Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

GV 650 mi? Dragstar 650 mi?

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    22 Ağustos 2007
    Motosikleti
    henüz yok:(
    haklısın performans olarak gerçekten hakkını veriyor anladığım kadarıyla, ancak tam olarak cruiser sınıfında değil gibi, tarz olarak spor bir havası var, kalitesi ise tartışılmaz hyosung..
    **CROSS**


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Marv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul/beykoz
    Motosikleti
    600f
    bence ikisi farkı tarzların motorları.kimisi hızlı olduğu için daha iyi diyor,kimisi de farklı tasarımı için diyor ki bence kıyaslanmayacak bir motor.birisi ağır ağır gezmek için yapılmış,gv ise ne için yapılmış pek anlamadım hız mı?chopper mı?

    ama sonuçta gv nin daha yırtıcı bir görünüşü var.he bide gv 230 yapılacak bir motor değil.tamamen rüzgarla karşı karşıyasın ne kadar gidebilirsinki öyle?
    Drift Religion

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ağustos 2007
    Şehir
    Bornova-İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Atlantic 500 Sprint Scooter'ların Atası
    İkisi farklı motorlar ama ikiside güzel ikiside V makina 650 cc bisi tam cooper diğeri sport chooper gibi hız olarak iyiler ama kalite tartışılır dragstar yılların firmasının ürünü hyosung daha yeni çok iyi kıyaslanması lazım tabi tarz meselesi hyosungta tek sevdiğim zincir yerine kayış kullanılması görüntü hyosung ama kalite dersen dragstar bence,ama sonuçta zevk meselesi.

  4. #24

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Edirne/Keşan
    Motosikleti
    07'Transalp , 151 RS.
    Klasik istiyorsan .Dragstar...Sport ve çevik ise Gv650..
    Kadın;15 inde Ceren,20 sinde Ceylan ,25 inde Avcı nın kendisidir.:bounce:

  5. #25
    KID333 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    Beşiktas
    Motosikleti
    Kymco Xtown 125
    yakıt tuketimlerini karşılaştırabilirmisiniz acaba?

  6. #26
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    örümcek zihinli klavye ve ansiklopedi motorcuları direk Yamaha der,çünkü marka daha bilindik.

    Araştırmaı ve deneyimli insanlar ise Hyosung der çünkü bariz daha iyi.

    Yamaha dragstar 650 16 yıldır aynı teknoloji,2008'de 17.yaşını doldurcak :D

    Hyosung ise Suzuki SV650'nin teknolojisini kullanıyor. O ise henüz 6 yaşında.
    Diyosanki ben motordan anlamam markaya bakarım.Dragstar senin için uygun tercih.

    Diyorsanki hem performans,hem teknoloji,hem zerafet&dizayn&hem keyif olsun.Hyosung GV650'yi tek geçerim.

  7. #27

    Üyelik
    14 Kasım 2006
    Bende gv 650 diyeceğim çünkü gv 650 nin test sürüşünde kullanma fırsatım oldu.Bana göre sesi,görüntüsü,performansı mükemmel.Yaklaşık 2 senelik hyosung kullanıcısıyım ve parçada da bu güne kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım ama sana yamaha kötü diyemem oda çok güzel ama hem cruiser isteyip yanında da performas arıyorsan gv650 den başkasına bakmana gerek bile yok çünkü naked bir motosikletin vereceği performansı zaten veriyor.
    burn to be wild than live to ride ride to live

  8. #28

    Üyelik
    15 Mayıs 2007
    Şehir
    kocaeli kandıra
    Motosikleti
    2006 fazer a
    cruiser benim tarzım değil.görüntü olarak çekici gelmiyorlar.(dı)
    fakat gv650 yi görüpte bundan etkilenmemek çok zor
    muhteşem bir dizaynı var.
    max. hız önemli değil diyenlere de katılmıyorum. o hız yanlış kullanıldığnda sonumuz olabileceği gibi hayatımızı da kurtarabilir.bu güç kaynağı senin elinin altında olsunda istemezsen kullanma.
    işin sadece marka boyutuna bakanlara biz hyosung kullanıcıları alışığız
    umarım buda gt250-cbf250 olayına dönmez

  9. #29
    aidikurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki intruder C800
    valla bende o kirıtık yatım dragstar650 alacaktım ama en sonunda dogru kararı verdım ve gv650 aldım

  10. #30

    Üyelik
    21 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    VFR-800
    aidikurt kardeşim üzerinden epey bi zaman geçmiş bi topic hortlamış oldu sayende.. zaten topic açan sahıs yeterli bilgiye sahip olmuştur.. umarım bundan sonra gv için kafası karışık olan rider dostlar a kullanıcı olarak eepey yardımcı olabilirsin.. yeni motorun hayırlı olsun bu arada ;)

  11. #31
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    ohooooo bütün hyo cular herifi kafa kola almışlar hyo hyo hyo diye tempo tutuyosunuz...arkadaşım ben dragstar kullanıcısıyım yeminle söylüyorum ister inan ister inanma sadece ve sadece servise muhabbet olsun diye gidiyorum servisci samimi olduğum bir abim sadece bunun için gidiyorum...
    şimdi sırasıyla

    1)gv 650 kötü bir motor değil
    2)gv650,dragstar hiç değil
    3)arkadaşın biri 220 km hızdan bahsetmiş gv650 için. yarışa katıl mıcaksın herhalde.altındaki bir chooper unutma sakin ve keyif alarak binilen bir motordur chooper
    4)hız istersen albir hayabusa gsx-r 1300 220 geç derim 320 bile yaparsın rahat ol
    5)birkere gv650 teknolojik donatılı bir sport chooper buda bir kore malı için çok kompleksli demektir
    6)yamaha 96 dan beri hiç bir değişiklik yapmadan üretilen parçası sözün gelimi peynircide dahi buluna bilen chooper lardan biri.ayrıca japon malı
    7)artık sen düşün
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  12. #32
    Ulgio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Şehir
    İstanbul - Üsküdar (Anadolu Yakası)
    Abi gv 650 çok tatlı bi motor.Ama 220 km filan bana o motorla yapmak tehlikeli geliyor.Neden derseniz ss motorlarda yüksek hızlarda sürücü motora adeta yapışıyor,keza grenajda bunu destekler şekilde.Aquila da ise 220 km yi oturur vaziyette göğüslemek pek hoş ve sağlıklı bi iş olmasa gerek

  13. #33
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Konu hortlamış
    gv650 için verileri merak ediyorsanız,motosiklet modelleri kısmından bakabilirsiniz.İngilizce mcn dergisinden bile çeviriler yapmıştım.
    100 km de 5 litre yakıyor son hız olarak 235 km/h değerini görüyor. Her iki motosikletin de teknik özellik ve donanımlarına ulaşmak gayet kolay.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  14. #34
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı babyracing adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    değerli oflualper kardeşim;

    1. o makina bırak 230 u 200 ü belki kasa kasa görür, çok zor nereye görüyor ?
    ( videolar var arkadaşım 195-196 arası gidip geliyor )
    2.>çünkü gv 650 230kmh rahat yaparken drag star ne yapıyor <
    bu muhabbetleri aşmamız lazım alpercim

    hepimiz biliyoruz ki cruiser , chopper dediğimiz klasik tarz motosikletler HIZ MAKİNASI değil, birer zevk makinasınır ( ör: ortalama 50-60 km/h ile boğaz turu yapılır bu makinalarla )

    merak etme uzun zamandır bu piyasanın içindeyim, neyin ne olduğunu gayet iyi biliyorum

    MOTORCU SONRADAN OLUNMAZ,

    ÖYLE KMH/H KARŞILAŞTIRMASI YAPIPTA MOTOR DA ALINMAZ

    Buraya kadar okuduğum tüm yorumlar gerçektende şaşırttı beni
    Adı üzerinde, cruizer ya da chopper değilmi? bu tarz motosikletleri '' racing '' performansına sahip bir motorlar donatılmış 650 Aquila ile kıyaslamak bence saçma.
    Drag Star classic bir motosiklet ve hız yapmak üzere tasarlanmamış! amacı süratten çok uzak bir yapıya sahip
    Hyosung ise,cruiser görünümünde bir sürat '' ruiser'i '' yaratmış!
    amaç: '' Sizler '' gibi keyif motosikletine ağır ve hantal diyen fakat bu tarz motosikletlerden hoşlanan kitleyi avlayabilmek için

    DL 650'i almasaydım kesinlikle bir Drag Star alacaktım ve nasip olursa 2'nci motosiklet olarakta Drag Star'ı tercih edeceğim çünkü gerçek anlamda bir Cruiser O

    Teknik verileri de aşağıda:

    Cooling: Liquid Cooled
    Carburation: 90 degree V-twin
    Top Speed: 130 MPH
    Fuel Economy: 60-70 MPG ( Galon ile 60-70 mil yol alıyor yani 104 km falan )
    Fuel Capacity: 16 L
    Max Weight Capacity:
    Display: Electric / Digital
    Ignition: Electric
    Transmission: 5 Speed
    Torque: 68.5 at 7500 RPM
    Front Suspension: Upside-down fork with compression and rebound adjustments
    Rear Suspension: Twin shocks with pre-load adjustments
    Front Brake: Twin discs with dual piston calipers
    Rear Brake: Single disc with dual piston calipers
    Front Rim:
    Rear Rim:
    Front Tire: 120/70 - ZR18 59W
    Rear Tire: 180/55 - ZR 17 73W
    Dimensions:
    Seat Height: 675 mm
    Warranty: 2 Year Warranty

    şimdi dönüşümleri yapalım:
    1 mil=1,609344 kilometre (mil, uzunluk ölçüsü birimidir)
    1 gallon=3,785412 litre (gallon, hacim ölçüsü birimidir)
    dolayısıyla 1 mil/gallon=0,425 kilometre/litre olur.

    yukarıdaki örnekten ele alacak olursak, 1 litre yakıt ile 14,29 kilometre yol yapan vasıta, 1 gallon yakıtla 14,29/0,425=33,6 mil yol yapacaktır. yani bu aracın birim yakıta göre menzili
    33,6 mil/gallon olacaktır.
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  15. #35
    aidikurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki intruder C800
    Konu hortlar tabi cunku yeni motor aldım hortlatırım boyle

  16. #36
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Hayırlı olsun sayfamızı boş bırakma o zaman
    özer dostum gv 650 almadın ama aynı motoru taşıyan dl650 aldın,fark görüntü ve kullanım rahatlığı farkı.Sonuçta enduroda rahatlık farkı tartışılmaz.
    gv650 nin abisi v-rod Dünyanın hiç bir yerinde tarzı olmayan gereksiz makina olarak yorumlanmamıştır aynı şekilde gv de bizdeki gibi eleştirilmemiştir. Yabancı kaynakları ve forumları takip etmekte yarar var
    Geçen sene Amerika'da en çok satan motosikletten bahsediyoruz. Bir çok egsoz ve aksesuar üreten kuruluşlar Amerikada peydahlanmış durumda...
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  17. #37

    Üyelik
    21 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    VFR-800
    ii afferin hortlatmaya devam.. pudrasız gezme bundan sonra, o da ne beee deme çünkü kayışını kuru ve temiz tutmak zorundasın... millet nederse desin senin gönül bağın önemli, fakat koca harley bile hyo yu taklit ettiyse yalnış yazdım galiba neyse güzel bi motordur

    birşey sorucam bu makina top speed fazla fakattt direksiyonda denge ağırlıkyarı yok... nasıl oluyorda yüksek hızlarda düz gidebiliyor... ===????

  18. #38
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Taşıt hareketinin şasiye aktarılması, farklı yol ve yük şartları ile taşıt dinamiğinden kaynaklanan yük transferlerinin olumsuz etkilerinin bertaraf edilmesinde süspansiyon sisteminin gereği ve önemine göre dizayn edilmiş.
    Süspansiyon sistemlerinin motosiklet dinamiğine etkisini incelersek,arkada ve önde kademeli ayarlanabilir amartisörler başarılı.(Süspansiyonların bir özelliği ön süspansiyonun rebound (geri tepki) ve compression (sıkıştıma) ayarlarının olması. Yol ve yük koşuluna göre ayarlama yapılıp daha konforlu ve stabil yol almak mümkün.) Bu özellik bildiğiniz motosikletlerin çoğunda yok.Teknolojiye yatırım burda başlıyor zaten. Kastettiğiniz direksiyon amartisörüyse zaten tek teker yapamayacaksınız gv650 de
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  19. #39
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Taşıt hareketinin şasiye aktarılması, farklı yol ve yük şartları ile taşıt dinamiğinden kaynaklanan yük transferlerinin olumsuz etkilerinin bertaraf edilmesinde süspansiyon sisteminin gereği ve önemine göre dizayn edilmiş.
    Süspansiyon sistemlerinin motosiklet dinamiğine etkisini incelersek,arkada ve önde kademeli ayarlanabilir amartisörler başarılı.Bu özellik bildiğiniz motosikletlerin çoğunda yok.Teknolojiye yatırım burda başlıyor zaten. Kastettiğiniz direksiyon amartisörüyse zaten tek teker yapamayacaksınız gv650 de
    hocam sen hyo bayisi felanmısın yoksa
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  20. #40
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Tanıyanlar kim olduğumu biliyor
    Bilinçli ve araştıran bir tüketiciyim Kullandığım ve tanıdığım modeller üzerine yorum yaparım sadece.Memnun oldum
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)