daha önce kanuni popcorn kullanan bir arkadaşımızda
kanuni ye baya bir kızgındı.
kanuni bu ayıbı kapatması gerekir,tabi biraz olsun sektörde pazar payı arttıra bilmesi için...
daha önce kanuni popcorn kullanan bir arkadaşımızda
kanuni ye baya bir kızgındı.
kanuni bu ayıbı kapatması gerekir,tabi biraz olsun sektörde pazar payı arttıra bilmesi için...
Mustafa Kemal Atatürk
Bide buraya bak istersen belki bi işe yarar http://www.tukoder.org.tr/default.aspx
Peşini bırakma derim.
Arkadaşlar sağolun.Kanuni durumu ayrıntısıyla biliyor.100 ytl verip tamir ettirdim durum aynı dedim.Bana 2.kez servise gidin gereken yapılacak dediler.Birdaha gidip bir daha para veremem nerede garantiniz dedim.Garanti kapsamında arızalı olan parça değişsin dedim.Bu söz konusu değildir vs dediler saçmaladılar.Bende ağzıma geleni saydım haram olsun aldığınız para dedim.Servis durumu biliyor onlarda bişeyden çakmıyor virane bir dükkan zaten.Başkada servisi yok burda. Diğer markaların servisleriyle çözmeye çalışacağım mecburen.Yani tamire bugüne kadar (2500 km) 200 küsür harcadım,harcamaya devam.Elimde tamir gördüğüne dair bir belge yok,faturada vermediler.Bilinçsizlik işte. Allah belasını versin,borcunu ödeyip yeniden sıfır km bir yamaha ybr yada honda cbf150 alma düşüncesindeyim.Motosiklet aşkı rezil bir firma yüzünden bitmez bizde.
Benim istediğim Bu yazıları herkes okusun ve zar zor biriktirdiği parayı,durumum buna müsait diyerek çin malı almasın.Hem daha fazla masraf hem hayati tehlike.Araştırdım 1600 ytlye bile 10.000 kmyi geçmemiş ybr125 ler var belki sorunu çıkar ama bizim çinlilerden daha iyidir.
Kanuni Alacaksanız
Forumda Kanuni hakkındaki şikayetleri inceleyin,genelde aynı şikayetler.
Motorla huzur içinde yolculuk yapamazsınız
Garantisine aldanmayın sikayetvar.com sitesine bir bakın, garanti nasıl bir dert.
Servislerinden genellikle kullananlar şikayetçidir.
Yolda giderken bazı parçaları yere düşebilir.
Tüm vidaları 500 km de bir sıkıştırmalısınız,sürekli gevşer bazen düşer.
Korna sinyal vb aksam zaten sürekli sorun yaratır (sadece bende değil diğer arkadaşlarımdada böyledir).
Bugün motordan gelen garip sesler nedeniyle servise uğradım.Yağ çubuğunu silip yeniden takıp bakınca yağ kalmamış dedi servis Doğal tabi motor yağı dışarı atıyodu.Kanuni garanti kapsamına almıyor tabi. 2. kez motorun dağıtılıp yeniden toplanması için motorum serviste 3-5 gün sonra alacağım.(km 2860)
Yazıklar olsun,Kanuni Sultan Süleymanın adını kullanıp(en azından bu imajı taşıyıp)
yaptıkları kanunsuzluğa bakın.
Adıyla sanıyla MUHTEŞEM SÜLEYMAN duysaydı kılıçtan geçirirdi bunları mazallah.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
bence o mal montajdaki elemanın savsaklıgından kaynaklanan bişey. o anda o parçayı takan eleman ya sevgilisini düşünüyodu ya da başka bi b...k düşünüyoduki yapacağı işi yarım yamalak yaptı... nerden yağ attıgını haala örnbilmiş değilim. motor blogundansa sıvı contayla giderebilmeleri lazım...
Ben kanuni storm aldım
Haftanın 4 günü bende 3 günü servisteydi.
3 ay içinde motorun yarı parçası değişti.
Değişmeyenlerde kırıldı
Kırıldı diyorum hiç plastik parcalarının bağlantı ayakları durduk yere kırılır mı?
Ben böyle kalitesiz mal görmedim
İyi hoş gezdik eğlendik
Ama bir daha çin malı motorun yanına yaklaşmam bile.
Param iyi bir motor almaya yetene kadar beklerim yine binmem.
kayazaki, dosum servisteki bu adamlari neden burada desifre etmiyorsun ki? Herkes adiyla, adresiyle bilsin bu adamlari
kardeşim Allah yardımcın olsun sen çok çektin bu motordan yaakayasaki adlı üyeden alıntı
ne yapalım hayırlısı olsun
..::Bu Vatanın Gücü Ne Parasıdır Ne Tankları , Bu Vatanın Asıl Gücü İnanmış Evlatlarıdır::..
www.sikayetvar.com adresini bir incele istersen..
sikayetvar.com daki yazışmalarımı oku istersen fulish.Bana verilen cevaplara bir bak.Motor yeniden serviste bakalım çıksın bir hafta duruma bakayım.Olmazsa hakem heyetine öyle başvuracağım.2.kez tamir edilip sonuca ulaşılamayan mal ayıplı sayılıyor.Normalde ayıplıydı ama ben 2.kez haklı olmak istiyorum Satma düşüncem var ama satacağım kişi arkamdan laf etmesin sağlam sorunsuz vereyim,yamaha ybr yada honda cbf 150 ilk düşüncem.Tabi 2 milyar civarı zararım olacak ama güvenle binebileceğim bir motorum olur en azından.Ben yaz kış ayırmıyorum yollar karla kaplanmadığı sürece motor üstündeyim. Sizde bilirsiniz bu arabaya benzemez Aşk işte.
üzüldüm doğrusu.motoru hangi bayiden almıştın?yıba çarşısının altındaki kanuni bayisinden mi aldın?
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
Belki Kanuni'den birileri okur bu yazıyı da sana yardım ederler
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
bu arkadaşın haklı olduğuna yurekten inanıyorum benimde sikayetimvar.com da kanuni şikayetim var "kanuni kullanılmamış motorda kullanıcı hatası buldu"ismi altında benide aradılar ve çıkan kadın beni suçladı orda yazdıkları cevapta tamamen yanlış servisin bana ve kanuniye bildirdiği tamamen farklı çok ayıp ettiler bende bu arkadaşın duygularıyla aldım bu motoru ama kimseye tavsiye dahi etmiycem
Az önce www.sikayetvar.com da ki şikeyetleri okuyunca sinir oldum.
Anlaşılan bu adamların anladığı tek dil mahkeme,çünkü medenice,müşteri odaklı ve pozitif çözümler bulmak gibi bir gayeleri yok.
Bu firmanın ticaret anlayışına karşı alınabilecek en güzel tavır ürünlerini almamak veee almak isteyenleri uyarmak olmalı.
Teknik raporlara rağmen ürettiği ürünün eksik yanlarını anlamak incelemek istemeyen üreticinin amacından şüphe duyuyorum.Ki günümüzde AR-GE diye adlandırdığımız,üretimin çeşit ve kalitesinin arttırılmasına dönük çalışmalar yapılmakta ve bu çalışmalar milyon dolarlara mal olmaktadır.
Müşteriye sattığınız motoru kobay gibi kabul etseniz bile size bu deney daha ucuza mal olur.
Modern ticaret kuralları,müşteri memnuniyetinin en güzel ve paha biçilmez reklam olduğunu ön görür.Bu ön görüye sahip olmayan firmalar piyasadan silinmeye mahkumdurlar.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
Birde şöyle bir şey var sikayetvar.com da sorun çözülmediği halde yani firma sadece cevap bile verse sorun çözüldü diye gösteriliyor ve kanuni ençok sorun çözen müşteriyle ilgilenen firmalarda üstlere çıkıyor.Cevap vermek sorunu çözmek değil ama bu site böyle bir yöntem izliyor.
kayasaki,bu şerefsizlerle mücadele etmenin tek yolu onları içten yenmektir.Öyle şeyler yap ki adamlar senden korksun.Video ya al de ki böyle böyle yaptınız çektim kasete hele bi tamir olmasın,acımam süründürürüm de.Ki zaten bu dolandırıcılığa girer.Dava ile motorun parasını geri alabilirsin.Benim babam çok iyi bilir bu işleri.Bi keresinde araba var honda.Bi arıza çıkmıştı pek anlamam arabadan.servise gittik neyse araba kalkışta tar tar tar diye bi ses çıkarıyodu.Götürdük bi ara gitti geri geldi bi daha götürdük gene aynı.Servisin ücretini gene verdik.Bu sefer babam yanına arkadaşını aldı da gitti(avukat).Adamlara anlattı dedi bu ya yapılacak ya yapılacak.Yapılmadı 2 tane böyle araba parası alırım sizden dedi.Adamlar yaptı bi daha da sorun çıkmadı arabadan ve babam hep aynı servise gider şimdi.Adamlar hiç sesini çıkaramaz.
facebook.com/kaskafa
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)