Aye;
Öncelikle eline sağlık güzel yazmışsın.
Gelelim benim takıldığım noktalara.
Ayna'nın motor için ne gibi hayati bir önemi olduğunu ben anlayamadım.
Siz motosikletinizi düşürmüşsünüz.
Allah korumuş, siz üstünde değilmişsiniz.
Yani bu kadarla atlattığınıza şükredin.
Honda'nın parçaları pahalıdır.
Çünkü genellikle ihtiyaç duyulmaz.
A firmasının parçaları ucuzdur.
Sık sık değiştirmek zorunda olduğunuz için, yaptığınız harcama neredeyse motor parasına gelir.
Ama siz yavaş yavaş ödediğiniz için hissetmezsiniz.
59 bin km de Fireblade'mi sattım.
İki kez zincir-dişli takımı ve buji değiştirdim.(1.si 24bin de, 2.si satarken)
Bunun dışında sadece lastik ve rutin bakımlar için para ödedim.
59bin km boyunca bir kez bile huysuzluk yapmadı.
(Amma attım ha. Bir kez yaptı. Aküyü de masrafa ekleyelim. Akü bitmişti ve aküyü de değiştirdim.Sanırım 25 binlerdeydi.
)
Şu an kullandığım motosiklet 25 bini bu günlerde dolduracak.(CBR 600 RR)
Onun da aküsü değişecek. 135 euro.
Zincir-dişli takımını temmuz ayında, keyfe-keder değiştirdim.
Çarşamba günü, yine sırf içim rahat olsun diye bujilerini değiştireceğim.
Yine temmuz ayında, ön disk ve plaketleri değiştirdim.
Bir de ön sol amortisörün keçesi deforme olmuş gibi geldiği için ikisini de değiştirdim.
Kaldı ki sürekli, pist ve yol şartlarına göre, amortisör ayarlarıyla sık sık oynuyorum.
Hala en ufak bir problem yok.
Tüm bu değişiklikleri bu motosikleti de satacağım için yapıyorum.
Alıcı temiz bir motosiklete binsin.
Şunu da ekleyeyim.
Kawasaki ve Suzuki'm varken de herhangi bir problemle karşılaşmadım.
Ama Yamaha için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
Sonuç olarak, bazı arkadaşlarımız çok yerinde tespitlerde bulunmuşlar.
Topiği baştan sona bir daha okuyup, akıl ve mantık içeren yazıları değerlendirmenizi öneririm.
Neticede motosiklet düşürülür ya da birlikte düşülebilir.
Alırken, masraflarını kaldırabileceğiniz motosikletlere yönelmenizi öneririm.