GV 650 mi? Dragstar 650 mi?
Reklamlar
-
12 Ağustos 2008, 10:09
#81
BHTYR_VFR kardeşim tabi veririm change yaparız motorları sen bır haftasonu benım motoru denersın bende senın motoru bana uyar.
Özer abi bu arada bosver sen gv650 'yi hatun hazretlerinin cross hallet valla hanımlar once gelir yoksa bırak gv 650 altındaki DL 650 dende olursun.
Reklamlar
-
12 Ağustos 2008, 10:23
#82
Azraille yarıs bakalım kim daha hızlı (deneyin muhtesem birsey oluyo)
-
12 Ağustos 2008, 21:11
#83
vıceroy adlı üyeden alıntı
Sevgili kaldera,olaya teknik açıdan yaklaştığınızı ifade ediyorsunuz.En doğrusunu yapıyorsunuz.Fakat teknik olay olarak takıldığınız husus sadece tork değeri.Honda 600RR örneklemesini 3. sayfanın sondan 3. yazısına bağladım yanılıyorsam tartışmaya açıktır.
sevgili viceroy..
teknik açıdan karşılaştırma olmazsa neye göre karşılaştırma yapmak lazım..
teknik verilerinin,limitlerinin önemi hiçmi yok..
iyiki bu iki markadan biri motorum değil..tamamen tarafsız teknik verilerine göre değerlendirdim..sonuçlar ortada yanlış ise yanlışsın deyin..
sadece tork değerine takıldığımı diyorsunuz ama eğer mukayese edilen cruiser ise en önemli ve ilk bakılacak noktası düşük devir + yüksek tork dur..cruiserde bu aranır..sürat motoru değilki bu..
hangisi geçer dersen gv 650 geçer..daha süratli çünkü..yüksek devirli olduğu için son hızı daha yüksektir. ama bu ona artı puan vermez bu karşılaştırmada..
neden..?
çünkü drag 650 yi ve gv 650 yi mukayese ediyoruz..biri kesin cruiser diğeri cruiser iddiasında ..cruiser diyelim hadi..
cruiserde en son aranacak şey sürattir..onun için süratli olmasının burda bir önemi yok..çünkü süratli olduğu için kaybediyor zaten..cruisere bu aykırı değilmi....
aidikurt adlı üyeden alıntı
kaldera yani sevgili ugur abi hyosung gv650 kullandınmı?
.
senın derdin şimdi belli oldu..meğer gv650 almışsında ondan etki-tepki mekanizman çalıştı direncin harekete geçti..
ben tarzımı değiştim sport modeller daha çok igimi çekiyor artık diyorsan güle güle kullan hayırlı olsun..
yok yine bir cruiser gönüllüsüyüm tutkunuyum diyorsan yanlış motor aldığını yakında anlarsın..
bir motor hakkında değerlendirme yapmak için onu kullanmak gerekmez..
bir motor hakkında fikir sahibi olmak için değişik bir bakış..enteresan..
teknik detayları olmasada bilinmesede olur yani...kullandıkça öğreniriz..
halbuki kullanmak en son aşama..
zaten herşey ortada ..
sizleri küstürmemek için doğru verileri yazmayacakmıyım....aksini iddia ediyorsanız ortaya koyun tork meselesini..
eğer drag 650 değilde 600 rr olsaydı diğer motor...o zaman gv650 yi bu düşük devir yüksek tork ile hiç karşılaştırmazdım..
çok daha başka şeyler yazardım ,belkide gv650nin 600 rr a karşı çok artıları olacaktı..
ben dahil hemen herkez ne demiş ..?bu iki motor mukayese edilmez demiş.. doğru demiş..
edilirsede işte böyle birileri alınır..motoruna haksızlık yapıldığını düşünür..
konuyu anlamadan dinlemeden ön yargı ile yaklaşmayın hemen..
-
12 Ağustos 2008, 23:12
#84
Teknik açı dediğimiz zaman benim aklıma fren sistemi,süspansiyon,yakıt yüzdesi,denge, soğutma sistemi,tork-beygir geliyor. Bunlarla ilgili düşüncelerimi önceki sayfalarda zaten vurguladım. GV650 nin sınıfını gelin bizde melez olarak İngiliz ve Amerikalıların kabul ettiği gibi kabullenelim. Üzerindeki taşıdığı motoru sv650 ve ya dl650 ile birebir aynı olduğunu , maksimum torkun devir saatine göre son üçte birlik dilimde super sportta olduğu gibi kendini bulduğunu görelim.Üretilen tork devire dönüşemezse ne işe yarar? Maksimum devir her zaman maksimum torktan daha ilerdedir. Tork maksimumu bulduktan sonra hafif düşüş göstermesine rağmen devir ve güç de buna bağlı olarak artmaya devam eder. Iste bu farklilasmalar motosikletin karakterini belirlemektedir .Klasik modellerde düşük beygir yüksek torkun tek amacı hantal ve ağır motosikletleri düşük devirde kolay kullanım sağlamaktan öteye götüremez.Bu karakterdeki motosikletlerin adı klasik olarak kabul ediliyorsa zaten kıyaslamanın anlamı olamaz.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
13 Ağustos 2008, 13:42
#85
-
13 Ağustos 2008, 19:06
#86
Bence 1998 suzuki marauder 800 ü bi düsün adamlar 98 de ne motor yapmıs yaw
:cat: Kendi Kader Taininde Her İnsan Bir Kumarbaz :cat:
:bounce: [COLOR="Red"]DRFİRARİ:[/COLOR][COLOR="DarkGreen"]SINAVA KALEMSİZ GİREN COCUK[/COLOR]
-
13 Ağustos 2008, 21:34
#87
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
-
13 Ağustos 2008, 23:18
#88
Almanyanın otobüs ehliyetini tercümesiyle beraber trafiğe sunan tanıdığım denk gelen TC ehliyetini alamadı. Bu tür aksamalar yaşanabiliyor.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)