Senin motordan 600cc fazla İso abi motor kullanıcılarını MT ye davet etseydin üye etseydin onlarıda...
Senin motordan 600cc fazla İso abi motor kullanıcılarını MT ye davet etseydin üye etseydin onlarıda...
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
ben uymadım onlara yoksa yerdim susukiiiiii bu hehehehe
allahalla k1200 r 4 silindirli değilmiydi ??? yanlışım mı var .. 164 hp azmı ?? R1i geçebilir . 600 RR nasıl gidebilir peşinden .. bence isonun tespitleri çok normal ve gerçek ((: pilotla alakası yok sanırsam .. (((: yanlışmıyım
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
kesinniknen haklısınnn ilk başta yanlış motor ismi söylememden kaynaklana bi karışıklık oldu mesajı düzelttimm abi sen gerçek dedin de yoksa bana yalancı diyenmi var aaaaaa çok ayıppppp
[I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]
arkadaşlar bahsi geçen motor K1200S' tir
Tipi Su soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dört silindirli motor, çift eksantrik, silindir başına dört supap
Çap/strok 79 mm x 59 mm
Silindir hacmi 1,157 cm3
Motor gücü 10250 d./d.’de 167 bg (123 kW)
Azami tork 130 Nm / 8250 d./d.
Kompresyon oranı 13:1
Karışım kontrolü / motor yönetimi Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon / vuruntu sezicili dijital motor yönetimi (BMS-K)
Emisyon kontrolü Kapalı çevrim, 3 yollu katalitik konvertör
Performans /Tüketim
Azami hız 200 km/s’nin üzerinde
90 km/s sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi 4,7 l
120 km/s sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi 5,5 l
Yakıt tipi 98 oktan kurşunsuz süper, otomatik vuruntu kontrolü özelliği nedeniyle minimum 95 oktan benzin ile de kullanılabilir
Elektrik sistemi
Alternatör 580 W üç fazlı alternatör
Akü 12 V / 14 Ah
Güç aktarımı
Debriyaj Yağ banyolu ve hidrolik olarak kontrol edilen çok diskli debriyaj
Şanzıman Daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman
Tahrik Şaft tahrikli
Şasi / Frenler
Şasi Dökme alüminyumdan üretilmiş köprü tipi şasi, yük taşıyan motor
Ön çatal / süspansiyon BMW Motorrad Duolever; yay ve amortisör merkezde, amortisör açılması opsiyonel ESA sistemi ile kontrol edilebilir
Arka çatal / süspansiyon BMW Motorrad Paralever sistemli, dökme alüminyumdan üretilmiş tek taraflı salıncak; kaldırma sistemli merkezi yaylı amortisör, hidrolik kumanda ile sürekli olarak ayarlanabilen yay sertliği (opsiyonel ESA sistemi ile elektronik ayarlı), ayarlı amortisör sertliği (açılma ve sıkışma opsiyonel ESA sistemi ile elektronik olarak ayarlanabilir)
Hareket mesafesi ön/arka 115 mm / 135 mm
Tekerlekler arası mesafe (normal konumda) 1.571 mm
Kaster (normal konumda) 112 mm
Gidon açısı (normal konumda) 61°
Jantlar Dökme alüminyum
Ön jant 3,50 x 17
Arka jant 6,0 x 17
Ön lastik 120/70 ZR 17
Arka lastik 190/50 ZR 17
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)