Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Derdime bir çare!!! :(

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Wallace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    keeway superlight, ybr125, kawasaki er5
    konjectör ya da marş rolesini kontrol ettir


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Çalıştıramamış anlaşılan...Hala ittiriyormuş.....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  3. #23
    SeRHaTeKiNci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kymco (Satılık)
    Akünün ömrü bitmiş, konjektör arızalanmış olabilir.
    Konjektör arızalandıysa motor calisiyorken aküyü şarj etmez bu da akünün hemen bitmesine yol açar..
    Gidersen Öyle Bir Gitmelisin ki;
    Ayrılıklar Bile Seninle Gurur Duymalı..

  4. #24
    kumita45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    erdo2002 sonuçç nedirr bendee merakk ettim amaaa moralini bozmayayım diomm olmuyorrr....sanırımm o motorrr kilitlenmişşş....:(
    asla bitmeyen aşk motosiklet aşkıdır

  5. #25
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker & Asya AS200GY2 Süpermoto niyetine
    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tık sesi marş motoruna yüksek akım sağlayan röle-yani marş rölesinden geliyor.
    Bu röle kontakları bozuksa marş motoruna akım gitmez.
    Marş motorunun kömürleri bittiyse tıkta demez.
    Bu tık yapan röleyi bulun,üzerinde m6&m8 civata ile kalın kablolar bağlıdır.
    Bir ucu akünün + kutubuna diğer ucu marş motoruna gider.
    sağlam bir tornavida yardımıyla bu rölenin üzerinde ki kalın 2 civatayı&kabloyu kısa devre yapın,aman dikkat şaseye değdirmeden.
    Marş motoru dönecektir.
    Sonuç röle arızalıysa açıp temizleyebilirseniz ne ala yoksa yenisini alıp takın.
    İyi akşamlar.
    Bence sorun İHTİYAR ın dediği gibi. Aynı şeyleri yazmamak için alıntı yaptım. Ayrıca sonucu bende merak ettim doğrusu. Saygılar
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.

  6. #26
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    evet son durum hakkında bilgi veriyim.İtirerek çalıştırdım ve servise kadar götürebildim sonuç MARŞ MOTORU Yanmış.Diceksiniz 3700km deki motorun nasıl marj motoru yanar bende anlamadım.Garantiden değişeceğini söylediler Pendik Güngör motor.Fakat parça yurt dışından geleceği için biraz zaman alır diyorlar.Motoru oraya bıraktık bu aradada benim motorlar gezip tozarlar Şaka bir yana sonuc böyle oldu.Zahmet edip birşeyler yazan herkese teşekkür ederim.Saygılar sevgiler Herzaman dediğimiz gibi Honda Hayat Onda
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  7. #27
    tbk_1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Kuru Fasulye tepkimeli, Enjeksiyon sistemi........
    Geçmiş olsun Yatarak 1 haftada gezerek olursa 7 günde geçecek gribal enfeksiyon yaniiii
    ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq

  8. #28

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda cbf 150
    erdo2002 ,ayni problemi motorumda (cbf 150) bende yasadim.Hava sicak diye jikleyi tamamen acmadan yaptigim epey denemeden sonra marstan tik sesi geldi ve denemeyi biraktim.Motorun vites isiklari da sizdeki gibi yaniyordu.Birkac dakika sonra jikleyi tamamen acarak denedim ve sorunsuz calisti.O gunden beride bu sekilde calistiriyorum.Bir denemeni oneririm.
    selamlar,sevgiler

  9. #29

    Üyelik
    07 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tık sesi marş motoruna yüksek akım sağlayan röle-yani marş rölesinden geliyor.
    Bu röle kontakları bozuksa marş motoruna akım gitmez.
    Marş motorunun kömürleri bittiyse tıkta demez.
    Bu tık yapan röleyi bulun,üzerinde m6&m8 civata ile kalın kablolar bağlıdır.
    Bir ucu akünün + kutubuna diğer ucu marş motoruna gider.
    sağlam bir tornavida yardımıyla bu rölenin üzerinde ki kalın 2 civatayı&kabloyu kısa devre yapın,aman dikkat şaseye değdirmeden.
    Marş motoru dönecektir.
    Sonuç röle arızalıysa açıp temizleyebilirseniz ne ala yoksa yenisini alıp takın.
    İyi akşamlar.
    zamanında aynı sorunu bende yaşamıştım ve yukarıda yazılı olan ları yaptım.gerçekten şak diye çalışıyor.muhtemelen marş motoru takılı kalmıştır.
    unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:

  10. #30
    kumita45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    sadecee marş motoru ilee probleminn çözüldüğünee sevindimm (tabikide garintiden değişeceği cabası) geçmiş olsunn...
    asla bitmeyen aşk motosiklet aşkıdır

  11. #31

    Üyelik
    25 Kasım 2005
    Marş motoru takılı kaldı,
    Çalıştırmak icin uğraşınca da dolaylı olarak marş dönemediğinden yandı.

  12. #32

    Üyelik
    12 Ocak 2007
    Şehir
    Sinop merkez
    Motosikleti
    şimdi yok
    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tık sesi marş motoruna yüksek akım sağlayan röle-yani marş rölesinden geliyor.
    Bu röle kontakları bozuksa marş motoruna akım gitmez.
    Marş motorunun kömürleri bittiyse tıkta demez.
    Bu tık yapan röleyi bulun,üzerinde m6&m8 civata ile kalın kablolar bağlıdır.
    Bir ucu akünün + kutubuna diğer ucu marş motoruna gider.
    sağlam bir tornavida yardımıyla bu rölenin üzerinde ki kalın 2 civatayı&kabloyu kısa devre yapın,aman dikkat şaseye değdirmeden.
    Marş motoru dönecektir.
    Sonuç röle arızalıysa açıp temizleyebilirseniz ne ala yoksa yenisini alıp takın.
    İyi akşamlar.
    sana katılıyorum abı aynı arıza bendede oldu mars rölesı sızlere omur sırf onun yuzunden aku ve mars dınamosunu deıştırdım ama sonunda hata nın rolede olduunu anladık
    ALLAH YÜRÜ YA KULUM DEDİ MOTORUMU SATTIM :salut::queen::flower::sunny:::unsure::::whip::::146::

  13. #33

    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Stuttgart - Almanya
    Motosikleti
    SUZUKI GFS 1200 S Bandit
    Alıntı chopperrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    akü şarj edildikten sonra ölçüldü mü ? ömrü bitmiş akü şarj tutmaz çünkü.
    eğer şarjda problem yoksa marş motoru sıkışmış olabilir,motoru viteste iken (tercihan 2. vites) öne arkaya birez ittirerek varsa sıkışmayı ortadan kaldırabilirsiniz ? marş dişlisinin sıyırmış olabileceğini düşünmüyorum yoksa tık sesi gelmez cızırtılı bi ses gelir.
    son bi ihtimal marş motorunun kömürü bitmiş olabilir, akla en yakın ihtimal de bu. herhangi bir elektrikçi rahatlıkla halledebilir.. geçmiş olsun
    Evet Chpperrider arkadas hakli. Elektrikci halleder sorununu. Gecmis olsun!

  14. #34
    headhunter251 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2007
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    FZ6 Fazer
    geçmiş olsun iyi sürüşler dilerim...
    ..:: Nerde O Eski Günler? ::..

  15. #35

    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    balıkesir edremit
    Motosikleti
    mondial mh 125 dirift
    aynı sorun bendede oldu ve problemi ben halletmek zorunda kalmıştım marş motorunu sök içindeki kömürün yuvasından çıkmış olduğunu göreceksin bi güzel hava ile temizle sonra terar söktüğün gibi tak sorun büyük bi ihtimalle bundan kaynaklı kömürlere baskı uygulayan aparatı çok sert yaptıkları için fazla baskı uyguluyor ve çabuk aşınıyor ve kömür tozundan kurum bağlamış ve yuvasında yan dönmüş onun içinde tam temas etmediği için çok az bi akım ilettiği için tam çevirme yapmıyı idi sendede büyük ihtimalle böyle olmuştur geçmiş olsun

  16. #36
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Alıntı cbf 150 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı sorun bendede oldu ve problemi ben halletmek zorunda kalmıştım marş motorunu sök içindeki kömürün yuvasından çıkmış olduğunu göreceksin bi güzel hava ile temizle sonra terar söktüğün gibi tak sorun büyük bi ihtimalle bundan kaynaklı kömürlere baskı uygulayan aparatı çok sert yaptıkları için fazla baskı uyguluyor ve çabuk aşınıyor ve kömür tozundan kurum bağlamış ve yuvasında yan dönmüş onun içinde tam temas etmediği için çok az bi akım ilettiği için tam çevirme yapmıyı idi sendede büyük ihtimalle böyle olmuştur geçmiş olsun
    Bencede büyük bir sorun olduğunu sanmıyorum neden derseniz şüpheli bir hareket gördüm Dediler parçalar genelde Gemi ile geliyor fakat sizinkini UÇAKLA getirticez Yani benim bir özelliğim yok ama madem öyle yapacaklarmış itiraz etmedim.Sadece ek bir ücret ödiyecekmiyim diye sorduumda yok hayı dediler.Umarım takma parası falan almazlar.Esnaf milleti değilmi hepsinden korkuyorum
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  17. #37

    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    balıkesir edremit
    Motosikleti
    mondial mh 125 dirift
    peki daha önceden yarım marş yapyığı oldumu yoksa birdenmi arızalandı benimki işaretlerini vermişti bazen tam marş bazen yarım sonrada tık ama hiç dönmüyordu sende nasıl oldu

  18. #38
    vladimir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Cbr500r
    Alıntı cbf 150 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı sorun bendede oldu ve problemi ben halletmek zorunda kalmıştım marş motorunu sök içindeki kömürün yuvasından çıkmış olduğunu göreceksin bi güzel hava ile temizle sonra terar söktüğün gibi tak sorun büyük bi ihtimalle bundan kaynaklı kömürlere baskı uygulayan aparatı çok sert yaptıkları için fazla baskı uyguluyor ve çabuk aşınıyor ve kömür tozundan kurum bağlamış ve yuvasında yan dönmüş onun içinde tam temas etmediği için çok az bi akım ilettiği için tam çevirme yapmıyı idi sendede büyük ihtimalle böyle olmuştur geçmiş olsun
    Hiç itimadım kalmadı,bu parça bile koca Türkiye'de yoksa yurtdışından gelmesi beklenecekse ....Binlerce motor sattılar ..yazıklar olsun bu zihniyete

    Alıntı erdo2002 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bencede büyük bir sorun olduğunu sanmıyorum neden derseniz şüpheli bir hareket gördüm Dediler parçalar genelde Gemi ile geliyor fakat sizinkini UÇAKLA getirticez Yani benim bir özelliğim yok ama madem öyle yapacaklarmış itiraz etmedim.Sadece ek bir ücret ödiyecekmiyim diye sorduumda yok hayı dediler.Umarım takma parası falan almazlar.Esnaf milleti değilmi hepsinden korkuyorum
    yanlış alıntı yapmışım özür dilerim doğrusu bu


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)