bir sorum olacak bu motorların turbosu ve yoshimurasının normal hayabusadan ne farkı var,motor içindeki değişiklikler falan nedir? bir de 600f kullanan biriyim bu motora geçsem 600f den sonra abartı mı olur kullanırken sorun yaşarmıyım?
bir sorum olacak bu motorların turbosu ve yoshimurasının normal hayabusadan ne farkı var,motor içindeki değişiklikler falan nedir? bir de 600f kullanan biriyim bu motora geçsem 600f den sonra abartı mı olur kullanırken sorun yaşarmıyım?
bence dehşetinde dehşeti bir motorsiklettttt
arkadaşım ne dediğini pek anlamış değilim bende ama turbo eğer üzerine bir yere yazarsan birşey olmaz haaa yok motoruyla oynanmış modifiye edilmişse o zmana gücü artmış olabilir o belki turbo olur.yashimura dediğin senin egsozu kasdetmiş olabilirsin onda performans artabilir ancak sesi de değişir.senin dediğin bunlar sonradan ilavelerdir yani motosikletin fabrika çıkışında turbo falan yok tek model gsx-r1300 hayabusa var.
ikinci soruna gelince buna sen karar ver kendine güveniyosan yeterince tecrübem var ben hayabusayı da hakederim diyosan maddi durumun iyiyse al tabi güzel motosiklet
:bestmt:
Googleda hayabusa turbo diyince hep arkası daha uzun oluyo böyle lastik havada gibi falan arayabilirsiniz ben anlamadım neyini değiştiriyorlar eğer modifiyeyse sadece,yoshimura ise özel bi renkte oluyo bilemiorum.. resimleri:
Hayabusa Yoshimura:
Hayabusa Turbo:
Burdaki turbo, el yapımı sanırım. Yani modifikasyonun dibine vurulmuş. Kalkışta tekere kalkmasın diye uzatılmış şasi. zaten bu fotoğraf da sanırım bir drag yarışından alınmış çünkü draglarda tıpkı bu resimdeki gibi arka lastiğin havası indirilip, ateşle ısıtılıyor. Türkiye'de de böyle bir Hayabusa vardı herkes konuşurdu (500 beygir diyenler olurdu) İstanbul'daki bu motoru bilen birileri illa ki bişeyler yazacaktır. Yoshimura diye koyduğun resim hakkında ise bi bilgim yok.
ben o senın dedıgını gsx-r 1000 yoshımura olarak bılıorum hayabusanın yok herhalde bak buda lınkı http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...06%20yoshi.htm
ozellıklerı altında yazıo 205 bg ama bıde sole bısı var o nedemek onu cozemedım 213 bg with SRAD ne demekse,sradla bırlıkte 213 bg mıs... 165 kg kuru agırlık 131 nm tork dehset bısı yaaa
bu arada bu verdıgım lınkten cogu markanın ve o markaların cogu modellerının fotolarını yıl olarak modellerını ve teknık ozellıklerıne ulasabılırsınız
öncelikle herkese mrb arkadaşlar..2 senedir motr kulanıcısı olarak yeni üye olma fırsatını buluyorum..hayabusa cok güçlü bi alet ama neden se oldum olası bu motoru BEYENMİYORUM çok iri duruyo sadece cok güçlü sportif deil
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)