Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R ile 200 kmph üstü !!!

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    Kozyatağı,İstanbul
    Motosikleti
    Dl-1000 Vstrom Midnight Blue, Kanuni Motorun 150
    Alıntı drtimsah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam gerçekten DL 650 4 sn de 100 km ye çıkabiliyor mu ??? Yani tamam torku yüksek bir alet ama 2 silindir o kadar seri olabiliyor mu gerçekten ??? Eğer öyleyse Fazer la başa baş bir kalkış yapabiliyor olmanız lazım ... İlginç gerçekten şaşırdım ...
    Gerçekten olabiliyor. Hatta tam olarak 3,4 sn. 12 sn'de 170 km'yi buluyor ayrıca. İşte o yüzden motorunu orjinal olarak kullanıp, bir müddet sonra 500 yada 600 cc'ye geçmeni önerdim.
    GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    04 Şubat 2007
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Honda CBR1100xx - Kymco Agility 125
    Alıntı Kaiser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerçekten olabiliyor. Hatta tam olarak 3,4 sn.
    Çok iyi... .
    [COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P

  3. #43
    ucanteneke5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2007
    Şehir
    avcılar istanbul
    Motosikleti
    Super Tenere xt1200z. Actros 1841 megaspais.
    Alıntı drtimsah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar , düşünüyorum da motosikletin gücü bence 200 kmph üstüne çıkmak için yeterli ... Zaten standart halde bile 165-170 görebiliyoruz ... Ön dişliyle oynayarak bunu 200 kmph lere çekemezmiyiz ???

    Bunu deneyen , yapan arkadaşlar olmuş olabilir belki de ... Şayet varsa onların görüşlerini duymak isterim ... Ve tabii teknik konuda ehil üstadlarımızın da görüşlerini almak isterim bu konuda ... Haaa bir de böyle birşeyin maliyeti ne olur ??? ve tabii bu dişli denen şeyler standart mıdır yoksa her marka modele göre özel mi üretilmektedir ???

    Şimdiden görüşleriniz için teşekkür ederim ... Eğer böyle birşey olabiliyorsa 600 lük makineye geçme sevdama son vereceğim . Çünkü ben motosikletimi seviyorum ...
    arkadaşım yapmasına yapılır ama huyo zaten alçak devirlerde gücü nerdeyse yok gibi bişey hissedilmiyo birde dişliyi deiştirirsen bu sefer her kalkışta fazladan devirlendirmek gerekeceinden bu sefer debryaj balatalarını çok çabuk bitirecen.
    sana bi örnek vereyim bende 99mod.MZ fun 301 vardı benzin tasarufu yapmak için ön dişliyı 2 diş büyüttüm ve arka dişliyi 5 diş küçültüm maksatım son sürati yükseltmek deildi benzini düşürmekti ve baktım ki kalkışta biraz bol gazla kalkıyo ve gayet iyi gidiyodu yani 4000 devirde 130km.h yapıyodu ve şehir içinde yüzde 3 lt.geçmiyodu.
    bir gün istemeden ikinci köprüye doğuru biri durdurdu ve kaçla gittimi sordu bende 160km.dedim ama 180km.peşimden gelmiş baya oda motorcu ve merak etmiş bir MZ nasıl böyle gider diye.
    neyse gitmesine giderdi ama yaklaşık bir sene sonra volant dişlisi dediğimiz dişli sıyırdı ve anladımkı orjinalden şaşmamak lazımmış.
    Hayat ENDURO yla başlar
    ENDURO yla devam eder
    ENDURO yla biter.

  4. #44
    Hay.alper.est - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2007
    Alıntı drtimsah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pardon hocam bu krank kolu dediğiniz piton kolu mu acaba ..??? Ben krank mili diye bişey biliyorum ama tabii kastettiğiniz piston kolunun krank miline bağlandığı kısım da olabilir . Her neyse yalnız hyosung larda bu kolun zayıf olduğunu nerdenbiliyorsunuz ??? Siz teknik servissiniz de bir hyosung mu açtınız yoksa kulaktan dolma bilgilere dayanarak mı söylüyorsunuz ...

    Benim gördüğüm kadarıyla Hyosung'un işçilik kalitesi oldukça iyidir ve bu adamlar yıllardır Suzuki gibi bir firmaya çalışmış ve onlara parça üretmişlerdir halen de üretiyorlar bildiğim kadarıyla ...

    Ama gerçekten bunu bizzat görerek değerlendirdiyseniz bilemem tabii ... Yine de aklımda hep şu var ; bu motoru oldukça hor kullananlar , birden gaza yüklenip debriyajı bırakanlar var ve bu esnada bahsettiğiniz parçalara olabilecek maksimum yük biniyor zaten ... Benim böyle bir modifikasyonla krank'a binecek yükün , bu tip hareketlerde kranka binen yükten daha fazla olacağını sanmıyorum ... Dediğim gibi zaten motosikleti oldukça yumuşak zorlamadan kullanan birisiyimdir ...

    ''Pardon hocam bu krank kolu dediğiniz piton kolu mu acaba ..??? Ben krank mili diye bişey biliyorum ama tabii kastettiğiniz piston kolunun krank miline bağlandığı kısım da olabilir .''

    Öncelikle buna cevap vereyim;Evet sizinde dediğiniz gibi pistonu krank miline bağlayan kol.Krankın çevirdiği mil krank mili oluyor.

    ''Her neyse yalnız hyosung larda bu kolun zayıf olduğunu nerdenbiliyorsunuz ???''

    Vallah hyosung sitesi var .'' http://www.hyosungfanclub.com/ '' Burdan takip ediyorum motor hakkında hatalar eksiklikler diye genel bir başlık var.Orda belli başlı problemler vardı; vitese geçmeme, benzin göstergesi, lastik .... falan filan uzuyor böyle.Orda krank(piston)kolu diğer japon motorlarına rağmen krank kolunun dağa ucuz çelikten imal edilmiştir ibaresi var.Bu motorun düşük km krank kırmasının nedenleri arasında.Birde link vereyim araştırma yaparsan daha fazla bilgiye hatta çeliğin kalitesine kadar bilgi var.Link http://www.hyosungfanclub.com/forum/...ead.php?t=2404

    Siz teknik servissiniz de bir hyosung mu açtınız yoksa kulaktan dolma bilgilere dayanarak mı söylüyorsunuz ...

    Ben hyo filan açmadım sadece hyonun forumunu 1 yıldan beri takip ediyorum ve genel olarak aynı sorunlar.Gt 250 r yakından inceledim görüntü var.Dikkat çekici.Yani hyo açamsamda yakinen inceledim forum biliglerimle karşılaştırdım doğru olduğunu gördüm.

    gördüğüm kadarıyla Hyosung'un işçilik kalitesi oldukça iyidir ve bu adamlar yıllardır Suzuki gibi bir firmaya çalışmış ve onlara parça üretmişlerdir halen de üretiyorlar bildiğim kadarıyla ...

    İşçilik kalitesi ne iyi ne kötü çin japon arası kore oluyor her halde.Eski mühendisler tarafında üretildiğini biliyorum.


    Sizin nasıl kullandığınızı görmeden bilemem herkes iyi kullanıyordu kendi içinde.Sonuçta race bir motor alıyorsunuz ve sakin kullanmak alan kişinin seçtiği motorla uyumlu değil.Race motoru alan bir kişi kısa mesafede hızlanmasındanda ön kaldırmaya kadar limitte kullanmak isteyecektir.

    Sonuç olarak;
    Bir eşeği aşırı yüklemek gibi bişe eşeği fazla karnını doyurup iyi bir hız beklerseniz o eşek çatlar.En basit örneği bu herhalde.

  5. #45
    drtimsah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    KSK
    Motosikleti
    HONDA INTEGRA 2013
    Alıntı Hay.alper.est adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ''Pardon hocam bu krank kolu dediğiniz piton kolu mu acaba ..??? Ben krank mili diye bişey biliyorum ama tabii kastettiğiniz piston kolunun krank miline bağlandığı kısım da olabilir .''

    Öncelikle buna cevap vereyim;Evet sizinde dediğiniz gibi pistonu krank miline bağlayan kol.Krankın çevirdiği mil krank mili oluyor.

    ''Her neyse yalnız hyosung larda bu kolun zayıf olduğunu nerdenbiliyorsunuz ???''

    Vallah hyosung sitesi var .'' http://www.hyosungfanclub.com/ '' Burdan takip ediyorum motor hakkında hatalar eksiklikler diye genel bir başlık var.Orda belli başlı problemler vardı; vitese geçmeme, benzin göstergesi, lastik .... falan filan uzuyor böyle.Orda krank(piston)kolu diğer japon motorlarına rağmen krank kolunun dağa ucuz çelikten imal edilmiştir ibaresi var.Bu motorun düşük km krank kırmasının nedenleri arasında.Birde link vereyim araştırma yaparsan daha fazla bilgiye hatta çeliğin kalitesine kadar bilgi var.Link http://www.hyosungfanclub.com/forum/...ead.php?t=2404

    Siz teknik servissiniz de bir hyosung mu açtınız yoksa kulaktan dolma bilgilere dayanarak mı söylüyorsunuz ...

    Ben hyo filan açmadım sadece hyonun forumunu 1 yıldan beri takip ediyorum ve genel olarak aynı sorunlar.Gt 250 r yakından inceledim görüntü var.Dikkat çekici.Yani hyo açamsamda yakinen inceledim forum biliglerimle karşılaştırdım doğru olduğunu gördüm.

    gördüğüm kadarıyla Hyosung'un işçilik kalitesi oldukça iyidir ve bu adamlar yıllardır Suzuki gibi bir firmaya çalışmış ve onlara parça üretmişlerdir halen de üretiyorlar bildiğim kadarıyla ...

    İşçilik kalitesi ne iyi ne kötü çin japon arası kore oluyor her halde.Eski mühendisler tarafında üretildiğini biliyorum.


    Sizin nasıl kullandığınızı görmeden bilemem herkes iyi kullanıyordu kendi içinde.Sonuçta race bir motor alıyorsunuz ve sakin kullanmak alan kişinin seçtiği motorla uyumlu değil.Race motoru alan bir kişi kısa mesafede hızlanmasındanda ön kaldırmaya kadar limitte kullanmak isteyecektir.

    Sonuç olarak;
    Bir eşeği aşırı yüklemek gibi bişe eşeği fazla karnını doyurup iyi bir hız beklerseniz o eşek çatlar.En basit örneği bu herhalde.
    Yani bu durumda bir sürü hyo nun servislerde yatıyor olması gerekmezmiydi ... 20.000 km devirmiş bir sürü sorunsuz hyo var ... Benim bildiğim kadarıyla o krank kıran arkadaşların yanlış kullanımıyla ilgili bir durumdu bahsedilenler ... Malum sizin de dediğiniz gibi performans isteyen ve yeni kullanıcı bir sürü arkadaş hyo yu tercih etti ... Bunların arasında da yanlış kullanım kaynaklı bu tip sorunlar yaşayanlar olması çok doğal ... Ayrıca bahsettiğiniz kalitesizlik 20-25 milyarlık SS makinelere göre kıyaslanıyor ... tabii ki en son teknolojiyle üretilmiş ve yarışlarda kullanılan bu makinelerde kullanılan parçalar da ona göre olacaktır ...

    yukarıda bir arkadaş MZ sine yaptığı modifikasyondan bahsetmiş ... Öylesine ağır bir modifikasyonla MZ krank kırmıyorsa daha hyo da kırmaz diye düşündürdü bana ... Kaldı ki ben sadece ön dişliyi 2 dişli kadar büyütmakle istediğim sonucu alacağımı düşünüyorum ... tabii önce son dişlinin kaçlı olduğunu öğrenip bir hesap yapmak gerek ...

  6. #46
    ilhan1154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-beylikdüzü
    Motosikleti
    honda pcx 125
    Alıntı just_hmz_26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söyleyene bak CBR1000RR ile geziyor Ya ben napim Racer200 benimki 150yi geçio ama ibre 160 a bi türlü deymiyor.
    150 ye nasıl gelıo senın ıbre soldan saga deıl sagdan sola gıdıo galıba
    Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...

  7. #47
    drtimsah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    KSK
    Motosikleti
    HONDA INTEGRA 2013
    Alıntı ucanteneke5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım yapmasına yapılır ama huyo zaten alçak devirlerde gücü nerdeyse yok gibi bişey hissedilmiyo birde dişliyi deiştirirsen bu sefer her kalkışta fazladan devirlendirmek gerekeceinden bu sefer debryaj balatalarını çok çabuk bitirecen.
    sana bi örnek vereyim bende 99mod.MZ fun 301 vardı benzin tasarufu yapmak için ön dişliyı 2 diş büyüttüm ve arka dişliyi 5 diş küçültüm maksatım son sürati yükseltmek deildi benzini düşürmekti ve baktım ki kalkışta biraz bol gazla kalkıyo ve gayet iyi gidiyodu yani 4000 devirde 130km.h yapıyodu ve şehir içinde yüzde 3 lt.geçmiyodu.
    bir gün istemeden ikinci köprüye doğuru biri durdurdu ve kaçla gittimi sordu bende 160km.dedim ama 180km.peşimden gelmiş baya oda motorcu ve merak etmiş bir MZ nasıl böyle gider diye.
    neyse gitmesine giderdi ama yaklaşık bir sene sonra volant dişlisi dediğimiz dişli sıyırdı ve anladımkı orjinalden şaşmamak lazımmış.
    4.000 devirde 130 km çok yüksek bir sürat ben 7.000 devir de 130- 140 görsem bana yetecek ... Acaba daha önce 4.000 devir de kaç yapıyordu ???
    Bana bir fikir vermesi açısından soruyorum ....çünkü 7000 de 140 kmph demek redline sınırı olan 10500 de 210 kmph demek olur ki bu da bana fazlasıyla yeter ...

    Sizin modifikasyon biraz ağır olmuş sanırım ben daha azıyla istediğim sonucu elde edebilirim ve motora da fazla zararım olmaz diye planlıyorum ...

    Haaa bir de MZ nin öndeki dişlisi kaçlıydı ???

    Bu arada kitapcığından edindiğim bilgileri de yazayım sizlere ;

    Debriyaj : Islak çok plakalı tip
    Redüksiyon oranı : 3,290
    Şanzıman
    1. vites : 2,460
    2. : 1,560
    3. : 1,190
    4. : 0,960
    5 : 0,840
    bu değerler inç olarak dişli çapları mı acaba ??? Hoş gerçi bizim bu dişlilerle işimiz yok aslında bunlar şanzımanın içinde ki dişliler ... Bize son dişlinin değerleri lazım .... Her neyse fikir olsun diye yazdım belki yorumlarınız da işe yarar ...

    Saygılar ....

  8. #48
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Alıntı ilhan1154 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150 ye nasıl gelıo senın ıbre soldan saga deıl sagdan sola gıdıo galıba
    evet nasıl oluyor bu iş 150 yapmaz bencede kanuni racer
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  9. #49

    Üyelik
    10 Aralık 2007
    Şehir
    yakacık
    Motosikleti
    900rr
    dostum hevesını kırmak ıstemem ama kaç senelık mazısı varkı o motorun yapmayın boyle seyler ya o paarayı ona verene kadar al bi 600 lük sık gıtsın
    ön dişli küçültmek sana hız kazandırır ama moora zarar verebılırsın o yuzden neyse o bence een dogrusu

  10. #50
    GeCe__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    ıstanbul
    Motosikleti
    K3 GSX R 600 YELLOW/BLACK
    ya hep söylicektim unutuyordum

    sızın gt 250 r değil yani r harfi konamaz çünkü 5 vites colbadan r hesabı

  11. #51
    drtimsah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    KSK
    Motosikleti
    HONDA INTEGRA 2013
    Alıntı GeCe__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya hep söylicektim unutuyordum

    sızın gt 250 r değil yani r harfi konamaz çünkü 5 vites colbadan r hesabı
    Neyse şimdi söylemişsiniz içinizde kalmamış , rahatlamışsınızdır ... şişkinlik yapmaz artık ... Ama siz bunu Hyosung Kore ye söyleyin bence , çünkü bu modelin adı bu ... Siz Hyosung yetkililerine alfabemizden beğendiğiniz bir harfi önerirsiniz değiştirirler ... Biz de ''R'' demeyiz ....

    Yani inanamıyorum arkadaşlar ; ben böylesine boş bir lafı söylemeye üşenirim bazı vakti bol arkadaşlarımız yazmaya üşenmiyor hakikaten ilginç yani ... Bize de boş laflara boş cevaplar vermek kalıyor ...

    Moderatör arkadaşlar artık kitleyebilirsiniz konuyu , bu gidişle amacına ulaşabilecek gibi görünmüyor , bari lüzumsuz geyik yapılmasın ... Saygılar ...

  12. #52
    GeCe__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    ıstanbul
    Motosikleti
    K3 GSX R 600 YELLOW/BLACK
    bana bak sen bi konuşmalarına dikkat et istersen bilmem anlatabildimmi ?

    ayrıca bunu bu kadar ciddiye aldıysan yaran varki gocunuyorsun

    sana bi şişkinlik yaparım ondan sonra kendine gelemezsin, seviyesiz

  13. #53
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    kawasaki ninja 250 yi bekleyin, 250 cc ama 15bin devir saati var ve redline devrinde 185 kmh yapar diye hesapladık, 200 kmh yi görebilir belki.

  14. #54
    barrokas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    maxillofacialtrauma Hamamatsu
    o motora 200 yapamaz derim,fakat bi kaç araştırma yapıp döneceğim
    Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......

  15. #55
    GeCe__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    ıstanbul
    Motosikleti
    K3 GSX R 600 YELLOW/BLACK
    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kawasaki ninja 250 yi bekleyin, 250 cc ama 15bin devir saati var ve redline devrinde 185 kmh yapar diye hesapladık, 200 kmh yi görebilir belki.

    ninjanın gelip gelmiyeceği sanırım belli değil ama, zzr250 200 km hız yapabiliyor

  16. #56
    drtimsah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    KSK
    Motosikleti
    HONDA INTEGRA 2013
    Alıntı GeCe__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana bak sen bi konuşmalarına dikkat et istersen bilmem anlatabildimmi ?

    ayrıca bunu bu kadar ciddiye aldıysan yaran varki gocunuyorsun

    sana bi şişkinlik yaparım ondan sonra kendine gelemezsin, seviyesiz
    Sayeniz de hepimiz gördük seviyeyi ...

    Neyse buyrun siz devam edin konu o kadar alakasız yerlere geldi ki zaten şimdi de ZZ ''R'' 250 yi konuşmaya başlamışsınız ... Şöyle bir dönüp başlığa bakın isterseniz konu neydi acaba diye , belki hatırlamanıza yardımcı olur ...

    Not : Sayın moderatörler lütfen kitleyin artık konuyu ...

  17. #57

    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    Levent-İST
    Motosikleti
    Suzuki SV650s
    Arkadaş espri yapmış eğer hoşuna gitmediyse yoruma cevap vermessin olur biter.. Ortamı neden gereksiz geriyosunuz? hoş mu oluyo böyle...
    [B]Aptalların anlayacağı gibi yaz, akıllı olan ilk cümlede ne dediğini zaten anlar [/B]:cat:
    [B][COLOR="DarkRed"]Ben Derdimi Hangi Dağa
    Yüreğimi Hangi Suya Diyemiyorum[/COLOR][/B]

  18. #58
    ucanteneke5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2007
    Şehir
    avcılar istanbul
    Motosikleti
    Super Tenere xt1200z. Actros 1841 megaspais.
    Alıntı drtimsah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4.000 devirde 130 km çok yüksek bir sürat ben 7.000 devir de 130- 140 görsem bana yetecek ... Acaba daha önce 4.000 devir de kaç yapıyordu ???
    Bana bir fikir vermesi açısından soruyorum ....çünkü 7000 de 140 kmph demek redline sınırı olan 10500 de 210 kmph demek olur ki bu da bana fazlasıyla yeter ...

    Sizin modifikasyon biraz ağır olmuş sanırım ben daha azıyla istediğim sonucu elde edebilirim ve motora da fazla zararım olmaz diye planlıyorum ...

    Haaa bir de MZ nin öndeki dişlisi kaçlıydı ???

    Bu arada kitapcığından edindiğim bilgileri de yazayım sizlere ;

    Debriyaj : Islak çok plakalı tip
    Redüksiyon oranı : 3,290
    Şanzıman
    1. vites : 2,460
    2. : 1,560
    3. : 1,190
    4. : 0,960
    5 : 0,840
    bu değerler inç olarak dişli çapları mı acaba ??? Hoş gerçi bizim bu dişlilerle işimiz yok aslında bunlar şanzımanın içinde ki dişliler ... Bize son dişlinin değerleri lazım .... Her neyse fikir olsun diye yazdım belki yorumlarınız da işe yarar ...

    Saygılar ....

    arkadaşım MZ lerde 301 in ön dişlisi 22dir ben 24 takmıştım.
    orjinali 4000dev.105km.cıvarında yapıyo.
    sende ön dşliyi sadece iki diş artırsan 15km.fazla hız elde edersin motosikletinde zannedersem o yükü kaldırır ama tabi orjinaline göre daha çabuk yıpranır.
    birde ön dişliyi büyütmek için dişlinin orası müsaitmi bi bak yani daha büyüğü sıarmı eer sığımasa bir diş önden büyüt iki diş arkadan küçült aynısı olur.
    ben çok denemiştim önden bir diş arkadan iki dişe denk geliyo.
    sana kolay gelsin umarım yardımcı olmuşumdur.
    Hayat ENDURO yla başlar
    ENDURO yla devam eder
    ENDURO yla biter.

  19. #59
    E.Gülbeyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    o hızda kanat taksan ucar motor

  20. #60
    carzywindy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2007
    Şehir
    istanbul uskudar / tatillerde konya
    Motosikleti
    kanuni windy 125
    Alıntı asm adlı üyeden alıntı
    Esas zevk ivmelenmede bencede

    Yolda biter zaten GT 250 R 200 km/h hızı görene kadar (hızlanmaya düzlükte başlansa 200 km/h bir hıza ulaşılana kadar ya yol şartları uygun olmayabilr ya da trafik istenildiği gibi akmayabilir)
    kesinlikle katılıyorum
    ..::Bu Vatanın Gücü Ne Parasıdır Ne Tankları , Bu Vatanın Asıl Gücü İnanmış Evlatlarıdır::..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)