Hyosung GT 250 R ile 200 kmph üstü !!!
Reklamlar
-
Arkadaşlar , düşünüyorum da motosikletin gücü bence 200 kmph üstüne çıkmak için yeterli ... Zaten standart halde bile 165-170 görebiliyoruz ... Ön dişliyle oynayarak bunu 200 kmph lere çekemezmiyiz ???
Bunu deneyen , yapan arkadaşlar olmuş olabilir belki de ... Şayet varsa onların görüşlerini duymak isterim ... Ve tabii teknik konuda ehil üstadlarımızın da görüşlerini almak isterim bu konuda ... Haaa bir de böyle birşeyin maliyeti ne olur ??? ve tabii bu dişli denen şeyler standart mıdır yoksa her marka modele göre özel mi üretilmektedir ???
Şimdiden görüşleriniz için teşekkür ederim ... Eğer böyle birşey olabiliyorsa 600 lük makineye geçme sevdama son vereceğim . Çünkü ben motosikletimi seviyorum ...
Reklamlar
-
Asıl keyif veren 200 km. ye ulaşmaktan çok o sürate kısa sürede ulaşmak bence...
Çeşitli uygulamalar ile 200 km görse bile 600'lük makinanın 200'e çıkışı kadar zevk asla vermez...
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
ErTech adlı üyeden alıntı
Asıl keyif veren 200 km. ye ulaşmaktan çok o sürate kısa sürede ulaşmak bence...
Çeşitli uygulamalar ile 200 km görse bile 600'lük makinanın 200'e çıkışı kadar zevk asla vermez...
Çekmişsin altına Z750 yi konuş bakalım, tiki seni
ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::
-
Hadi çıktın diyelim, asıl mesele durmak ¿
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
ErTech adlı üyeden alıntı
Asıl keyif veren 200 km. ye ulaşmaktan çok o sürate kısa sürede ulaşmak bence...
Çeşitli uygulamalar ile 200 km görse bile 600'lük makinanın 200'e çıkışı kadar zevk asla vermez...
+1
Esas zevk ivmelenmede bencede
Yolda biter zaten GT 250 R 200 km/h hızı görene kadar (hızlanmaya düzlükte başlansa 200 km/h bir hıza ulaşılana kadar ya yol şartları uygun olmayabilr ya da trafik istenildiği gibi akmayabilir)
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
tubis adlı üyeden alıntı
Hadi çıktın diyelim, asıl mesele durmak ¿
Emin olun 600 lük makineler kadar iyi bir frenajı var ( Lastikler hariç ... )
Ve ayrıca bunlar benim sorumun cevabı diil ki ... Benim tüm amacım kafeslilere ezilmeyecek bir sürate çıkabilmek ve 600 lük makinesi olan arkadaşlara eşlik edebilecek ( en azından çok geride kalmıyacak ) bir sürat ... Yoksa ben zaten hız delisi değilim ... ve genelde de motorumu zorlamadan aşırı hareketlerden kaçınarak kullanırım ... Şu haliyle ortalama seyir hızım 120 kmph civarı , ben bu modifikasyonu yapınca bu değişmeyecek ama yeri geldiğinde de o süratlere çıkabileceğimi bilicem ...
asm adlı üyeden alıntı
+1
Esas zevk ivmelenmede bencede
Yolda biter zaten GT 250 R 200 km/h hızı görene kadar (hızlanmaya düzlükte başlansa 200 km/h bir hıza ulaşılana kadar ya yol şartları uygun olmayabilr ya da trafik istenildiği gibi akmayabilir)
Dediğim gibi meselenin zevkle ilgisi yok yoksa tabii ki asla 600 lük gibi olmayacağı malum aksini düşünmek komik olur ... Ama zaten ben bunu uzun yol için istiyorum , şehir içinde o hıza çıkacak kadar gözüm kara değil ...
-
ön dişli değil arka dişliyi küçültürsün oda en fazla 15 km son süratın yüklselır yanı 195 basar taş çatlasa.ama siboplarla oynarsan olur tabıkı.
benım cbr125 li arkım vardı cbr125 topıgınden bılenler bılır,arkım cbr 125 ıle ık kısı 165 bastıgını söylemıstı bende pek ınanmıyordum meyer ondan oncekı herıf motorun sıboplarıyla oynamıs o yuzden öle basıyormus bırde bujı ırıdyum.
aynı zamanda bı kardeşim var benden yaşca kucuk ama kendısı motor ustası cbr125 ıle duz yolda 180 basmıs daha gıdıyormus ama basmamıs tabı motor ıle baya oynanmıs segman pıston fln bunuda söyliğim dedm aklıma gelmısken
size tartısma yaratımmı yamahanın 2 zamanlı 400 cc lı bı motoru var racıng 4. vıteste 2.85 göruyor 27 bın devır,1000 likleri toza boğuyor ha ha şaka değil ama
bu arada cbr125 orjınal halı en fazla hızı yokus asaga 140 mış.
-
Kalkıştan biraz kayıp göze alınırsa son hızda bir miktar artma olması mümkün galiba
Şanzıman dişlisi ile oynamak(değiştirmek) gerekiyor galiba (açıkçası motorda nasıl oluyor bu iş pek bilmiyorum)
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
-
12 Aralık 2007, 19:58
#10
3 kuruşa 5 köfte olmaz 5 köfte 5 kuruştur.
-
12 Aralık 2007, 20:03
#11
vala modelını bende unuttum öğrenirim ama
-
12 Aralık 2007, 20:03
#12
:bounce:[B]тєк вαѕıηαℓıgıη уσℓ¢υѕυ тєк σℓυя...[/B]:bounce:
-
12 Aralık 2007, 20:04
#13
ErTech adlı üyeden alıntı
Asıl keyif veren 200 km. ye ulaşmaktan çok o sürate kısa sürede ulaşmak bence...
Çeşitli uygulamalar ile 200 km görse bile 600'lük makinanın 200'e çıkışı kadar zevk asla vermez...
CBF500'ün zorlanmadan yaptığı hız 180km. GT250R ile neredeyse aynı diyeceksiniz.Yolda yan yana gittiklerinde,CBF500 ara hızlanmalarda GT250R'a dumanını yutturuyor.Yapılan hızdan ziyade yapılmak istenen hıza ulaşma süresi önemli.Sen GT250R'a 220km/h yaptırsan, yinede pek tat vereceğini sanmıyorum.
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
-
12 Aralık 2007, 20:08
#14
tigermbz adlı üyeden alıntı
3 kuruşa 5 köfte olmaz 5 köfte 5 kuruştur.
BEnce bıraz olur bıraz ordan baharıtını eksık koyarsın malezemesınden calarsın ama el emegınle onları saglamlastırmak lazım yoqsa mıden agrır...
BEde bısey dıyım Benım yakın arkadasımdada cbr125 var ve ben kılolu oldugum halde 2 kısıyle 140 cok rahat duz yolda goruo ve de ıstedıgı zmn goruo zorlasa 160 yapar ama yapmıo arkamda olmasan yaparım dıo...nasıl yaptıgını ben sana yarın anlatabılırım sımdı ne desem yalan olur cunku
-
12 Aralık 2007, 21:01
#15
200 de yapmayıversen nolacakki bak bana hiç bişi yapmıyom
[FONT="Arial Black"][COLOR="Red"]BU ALANA REKLAM ALINIR[/COLOR][/FONT] ::tutkuy::
-
12 Aralık 2007, 21:05
#16
kıllıtarkan adlı üyeden alıntı
200 de yapmayıversen nolacakki bak bana hiç bişi yapmıyom
Abi sana yakında hyogt250r yapcaz:D rahatına bak sen....YAZIn cekcez altına
Adem abınınde eskı gunlerdekı gıbı r6 METEHAN abı degısmez zannetmem ee kısmet seneye bende bıseler yepcem hehehe:D
-
12 Aralık 2007, 21:06
#17
ne gerek bu motora bu hız...bence gıt bı 600 luk motor al...arkadaslar hızı bırakın ıı bısı deıl bunu herkes cok ııyı bılıo...keyfını cıkarın yavas yavas...bırakın herkes sızı ıslesın hızlı gıdınce kımse gormezkı motor kullandıgınız
-
13 Aralık 2007, 04:21
#18
Ö.Z.€.R adlı üyeden alıntı
CBF500'ün
zorlanmadan yaptığı hız 180km. GT250R ile neredeyse aynı diyeceksiniz.Yolda yan yana gittiklerinde,CBF500 ara hızlanmalarda GT250R'a dumanını yutturuyor.Yapılan hızdan ziyade yapılmak istenen hıza ulaşma süresi önemli.Sen GT250R'a 220km/h yaptırsan, yinede pek tat vereceğini sanmıyorum.
Eee müsadenizle olsun o kadar yani dimi 500 lük makine ... Benim için ivmelenme çok önemli değil zaten oldukça yumuşak kullanırım motorumu ama yeri geldiğinde de o süratlere çıkması iyi olur tabii çünkü kullanan bilir bence makine zaten bir 6 . vites istiyor ...
-
13 Aralık 2007, 04:58
#19
sen en iyisi bir motosiklet ustası bul ona sor.ama ben orjinalini bozma derim sonra başına büyük sorunlar çıkarmasın
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
13 Aralık 2007, 10:09
#20
Ezilmektem kaçmak için son hız değilde akselarasyonun yüksek olmasi gerekmez mi , mesela 0-100 arasi 4 sn altina ciksa olmazmi
akselarasyon ile son hız sanırım tam mekanik denklemini bilmemekle birlikte ters orantılı olsa gerek .
motor gücü sabit kaldığı durumlarda tabi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)