tabii ki GT 250 Ama maddi sıkıntı warsa cbr 125
tabii ki GT 250 Ama maddi sıkıntı warsa cbr 125
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
ben olsam aprilla rs125 alırdım yada biraz daha bekler yamaha yzf125 alırdım ;)
rs125 le yzf 125 arasında ciddi bi fiyat farkı yok ama performans bakından aralrında sanırım 14 beygir gibi bi fark var.o yuzden ikisini karsılastırmak adaletli diil
bence gt250r al fazla düşünme
@ REPLİCAD
Dediğine katılıyorum ama hala ısrarlıyım motorun tamirinden anlamya gerek yok sadece bu motorun iyi ustasını bulmak lazım.Aprilia pahalı motor ama verilen paranın göreceli olsada hakkını verir,bence.Piyasada kötü toplanmış bir sürü motor var bunlarda tamirci bozmalarının veya şu pistonu buna uydururuz mantığıyla yaklaşan elemanların işidir.Unutmamak gerekirki adamlar üretirken en iyi performans için ve bu performansa uygun bir fiyat belirliyorlar.(ülkemizdeki vergiler bu motorları lüks olarak göstersede yurtdışı fiyatları gayet makul)Her motor bozulur istisnası tabii ki yok olsaydı o motorları üretenler iflas ederdi yedek parça gibi karlı bir işten...Hyo.yu bence en son düşün ben illalallah dedim ve teknik arızadan kaza yaptım.Bir çok kullanıcı memnun ama ben değilim.Garantisi bittikten tam 1 hafta sonra bozuldu ve bana maddi manevi çok zarar verdi.Belki 2007 modellerde o sorunu çözmüşlerdir(Sorun cdi.daydı ve motor çevre yolunda kitlendi birden ve sonra birden çalıştı tabii bende yerde kaldım.ayrıntılar eski yazılarımda bana tamiri çok pahalıya patladı ve tamir tam olarak olmadı kazadan sonra motor yapıldı ama aynı arıza tekrar vuku buldu bende sattım kurtuldum.)Kafam en rahat cbr 125i kullanırım yada temiz veya sıfır aprilia yı.Hyo.nun parçaları zanedilen kadar ucuz değil sadece cdi.450-500 YTL civarında bir tek onu değiştirmeklede olmuyor artı işçilik bomba gibi bi rakam ben servis telefonda söylediğinde yutkundum.Cbr125 abim hiç parça değiştirmedi ama en nihayetinde honda biraz tuzludur.Aprilia parça fiyatlarını bilmiyorum ama derbi parçalarıda ucuz değil...Ama paran varsa al bi sıfır aprilia bakımlarını yetkili servise götür,hor kullanma yağı tam sentetik Castrol veya muadili bir marka 2 zamanlı motor yağı kullan arasıra bujisini temizle veya temizlettir bakım aralıklarınında arasında,çokta sorun çıkartmaz.
kardeş Bnde Bi ara snn gibi bi topic actım gpr125 mi rs125 mi die hyo yu hiç katmamıştım.Ama Sonra Tecrubelı Insanlardan Aldıım geniş araştrma sonucu bılgılerle Hyo 250 nin daha Güven Vereceigini ögrendm masraf Yag ve Benzın Msrafı olarak 2 zamanlılar öyle yoksa bnde bir gpr125 hastasydm.Ama Hyo 250 Black Su ankı hayalım.
Hangısı Sana daha hoş gelıosa onu al
Ama bnce teknık sorunlar vs. Bakım dersen Gt250r Vazgeclmez!
Yaw kardeşim sen ne almak istiyosan al sen bineceksin şurası şöyle burası böyle dersen ohoooooooo motora binemessin.Al hangini istiyorsan bin.tamir gerekirse ya kendin yapacan yada anlayana yaptıracan.Gönlündeki motor neyse onu al içinde kalmasın
superzzt Senin o iyi usta dediğin ustaları bulmak kolay değil orjinal parca getirmek sanılandan kolay bunu inkar etmiyorum ama parça fiyatları hyodan daha pahalı... Sen aprilia yada gilera kullandın mı bilmiyorum ama ben 6 yıldan beri aprilia ve gilera kullanıyorum kendi düşüncelerimi yazdım ve çevremde kullanan kişilerde aynı durumda..
bence biraz araştırma yapmamışsın,illaki herşeyi buradan mı alacaksın kural mı var,ben yurtdışından sadece ekran başında bonus kartı kullanarak dünya parça aldım,sadece yaptığım parçayı beğenmekti,3 hafta içinde elimde...şimdi diyeceksin parçalar çok pahalı nasıl alacaz,yok öyle birşey yurtdışında parçalar o kadar ucuzki,bir örnek yağ pompası kayışı(bilezik kadar birşeydir) burada 30ytl,internette 2 euro...tabi bunu tek getirmeyeceksin yanında ne lazımsa alacaksın,kargo sadece 40ytl...böylece bana parçaların maliyeti neredeyse 1/3 e geldi,bir örnek daha orjinal gilera kayış nekadar 150ytl den aşağı alabilirmisin bir bws bile 80YTL,ben KEVLAR MALOSSİ performans kayışını sadece 65ytl ye aldım,bu kayış normal kayıştan kat kat uzun ömürlüdür aynı zamanda...Önemli olan işi bilmek ve sağlam bir usta bulmak,şuan bu aldığım parçalarla motorum sıfır ayarına geldi,herşeyin çözümü var yeterki arayacaksın
şimdi bu konu karışmış biraz
ben şöle bi aydınlık getirim
1. si bu işten anlamana gerek var aslında ama eski model alıcaksan..
çünkü elinden tamir gelmesede piyasayı biliceksin,
yada çok sağlam güvenilir bir ustan olucak..
çünkü bugün motomax (bunların yetkili bayii) e gittin zaman, piston silindir e 1500 lira fiyat biçiyorlar, bu makinaya biniyosan bu fiyatı tabiki hakkediyor
öteki taraftan çakma die tabir ettiğimiz parçalar mevcut
dt nin pistonu ts 185 in kolu vs..
hatta silindirlerini bile REKTEFİYE yapan 1-2 yer var istanbulda
mikron kalınlığını tutturup kromdan gömlek yapıyorlar..!
doğru yerde aradıınız zaman çıkmalarıda bulunabiliyor tabi,
ama bütün bunlar için ya ustalığa yada ii bi çevreye ihtiyacınız var
öte yandan yurt dışı parça olayı
ne kadar çeşitli sitelerde parçaları bulsanızda tabiki ve tabiki güvenemiceksiniz
kart nonu ver al kkolay geliyo tabi, ya gelmesse?
ben çok araştırdım o sölediğiniz fiyatlara zor sipesyal makinelerin parçaları
http://www.pjme.co.uk/
bu siteyi inceleyin bu makinelerle ilgili her türlü parça var
modifiye parçalarıda var ve hatta isterseniz size silindir ve piston imal edebiliyolar performans tip
malossi ve polini gibi setleride satıyolar, piyasada isimleri olan saygın bi firma
ama fiyatlar malum, tmm türkiyeye göre ucuz ama türk insanının bütçesine göre ucuzmu tartışılır..
e genellikle siteye yazan arkadaşlardanda şunu anlıyoruz; bu makinaları yeni başlayan insanlar kullanıyor 125 lik oldukları için
ama bunlar profesyonel pist makinalarıdır ve kaliteli komponentlerden üretilmiştir, bu yeni başlayanlara uygun olmadıını göstermez ama düşük bütçelerle ilk motor olarak 125 lik motor aliyim cbr dan kaslı hyo dan hızlı olsun dien arkadaşlara hitab etmez...
yeni başlayan kullanıcı 0 km sini alsın paşa paşa serviste baktırsın, çatır çatırda kilometrelerce binsin.. 1 kilo yağ mu makinaların tüm akıbetini değiştirebilir çünkü..
herkesin fikri tabiki kendine ama benim fikrimce bu makinalar; Yeni başlayan kullanıcılardan ziyade, belli bi seviyeye ulaşmış (motosiklet konusunda) kendince çevresi olan, piyasayı bilen, kişilerin 2. MAKİNE OLARAK ZEVK AMAÇLI kullanması gereken makinelerdir..
GKN MOTORS
bende zaten merakı olan alsın diyorum,çünkü yazılan diğer modellere alternatif olamaz,çünkü çok özel bir motor bu,tabikide bu yüzden yedek parçada serviste sıkıntı çeker,zaten bir araştırma yapsanız satılık 4-5 rs 125 varken 40 tane hyo. var...çok çok temiz birşey bulamazsan sıkıntı çekersin...
gileraya gelirsek sanırım runner için konuşuldu,bu motorun her parçası rahat bulunuyor,yurtdışında ise parça neredeyse kilo ile satılacak,kredi kartı bence güvenli milyonlarca insan bu yolla alışveriş yapıyor,tabi önemli olan sağlam sitelerle bu işi halletmek,birde kendi bilgisayarınızda virüs olmaması! paypal olur,banka havalesi olur(ki havale ücreti öyle yüksek değil)bir sürü yol var,ben en kolayı olan kartla bu işi yapıyorum,şimdiye kadar birsürü parça aldım hiçbir sıkıntı yaşamadım!arkadaşlarım tayvanda usa dan parça getiriyor kartla,yine bir sıkıntı olmuyor!kart işi sakat diyorsanız paypal kullanın,onunla da oturduğunuz yerden halledersiniz!!! bence fiyatlar verdiğin sitede pahalı değil,sonuçta hangi motorun parçası ucuz hyo alsanız bu parçaları daha ucuzamı bulacaksınız,mesela burdan alacağınız komple performans kiti ile sıfır motorunuz olacak ki fiyatlarda 500YTL den başlıyor,size en basit örnek runnerın sadece piston ve 2 segmanı (orjinal parça,tuningte değil) Türkiye'de 260YTL buradan,silindir,piston,segman,contalar v.s alıyorsunuz 500YTL,ki bu RS 125 parçası!sizce fiyatlar uygun değil mi? ama bana pahalı gelir diyen varsa alsın bir çin malı race kılıklı birşey piston 30ytl,komple motor yaptırır 200YTL,ama o motora binilir mi bence hayır,ayrıca o motorda ömür olarak kaç km gider mechul!
ben gfr için konuştum, rs e alternatif bi makina olduğu için
malum bilirsin, gfr nin FABRİKASINDA bile yedek parça yok
çeşitli parçaılar elinde kalanları satıyor
ağırlıklı italya ve yunanistanda var
almanyaya sokmamışlar bile gfr yi
vss. vs..
neyse ben susstumi sizler daha ii bilirsiniz, geçti bizden 2 zamanlılar..
GKN MOTORS
gfr ye birşey demem haklısın onun ancak çıkma parçaları piyasada dolaşıyor,gfr bence sadece motoru olarak alternatif olur yoksa rs şekil olarak çok daha güzel...
estafullah senin deneyimlerin daha fazladır,ben yaklaşık 8 senedir 2 zamanlılarla uğraşıyorum ilk motorumda aprilia 50 ve hala taş gibi duruyor,2zaman atsan atılmaz satsan satılmaz sadece merak olur ve binilir,bende 2 zaman hastalık,düzgününü bulsam düşünmem RS 250 alırım,ya da sıfır derbi gpr 125 veya yeni RS,hiçbirzaman bu motorların (özellikle RS) yanında ne hyo da ne cbr da gözüm kalmaz
eyvallah kardeşim
benimde içimde hep bi gfr 250 gezdi
hamdi de var b i250 rs ama bize gelmez
alıcaz şindi onu 600 yada 750 likleri kovalicaz
sıkmaktab patlicak makina
soora parça ara bul tak sök masraf gak guk..
çok yordu bunnar beni, harbiden geçti yani
GKN MOTORS
asıl tad orda beklenilmeyeni yapmak,250lik aprilia ile 600lük kovalamak,ben bu tadı runner ile yaşıyorum tabi 600lük ne haddime!senin bahsettiğin motor sanırım sahibinden de ilanı olan 60-65hp mi ne idi!
türkiyede alınmaz Rs 125 :D cok sıkıntı çekilir o garaj motoru unutmamak lazım :D
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)