tecrübe arttıkça boy ve kilonun önemi azalır ama hiçbir zaman kaybolmaz
bak şimdi kırmızı ışığa yaklaştıkca motoru durdurmadan ayağını yere koymadan, yeşil ışığa kadar ayakta durabilirsen o motoru sen harika kullanıyosun demektir. ama keskin virajlarda kilo önemlidir. kendin dik durcaksın motor yatcak. ya da sen eğilceksin yola doğru kollarınla motoru dik tutcaksın.merkez kaç kuvvetiyle motoru virajda savurcaksın yani ben tekerleklerim küçük olduğu için öle yapıyorum iyi de yapıyorum yani. arkamdan arkadaşlar geliyo biri chopper (caracal) biri de naked (cbf 150) onların hızla giremediği virajlara ben 80le giriyorum allaha şükür bişe olmadı daha
ilk 900RR'a sahip olduğumda 53 kg ve cılız bir adamdım..Geri geri garajda itmekte bile çok zorlanıyordum
Motorla beraber spora başladım ve 8 ayda 11 kilo aldım :D O zamandan bu zamana spora devam ettim tek parmağımla bile itiyorum
motosiklet kullanmayı öğrenen bayan arkadaşlarım yeterli egzersizlerle kilo almadan motora hakim olabiliyorlar...
bnm motorum 130kg fln bn 90 kiloyum tek basıma istedigim yere surukleyip istedgmi yapabiliyorum ama onemli olan 3 sey var bnce
ayakların yere degmesi (hiç diilse ısıkta bklerken parmak ucları)
motorun ustundeyken saga sola yatırdıgında dusurmeyecek kdr tasıyabilmek
ve geri geri surukeyebilmek
ama istisnalarna var tabi bi amca vardı dragstar 650 kullanıodu ve motora binince ayakta bekliodu snr ayakta vitese takıp hareket ettikten snr zıplıodu ustune boyu brz kısaydı ama duz yola cıkınca boyun bi onemi kalmıo tabi
true love..
Drift Religion
Benim en çok hoşuma giden liseye giden bi kızın mecidiyeköyde trafik sıkışınca honda todayini eliyle tutup kaldırıma çıkartmasıydı O gnden sonra çok düşündüm today mi alsam diye
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)