bence bıraz pahalı
bence bıraz pahalı
Yeni yine yeniden
kafaya fiyat biçilmez okan. tabi scooter kullandığın için sana trafik pek tehlikeli gelmeyebilir ama kaza haberlerindeki üstüne gazete kağıdı örtülmüş insanlardan olmak istemiyorsan dot veya snell onaylı kasklardan kullanmalısın.
valla bırınde o resmı sıtede yayınlamıslardı 1 hafta kask taktım allah kımsenın basına vermesın ole dusununce fıyatıda ucuz gelmeye baslıyor
Yeni yine yeniden
Kaza yapınca kaskı değiştirmek şart bence.. görünmeyen çatlaklar, bir sonraki kazada "yere düşen karpuz etkisi" yaptırabilir. Brr!heLL adlı üyeden alıntı
-t
Tamam anladık ki NOLAN iyi bir marka. Ya diğerleri ?
Airoh ?
COX ?
MAX ?
KBC ?
Çin malları ? (ille de bütün çin malları kötü mü ?)
Cox=Caberg, eh Caberg de iyidir hani laf aramızda.
Lazer hatta çok daha yüksek fiyatlı kaskları geride bıraktığı hakkında bir topic vardı. sanırım 2. olmuştu dayanıklılık testinde
bu arada max fln çin malı zaten, eline alıp incelediğinde bile anlaşılıyor farkları, en ucuza alınabilcek kask sanırım zeus olur tayvan malıydı oda
lazer tek gecerımvertıgo replıca 125 euro..
n61 dan pahalı ama daha ıyı secılmıs danger0 ın bı topıcınde vardı..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
shoei al kurtul
KocaAdam(Süper Teneke) & Camadan & ChomChok & G.ECE
tabiki bu işin belli kuralları var; Arai, agv, schubert, shoei, caberg, nolan vs. kaliteli mallardan alılp kurtulunabilir. Ama tabi işin eğlenceli yanı yakın kalitede kasklara daha ucuz fiyatlara sahip olmak. Cox trip ve max'ın mat full face modelleri oldukça cazip...
ingilizcen varsa http://www.webbikeworld.com/motorcyc...le-helmets.htm
adresinden çeşitli kaskların incelemelerini bulabilirsin. ayrıca kasktaki standartlar ''dot'' ve ''snell'' dir. bu standartları yakalamıs her kask aynıdır diyebilirz. kask alırklen iyice bak bence dot veya snell uyumlu olup olmadığına.
john doe adlı üyeden alıntı
Selam, verdiğin bilgi için çok teşekkür ederim yukarıdaki siteden ayrıca aldığım bilgiye göre DOT ve snell USA ve ingiliz standartıymış. Daha ileri düzey test (daha yüksek hızlarda test ediliyormuş) ve normlara tabi tutulan ve Avrupa Birliğince uygulanansa E.C.E. (Economic Commission for Europe) Standartlarıymış . Uygun motorsiklet kaskına standardı da ECE 22.05 (ECE R22.05 olarak da biliniyormuş).
Ayrıca her DOT normundaki kask, AB'nin standartlarının daha yüksek oluşundan ötürü ECE uyumlu değilmiş.
Tabii hem DOT hem de ECE standardı olan kasklar daha ümit vericiymiş.
Unutmayın. Hiç bir kask 100% koruyucu değildir. darbenin sadece bir kısmını emer. İçinde kafayı da çatlatsanız etrafa dağılmamasını önler...Boynunuzu asla korumaz, aksine kırmanıza yardımcı da olabilir.
Yanılıyormuyum ?
doğru, yazarken ece standardını unutmusum. kask alacak arkadaslar, kaskın ece standardına uygun olup olmadığına baksınlar.
kafanız sert, rüzgarınız yumuşak olsun (bunu da ben uydurdum hadi bakalım bakarsın motosikşlet net camiasının selamına dönüşür)
kaskın sağlayacağı koruma da bir yere kadar ama ne kadar sağlam olsa o kadar iyi tabi çin malı kaskla kaza yaptım ben ve parçalandı üç gün sersem dolaştım tam anlamıyla ama o da olmasaydı belki daha kötüsü olacaktı mesela sadece büyük bi kaza da koruyucu unsur değil kask aksine çok büyük kazalarda da dedikleri gibi boyun kırılması tipinde sorunlar çıkıyor ve büyük kazalarda istediği kadar sağlam olsun kask yeterli olmuyo ama şehir içinde ufak çaplı kazalarda hayat kurtarıcı olabiliyo mesela kaldırıma kafanızı vurduğunuz bi durumda kask olması ve olmaması arasındaki fark ölüm kalım meselesi ki böyle bi olaya şahit olduk üsküdar çiçekçi de geçtiğimiz sene kask takmadığı için kaza esnasında kafasını kaldırıma vuran bi arkadaşımız beyin kanaması sebebiyle vefat etti dediğim gibi 300km hızla giderken bi kaza yaparsanız işiniz allaha kalmış ama 50 km hızla yapılan bi kazada kask haytınızı kurtarabilir
her şey mümkün değil
hiç bir şey de imkansız
Temde bile hız sınırı 120 km anca araba solarken biraz hızlanma olabilir sen neyden bahsediyosun 300 km diye pistte yarış yapmıyoruz.cgl125 adlı üyeden alıntı
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
Ben Sirkeciden ARC aldım 120ytl. Ve Flip-up, tepesinde havalandırması falan var. Gayet iyi bir Kask olduğunu öğrendim sonradan.
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
Merhaba bende Cruser tarzı motor kullanıyorum ve 2 çeşit kaskım var
Önce COX'un TRIP modelini aldım çok güzel çift vizörlü full face Çeneden açılan hoş ve gösterişli bir model yüksek süratlerde dahi rüzgar ve ses yalıtımı konusunda oldukça başarılı. Uzun mesafe veya süratli kullanacağım zaman bu kaskı kullanıyorum 150 Euroya almıştım.
2. kaskım ise kısa mesafelerde ve düşük süratlerde kullandığım Markasını bilmiyorum ama güzel görünüşlü TAS modeli kasklardan. Bu kaskı çok nadir kullanıyorum. Bunuda 40 EURO ya almıştım.
Bence motorunuzun modeli ne olursa olsun kaliteli ve full face bir kask almak gerekiyor yoksa kaza sırasında kaskla birlikte karpuz gibi ayrılan sizin kafanızda olabilir
Şaka bi yana kask hayati bir korumadır motorun olmazsa olmazıdırü
Siz siz olun kasksız motora binmeyin...
grex yarım kask aldım gayet memnunum şehir içi kullanım için ideal
http://www.mototal.com.tr/grex_g03.asp ilgilenenler için çeşitler bu adreste var özellikle kızların hoşuna gidebilecek modeller var
dostum bana sorarsan da dediğin gibi gerek yok o hızlarda çok fazla şansını zorlamaya sadece örnek verdim 150 200 km arası bi hızda da aypılacak bi kazada çok tehlikeli olur istenildiği kadar koruyucu ekipman olsunSAKAL adlı üyeden alıntı
her şey mümkün değil
hiç bir şey de imkansız
arkadaşlar bende hjc marka bi kask var dayanıklı diye aldım gerçi bi kaza geçirdim 15 20 metre yerde sürüklendim ama kask ve mont ta ufak tefek çizikler hariç hiç bişey olmadı kask ve montada iyi para verdim doğrusu.bu kask markasından bilgisi olan varmı?.(HJC)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)