Klx 250 ile 138 km/s
mondial cup en fazla 70 i gördüm oda rampa aşağı eğer zorlasaydım motor patlıycaktı galiba garip çinli baya bağırıyodu
Bugün r25 ile 167 yaptık sonra zorlamadım
Bence önemli olan anlık olarak hız görmez değil. Belirli bir mesafeyi en kısa sürede geçebilmek.
265 km 1 saat 32 dk. Bursa çanakkale otomobil ile
432 km 2 saat 28 dk. Start Ankara dışı varış Bursa yine otomobil ile.
Kesinlikle tavsiye edilmeyen denemelerdir. Sağlık durumu söz konusu olduğunda yapıldılar.
Mondial mh drift 125 le 116 km/s gordum az gibi geldi bana 😃
mondial z-one 180 var herşey orjinal sadece 250cc püskürtmeli karbüratör var 152 yazdı ekranda :D
135 Sınır oldu şuan kendi km göstergesiyle daha gidermi bilmem. En yakın zamanda arabaylada km alacam bu göstergeye güvenilmiyor. Ama hiç tavsiye etmem açıkcası tabiri yerindeyse g-tu başı ayrı oynuyor şu hızlarda CG lerin.
Cbf600'de bikere 210 gördüm.
236km/h FZ6 Fazer
Kanuni tiger - 130 kmh
Kuba blackcat - 100 kmh
300 km/h bunu Bologna-Milano treninde gördüm. Ekranda hız yayınlanıyordu ibre şeklinde.
1000 km/h geciken Pegasus uçağında gördüm.
Gençlikte Karaburun virajlarında 2 kişi Kastino moped kullanırken 60 km/h gördük. İbre 45'te redline bu arada. Arkamdaki "Deli" lakaplı kankam "Abi ölmek istemiyorum" diye bağırıyordu ve onun lakabını orada çaldım.
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
en fazla 0 Km/h gördüm...
Daha büyük silindir(cc??),dyasil kaplı gömlek, portpolis üst kapak, dereceli egzantrik(piyonlar,iticiler ayarlı)ve daha küçük egzantrik dişlisi, yay çeliğinden alaşım subaplar, kır dökme demir biyel kolu, stronglu krank, segman yerleri işli forged piston, dökme demir segmanlar ve krom yağ segmanı, NSK6205 krank rulmanları, daha büyük yağ pompası ve dişlisi,PWK39 karbütatör, K&N hava filtresi, 5 li debriyaj balatası, SplitFire ateşleme bobini ve buji kablosu, OEM kesicisiz beyin, 16-38 dişli vs. PP deki motor benim.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)