Motosikletimden tam verim alamıyorum...
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Depoyuda boşalt farklı bi istasyondan benzin almayı dene
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
-
ilk önce siyah yazı kullansan iyi olur tam okuyodum gözlerim yoruldu vazgeçtim...anlayan biri muhakkak yazar..
Kadın;15 inde Ceren,20 sinde Ceylan ,25 inde Avcı nın kendisidir.:bounce:
-
karbüratörü yeniden ayarlat, hava filtresini sök bir de öyle dene, Akü voltajı düşükse de yapar bir de idareten bir akü bulup dene
-
çok sacma olcak ama yanlıs benzin almayasın :s 95 oktan mesela normalde 98 oktan :S
-
İyiakşamlar.
Bujinin kararması bazı ayarsızlıkların işaretidir. buji ya hava ayarı kapalı, yani çok benzin geliyorsa, yada ateşleme yeterli voltajı sağlayamıyor, bu nedenle üst devirlerde yanma verimli olamıyorsa kararır.
Motorun sadece 5. viteste hızlanamamsı başka arızaların da habercisi olmalıdır. Eğer yakıt sisteminiz ayarsızsa;
1- Çok yakar (hava ayarı çok kısık)
2- Tüm viteslerde düşük güç (Hava ayarı çok açık)
3- Kesiklik veya yüksek devirlere çıkamama (benzin filtresi veya depo havalandırması tıkalı) demektir.
4- Egsozdan yüksek devirlerde duman oluşur (hava ayarı kısık. Egsozun ucunu kağıt mendille kapatın. Hafif hafif gaz vererek motoru orta devre getirin. Birden gazı açın ve devri redline'a yakın değerlere getirin. Egsozdan yoğun duman ve mendilde atık yakıt olmamalıdır)
Eğer ateşleme arızalıysa;
1- Buji tırnakları uygun değildir. (Yüksek devirlere çıkamama, çiğ yakıt atma)
2- Bobin arızası (kesiklik, güç düşmesi)
Daha fazla bilgi verirebilirseniz daha fazla yardımcı olunacaktır.
-
kullandıgın benzinden (hep aynı yerden almaya özen göster + 97 oktan öneririm) ve hava ayarını bi kez daha gözden geçirtsen olamazmı?
-
Karbüratör ayarına birkez daha bakacağım. Acaba diyorum,piston veya sekmanlarda bir problem mi var diyorum. Bir de benzini genelde PO'dan alıyorum 95 oktan... Arkadaşlar karbüratör aksağamını komple değiştirsem bana kaça mal olur.bana bir fikir verebilirmisiniz...ha bir de motosikletimin aküsü boşalmak üzere...
:bounce:[B][I][COLOR="Navy"]Sür ya da öl ...[/COLOR][/I][/B]:cat:
-
yağını değiştir belki bi faidesi olur
-
arkadaşım yağ olarak sana yetkili servisin yada kitapçığında tavsiye edilen yağı kullan. benzini sürekli aynı yerden al. motorunu zorlama ki ömrü uzun olsun. benden bu kadar gerçi bunlarla bi alakası yoktur sen in probleminin ama yağ meselesine dikkat et bence
-
Bence PO dan alma bununla ılgılı cok sıkayet duydum sahıt olduım ve bızzat tecrube ettım bırazda Shell yada BP den almayı dene bır kac kez depo dene.
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
okey arkadaşlar. paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim. paylaştığınız bilgilerden yola çıkarak kısmetse ağrızayı gidereceğiz...
MT Ailesine sevgilerle ...
:bounce:[B][I][COLOR="Navy"]Sür ya da öl ...[/COLOR][/I][/B]:cat:
-
kankı sibop ayarı yaptır sorun çözülür
teknık hocaya katılıyorum bobin arızasıda olabilir.
-
95 oktan kullanıyormussun :S normalde 95 kullanmaman gerekli ben öle biliyorum değilmi arkadaslar :S kullanmaman gerekşir derken verim alma konusunda ..
-
selamlar. 95 ile 97 arasında fark yok.ama motorcu arkadaşlardan ve benzinci arkadaşların ortak bi görüşü varki. 250ccye kadar hacimli olan küçük motorlarda 97 oktan motorun bazı iç parçalarına zarar verebiliyomuş.
ama senin motorunun tam açılmamış desem belki... zaten 150cc chopper ve scooter motosikletlerden fazla verim beklememek lazım dostum.motorsikletle kazasız sürüş için ideal hız 90... hadi 95 olsun.... :D
-
motorun ilk zamanki performansını şu anda alamazsın ama birtakım ayarlardan sonra verim alabilirsin.nedenmi:çin malı motorsikletlerde kullanılan malzemeler metal yorgunluğu dediğimiz yani aşınmaya aşırı derecede maruz kalıyorlar . piston seğman silindir ve spoplar normalden fazla aşınıyor motorun performansının düşmesinin en büyük sebebi bu. motora spop ayarı hava ayarı kontrolu reinstansız ngk DP8EA-9 BUJI kullan yakıt 95yada 97 dört zamanlı motorda fazla fark yaratmıyor sadece iki zamanlılarda super benzin olmadığı için 95 öneriyoruz
[B][COLOR="Red"]motorcuyum[/COLOR][/B]
-
Teknik Hocanın yaklaşımı doğru
Buji siyahsa ya karbüratörün karışımı zengin ayarlanmıştır
ya da ateşleme yeterli dercede yüksek voltajda olmuyordur
Arkadaşın Karbüratörü değiştirme fikrine katılmıyorum çünkü karbüratör çin malı motorda dahi 100.000 km de dağılmaz sadece ayarı kaçmış olabilir
Ateşlemenin düşük olması motorun ilk çalışma anınada etki eder eğer motor güç çalışıyorsa sorun akü buji ateşleme bobini veya kablodadır.
-
arkadaşlar herşeyi güzel anlatmışsınızda benimde motor gazı bırakınca egzost patlatıyor habire çok yakıyor ve rampalarda yeteri kadar verim alamıyorum hava ayarlarıylamı ilgilidir sübap ayarlarımı bozuk?
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:
-
-
Burak..01
ARKADAŞLAR TEKNİK HOCANIN DEDİĞİ GİBİ MOTOSİKLETİM ÇALIŞTIRIRKEN ZOR ÇALIŞIYOR. ÇOĞU ZAMAN JİKLESİZ ÇALIŞMIYOR. MOTOSİKLET KOMPRESÖRE BİNDİĞİNDE EGZOS İNCEDEN PATIRDAMA YAPIYOR...,
İLGİ VE ALAKANIZA TEKRARDAN TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR...
:bounce:[B][I][COLOR="Navy"]Sür ya da öl ...[/COLOR][/I][/B]:cat:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler