Hondanın Dandik Parçaları....
Reklamlar
-
16 Aralık 2007, 23:24
#81
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
başkentin_asi_pilotu adlı üyeden alıntı
aye bir otomobil üretilmeden testlere tabii tutulur en belirgin testleride gerçek yol şartlarında yapılan prototip testleridir ve eksik çıkarsa bunar giderilir çıkmazsa piyasaya sunulur. şimdi bu işi yapan adamlar birinci sınıf pilottur ve belirli şartlarda yaparlar peki araç piyasaya çıkınca oluşacak hatalar? mesela toyota dediğimiz dünyanın en az arıza yapan aracı olarak bildiğimiz japon arabası imalat hatasından dolayı 480.000 aracının hata giderilmesi için geri toplandığını bunu geç en yakın zamanda grande puntoların ön takım hatalarının olduğunu biliyormuydun? ee hani fabrikanı trilyonluk teknoloji yatırımı? hadi tofaş fiat araba değilde toyotoda nasıl oldu? ha bazı işler böyledir. o taşıt yola çıkınca değişik kullanım koşulaında hatalarını verirler bu budur. yani o parçanın tutye değilde aliminyum döküm olması çokmu zor?
Tutye dediğinin yapımı daha zordur, baksana kaynak bile yapılmıyormuş.
Adamlar boşuna bi taraflarını yırtıp bu malzemeyi kullanmamışlardır, illaki teknik bir sebebi vardır, bu tür ekonomik kaygılar söz konusu olamaz.
Ayrıca toyotayı niye anlattın şimdi anlamadım, doğan şahin teker takılmış tomurcuk çay kutusu zaten neden bir otomobille kısyasladın ki
ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::
Reklamlar
-
17 Aralık 2007, 01:08
#82
aYe adlı üyeden alıntı
Tutye dediğinin yapımı daha zordur, baksana kaynak bile yapılmıyormuş.
Adamlar boşuna bi taraflarını yırtıp bu malzemeyi kullanmamışlardır, illaki teknik bir sebebi vardır, bu tür ekonomik kaygılar söz konusu olamaz.
Ayrıca toyotayı niye anlattın şimdi anlamadım, doğan şahin teker takılmış tomurcuk çay kutusu zaten neden bir otomobille kısyasladın ki
valla beğenilmeyen doğan şahin anadol olmasaydı devrim olmasaydı hala araba lüks olacaktı....... Ha zor yapılıyo dediğin malzeme kurşun gibi eriyosa kaynak görünce eminimki yapımıda daha kolaydır. artı kaynak tutmaması iyiliğini değil dandikliğini gösterir aye...
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
-
17 Aralık 2007, 01:12
#83
Ağustos ayında ismi lazım değil bir uzak doğu aracın klima kompresörünün değişimine 1300 ytl istediler,ekim ayında orjinal parçayı pakistandan 5500 rupiye alıp kutusunda getirdim yaklaşık 105 ytl.
Varın gerisini düşünün
Kör tutuğunu gezmeye götürmüş,bir çay bile ısmarlamamış.....
Tutye çinko alaşımlı hafif,zayıf bir malzeme,genellikle süs eşyalarının basit dökümlerinde başarıyla uygulanır.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
-
17 Aralık 2007, 01:17
#84
İHTİYAR adlı üyeden alıntı
Ağustos ayında ismi lazım değil bir uzak doğu aracın klima kompresörünün değişimine 1300 ytl istediler,ekim ayında orjinal parçayı pakistandan 5500 rupiye alıp kutusunda getirdim yaklaşık 105 ytl.
Varın gerisini düşünün
Kör tutuğunu gezmeye götürmüş,bir çay bile ısmarlamamış.....
Tutye çinko alaşımlı hafif,zayıf bir malzeme,genellikle süs eşyalarının basit dökümlerinde başarıyla uygulanır.
baba şükür çok güzel açıklamışsın sağolasın.....
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
-
17 Aralık 2007, 01:17
#85
arastırıp bilmeden dandik mal dememk lazım asi pilot..ar-ge ye milyon dolarlar yatıran honda senin motoru camurlu biyere koyup motoru düsürüceni hesap etmemştir.sürüs anında senin güvenliğini düşüniyim diye o parcayı kaynakla yapılıp düzeltsin diye demirden değilde o parcaya karsı herhangi bi carpma halinde senin direksiyonun yamulmasın diye kırılgan bi parca yapmıstır seni düşünmüş yani.ne isterdim biliyomusn keske o cok istediğin kanuni tiger mondial falan aslaydında ilk baslarda onlar seni ankara yollarında bıraksaydı ozman bukadar nankorluk etmezdin işte.hiç okumadın herhalde kanuninin illallah diyenleri onları derdi aynalarla falan değil motoruyla.parcaları bol adam tamir ediyor 2 gun sonra yine geliyor cokda güzel ilgeleniyorlar hemen yapıp gonderiyolar.senin derdin aynayla olsun motoraksmıyla olmaz işallah olursa ozman yaz hondanın krankmili adiymiş bilmem dişlisi adiiym vites kutusu adiymiş de gecen zeulsun biri arka dişlisi kitlendi yolda durup dururken arkasını sağ sola ata ata durdu verimiş sadaksı varmıs bunlar basına geldiinde istediini arkandayım.parcası pahalı evet.ama bu fiyata alınıcak baska iyi motor soyleyin bana varmı ben bilmiyorum.
-
17 Aralık 2007, 01:20
#86
spawnem adlı üyeden alıntı
arastırıp bilmeden dandik mal dememk lazım asi pilot..ar-ge ye milyon dolarlar yatıran honda senin motoru camurlu biyere koyup motoru düsürüceni hesap etmemştir.sürüs anında senin güvenliğini düşüniyim diye o parcayı kaynakla yapılıp düzeltsin diye demirden değilde o parcaya karsı herhangi bi carpma halinde senin direksiyonun yamulmasın diye kırılgan bi parca yapmıstır seni düşünmüş yani.ne isterdim biliyomusn keske o cok istediğin kanuni tiger mondial falan aslaydında ilk baslarda onlar seni ankara yollarında bıraksaydı ozman bukadar nankorluk etmezdin işte.hiç okumadın herhalde kanuninin illallah diyenleri onları derdi aynalarla falan değil motoruyla.parcaları bol adam tamir ediyor 2 gun sonra yine geliyor cokda güzel ilgeleniyorlar hemen yapıp gonderiyolar.senin derdin aynayla olsun motoraksmıyla olmaz işallah olursa ozman yaz hondanın krankmili adiymiş bilmem dişlisi adiiym vites kutusu adiymiş de gecen zeulsun biri arka dişlisi kitlendi yolda durup dururken arkasını sağ sola ata ata durdu verimiş sadaksı varmıs bunlar basına geldiinde istediini arkandayım.parcası pahalı evet.ama bu fiyata alınıcak baska iyi motor soyleyin bana varmı ben bilmiyorum.
arkadaşım arge argede bu motor afedersiniz öküz olanın bunun düşebileceğini bilmesi lazım milyon dolarlık argeci honda bilemiyosa bu onu ayıbıdır. ha asfalta düşse kırılsa anlarım ben üstündeyken düşse kırılsa anlarımda bataklığa düşen aynada kırılırsa ve dikkat etmediğimiz ufak efek parçalar kırılırsa dandik derim. motor parçasını iyi yap geri kalanı ipleme... böyle bi mantık varmı? hadi aynayı geçtik diyelim peki amortisör körüğüne ne dersin?
artı bu ben dahil beğenmediğimiz mondialle kanuniyle 30.000 km deviren nasıl deviriyo?
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
-
17 Aralık 2007, 01:29
#87
walla ben gormedim helede tiger ama 58.000km cıbır gordum adam kargocuydu.ömür konusunda hiç kıyaslama yapmayalım istersen onlarla.parca fiyatları desen tartisilir evet motor yağnı değiştirmeye 50 ytl istiyorlar ben değiştirdim 20 ytl yağ aldım değiştirdim cokda eğlenceliydi.dediiğim gibi sen yolda oraya bi darbe anını bi düşün duvarın kosesine carptı o parca sence kırılsamı yamulsamı ???derdin ayna olsun asi pilotum vurma kendini ickiye sigaraya bu motor sana yolda ihanetlik etmeeeeez
-
17 Aralık 2007, 01:33
#88
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Aynan kırılmasaydı kafa grenajın kırılırdı, kime göre sağlam neye göre sağlam hangi açıdan neye nasıl baktığınıza bağlı olarak cevaplar değişir.
Ama maddeden çok insana ve insan sağlığına önem veren bakış açısı istisnasız o aynanın motor devrildiğinde kırılması gerektiği yönündedir, ve hondanın(suzuki, yamaha ve kawa'yı hariç tutmuyorum) hedef müşterileri de bu görüşü idrak edebilen kişilerdir.
Bu olayda hondaya tek şey için suç atmak mümkün, daha motorunu park etmesini bilmeyene motor sattığı için, tabi o da eğer sıfır aldıysanız...
ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::
-
17 Aralık 2007, 01:35
#89
O zaman şöyle diyelim,ben cbr 125 in debriyaj manetinin bağlı olduğu ve aynayıda tutan parçayı görmedim.
Eyer cbr 125 in bu parçası mühendislik harikası gereği olarak tutyaysa,1000 rr ında tutya olaması lazım çünkü 1000 rr da en az bunu hak ediyordur değil mi?
Hafiflik,diğer parçaların korunması,can ve mal güvenliği vs vs vs.
not:benim gs olduğu yerde devrildi sol yana 2 kere 1. de lastik tokmakla doğrulttum 2. de uç kısmı hani top gibi olan ucu kırıldı aliminyum kaynağı ile kaynattım üstünede polisaj,yeri bile belli değil.
Tabii ki tutya daha değerli anahtarlık,kolye ve küpe yapımı gibi önemli yerlerde tercih ediliyor.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
-
17 Aralık 2007, 01:37
#90
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
geçmiş olsun,ben 2 kez sağa dönen otomobile motorumun solu ile çarptım motor 3 kez sağa düştü ne fren kolu nede başka bişey kırıldı(grenaj hariç).
sadece fren kolu yamuldu+ayna vidası gevşedi.
seninki şanssızlık biraz.
KaLbİnDe ŞeYtAnLaRıN mElEkLeRdEn FaZlA oLmAsInA iZiN vErMe!!!
by tpr.
-
17 Aralık 2007, 01:37
#91
-
17 Aralık 2007, 01:37
#92
spawnem adlı üyeden alıntı
walla ben gormedim helede tiger
ama 58.000km cıbır gordum adam kargocuydu.ömür konusunda hiç kıyaslama yapmayalım istersen onlarla.parca fiyatları desen tartisilir evet motor yağnı değiştirmeye 50 ytl istiyorlar ben değiştirdim 20 ytl yağ aldım değiştirdim cokda eğlenceliydi.dediiğim gibi sen yolda oraya bi darbe anını bi düşün duvarın kosesine carptı o parca sence kırılsamı yamulsamı ???derdin ayna olsun asi pilotum vurma kendini ickiye sigaraya
bu motor sana yolda ihanetlik etmeeeeez
valla benide tek tav eden yeri orasıydı ya uzun yol ve benim kullanımıma ideal dedim ama zalım elmadağın yollarına dayanmıyo napıyım.... boyuna amortisör keçesi yiyoruz bakalım..... konudada dedim sınıfında olupta bunun gibi yol gidecek yok ama bazı parçaarı canımdan bezdirdi inan. artı yakıtına bakıyorum bi ybr ortalama 85-90 bin yakarken bu yakıyo 105.000 110.000 yakıt konusundada ters biraz.... ha kırılma yamulma işine gelirse yamulması fazadan avantaj olur inan. yamulur ve düzenir ama bu durumda kaldır at yenisini al gel.....
içki sigarayada gelince yazdığımız gibi be dayı vazgeçemeyiz
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
-
17 Aralık 2007, 01:40
#93
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
geçmiş olsun,ben 2 kez sağa dönen otomobile motorumun solu ile çarptım motor 3 kez sağa düştü ne fren kolu nede başka bişey kırıldı(grenaj hariç).
sadece fren kolu yamuldu+ayna vidası gevşedi.
seninki şanssızlık biraz.
bence mondial'e gec 250 cc'ye atlamış olursun rahatına diyecek olmaz daha memnun kalırsın. bi kaptırırsın gıder o motor.
KaLbİnDe ŞeYtAnLaRıN mElEkLeRdEn FaZlA oLmAsInA iZiN vErMe!!!
by tpr.
-
17 Aralık 2007, 01:40
#94
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
geçmiş olsun,ben 2 kez sağa dönen otomobile motorumun solu ile çarptım motor 3 kez sağa düştü ne fren kolu nede başka bişey kırıldı(grenaj hariç).
sadece fren kolu yamuldu+ayna vidası gevşedi.
seninki şanssızlık biraz.
bence mondial'e gec 250 cc'ye atlamış olursun rahatına diyecek olmaz daha memnun kalırsın. bi kaptırırsın gıder o motor.
KaLbİnDe ŞeYtAnLaRıN mElEkLeRdEn FaZlA oLmAsInA iZiN vErMe!!!
by tpr.
-
17 Aralık 2007, 01:40
#95
Yaklaşık 20 sene kadar önce birisi taunus otoların kapı kollarını tutya dökmüştü.
o meşhur kolların 6 aydan uzun ömürlü olanına rastlanmadı.
Çünkü birkaç kere otomobilimin sürücü koltuğuna sağ ön kapıdan binmek zorunda kalmıştım ingiliz otoları gibi.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
-
17 Aralık 2007, 01:42
#96
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
İHTİYAR adlı üyeden alıntı
O zaman şöyle diyelim,ben cbr 125 in debriyaj manetinin bağlı olduğu ve aynayıda tutan parçayı görmedim.
Eyer cbr 125 in bu parçası mühendislik harikası gereği olarak tutyaysa,1000 rr ında tutya olaması lazım çünkü 1000 rr da en az bunu hak ediyordur değil mi?
Hafiflik,diğer parçaların korunması,can ve mal güvenliği vs vs vs.
not:benim gs olduğu yerde devrildi sol yana 2 kere 1. de lastik tokmakla doğrulttum 2. de uç kısmı hani top gibi olan ucu kırıldı aliminyum kaynağı ile kaynattım üstünede polisaj,yeri bile belli değil.
Tabii ki tutya daha değerli anahtarlık,kolye ve küpe yapımı gibi önemli yerlerde tercih ediliyor.
Hocam malzemenin tutya olduğu bir varsayım, meslek hocası eline almış bu tutyadır demiş, aynı adama bir parça uzay mekiği parçası götür ver bu da tutya der çıkar.
O malzemenin bir adı var o da alaşım, alaşımın detaylarını hondaya mail atıp sorabilirsiniz.
ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::
-
17 Aralık 2007, 01:42
#97
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
titanxxx adlı üyeden alıntı
arkadaşlar honda hayat onda diyenler ne diyecek aceba?honda rezillik onda
kanuni racer 200'ün üzerine ''repsol'' yazanlar utansın
onu taklit edenler utansın rezillik kimde şimdi
KaLbİnDe ŞeYtAnLaRıN mElEkLeRdEn FaZlA oLmAsInA iZiN vErMe!!!
by tpr.
-
17 Aralık 2007, 01:45
#98
aYe adlı üyeden alıntı
Aynan kırılmasaydı kafa grenajın kırılırdı, kime göre sağlam neye göre sağlam hangi açıdan neye nasıl baktığınıza bağlı olarak cevaplar değişir.
Ama maddeden çok insana ve insan sağlığına önem veren bakış açısı istisnasız o aynanın motor devrildiğinde kırılması gerektiği yönündedir, ve hondanın(suzuki, yamaha ve kawa'yı hariç tutmuyorum) hedef müşterileri de bu görüşü idrak edebilen kişilerdir.
Bu olayda hondaya tek şey için suç atmak mümkün, daha motorunu park etmesini bilmeyene motor sattığı için, tabi o da eğer sıfır aldıysanız...
aye ben ihtiyar abimin sözü üstüne söz söylemem.... gereken açıklama gelmiş
tuğper
ya işte anlamadımki bahtsız adamı çölde kutup ayısı öpermiş derler ya benimkide o hesap heralde... buyur buradan yak seninki asfaltta sacda kırılmadı benimki balçıkta daha doğrusu bataklıkta kırıldı....
spawnem
valla dayı ona akıl sır erdiremedik. motor ustaları bile çözemedi. arkadaş amortisörcüye götür sorun yok motosiklet tamircisine götür sorun yok arkadaş delirecem yük desen 58 kilo benim çantamda en baba 10 kilo çeker etti 68 kilo viraja çukura tümseğe yavaş girerim yineden bi arka kastik sökülüp takılırken patlıyo bide elmadağı inip çıktığımda anlamadım gitti..
aYe adlı üyeden alıntı
Hocam malzemenin tutya olduğu bir varsayım, meslek hocası eline almış bu tutyadır demiş, aynı adama bir parça uzay mekiği parçası götür ver bu da tutya der çıkar.
O malzemenin bir adı var o da alaşım, alaşımın detaylarını hondaya mail atıp sorabilirsiniz.
Ya aye chp yi geçtin he bunlar tabi işin espirisi ama bu malzemeye tutye diyen sanayinin ustaları artı 4 ayrı usta meslek lisesinde metal bölümü hocası artı servis elemanı ee bu kadarı yanlışmı şimdi? aliminyum döküm olsa
aliminyum döküm elektrotunda erimez arkadaş.. en düşük amper eridi. sarı kaynak eridi oksijen kaynağı plastiğe döndü.. ya ne tutye dışı?
[B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
[B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]
-
17 Aralık 2007, 01:51
#99
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
başkentin_asi_pilotu adlı üyeden alıntı
tek zincirine bugün verdikleri fiyat dişli hariç 280 ytl
Burda bir yanlış var başkentli asi pilot; cbr125r ön arka dişli +zincir fiyatı 193ytl honda mutluhanda kızıltoprak dikkat et arkadaşım ülkenin her yerindeki honda bayinde aynı sen yine sor olmadı mutluhan'a sor istersenKalamış Showroom
Zühtüpaşa Mah. Kalamış Cad. Cengiz Topel Sk. No:32
Kadıköy/İSTANBUL
Tel: +90 0216 418 3741 5 Hat
Fax : +90 216 418 3748
Email : info[at]mutluhan.com.tr
KaLbİnDe ŞeYtAnLaRıN mElEkLeRdEn FaZlA oLmAsInA iZiN vErMe!!!
by tpr.
-
17 Aralık 2007, 01:53
#100
aynı olay işte diğer topikte ki,
aha bu bok diyorsun,
ama bunu honda yapmış, yapmışasa bir bildiği vardır diyorlar
e ama boook diyorsun
olsun ama honda boku diyorlar..
marka fanatikliği ne kötü bişey yahu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)