marka olarak bando yada dayco iidir..
8 lokmayla kapağın saplamalarını sökmelisin, soora varyatör sökülmeli, ama dabeli olmadan sökmen zor olabilir..
debriyaj tarafını elinle sıkarak kayışı yerleştirebilirsin, varyatörüde tarine takıp iice sıkıştırdıktan soora
kontağı açıp marşa 1-2 tık basarsan yerine oturduğu göreceksin..
kapağını kapat ve yola devam
-
o iş baya uğraşlı dostum.önce debriyaj kapağını söküyosun sonrada kayış yataklarının civatalarını gevşetiyosun felan ama baya uğraşırsın yine içine etmede benimkinide usta açmıştı söktü ama deyiştirmedim
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
debriyaj vya varyatoru sokmen lazım ama ole kolay sokulecek vidalar degil onlar devmlı dondukleri için iice sıkısıyolar
true love..
Drift Religion
-
uzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun hikaye sanırım
RUHUN BEDENİNDE, LASTİĞİNDE JANTININ ÜZERİNDE KALSIN......
-
By_DosT adlı üyeden alıntı
uzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun hikaye sanırım
yok aslında butun hikaye debriyaj yada vaoyatorden birinin vidasını acmaya bakıo
true love..
Drift Religion
-
zat montaj sistemi özellikle varyatör kayışı değişimine pek uygun sayılmaz.
varyatör kapağını sökmek için neredeyse bütün arka kuyruk kısmını sökmen gerekecek.
sadece sabır ve kolaylık diliyorum
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
mhrrmkpnr adlı üyeden alıntı
yok aslında butun hikaye debriyaj yada vaoyatorden birinin vidasını acmaya bakıo
vaoyatorden ne kanka ben anlamaz .. ama 150zat'ta bi kankamın 1 ay felan beklediğini ve o bir ay boyunca ne duygular beslediğini iyi anlıyorum
RUHUN BEDENİNDE, LASTİĞİNDE JANTININ ÜZERİNDE KALSIN......
-
Yaa sorun o degıl sorun Servıste Darbelı havalı makına ıle sıktıkları ıcın elle sokmek neredeyse ımkansız ama sen sansını bı dene bakalım bu arada motor kac km de 4 kez kayıs degısıyorsun ?? Ben 14 bındeyım bır kere degıstım ılkıde kopmamıstı eskıdı onlem ıcın degısmıstım.
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
dostum titreşimin sebebi kayış değil!!!
debriaj balatasını türk malı olan ile değiştir yada balata çaktır eskilerini söküp. Titreşimin en büyük sebebi o dandik çin malı sert beton gibi balatadan ,ayrıca arkada ki varyatöründe bilyalar var içleri boştur sanırım 4 tane idi. onları değişrtir.tayvan malı taktır,ağır olursa ilk kalkışın hızlı olur hafif olursa son hızın artar.istersen ve paranda varsa polini marka tüm scooter lar için üretim yapıyor tüm yedek parçaları Ör:karbüratör (benzin memeleri büyük tür hız için),varyatör setleri ,varyatör bilyaları (değişik gramajda).
kayış sağlamsa sakın değişme gereksiz masraf olur.10000km de 1 değişmelisin örneğin sym gts 250 nin kayışı orj.210 ytl.!!!!! ne gerek var bozulmadan değişmeye???
Eğer uzun süre kullanmayacaksan motor yatacaksa ,kayışı çıkar,evde pudrala,karanlık güneş almayan çokda sıcak olmayan bir yere koy .Yazın tekrar takar kullanırsın .Sonuçda plastiği bozan deforme eden şey sıcaklık farkıdır.
Kpt. Slm/Syg...
-
uc kere degıstırdım dıyorsun.adam bı merak eder bakar nasıl degıstırıyor usta.tarıfle olmaz sen dorduncuyude ustaya degıstır.bı sonrakıne tecrube edın.
-
ünsal adlı üyeden alıntı
dostum titreşimin sebebi kayış değil!!!
debriaj balatasını türk malı olan ile değiştir yada balata çaktır eskilerini söküp. Titreşimin en büyük sebebi o dandik çin malı sert beton gibi balatadan ,ayrıca arkada ki varyatöründe bilyalar var içleri boştur sanırım 4 tane idi. onları değişrtir.tayvan malı taktır,ağır olursa ilk kalkışın hızlı olur hafif olursa son hızın artar.istersen ve paranda varsa polini marka tüm scooter lar için üretim yapıyor tüm yedek parçaları Ör:karbüratör (benzin memeleri büyük tür hız için),varyatör setleri ,varyatör bilyaları (değişik gramajda).
kayış sağlamsa sakın değişme gereksiz masraf olur.10000km de 1 değişmelisin örneğin sym gts 250 nin kayışı orj.210 ytl.!!!!! ne gerek var bozulmadan değişmeye???
Eğer uzun süre kullanmayacaksan motor yatacaksa ,kayışı çıkar,evde pudrala,karanlık güneş almayan çokda sıcak olmayan bir yere koy .Yazın tekrar takar kullanırsın .Sonuçda plastiği bozan deforme eden şey sıcaklık farkıdır.
Kpt. Slm/Syg...
Aynen katılıyorum.Kalkıştaki problemin nedeni debriyaj balataları,tabi kullandığın kayışında kaliteli olması gerekir.....
-
gelişmeleri bekliyoruz dostum bizi de aydınlat.sonu cu yazıver.
-
GKN adlı üyeden alıntı
aslında çok zor deil
ilk olarak bi kayış olmalısın, motosikletinin ölçüsünü bilmiyorsan üzerindeki kayışı söküp öyle kayışçıya gitmen ii olur
marka olarak bando yada dayco iidir..
8 lokmayla kapağın saplamalarını sökmelisin, soora varyatör sökülmeli, ama dabeli olmadan sökmen zor olabilir..
debriyaj tarafını elinle sıkarak kayışı yerleştirebilirsin, varyatörüde tarine takıp iice sıkıştırdıktan soora
kontağı açıp marşa 1-2 tık basarsan yerine oturduğu göreceksin..
kapağını kapat ve yola devam
teş ederiminşallah dediğin gibi yaparım elime yüzüme bulaştırmadan
nitrious81 adlı üyeden alıntı
Yaa sorun o degıl sorun Servıste Darbelı havalı makına ıle sıktıkları ıcın elle sokmek neredeyse ımkansız ama sen sansını bı dene bakalım bu arada motor kac km de 4 kez kayıs degısıyorsun ?? Ben 14 bındeyım bır kere degıstım ılkıde kopmamıstı eskıdı onlem ıcın degısmıstım.
abi motorum 14.500 de aynı gidiyoruz senle anlıayacagın ,bu arada senn egzosa baylıyorum eğer göründüğü gibi tok bi sesi varsa mükemmeldir
ünsal adlı üyeden alıntı
dostum titreşimin sebebi kayış değil!!!
debriaj balatasını türk malı olan ile değiştir yada balata çaktır eskilerini söküp. Titreşimin en büyük sebebi o dandik çin malı sert beton gibi balatadan ,ayrıca arkada ki varyatöründe bilyalar var içleri boştur sanırım 4 tane idi. onları değişrtir.tayvan malı taktır,ağır olursa ilk kalkışın hızlı olur hafif olursa son hızın artar.istersen ve paranda varsa polini marka tüm scooter lar için üretim yapıyor tüm yedek parçaları Ör:karbüratör (benzin memeleri büyük tür hız için),varyatör setleri ,varyatör bilyaları (değişik gramajda).
kayış sağlamsa sakın değişme gereksiz masraf olur.10000km de 1 değişmelisin örneğin sym gts 250 nin kayışı orj.210 ytl.!!!!! ne gerek var bozulmadan değişmeye???
Eğer uzun süre kullanmayacaksan motor yatacaksa ,kayışı çıkar,evde pudrala,karanlık güneş almayan çokda sıcak olmayan bir yere koy .Yazın tekrar takar kullanırsın .Sonuçda plastiği bozan deforme eden şey sıcaklık farkıdır.
Kpt. Slm/Syg...
abi bilgilerin için saol cok teş. ederim bu arada benimkisi titreşimi geçti artık zıplatıyor heleki 2 kişi binmeyeyim servis dediki kayıştan olabilir sıyırıyosa yapar dedi ama motor kalkıştan sonra yine aynı bi titreşim yok servise gecen ay eleltrıgınde buyuk bı arıza vardı onu yaptırdım komple konjektör ampuller falan değişti çok yüklenmişmişim eleltriğe konjektör o yuzden ucmuş ne alakası var ben akü ye tesisata yüklenicek bişi yapmadım ki bnce su falan kaçtı
ee bizede 280 ytl kaçtı tabi
departed adlı üyeden alıntı
uc kere degıstırdım dıyorsun.adam bı merak eder bakar nasıl degıstırıyor usta.tarıfle olmaz sen dorduncuyude ustaya degıstır.bı sonrakıne tecrube edın.
baba sen bizim servisleri ne sandın adamlara motoru bırakıosun 1 hfta sonraya gel al diyo bi ton mondial var sokaklarda darülaceze dağıtmış gibi
ünsal adlı üyeden alıntı
gelişmeleri bekliyoruz dostum bizi de aydınlat.sonu cu yazıver.
saolasın,yazıcam zaten buraya
-
ünsal adlı üyeden alıntı
dostum titreşimin sebebi kayış değil!!!
debriaj balatasını türk malı olan ile değiştir yada balata çaktır eskilerini söküp. Titreşimin en büyük sebebi o dandik çin malı sert beton gibi balatadan ,ayrıca arkada ki varyatöründe bilyalar var içleri boştur sanırım 4 tane idi. onları değişrtir.tayvan malı taktır,ağır olursa ilk kalkışın hızlı olur hafif olursa son hızın artar.istersen ve paranda varsa polini marka tüm scooter lar için üretim yapıyor tüm yedek parçaları Ör:karbüratör (benzin memeleri büyük tür hız için),varyatör setleri ,varyatör bilyaları (değişik gramajda).
kayış sağlamsa sakın değişme gereksiz masraf olur.10000km de 1 değişmelisin örneğin sym gts 250 nin kayışı orj.210 ytl.!!!!! ne gerek var bozulmadan değişmeye???
Eğer uzun süre kullanmayacaksan motor yatacaksa ,kayışı çıkar,evde pudrala,karanlık güneş almayan çokda sıcak olmayan bir yere koy .Yazın tekrar takar kullanırsın .Sonuçda plastiği bozan deforme eden şey sıcaklık farkıdır.
Kpt. Slm/Syg...
evet bende katılıyorum arkadaşa. bu arada polini marka demişsin. bunu nerden temin ederiz acaba. bendede tahriksilindir seti ve varyatör sorunu var. sürekli çabuk aşınıyor özellikle son takmalarımda. artık canımı sıkıyor. öyle motoru zorlayacak bi yolda gitmiyoruz.
gokhan150zat
dostum o kayışı bende sökmeye çalıştım elime ayağıma bulaştırdım. o somunları ordan çıkarmak için darbeli hava tabancalı lokma var ondan lazım. ben elle sıkmalı lokmaları yalama ettim.
-
geçen hafta akşam hava limanına gidiyodum motor bagirmaya basladı çekişten düştü gaz veriyom fayda etmiyo sonra arkadan bi tangırtı geldi aha dedim kayış koptu bi tanıdığın kamyonetini arkasına atıp onun evine götürdük ertesi gün 15 ytl ye çin malı kayış aldım aksam variatör kapağını söktüm kayış pert olmuş otomobil bijon anahtarıyla yani artı biçiminde olandan çekiç yardımıyla debriyajı söktük sonrada variatörü söktük variatörü sökmek çok zor oldu
bütün iplikleri temizledik kayışın hali ortada neyse herşeyi sıkıca geri taktık havalı vrench (lokma) olmadığından iyi sıkamadık diye düşündüm sabah olunca
arkadasımın motor tamirhanesine götürdüm iyice sıksın diye adi herif bende 15 ytl aldı a.q. boğazında kalsın bidaha selam bile vermem
-
-
gokhan150zat adlı üyeden alıntı
demin olayı babama anlattım kendisi eski kaportacıdır bana alet edavatları ver dedim oda bana napıcaksın diye olayı anlatırken aramızda gecen konusma
babam- NAPICAKSIN napıcaksın anlamadım
ben- baba kayışı değiştiricem
babam-olmaz öyle şey ne kadar zor bişey biliomusun
ben- (demin sizden öğrendiğim) biliyorum tabi varyetörü debriyajı sökücem kendim yapmak istiyorum dedim
babam- lan oğlum manyaklaşma gel bizim oradaki motorcuya cok yapmak istiyosan söliyeyim birlikte yapın
bende tamam dedim artık motorcularla yaparız bu konuşmadan ve burda okuduklarımdan sonra içimde olum gökhan bırak inada binme mundar ediceksin diye bi ses var içimde neyse p.tesi tamirciye gidiyimde orada halledeyim
iyi fikir benim o saate tamirciye götürme imkanım yoktu arka freni sıkarak bijon anahtarıyla debriyajı söktük kayısı taktık tekrar aynı sistemle debriyajı sıkıştırdık..
-
ayrıca arkada ki varyatöründe bilyalar var içleri boştur sanırım 4 tane idi. onları değişrtir.tayvan malı taktır,ağır olursa ilk kalkışın hızlı olur hafif olursa son hızın artar
Ben tam tersi olarak biliyorum ama yanlışsam düzeltin. Belki de ben yanlış biliyorumdur. Ağır bilyalar ile kalkışlar biraz zayıflar ama son sürat yükselir. Bilyalar ağır olduğu için merkezden daha yavaş uzaklaşır ama daha çok uzaklaşır. Kasnak çapı daha büyük olur. Hafiftede tam tersi, bilyalar hafif olduğu için kasnağı çabuk genişletmeye başlar ama ağır bilyalar kadar genişletemez. Benim bildiğim bu şekilde. ???
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)