Sende amma yaptın Görkem... Biz Honda al diyoruz sen Cagiva
Sende amma yaptın Görkem... Biz Honda al diyoruz sen Cagiva
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
Honda cbr125r yi araştrdm modifiye yapılınca nadir canavarı anımsatan görüntüler ortaya cıkabılıor!
derbi'nin ve aprilia'nın çok sorun çıkaracağını düşünme. 2 zamanlı motorun ömrü 4 zamanlılardan daha kısa olabilir ama bu 15.000-20.000'e gelince motoru hurdaya vereceğin anlamına gelmiyor. 2 zamanlı 125cc ss kullanıcılarıyla iletişime geçersen hiçbirinin yolda kalmadığını (en azından onbinlerce kilometre) görürsün. yani 2 zamanlı motor çok masraf çıkartır diye birşey yok. o biraz deneyimle sabitlenmeden abartılan bir tutum bence. ha benzin ve yağ masrafın 4 zamanlılara göre daha fazla olur şüphesiz.
benim tercihim yine de kalkışları daha uysal olduğu için hyosung olurdu. ama diğerlerinden daha ağır olduğu için başlarda biraz zorlanablirsin.
bu arada hangi motoru alırsan al lütfen bir eğitim al. pist veya yol eğitimi falan..
edit: şimdi başlıklarda gördüm, kawasaki ninja 250r geliyormuş onu da bekleyebilirsin acelen yoksa.
hyosng 250r alabilirsin sanada uygundur bence.(boy-kilo) cbrla falan uğraşma direk bu motor seni uzun süre idare eder.250ccler genelde uzun soluklu kullanılıyorlar.
lezzet gider,mesuliyet kalır...
egitimi Alcagım
Eet Kawasakide GElıormuş.Bnm İlk Tereddütüm Agırlıkla Alakalıydı Onun İçin Böyle Demiştim.
Neyse Tamam Bunlaırda Göz önünde Bulunduracagım teşekkurler.
Aprilla RS Derim ben tip olsun kalite olsun Çok guzel
Gerisi yaLan.
kesinlikle 125 cc ile başlama derimmm sana bu honda yada başka bi marka farketmezzz sebebide şuu 125 ss'den iki fata bilemedin bir ay sonra bıkarsınnn gücü seni tatmin etmez yada diyelimki tatmin etti eeee motor değiştirirken 125 cc den direk 600 'e geçmek sakıncalıı 250Eye geçmekte gereksiz masraff o yüzden direk hyo250 ile başla gereken şartlar yerine geldiğinde 600 cc ile arasında bi fark olmadığını görürsün ve bi 600 cc alırsın paşa paşa kullanırsın ama 125 'e boşuna para yatırmamanı tavsiye ederimm hem 250 cc ile yani hyo ile 15000 km yapsan bile sıkılmassınn sıkılsanda 600 cc'e geçmek için atılacak daha mantıklı bi adımm 125 ten yükselmek daha mantıksız benim fikrim tabii kimse bişey yazmasın
hı gelelim senin sorunaa rs iki zamanlı bi makina fiyatı çok yüksek servis sıkıntısı çekersinn hı servislik bi işi olurmu o makinanın bence olmazzz uzun zaman sorunsuz binersin
hyo kalıplı çekici fiyatına göre ii bi makina servis sıkıntısı çekmezsin arada bir ufak tefek problemler çıkar ufak tefek ama yolda kalmak gibi değil yanii onlarıda sen bile halledersinn hı ben sorun yaşadımmı hiç 10000 km oldu hiç sorun yaşamadımm
derby içinde bildiğim kadarıyla oda 2 zamanlı ama hiç kimsede görmedim şimdiye kadar ne dersem yalan söylerim
[I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]
Derbi yi bilemem ama aprilia yı kullanabileceğinden eminmisin ?
(makinanın performans olarak 600 lükten bir farkı yok, neredeyse )
Lütfen bu sorunun cevabını elini vicdanına koy ve öyle yazz
Yeni başlayan arkadaşlara bir tavsiye;
* bence motora 100-150 cc lik bir scooter ile başlanmalı,
* illede vitesli bir motosikletle başlanacak ise yine 100-150 cc lik bir motor önerilebilir ( kişinin durumuna göre 250 lik te olabilir )
cc yükseltmeleri ise çok önemli
örneğin benim gibi cbr 125 ten -> cbr 600 rr a terfi etmeyi düşünmemek gerekir.
ÖNEMLİ OLAN MOTORU DÜŞE KALKA KULLANMAK DEĞİL, MOTORUN HAKKINI VEREREK KULLANMAKTIR.
Küçük kardeşim sana tavsiyem, hakkını verebileceğin ( dişine göre ) bir motor sahibi ol
Bu arada cbr 125 i de hiç hafife alma, evet görünüş olarak sıska bir görünüşü var, belki arka lastik 180 lik değil ama ...... 600 lük race havasında kullanmak senin elinde.
Git bir CBR125 al ( ama orjinal olsun, lastikle egzosla ... hiçbiryeriyle oynama )
bana dua edeceksin
..... amma çok konuşuyorum yaa
ben race motor kullanmadım ama paran varsa eğitiminide alacaksan bence git 250r al derim 125 e hiçparanı yatırıp çarçur etme derim baştan biraz zorlana bilirsin ama içindeki heves ve istekle bunun üstesinden en iyi şekilde gelebilirsin 250 çok büyük bir makina değil eline hakim olman yeterli ancak 600 cc bir makinanın çıkardığı ses gibi bir ses bekleme bu makina sadece görüntü ses arama kawasaki biraz uyduruk yapmış sanki motoru göstergeleri hiç tutmadım dijital olsadaha iyidi birde hyoung kadar kemikli durmuyor resimden gördüklerim kadarıyla sürat motoru istersen 600 veya 1000 cc ama senin için çok erken
dikkat et te hyosung alarak paranı çöpe atma
evet genel olarak bakıldığında herhangi bir çinliye nazaran süper kalite denebilir ama dış görünüşe de aldanmamak lazım bence önemli olan makinenin motoru, yani kalbidir. oda pek sağlam durmuyor.
sağlam bir makine olsa idi kırmızı gt250r alan arkadaşım 5. ayın sonunda ölü paraya satmazdı! ( gerçi birazda şans işi bu işler )
unutma burada dünya motor devi olan honda dan bahsediyoruz
SEN SEN OL GÖRÜNÜŞE ALDANMA
cbr 125 in ve gt250r in sıfır ve 2. el fiyatlarına bir bak, piyasa belli şu zaman da 0 km bir 600f de alsan kafadan 4000 ytl zarardasın arkadaşım.piyasa böyle
sevgili okay yörükcüoğlu altındaki 150 asya seninmi bilmiyorum ama, dikkatli ol o motoru kullanırken ! dün maçka yokuşunda bi tane kalmıştı öyle sap gibi ortada, hayır bozulmasını boşver sana birşey olmasın !
MOTORUN YEDEK PARÇASI VAR, İNSANIN ?
"125cc sana yetmez, çok düşük kalır.. sen git hyosung 250 al" diyen arkadaşlar sanırım 2 zamanlı ile 4 zamanlı motorlar arasındaki farkı anlayamamış. derbi'nin ve aprilia'nın 125cc'lik SS makineleri hyosung gt250R'dan çok daha yüksek performans verirler. ama yağ masrafı ve düşük tork gibi nazları vardır.
babyracing evet doğru altımdaki motor benim ancak o dediğin motor ile hiç düşünmeden 200 km lik yola gidebiliyorum bugüne kadar hiçte yolda kalmadım beni hiç bırakmadı yolda başkasının scooterini bilmem ama ben motoruma güveniyorum tabiki bunlar honda gibi olamaz ancak bukadar yerden yere vurmanın ne anlamı? var anlayamıyorum
GorkeM'de söylemiş zaten..
CBR 125R veya GT 250R tercih etmen senin için çok iyi olacaktır.
Diğerleri 2 zamanlı oldukları için hem yağ, hem de benzin yetiştiremezsin.
13-14 KRŞ'tan aşşa yakmaz onlar.
Ama bak aynı durumdayız. Ben ekonomik nedenlerden ötürü CBR 125R tercih edecegim..
Gidersen Öyle Bir Gitmelisin ki;
Ayrılıklar Bile Seninle Gurur Duymalı..
ben hyosong ku hiç tavsiye etmem cünkü biraz ken dini geliştir mesala ybr 125 vites li motor kulan yok sen ka za ya parsın allah korusun ?
GT250R derim. Ben çok rahat ettim GT250R ile.. 15,000km kullandım hiç sorunsuz..
-turgut
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
hyo al hyo
aralarında en iisi rs 125 ama
sen hyo al
dua edersin bize
ama 2. el al derim ilk motor nede oolsa
çok uygun fiyata bulabilirsin..
GKN MOTORS
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)