Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

motorumu değiştireceğim yardım

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    19 Ağustos 2006
    Şehir
    istanbul/rumeli hisar
    Motosikleti
    sym mio
    2003/2004
    ZX-6R 2005/2006
    ZX-6R[1] 2005/2006
    ZX-6RR[2] 2007[3]
    Motor Tipi 4-Zamanlı, Sıvı-Soğutmalı, DOHC, Silindir başına 4 valf, Transverse In-Line 4-Silindir 4-Zamanlı, Sıvı-Soğutmalı, DOHC, Silindir başına 4 valf, inline-four
    Hacim 636 cc 599 cc
    Bore/Stroke 68.0 mm x 43.8 mm 67.0 mm x 42.5 mm
    Maksimum Tork 52.0 lb-ft @ 11,500 rpm 0.8 lb-ft @ 12,000 rpm TBD
    Sıkıştırma Oranı 12.8:1 12.9:1 13.9:1 13.3:1
    Yakıt Enjeksiyonu EFI with Keihin 38 mm Throttle Bodies DFI with Keihin 38 mm Throttle Bodies (4) DFI with four 38 mm Keihin throttle bodies, oval sub-throttles, two injectors per throttle body
    Transmisyon 6 ileri
    Son Aktarma X-ring Zincir
    Rake/Trail 24.5 deg/3.7 in 25 deg/4.2 in 25.5 deg/4.3 in 25 deg/4.3 in
    Ön Teker Gezinmesi 4.7 in TBD
    Arka Teker Gezinmesi 5.3 in TBD
    Ön Lastik Boyutu 120/65-ZR17
    Arka Lastik Boyutu 180/55-ZR17
    Aks Aralığı 55.1 in 54.7 in 55.1 in 55.3 in
    Ön Süspansiyon 41 mm Inverted Cartridge Fork with Adjustable Preload, Stepless Rebound and Compression Damping 41 mm Inverted Cartridge Fork with Adjustable Preload, Stepless Rebound and Compression Damping, TiSiCN Coating 41 mm inverted cartridge fork with top-out springs, stepless rebound damping, stepless compression damping, fully-adjustable spring preload
    Arka Süspansiyon Bottom-link Uni-Trak system with gas-charged shock, stepless rebound and compression adjustability Uni-Trak with Adjustable Preload, Stepless Rebound and Compression Damping Uni-Trak with Adjustable Preload, Stepless Rebound, High and Low Speed Compression Damping, and Ride Height Bottom-Link Uni-Trak with gas-charged shock, top-out spring and pillow ball upper mount, dual-range (high/low-speed) stepless compression damping, 25-way Adjustable rebound damping, fully-adjustable spring preload
    Ön Fren Tipi Dual 280 mm Discs with 4-Piston Calipers Dual 300 mm Floating Discs with Radial Mount, Opposed 4-Piston Calipers Dual 300 mm petal-type rotors with four-piston, four-pad calipers
    Arka Fren Tipi Single 220 mm Disc Single 210 mm petal-type rotor with single-piston caliper
    Yakıt Tankı Kapasitesi 4.8 gal 4.5 gal
    Sele Yüksekliği 32.5 in 32.3 in
    Kuru Ağırlık 354.9 lb 362 lb 368 lb
    Rekler 2003: Black Pearl, Candy Lightning Blue, Passion Red, Galaxy Silver
    2004: Lime Green, Candy Thunder Blue, Pearl Blazing Orange, Galaxy Silver 2005: Lime Green/Flat Stoic Black, Metallic Raw Titanium/Flat Stoic Black, Candy Plasma Blue/Flat Stoic Black, Pearl Magma Red/Flat Stoic Black
    2006: Lime Green/Flat Sonic Black, Ebony, Candy Flat Raw Plasma Blue/Flat Sonic Black, Titanium Silver with Tribal Graphics 2005: Lime Green
    2006: Lime Green Lime Green, Lime Green / Flat Stoic Black, Ebony, Passion Red
    kawasakide bunları bulabildim...
    [B]Bahar geri gelir biz olsak da olmasak da....[/B]::melek02:
    Apti mi kim o:cherry:,kımılcan:silent:
    ::fool::


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    09 Ekim 2007
    Şehir
    Göztepe-İSTANBUL
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250 R
    Alıntı tugcetugce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    baskı altındayım yaaa
    ya ikiside harika motorlar görünüş olarak cidden ikisinin grünüşüde süper...
    sen istersen özelliklerine göre daha da önemlisi deneyerek rahatlığına bak... souçta sen kulanacaksın ilk senin rahatlığını sonrada göz zevjini doldurması lazım...
    Ne kadar zor bir bayansın ya altı üstü senin beğenini sordum evlenme teklif etmedim ya))) hala cevaplamamak için direniyorsun hadi lütfen ya

    neyse yardımların için teşekkür ederim.
    İki günü aynı olan insan bir günü yaşamamış sayılır.:silent:

  3. #23

    Üyelik
    19 Ağustos 2006
    Şehir
    istanbul/rumeli hisar
    Motosikleti
    sym mio
    ya ben sana beğenimi sölesem sen o motorda rahat olmayıp daha sonra pişman olursan ben sorumlu hissederim kendmi...
    diyorum işte arkadaşlarda diyeektir görüüş ikisindede harika...
    sen rahat et yeter...
    [B]Bahar geri gelir biz olsak da olmasak da....[/B]::melek02:
    Apti mi kim o:cherry:,kımılcan:silent:
    ::fool::

  4. #24
    ilhan1154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-beylikdüzü
    Motosikleti
    honda pcx 125
    en iyisi git bi honda 1000cc al bin tepesine gez
    Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...

  5. #25

    Üyelik
    19 Ağustos 2006
    Şehir
    istanbul/rumeli hisar
    Motosikleti
    sym mio
    Alıntı ilhan1154 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en iyisi git bi honda 1000cc al bin tepesine gez
    ya da böyle bencede
    [B]Bahar geri gelir biz olsak da olmasak da....[/B]::melek02:
    Apti mi kim o:cherry:,kımılcan:silent:
    ::fool::

  6. #26
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Caddede kullanacaksan, R6 daha iyi bir seçenek gibi duruyor.
    Tabii Suzuki de aynı değerde.
    Honda ve Kawasaki biraz daha zor idare edilen motosikletler.
    Özellikle Honda sürücü unsurunun sürüşe katılmasını gerektiren bir sürüş karakterine sahip.
    Şu an piyasada olan yeni modellerin ve çıkacak olanların test sürüşlerini yaptım.
    Eğer son model alacaksan, yeni CBR diğerlerinden çok farklı.
    Şunu al diyemem ama.
    Ben olsam hangisini alırdım diyeceğim.
    Bu da saçma olacak çünkü altımda CBR var ve 2008 modelini sipariş ettim.
    Bu ayın sonunda motosikletimi değiştiriyorum.
    Fakat yine de kriterlerimi yazayım.

    Ben pistte daha çok kullandığım için, pist performansı açısından Honda ve Kawasaki'yi çok beğendim.
    Kawasaki çok değişmiş.
    Tam bir pist canavarı haline gelmiş.
    Ama bilinen kalitesi ve sorun çıkarmaması nedeniyle Honda'yı tercih ettim.

    Fakat eğer sadece caddede kullanacak olsaydım.
    Suzuki alırdım.
    Yeni GSXR hem pist hem de cadde için kullanılabilecek ve ucuz modifikasyon avantajı ile güzel bir tercih olur.

    Ama sen beni bu kriterle ilgilendirmiyor, ben yakışıklı bir motor istiyorum dersen,
    R6 gerçekten çok yakışıklı bir motosiklet.

    Eğer ikinci el alacaksan, alacağın model ve yılı yazman gerekiyor.
    Çünkü bu motosikletlerin bir yıl çıkardıkları makina ile diğer yıl çıkardıkları birbirini tutmuyor.
    Küçük bir teknoloji farklılığı, herşeyi değiştiriyor.
    Yani sorunu şöyle sor.
    2003 de hangisi?
    2005 de hangisi?
    gibi...

    En iyi tercihi yapman dileğiyle...

  7. #27
    abal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ASYA 150T 19A
    ben piyasasına göre vede en çok tercih edilenlerden biri honda 600rr derim.
    KIRMIZI BOĞA..

  8. #28
    ilhan1154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-beylikdüzü
    Motosikleti
    honda pcx 125
    bende cbr 125 dıom ozman hıh
    Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...

  9. #29

    Üyelik
    19 Ağustos 2006
    Şehir
    istanbul/rumeli hisar
    Motosikleti
    sym mio
    Alıntı ilhan1154 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende cbr 125 dıom ozman hıh
    adam yükseltmeye çalışıo yahu cbr 125 napsın o...
    [B]Bahar geri gelir biz olsak da olmasak da....[/B]::melek02:
    Apti mi kim o:cherry:,kımılcan:silent:
    ::fool::

  10. #30

    Üyelik
    09 Ekim 2007
    Şehir
    Göztepe-İSTANBUL
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250 R
    Alıntı patriote adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Caddede kullanacaksan, R6 daha iyi bir seçenek gibi duruyor.
    Tabii Suzuki de aynı değerde.
    Honda ve Kawasaki biraz daha zor idare edilen motosikletler.
    Özellikle Honda sürücü unsurunun sürüşe katılmasını gerektiren bir sürüş karakterine sahip.
    Şu an piyasada olan yeni modellerin ve çıkacak olanların test sürüşlerini yaptım.
    Eğer son model alacaksan, yeni CBR diğerlerinden çok farklı.
    Şunu al diyemem ama.
    Ben olsam hangisini alırdım diyeceğim.
    Bu da saçma olacak çünkü altımda CBR var ve 2008 modelini sipariş ettim.
    Bu ayın sonunda motosikletimi değiştiriyorum.
    Fakat yine de kriterlerimi yazayım.

    Ben pistte daha çok kullandığım için, pist performansı açısından Honda ve Kawasaki'yi çok beğendim.
    Kawasaki çok değişmiş.
    Tam bir pist canavarı haline gelmiş.
    Ama bilinen kalitesi ve sorun çıkarmaması nedeniyle Honda'yı tercih ettim.

    Fakat eğer sadece caddede kullanacak olsaydım.
    Suzuki alırdım.
    Yeni GSXR hem pist hem de cadde için kullanılabilecek ve ucuz modifikasyon avantajı ile güzel bir tercih olur.

    Ama sen beni bu kriterle ilgilendirmiyor, ben yakışıklı bir motor istiyorum dersen,
    R6 gerçekten çok yakışıklı bir motosiklet.

    Eğer ikinci el alacaksan, alacağın model ve yılı yazman gerekiyor.
    Çünkü bu motosikletlerin bir yıl çıkardıkları makina ile diğer yıl çıkardıkları birbirini tutmuyor.
    Küçük bir teknoloji farklılığı, herşeyi değiştiriyor.
    Yani sorunu şöyle sor.
    2003 de hangisi?
    2005 de hangisi?
    gibi...

    En iyi tercihi yapman dileğiyle...
    hocam sadece caddede kullanacağım pist falan şu an bana uymaz ben tamamen dizayn olarak bakıyorum ayrıca zaten 2. el düşünmüyorum 0 alacağım kontrol zorluğu açısından ne yaşarım bilmiyorum ama ileri sürüş eğitimi aldım ve bunu almama rağmen hala ben biliyorum diye tedbiri elden bırakmıyorum.

    Alıntı tugcetugce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    adam yükseltmeye çalışıo yahu cbr 125 napsın o...
    Bak gördünmü sevgili tuğçe bir tek sen arkamdasın ne oluyor ya 125 falan filan ben ağırlaştırmak istiyorum bunlar hafifletiyor işte bu yüzden kadınlar erkeklerden her zaman akıllıdır.
    İki günü aynı olan insan bir günü yaşamamış sayılır.:silent:

  11. #31
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ağustos 2007
    Şehir
    Bornova-İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Atlantic 500 Sprint Scooter'ların Atası
    Honda CBR 600 RR mükemmel makinadır,test ettim.Yada Yamaha R 6 bu keratada mükemmel makinadır,hepsi birbirinden farklıdır en yüksek hp gücü olanı alayım dersen Suzukı GSX R 600 125 hp karar senin para senin iyi düşünüp karar ver.Hayırlısı olsun.

  12. #32
    bathu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2006
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    var 636
    racing motorlarda rahatlık aramayın ... hondasıda, yamasında,kawasıda,suzukiside kazık gibi rahatsız.. 636 var lahmacun dağıtıyorum şehirler arası ordan biliyorum belim ayağım bileklerim vay haline motormu kullanıyorsun acımı çekiyorsun size naked öneriyorum
    Yeşil Peri..tıtanıum Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim

  13. #33
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Alıntı levent34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam sadece caddede kullanacağım pist falan şu an bana uymaz ben tamamen dizayn olarak bakıyorum ayrıca zaten 2. el düşünmüyorum 0 alacağım kontrol zorluğu açısından ne yaşarım bilmiyorum ama ileri sürüş eğitimi aldım ve bunu almama rağmen hala ben biliyorum diye tedbiri elden bırakmıyorum.

    O zaman Türkiye şartlarına en uygun olanı seçmeni öneririm.
    Bunların hepsi çok güzel makinalar.
    Servis yedek parça temini gibi unsurlar ülkeden ülkeye değişiyor.
    Kendi kapasitenin limitlerini anlayana kadar aralarındaki farkı zaten anlayamazsın.
    O limitlere de sadece pistte çıkabileceğin için hangisini seçersen seç senin için en iyisi o olacak.
    Tip olarak hepimizin beğenileri farklı.
    Ben şu aşağıda gördüğün rengi seçtim.
    Arka plakalığı, yolcu koltuğunu, ön camı ve ön sinyalleri değiştireceğim. Bunun dışında bir işleme gerek kalmadan ben çok güzel bir motorum diye bağırıyor zaten.


  14. #34
    taner_k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2006
    Şehir
    İ Z M İ R
    Motosikleti
    satıldı :)
    Alıntı levent34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak gördünmü sevgili tuğçe bir tek sen arkamdasın ne oluyor ya 125 falan filan ben ağırlaştırmak istiyorum bunlar hafifletiyor işte bu yüzden kadınlar erkeklerden her zaman akıllıdır.
    tüm mt ailesi arkanda endişelenme
    İyi bir sürücünün denge,doğru karar mekanizması ve iyi zamanlaması
    vardır.Aynı şekilde iyi bir sevgilinin de..
    ne mutlu türküm diyene ! ! ! 35 U 7273 TECRÜBE, LİMİTLERİNİZİ BİLMEKTİR!


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)