haklısın performans olarak gerçekten hakkını veriyor anladığım kadarıyla, ancak tam olarak cruiser sınıfında değil gibi, tarz olarak spor bir havası var, kalitesi ise tartışılmaz hyosung..
haklısın performans olarak gerçekten hakkını veriyor anladığım kadarıyla, ancak tam olarak cruiser sınıfında değil gibi, tarz olarak spor bir havası var, kalitesi ise tartışılmaz hyosung..
**CROSS**
bence ikisi farkı tarzların motorları.kimisi hızlı olduğu için daha iyi diyor,kimisi de farklı tasarımı için diyor ki bence kıyaslanmayacak bir motor.birisi ağır ağır gezmek için yapılmış,gv ise ne için yapılmış pek anlamadım hız mı?chopper mı?
ama sonuçta gv nin daha yırtıcı bir görünüşü var.he bide gv 230 yapılacak bir motor değil.tamamen rüzgarla karşı karşıyasın ne kadar gidebilirsinki öyle?
Drift Religion
İkisi farklı motorlar ama ikiside güzel ikiside V makina 650 cc bisi tam cooper diğeri sport chooper gibi hız olarak iyiler ama kalite tartışılır dragstar yılların firmasının ürünü hyosung daha yeni çok iyi kıyaslanması lazım tabi tarz meselesi hyosungta tek sevdiğim zincir yerine kayış kullanılması görüntü hyosung ama kalite dersen dragstar bence,ama sonuçta zevk meselesi.
Klasik istiyorsan .Dragstar...Sport ve çevik ise Gv650..
Kadın;15 inde Ceren,20 sinde Ceylan ,25 inde Avcı nın kendisidir.:bounce:
yakıt tuketimlerini karşılaştırabilirmisiniz acaba?
örümcek zihinli klavye ve ansiklopedi motorcuları direk Yamaha der,çünkü marka daha bilindik.
Araştırmaı ve deneyimli insanlar ise Hyosung der çünkü bariz daha iyi.
Yamaha dragstar 650 16 yıldır aynı teknoloji,2008'de 17.yaşını doldurcak :D
Hyosung ise Suzuki SV650'nin teknolojisini kullanıyor. O ise henüz 6 yaşında.
Diyosanki ben motordan anlamam markaya bakarım.Dragstar senin için uygun tercih.
Diyorsanki hem performans,hem teknoloji,hem zerafet&dizayn&hem keyif olsun.Hyosung GV650'yi tek geçerim.
Bende gv 650 diyeceğim çünkü gv 650 nin test sürüşünde kullanma fırsatım oldu.Bana göre sesi,görüntüsü,performansı mükemmel.Yaklaşık 2 senelik hyosung kullanıcısıyım ve parçada da bu güne kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım ama sana yamaha kötü diyemem oda çok güzel ama hem cruiser isteyip yanında da performas arıyorsan gv650 den başkasına bakmana gerek bile yok çünkü naked bir motosikletin vereceği performansı zaten veriyor.
burn to be wild than live to ride ride to live
cruiser benim tarzım değil.görüntü olarak çekici gelmiyorlar.(dı)
fakat gv650 yi görüpte bundan etkilenmemek çok zor
muhteşem bir dizaynı var.
max. hız önemli değil diyenlere de katılmıyorum. o hız yanlış kullanıldığnda sonumuz olabileceği gibi hayatımızı da kurtarabilir.bu güç kaynağı senin elinin altında olsunda istemezsen kullanma.
işin sadece marka boyutuna bakanlara biz hyosung kullanıcıları alışığız
umarım buda gt250-cbf250 olayına dönmez
valla bende o kirıtık yatım dragstar650 alacaktım ama en sonunda dogru kararı verdım ve gv650 aldım
aidikurt kardeşim üzerinden epey bi zaman geçmiş bi topic hortlamış oldu sayende.. zaten topic açan sahıs yeterli bilgiye sahip olmuştur.. umarım bundan sonra gv için kafası karışık olan rider dostlar a kullanıcı olarak eepey yardımcı olabilirsin.. yeni motorun hayırlı olsun bu arada ;)
ohooooo bütün hyo cular herifi kafa kola almışlar hyo hyo hyo diye tempo tutuyosunuz...arkadaşım ben dragstar kullanıcısıyım yeminle söylüyorum ister inan ister inanma sadece ve sadece servise muhabbet olsun diye gidiyorum servisci samimi olduğum bir abim sadece bunun için gidiyorum...
şimdi sırasıyla
1)gv 650 kötü bir motor değil
2)gv650,dragstar hiç değil
3)arkadaşın biri 220 km hızdan bahsetmiş gv650 için. yarışa katıl mıcaksın herhalde.altındaki bir chooper unutma sakin ve keyif alarak binilen bir motordur chooper
4)hız istersen albir hayabusa gsx-r 1300 220 geç derim 320 bile yaparsın rahat ol
5)birkere gv650 teknolojik donatılı bir sport chooper buda bir kore malı için çok kompleksli demektir
6)yamaha 96 dan beri hiç bir değişiklik yapmadan üretilen parçası sözün gelimi peynircide dahi buluna bilen chooper lardan biri.ayrıca japon malı
7)artık sen düşün
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
Abi gv 650 çok tatlı bi motor.Ama 220 km filan bana o motorla yapmak tehlikeli geliyor.Neden derseniz ss motorlarda yüksek hızlarda sürücü motora adeta yapışıyor,keza grenajda bunu destekler şekilde.Aquila da ise 220 km yi oturur vaziyette göğüslemek pek hoş ve sağlıklı bi iş olmasa gerek
Konu hortlamış
gv650 için verileri merak ediyorsanız,motosiklet modelleri kısmından bakabilirsiniz.İngilizce mcn dergisinden bile çeviriler yapmıştım.
100 km de 5 litre yakıyor son hız olarak 235 km/h değerini görüyor. Her iki motosikletin de teknik özellik ve donanımlarına ulaşmak gayet kolay.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Buraya kadar okuduğum tüm yorumlar gerçektende şaşırttı beni
Adı üzerinde, cruizer ya da chopper değilmi? bu tarz motosikletleri '' racing '' performansına sahip bir motorlar donatılmış 650 Aquila ile kıyaslamak bence saçma.
Drag Star classic bir motosiklet ve hız yapmak üzere tasarlanmamış! amacı süratten çok uzak bir yapıya sahip
Hyosung ise,cruiser görünümünde bir sürat '' ruiser'i '' yaratmış!
amaç: '' Sizler '' gibi keyif motosikletine ağır ve hantal diyen fakat bu tarz motosikletlerden hoşlanan kitleyi avlayabilmek için
DL 650'i almasaydım kesinlikle bir Drag Star alacaktım ve nasip olursa 2'nci motosiklet olarakta Drag Star'ı tercih edeceğim çünkü gerçek anlamda bir Cruiser O
Teknik verileri de aşağıda:
Cooling: Liquid Cooled
Carburation: 90 degree V-twin
Top Speed: 130 MPH
Fuel Economy: 60-70 MPG ( Galon ile 60-70 mil yol alıyor yani 104 km falan )
Fuel Capacity: 16 L
Max Weight Capacity:
Display: Electric / Digital
Ignition: Electric
Transmission: 5 Speed
Torque: 68.5 at 7500 RPM
Front Suspension: Upside-down fork with compression and rebound adjustments
Rear Suspension: Twin shocks with pre-load adjustments
Front Brake: Twin discs with dual piston calipers
Rear Brake: Single disc with dual piston calipers
Front Rim:
Rear Rim:
Front Tire: 120/70 - ZR18 59W
Rear Tire: 180/55 - ZR 17 73W
Dimensions:
Seat Height: 675 mm
Warranty: 2 Year Warranty
şimdi dönüşümleri yapalım:
1 mil=1,609344 kilometre (mil, uzunluk ölçüsü birimidir)
1 gallon=3,785412 litre (gallon, hacim ölçüsü birimidir)
dolayısıyla 1 mil/gallon=0,425 kilometre/litre olur.
yukarıdaki örnekten ele alacak olursak, 1 litre yakıt ile 14,29 kilometre yol yapan vasıta, 1 gallon yakıtla 14,29/0,425=33,6 mil yol yapacaktır. yani bu aracın birim yakıta göre menzili
33,6 mil/gallon olacaktır.
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
Konu hortlar tabi cunku yeni motor aldım hortlatırım boyle
Hayırlı olsun sayfamızı boş bırakma o zaman
özer dostum gv 650 almadın ama aynı motoru taşıyan dl650 aldın,fark görüntü ve kullanım rahatlığı farkı.Sonuçta enduroda rahatlık farkı tartışılmaz.
gv650 nin abisi v-rod Dünyanın hiç bir yerinde tarzı olmayan gereksiz makina olarak yorumlanmamıştır aynı şekilde gv de bizdeki gibi eleştirilmemiştir. Yabancı kaynakları ve forumları takip etmekte yarar var
Geçen sene Amerika'da en çok satan motosikletten bahsediyoruz. Bir çok egsoz ve aksesuar üreten kuruluşlar Amerikada peydahlanmış durumda...
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
ii afferin hortlatmaya devam.. pudrasız gezme bundan sonra, o da ne beee deme çünkü kayışını kuru ve temiz tutmak zorundasın... millet nederse desin senin gönül bağın önemli, fakat koca harley bile hyo yu taklit ettiyse yalnış yazdım galiba neyse güzel bi motordur
birşey sorucam bu makina top speed fazla fakattt direksiyonda denge ağırlıkyarı yok... nasıl oluyorda yüksek hızlarda düz gidebiliyor... ===????
Taşıt hareketinin şasiye aktarılması, farklı yol ve yük şartları ile taşıt dinamiğinden kaynaklanan yük transferlerinin olumsuz etkilerinin bertaraf edilmesinde süspansiyon sisteminin gereği ve önemine göre dizayn edilmiş.
Süspansiyon sistemlerinin motosiklet dinamiğine etkisini incelersek,arkada ve önde kademeli ayarlanabilir amartisörler başarılı.(Süspansiyonların bir özelliği ön süspansiyonun rebound (geri tepki) ve compression (sıkıştıma) ayarlarının olması. Yol ve yük koşuluna göre ayarlama yapılıp daha konforlu ve stabil yol almak mümkün.) Bu özellik bildiğiniz motosikletlerin çoğunda yok.Teknolojiye yatırım burda başlıyor zaten. Kastettiğiniz direksiyon amartisörüyse zaten tek teker yapamayacaksınız gv650 de
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Tanıyanlar kim olduğumu biliyor
Bilinçli ve araştıran bir tüketiciyim Kullandığım ve tanıdığım modeller üzerine yorum yaparım sadece.Memnun oldum
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)