Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Kanuni'den Garanti Rezilliği

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Kasım 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı kayazaki adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birde şöyle bir şey var sikayetvar.com da sorun çözülmediği halde yani firma sadece cevap bile verse sorun çözüldü diye gösteriliyor ve kanuni ençok sorun çözen müşteriyle ilgilenen firmalarda üstlere çıkıyor.Cevap vermek sorunu çözmek değil ama bu site böyle bir yöntem izliyor.
    Paşam k.bakma şikayet vardaki yazılarını daha yeni okudum. Bana kalırsa en güzel yöntem motoru gidip kafalarına atmak. bu hayvanlar baska birşeyden anlamaz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    flying hellfish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Istanbul Atasehir
    Motosikleti
    Keeway SL 150 / Aprilla Pegaso 650
    Geçmiş olsun arkadasım.

    Sonrada niye Türk Malı almıyorsunuz derler.

  3. #43
    sahin23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2006
    Şehir
    tokat
    Motosikleti
    fjs 400 silverwing
    Kardeşm buna benzer bi sorun benim arkadşın motorunda da yaşandı (motoru yamaha) ordaki çırak debriyaj balatalarını değiştirdkten sonra kapak contasını takamıyor ve yağ aradan sızıyor yağsız kalan piston ses yapıyor ve sonuç olarak pistonlar değişiyor. Neyse ki biz garantiden yaptırdık ama adamlar yaramaz... yağsız kalan motor pistona zarar verir ve tekrarlanırsa motorun bir daha br daha iner... senin yapacağın iş kaymakamlıklarda tüketici masası var oraya gidebilirsin..ama oraya belgeli gdeceksin ... kaldera çok güzel anlatmış ne yapacağını onun dediklerini yaparsan istediğin sonucu çok büyük bir ihtimalle alırsın.. sana kolay gelsin

  4. #44
    kayazaki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2007 Kanuni Rokko 150 - 2012 MR Vulture
    Bugün servise gittim,Motor ikinci kez indirilip toplanmış,yine sonuç alınamamış ve tavandan bir halatla motoru asmışlar altına bakıp duruyolardı usta çırak ve ben beraber eğilip baktık öylece,usta bu motor biraz daha kalsın sorun bloklardan değil dedi.Kalsın bakalım dedik (garantiden karşılanmaması için direniyolar hala)
    Bu esnada eleman "abi bu motorun kontak anahtarını kime yaptırdıysan iyi yapamamış" dedi.Neden dedim kontak dönmüyor anahtar takınca çıkmıyor dedi.Halbuki orjinal anahtarı ve bu sorunda aldığımdan beri var.Bu şikayetle servise önceden gelmiştim ve kontağın soğuktan böyle olduğu yanıtını almıştım.Garantili mal değiştirelim demiyorlarda içine habire pas sökücü sprey sıkılıyor..Başka bi yerden yeni kontak almamız gerekiyor yani.Garanti bu tür şeyleri karşılamıyor biliyorsunuz kanunide Motor 3-5 gün daha serviste,sorun çözülmezse emekliye ayıracağız mecburen 3000 km ye gelmemiş motoru.

  5. #45

    Üyelik
    26 Ocak 2008

    sizlere yardımcı olmak istiyom isterseniz

    vedat TAŞGİTkanununi motosiklet tarsus yet servisi servisten dolayı şikayeti olan arkadaşlarım bana yakın ise lütfen ugrasın ne gerekiyorsa ben yardıma hazırım müşteri memnuniyeti birinci sırada gelir saygılarımla

  6. #46

    Üyelik
    07 Eylül 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    2006 cbr 1000rr kırmızı siyah
    işte beyler kanunın yenı bır olayı...geçici nıcklı arkadasıma seslenıorum hyosungun kanunıye gecınce daha guvenılır bır marka oldugunu soyluyordu...oku once buralarıda ne bayıler var gor...ama butun kanunı bayılerıne degıl lafım sadece boyle yapanlar cok sayıda ıı olanlar musterılerın arkasında duranlar bana kızmasın onlara lafım yok...global motor hyosunglar ıcın krılan krankları bıle deıstırırken su kanunın yaptıgına bakın...

  7. #47

    Üyelik
    14 Ocak 2007
    Şehir
    ankara-ayvalık-ören
    Motosikleti
    250 mct
    çin mallarının problemi bu işte malesef...bende de mondial 250 mct var.29 temmuzda ufak bir kaza geçirdim ve ön farım kırıldı. 3 ay far bekledik.koskoca memlekette bir tane far yok sanki.fabrikayı aradık..malımız gümrükte dediler...utanmadan bol yedek parça garantisi veriyolar.en son artık sabrımın taştığı noktada fabrikayı aradık tekrar.verdim veriştirdim.cuma günü telefon etmiştim.son olarak pazartesiye kadar elime geçmediği takdirde tüketici haklarına başvuracağımı bildirdim.ne ilginçtir ki elime geldi...bu devirde kötü olacaksın böyle durumlarda yoksa kimse takmıyo seni...sana tavsiyem direk tüketici haklarına şikayet et hiç muhattap bile olma


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler