Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Hyosung GT 250 R ile 200 kmph üstü !!!

    REKLAM ALANI
  1. #1
    drtimsah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    KSK
    Motosikleti
    HONDA INTEGRA 2013
    Arkadaşlar , düşünüyorum da motosikletin gücü bence 200 kmph üstüne çıkmak için yeterli ... Zaten standart halde bile 165-170 görebiliyoruz ... Ön dişliyle oynayarak bunu 200 kmph lere çekemezmiyiz ???

    Bunu deneyen , yapan arkadaşlar olmuş olabilir belki de ... Şayet varsa onların görüşlerini duymak isterim ... Ve tabii teknik konuda ehil üstadlarımızın da görüşlerini almak isterim bu konuda ... Haaa bir de böyle birşeyin maliyeti ne olur ??? ve tabii bu dişli denen şeyler standart mıdır yoksa her marka modele göre özel mi üretilmektedir ???

    Şimdiden görüşleriniz için teşekkür ederim ... Eğer böyle birşey olabiliyorsa 600 lük makineye geçme sevdama son vereceğim . Çünkü ben motosikletimi seviyorum ...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ErTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    vaRRdı
    Asıl keyif veren 200 km. ye ulaşmaktan çok o sürate kısa sürede ulaşmak bence...

    Çeşitli uygulamalar ile 200 km görse bile 600'lük makinanın 200'e çıkışı kadar zevk asla vermez...
    ... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
    ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
    ''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''

  3. #3
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Alıntı ErTech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Asıl keyif veren 200 km. ye ulaşmaktan çok o sürate kısa sürede ulaşmak bence...

    Çeşitli uygulamalar ile 200 km görse bile 600'lük makinanın 200'e çıkışı kadar zevk asla vermez...
    Çekmişsin altına Z750 yi konuş bakalım, tiki seni
    ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::

  4. #4
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Hadi çıktın diyelim, asıl mesele durmak ¿
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  5. #5
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Alıntı ErTech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Asıl keyif veren 200 km. ye ulaşmaktan çok o sürate kısa sürede ulaşmak bence...

    Çeşitli uygulamalar ile 200 km görse bile 600'lük makinanın 200'e çıkışı kadar zevk asla vermez...
    +1

    Esas zevk ivmelenmede bencede

    Yolda biter zaten GT 250 R 200 km/h hızı görene kadar (hızlanmaya düzlükte başlansa 200 km/h bir hıza ulaşılana kadar ya yol şartları uygun olmayabilr ya da trafik istenildiği gibi akmayabilir)
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  6. #6
    drtimsah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    KSK
    Motosikleti
    HONDA INTEGRA 2013
    Alıntı tubis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hadi çıktın diyelim, asıl mesele durmak ¿
    Emin olun 600 lük makineler kadar iyi bir frenajı var ( Lastikler hariç ... )

    Ve ayrıca bunlar benim sorumun cevabı diil ki ... Benim tüm amacım kafeslilere ezilmeyecek bir sürate çıkabilmek ve 600 lük makinesi olan arkadaşlara eşlik edebilecek ( en azından çok geride kalmıyacak ) bir sürat ... Yoksa ben zaten hız delisi değilim ... ve genelde de motorumu zorlamadan aşırı hareketlerden kaçınarak kullanırım ... Şu haliyle ortalama seyir hızım 120 kmph civarı , ben bu modifikasyonu yapınca bu değişmeyecek ama yeri geldiğinde de o süratlere çıkabileceğimi bilicem ...

    Alıntı asm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    +1

    Esas zevk ivmelenmede bencede

    Yolda biter zaten GT 250 R 200 km/h hızı görene kadar (hızlanmaya düzlükte başlansa 200 km/h bir hıza ulaşılana kadar ya yol şartları uygun olmayabilr ya da trafik istenildiği gibi akmayabilir)

    Dediğim gibi meselenin zevkle ilgisi yok yoksa tabii ki asla 600 lük gibi olmayacağı malum aksini düşünmek komik olur ... Ama zaten ben bunu uzun yol için istiyorum , şehir içinde o hıza çıkacak kadar gözüm kara değil ...

  7. #7
    GeCe__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    ıstanbul
    Motosikleti
    K3 GSX R 600 YELLOW/BLACK
    ön dişli değil arka dişliyi küçültürsün oda en fazla 15 km son süratın yüklselır yanı 195 basar taş çatlasa.ama siboplarla oynarsan olur tabıkı.

    benım cbr125 li arkım vardı cbr125 topıgınden bılenler bılır,arkım cbr 125 ıle ık kısı 165 bastıgını söylemıstı bende pek ınanmıyordum meyer ondan oncekı herıf motorun sıboplarıyla oynamıs o yuzden öle basıyormus bırde bujı ırıdyum.

    aynı zamanda bı kardeşim var benden yaşca kucuk ama kendısı motor ustası cbr125 ıle duz yolda 180 basmıs daha gıdıyormus ama basmamıs tabı motor ıle baya oynanmıs segman pıston fln bunuda söyliğim dedm aklıma gelmısken

    size tartısma yaratımmı yamahanın 2 zamanlı 400 cc lı bı motoru var racıng 4. vıteste 2.85 göruyor 27 bın devır,1000 likleri toza boğuyor ha ha şaka değil ama

    bu arada cbr125 orjınal halı en fazla hızı yokus asaga 140 mış.

  8. #8
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Kalkıştan biraz kayıp göze alınırsa son hızda bir miktar artma olması mümkün galiba

    Şanzıman dişlisi ile oynamak(değiştirmek) gerekiyor galiba (açıkçası motorda nasıl oluyor bu iş pek bilmiyorum)
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  9. #9
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Alıntı GeCe__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    size tartısma yaratımmı yamahanın 2 zamanlı 400 cc lı bı motoru var racıng 4. vıteste 2.85 göruyor 27 bın devır,1000 likleri toza boğuyor ha ha şaka değil ama
    Neymiş o motorun modeli merak ettim Rd400 desem o 4. viteste 285 hayatta yapmaz
    Başka bildiğim 2 zamanlı 400 cc modeli yokki
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  10. #10
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    3 kuruşa 5 köfte olmaz 5 köfte 5 kuruştur.

  11. #11
    GeCe__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    ıstanbul
    Motosikleti
    K3 GSX R 600 YELLOW/BLACK
    vala modelını bende unuttum öğrenirim ama

  12. #12

    Üyelik
    06 Aralık 2007
    Şehir
    Es Es
    Motosikleti
    Yamaha YZF R125 & Honda Activa
    Alıntı aYe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çekmişsin altına Z750 yi konuş bakalım, tiki seni
    Söyleyene bak CBR1000RR ile geziyor Ya ben napim Racer200 benimki 150yi geçio ama ibre 160 a bi türlü deymiyor.
    :bounce:[B]тєк вαѕıηαℓıgıη уσℓ¢υѕυ тєк σℓυя...[/B]:bounce:

  13. #13

    Üyelik
    04 Şubat 2007
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Honda CBR1100xx - Kymco Agility 125
    Alıntı ErTech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Asıl keyif veren 200 km. ye ulaşmaktan çok o sürate kısa sürede ulaşmak bence...

    Çeşitli uygulamalar ile 200 km görse bile 600'lük makinanın 200'e çıkışı kadar zevk asla vermez...



    CBF500'ün zorlanmadan yaptığı hız 180km. GT250R ile neredeyse aynı diyeceksiniz.Yolda yan yana gittiklerinde,CBF500 ara hızlanmalarda GT250R'a dumanını yutturuyor.Yapılan hızdan ziyade yapılmak istenen hıza ulaşma süresi önemli.Sen GT250R'a 220km/h yaptırsan, yinede pek tat vereceğini sanmıyorum.
    [COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P

  14. #14
    crayzboyone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2006
    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 kuruşa 5 köfte olmaz 5 köfte 5 kuruştur.
    BEnce bıraz olur bıraz ordan baharıtını eksık koyarsın malezemesınden calarsın ama el emegınle onları saglamlastırmak lazım yoqsa mıden agrır...



    BEde bısey dıyım Benım yakın arkadasımdada cbr125 var ve ben kılolu oldugum halde 2 kısıyle 140 cok rahat duz yolda goruo ve de ıstedıgı zmn goruo zorlasa 160 yapar ama yapmıo arkamda olmasan yaparım dıo...nasıl yaptıgını ben sana yarın anlatabılırım sımdı ne desem yalan olur cunku

  15. #15
    kıllıtarkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/AVCILAR
    Motosikleti
    ALMAYACAĞIM!!!!!!!
    200 de yapmayıversen nolacakki bak bana hiç bişi yapmıyom
    [FONT="Arial Black"][COLOR="Red"]BU ALANA REKLAM ALINIR[/COLOR][/FONT] ::tutkuy::

  16. #16
    crayzboyone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2006
    Alıntı kıllıtarkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 de yapmayıversen nolacakki bak bana hiç bişi yapmıyom
    Abi sana yakında hyogt250r yapcaz:D rahatına bak sen....YAZIn cekcez altına
    Adem abınınde eskı gunlerdekı gıbı r6 METEHAN abı degısmez zannetmem ee kısmet seneye bende bıseler yepcem hehehe:D

  17. #17

    Üyelik
    07 Eylül 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    2006 cbr 1000rr kırmızı siyah
    ne gerek bu motora bu hız...bence gıt bı 600 luk motor al...arkadaslar hızı bırakın ıı bısı deıl bunu herkes cok ııyı bılıo...keyfını cıkarın yavas yavas...bırakın herkes sızı ıslesın hızlı gıdınce kımse gormezkı motor kullandıgınız

  18. #18
    drtimsah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    KSK
    Motosikleti
    HONDA INTEGRA 2013
    Alıntı Ö.Z.€.R adlı üyeden alıntı Mesajı göster



    CBF500'ün zorlanmadan yaptığı hız 180km. GT250R ile neredeyse aynı diyeceksiniz.Yolda yan yana gittiklerinde,CBF500 ara hızlanmalarda GT250R'a dumanını yutturuyor.Yapılan hızdan ziyade yapılmak istenen hıza ulaşma süresi önemli.Sen GT250R'a 220km/h yaptırsan, yinede pek tat vereceğini sanmıyorum.
    Eee müsadenizle olsun o kadar yani dimi 500 lük makine ... Benim için ivmelenme çok önemli değil zaten oldukça yumuşak kullanırım motorumu ama yeri geldiğinde de o süratlere çıkması iyi olur tabii çünkü kullanan bilir bence makine zaten bir 6 . vites istiyor ...

  19. #19
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    sen en iyisi bir motosiklet ustası bul ona sor.ama ben orjinalini bozma derim sonra başına büyük sorunlar çıkarmasın
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  20. #20
    starblazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yoktur
    Ezilmektem kaçmak için son hız değilde akselarasyonun yüksek olmasi gerekmez mi , mesela 0-100 arasi 4 sn altina ciksa olmazmi
    akselarasyon ile son hız sanırım tam mekanik denklemini bilmemekle birlikte ters orantılı olsa gerek .
    motor gücü sabit kaldığı durumlarda tabi


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)