Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Engelliler icin motosiklet

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    29 Haziran 2005
    Şehir
    Berlin
    Motosikleti
    Suzuki DL650 V-Strom K4
    2 sene kadar oldu, bir cruiser görmüstüm (öyle ufak tefek bir sey de degildi) kirmizi isik yaninca motor durdu ama sürücünün ayagi yere inmedi , onun yerine seleye yakin yerden iki kücük tekerler asfaltla temas etti motor 4 teker oldu , isik yesile dönünce sürücü biraz hareketlendi bu iki teker yavasca tekrar yukari dogru katlandi, .ayrica motorun arka kisminda katli duran bir de tekerlekli sandalye vardi. cok ilginc bir özürlü motosikletiydi foto cekememistim. bir daha da denk gelmedi zaten .


    Internette biraz arayinca Költgen adli bir firmanin sitesine ulastim , tam benim gördügüm model







    videolara bir göz atin,
    bilgisayarinizda Quicktime yüklü olmasi gerekir video uzantisi .mov

    http://www.koeltgen.de/fileadmin/con...est_Erfolg.MOV

    http://www.koeltgen.de/fileadmin/con...R1200R_FBS.mov
    Übung macht den Meister


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tasarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2007
    Şehir
    Adapazar
    Motosikleti
    LX 150
    iki teker yavasca tekrar yukari dogru katlandi...Güzel fikir......

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Aralık 2007
    Şehir
    Ank. Esk.
    Motosikleti
    Asya 150 T - I
    Hayret bu hayatta engelliler düşünülür müydü

    Paylaşım için teşekkürler

  4. #4

    Üyelik
    07 Eylül 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    2006 cbr 1000rr kırmızı siyah
    evet gercekten cok gusel bı fıkır...herkesın ruzgarı hıssedebılecek olması cok gusel kım yaptıysa bu motoru cok saolsun...

  5. #5
    gureli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2005
    Sadece engelli olması gerekmez, küçük boylu vatandaşlarında yüksek motorlara, rahatça binebilmesini sağlar bu sistem. Çok güzel

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    22 Ocak 2008
    Motosikleti
    deer 152 ve honda kintic style: alıcam yeter ki mt istesin
    çok güzelll ll l l olmuşş

  7. #7

    Üyelik
    03 Şubat 2008
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    suzuki an 125 arada sırada babamın zx-10 unu sürüom
    artık böyle şeylere ihtiyaç yok piaggio mp3 çıktı gerçi fiyatı biraz pahalı ama....

  8. #8
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    motosikletler vitesli.engelliler vites deyiştirebirmi ya kafama takıldı?
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  9. #9

    Üyelik
    29 Haziran 2005
    Şehir
    Berlin
    Motosikleti
    Suzuki DL650 V-Strom K4
    sadece iki tekerlek takilmiyor
    kisinin durumuna göre motosiklet modifiye(umarim dogru kullanmisimdir) ediliyor
    bir nevi kumanda sistemi var,
    firma belli motosikletleri secmis onlar direkt hazirlaniyor, eger baska bir marka ve model düsünülüyorsa onunlada ilgileniyorlarmis. özürlü kisinin ehliyet alabilmesi icinde yardimci oluyorlar
    bu sistemi tasiyan motosikletler








    kollari kisa olan biri icin düzenlenmis bir cruiser


    Übung macht den Meister

  10. #10
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker & Asya AS200GY2 Süpermoto niyetine
    Valla bayağı uğraşılmış sanırım. Helal olsun. Türkiyede uygulansa eminim pahalıya patlayacaktır...
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.

  11. #11

    Üyelik
    29 Haziran 2005
    Şehir
    Berlin
    Motosikleti
    Suzuki DL650 V-Strom K4
    alttaki linke tikladiginizda sol tarafta motosiklet markalari yer aliyor BMW yi secerseniz daha ayrintili fotolara ulasilabilecegi belirtilmis.
    http://www.koeltgen.de/motorraeder.html


    kullanilamayan sol vites pedali icin
    ,

    bir hava cendereli (pnömatik) vites sunuyoruz, bu herhangi bir motosikleti el ile (tiptronic)
    veya halihazirda mevcut olan ayak pedali ile kumanda etmeye imkan sagliyor.
    bosta calisma (Nötral) fonksiyonunu bir sensor yardimiyla opsiyonel olarak sunuyoruz.

    fabrikasyon normal vitesin fonksiyonu etkilenmiyor
    böylelikle bu sistem, motosikletin engelli olmayan kisiler tarafindan da kullanilmasini mümkün kiliyor.


    kullanilamayan sag ayak freni,

    bu konuda kendi gelistirdigimiz tam, (bütünlesik-integral) fren sistemi imkanini sunuyoruz, bu sadece bir manivela/kol üzerinden fakat birbirinden bagimsiz iki fren bölgesini faaliyete gecirebiliyor. Bu sistem her aracta uygulanabilir. Mesela arkada Tambur frenin isini yapmasi ya da önde sadece bir hidrolik fren bulunmasi ,sistem icin bir fark yaratmamaktadir. Istisnai durumlarda tambur frenli bir Oldtimer da donatilabilir.




    Bu Foto el ile yönetilen bir Tam fren sisteminin uygulanisini buna ek olarak ayak frenindeki etkisini göstermekte. bununla ön frenle birlikte , seri üretilmis (fabrikasyon) el fren kolu ayrica ikinci fren bölgesini de aktif hale getiriyor. bu cözüm su örneklerde uygulanabilir:

    * Sag ayakta felc
    *Sag Baldirin kesilmis olmasi
    *Sag uyluk kemiginin kesilmis olmasi
    * Omurilik Felci

    Her iki bacaginda kullanilamamasi durumunda,


    bu durumda su donanimi öneriyoruz,
    hava cendereli (pnömatik) vites
    burada bir Pnömatik manet/vites silindirini görüyoruz. Sol vites pedali kullanilamadiginda harekete gecmektedir.



    Örnegin :

    *Sol ayakta felc
    *Sol Baldirin kesilmis olmasi
    *Sol uyluk kemiginin kesilmis olmasi
    * Omurilik Felci





    vites donanimi her iki sekildede kullanilabilir, ister normal ister dügmeye basarak. Opsiyonel olarak bir pnömatik yan ayaklik/ side stand /seitenständer aktif edilebilir.
    ... ve buna ek olarak Fren donanimi :
    Pnömatik ayak Freni icin Orantili ventil/supap, Orjinal ayak fren pedal ve donanimi hala kullanilabilir.




    Diger Örnekler

    E-Magnet yoluyla El ile vites degistirme (elektronik)
    kücük tuslar yardimiyla vites degisimi elektrikli olarak yönetilir.
    standart vites degisme yöntemini olumsuz etkilemez




    sizler icin ayrica özel ürettigimiz ayak peglerini de sunuyoruz..

    bu kadar..
    Übung macht den Meister

  12. #12
    MoToR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2005
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ DR 800 BİG-JİNLUN 250
    İki tekerin ufku genişledi helal olsun adamlara yapmışlar insana ne kadar değer verdiklerini bir kez daha kanıtladılar aynı türkiye
    SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.

  13. #13

    Üyelik
    04 Şubat 2008
    vay be bende bu sabah işe gelirken bunu düşünüyodum.. önce körler için düşüntüm çok saçmaladığımı farkedince bu olay için düşündüm ama türkiyede bu tip olaya izin verileceğinden umudum olmadığı için.. kafayı cama yaslayıp uyudum
    god is busy ! can i help you!

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ocak 2008
    Şehir
    iSTanBuL-K.YaLı
    Motosikleti
    TT ;]
    yapandan Allah Razı olsun valla çok büyük bi sevap bu beah

  15. #15

    Üyelik
    30 Haziran 2020
    Şehir
    ANKARA
    Alıntı Strom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alttaki linke tikladiginizda sol tarafta motosiklet markalari yer aliyor BMW yi secerseniz daha ayrintili fotolara ulasilabilecegi belirtilmis.
    http://www.koeltgen.de/motorraeder.html


    kullanilamayan sol vites pedali icin
    ,

    bir hava cendereli (pnömatik) vites sunuyoruz, bu herhangi bir motosikleti el ile (tiptronic)
    veya halihazirda mevcut olan ayak pedali ile kumanda etmeye imkan sagliyor.
    bosta calisma (Nötral) fonksiyonunu bir sensor yardimiyla opsiyonel olarak sunuyoruz.

    fabrikasyon normal vitesin fonksiyonu etkilenmiyor
    böylelikle bu sistem, motosikletin engelli olmayan kisiler tarafindan da kullanilmasini mümkün kiliyor.


    kullanilamayan sag ayak freni,

    bu konuda kendi gelistirdigimiz tam, (bütünlesik-integral) fren sistemi imkanini sunuyoruz, bu sadece bir manivela/kol üzerinden fakat birbirinden bagimsiz iki fren bölgesini faaliyete gecirebiliyor. Bu sistem her aracta uygulanabilir. Mesela arkada Tambur frenin isini yapmasi ya da önde sadece bir hidrolik fren bulunmasi ,sistem icin bir fark yaratmamaktadir. Istisnai durumlarda tambur frenli bir Oldtimer da donatilabilir.


    http://www.koeltgen.de/typo3temp/GB/e7d01e1f2a.jpg

    Bu Foto el ile yönetilen bir Tam fren sisteminin uygulanisini buna ek olarak ayak frenindeki etkisini göstermekte. bununla ön frenle birlikte , seri üretilmis (fabrikasyon) el fren kolu ayrica ikinci fren bölgesini de aktif hale getiriyor. bu cözüm su örneklerde uygulanabilir:

    * Sag ayakta felc
    *Sag Baldirin kesilmis olmasi
    *Sag uyluk kemiginin kesilmis olmasi
    * Omurilik Felci

    Her iki bacaginda kullanilamamasi durumunda,


    bu durumda su donanimi öneriyoruz,
    hava cendereli (pnömatik) vites
    burada bir Pnömatik manet/vites silindirini görüyoruz. Sol vites pedali kullanilamadiginda harekete gecmektedir.

    http://www.koeltgen.de/typo3temp/GB/4fc3ebdb3e.jpg

    Örnegin :

    *Sol ayakta felc
    *Sol Baldirin kesilmis olmasi
    *Sol uyluk kemiginin kesilmis olmasi
    * Omurilik Felci


    http://www.koeltgen.de/typo3temp/GB/867fafc91c.jpg


    vites donanimi her iki sekildede kullanilabilir, ister normal ister dügmeye basarak. Opsiyonel olarak bir pnömatik yan ayaklik/ side stand /seitenständer aktif edilebilir.
    ... ve buna ek olarak Fren donanimi :
    Pnömatik ayak Freni icin Orantili ventil/supap, Orjinal ayak fren pedal ve donanimi hala kullanilabilir.


    http://www.koeltgen.de/typo3temp/GB/be8fe98cc1.jpg

    Diger Örnekler

    E-Magnet yoluyla El ile vites degistirme (elektronik)
    kücük tuslar yardimiyla vites degisimi elektrikli olarak yönetilir.
    standart vites degisme yöntemini olumsuz etkilemez


    http://www.koeltgen.de/typo3temp/GB/abcc6e8dca.jpg

    sizler icin ayrica özel ürettigimiz ayak peglerini de sunuyoruz..

    bu kadar..

    Selamlar sanırım Türkiye de yok bu tarz işlemler yapan bir firma dimi?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)