Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

agırlıgımız etkılımı?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı efendy_iso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    boyun felan önemi yok mühim olan özgüven ama ikarusunkinden değill
    arkadaşımın biri var inanın boyu 160 cm anca vardırbmw 1150 gs kullanıyor yıllardır
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 60 kg yim.... Motorum 197 kg....
    Kilo ve boya bakmaz.... Cesaret ve yeteneğe bakar....

    Ama kendine en uygunu seçmek lazım... Yani cesaretine ve yeteneğine.....
    abi sendede ne cesaret varmış 21 kilo birden eklemiş o cesaret
    sıkıysa yakala HAYALBUYSA

  3. #23
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    tecrübe arttıkça boy ve kilonun önemi azalır ama hiçbir zaman kaybolmaz

  4. #24

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    bak şimdi kırmızı ışığa yaklaştıkca motoru durdurmadan ayağını yere koymadan, yeşil ışığa kadar ayakta durabilirsen o motoru sen harika kullanıyosun demektir. ama keskin virajlarda kilo önemlidir. kendin dik durcaksın motor yatcak. ya da sen eğilceksin yola doğru kollarınla motoru dik tutcaksın.merkez kaç kuvvetiyle motoru virajda savurcaksın yani ben tekerleklerim küçük olduğu için öle yapıyorum iyi de yapıyorum yani. arkamdan arkadaşlar geliyo biri chopper (caracal) biri de naked (cbf 150) onların hızla giremediği virajlara ben 80le giriyorum allaha şükür bişe olmadı daha

  5. #25
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    ilk 900RR'a sahip olduğumda 53 kg ve cılız bir adamdım..Geri geri garajda itmekte bile çok zorlanıyordum

    Motorla beraber spora başladım ve 8 ayda 11 kilo aldım :D O zamandan bu zamana spora devam ettim tek parmağımla bile itiyorum

    motosiklet kullanmayı öğrenen bayan arkadaşlarım yeterli egzersizlerle kilo almadan motora hakim olabiliyorlar...

  6. #26
    mhrrmkpnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul/maltepe
    bnm motorum 130kg fln bn 90 kiloyum tek basıma istedigim yere surukleyip istedgmi yapabiliyorum ama onemli olan 3 sey var bnce
    ayakların yere degmesi (hiç diilse ısıkta bklerken parmak ucları)
    motorun ustundeyken saga sola yatırdıgında dusurmeyecek kdr tasıyabilmek
    ve geri geri surukeyebilmek
    ama istisnalarna var tabi bi amca vardı dragstar 650 kullanıodu ve motora binince ayakta bekliodu snr ayakta vitese takıp hareket ettikten snr zıplıodu ustune boyu brz kısaydı ama duz yola cıkınca boyun bi onemi kalmıo tabi
    true love..

    Drift Religion

  7. #27
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Kasım 2007
    Şehir
    İstanbul
    Benim en çok hoşuma giden liseye giden bi kızın mecidiyeköyde trafik sıkışınca honda todayini eliyle tutup kaldırıma çıkartmasıydı O gnden sonra çok düşündüm today mi alsam diye

  8. #28
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Alıntı ryangt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk 900RR'a sahip olduğumda 53 kg ve cılız bir adamdım..Geri geri garajda itmekte bile çok zorlanıyordum

    Motorla beraber spora başladım ve 8 ayda 11 kilo aldım :D O zamandan bu zamana spora devam ettim tek parmağımla bile itiyorum

    motosiklet kullanmayı öğrenen bayan arkadaşlarım yeterli egzersizlerle kilo almadan motora hakim olabiliyorlar...
    Bu hangi spor acep


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)