Motosikletlerin en büyük düşmanı heralde yüksek devir çıkmaları kullanılmaları , birde kasayı rahat taşıyamayan düşük torklu motosikletlerde çabuk yoruluyo gibi?
Motosikletlerin en büyük düşmanı heralde yüksek devir çıkmaları kullanılmaları , birde kasayı rahat taşıyamayan düşük torklu motosikletlerde çabuk yoruluyo gibi?
arkadaşlar merhaba size konuyla alakalı olmayan komik bi soru sorucam
ya ben sitede aradım aradım bulamadım ben nası topic açıcam ya
501 cc 2t motor 100km.hızda bile teker'e kalkar diye düşünüyorum .
yanlış mıyım ?
naptınız aloo
Kadın;15 inde Ceren,20 sinde Ceylan ,25 inde Avcı nın kendisidir.:bounce:
501 mz nette arattırdımama bilgi bulamadım 99 da 301 mz vardı yeni motosiklet kullanmaya başlamıştım daha doğrusu o motorda öğrenmiştim ilk zamanlar hep kafa kaldırıyordu debriyaj gaz ayarını yapamadığımdan kullanan bilir .....
501 'liğini düşünmek bile istemiyorum
arkadaşlar yorumlar için teşekkürler ben amacıma ulaştım gibi uzun kmleri görmek ybr,titan gibi motorlarda daha fazla rastlanıyo bu arada mzler gerçekten sağlammış ama biz onları pek bilmeyiz yetişemedik onlara..
bu arada ümmet abi kaç klimetrede bilen varmı,çin malıyla bile bunca yol gidiyosa japonla sınır tanımaz ümmet abimiz..
neyse konuyu dağıtmayalım fazla devam edelim 100bini deviren makinalara..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
ben 1996da sıfır MZ251 aldım ve onunla tam 180 000 km. yaptım ve motor kısmında hiç bişey deişmedim ve öylece sattım 1999 MZ301 FUN aldım onlada 130 000km. yaptım ama biraz fazla türkleşmiş olacakki üç defa vites yayı bir defa birinci vites ve ikinci vites deişti onun dışında her ikisindede piston veya rektefiye yapılmadı.ondan sonra birçok motor kullandım ama mezler kadar sağlamı çıkmadı.
dostum sen yanlış biliyon o MZ ler deneme amaçlı çıkarıldı kasa ve diyer yerler aynıydı ama motoru dört zamanlı tek silindir ve 45ps idi ama dediğin gibi 100 le giderken de tek tekere kalkıyodu çünkü kasa fazla hafif geliyodu ve o yüzden seri yüretime geçmedi.sadece bir tane vardı mecidiye köyde metalik altın sarısı ve biaz yaşlı biri kullanıyodu.devamlı senin dediğin doğan ustaya geliyodu.
Arkadaşlar hep bir çekişme var ya bugünlerde YBR mi CBF 150 mi diye; İstanbul'da yaşayan ve motor hastası olan bir abim geçen yıl sadece yazın kullanmak için XT125R aldı. İstanbul'dan Datça'ya getirmeden önce motoru bakıma sokuyor, içine sinmeyen herşeyi değiştiriyor. Orada bakınırken bir YBR görüyor. Bakıyor ki aletin motoru indiriyorlar, km'ye bakıyor "ya arkadaşlar 17.000de daha niye motor iniyor ki" derken oradan motorun sahibi kurye arkadaş "abi bir daha bak göstergeye" deyince 170.000 rakamını görüyor.
Motorun indirilme sebebi ise sadece kurye arkadaşın isteği; tamamen durumunu görmek için.
Ha ben gene gittim CBF150 aldım; orası ayrı
ucanteneke5 teknik verilerden emin değilim 4 zamanlı olabilir. Aynen dediğin renklerde idi. Fakat ben kimsenin bindiğini görmedim, dükkanda vitrinde gördüm hep. 97 - 98 yıllarında , bu tarihten sonra satılmış olabilir belki.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
bende burgmanla 50.000 yapabilirmiyim diye düşünüyordum. valla sağolun bayaa bir moral verdiniz
vayy 500lük mz'ler varmış ölemi?100le giderken tek teker gerçekten süper makinalarmış..
vedatarpacı 50bin değil 100bin bile yapar burgman ne demek düzgün bakımları yapıldığı taktirde sorun olmaz..
ne kadar hızlı gittiğini ancak fren yapınca anlarsın..:cat:
şu an 501 mz olsa kimse Gs500 , er-5 binmezdii..
Kadın;15 inde Ceren,20 sinde Ceylan ,25 inde Avcı nın kendisidir.:bounce:
İhtiyar benim gördüğüm bunlar değildi. uçantenekenin tarif ettiği renkde idi. Aynı motordan söz ediyoruz zaten.
Gerçi bu resimdekilerin motor blok büyüklüğü hiç de o gördüğüm gibi değil.
Sanki 500 rakamı fake gibi..
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
arkadaslar kuryelik yaparken moneronun pıoneer xf 200-2v diye bir monoruyla 130000 devirdim.....motoruna anahtar deymedi...ama yağ yakmaya başlamıştı....titanla da üç sefer 100000 b,in devirdim..ama motor diye bişey kalmadı....iki sene selcuk ecza deposunda kuryelik yaptım..bir bucuk senede 125 cg ile 110 000 dedim yeni yeni motor sogukken yag yakıyordu...altı ay cbf 250 kullandı yine selçuk ecza deposunda...motor aldığımda 90000 idi...ben motoru bırakırke 170000 e gelmişti...hala tas gibiydi.....yani bakımları yapıldığı sürece uzun kilometreler kullana biliyoz....ama yagı erken degiştirmek çok önemli......
uuuuw bizim km saat daha çocuk kalır bunların yanında
..:: Nerde O Eski Günler? ::..
Kadın;15 inde Ceren,20 sinde Ceylan ,25 inde Avcı nın kendisidir.:bounce:
yapamadım ama bundan evvelkini 71000 km motorana geçtim diye sattım,buda 425000 km oldu.
dayanmaz tabiii hiç durmuyomki ,hem sen nezaman sölicen benim çayı 2 ay oldu arkadaş.
ilk motorum 71000 kkm idi sattım,şimdiki motorum 42500 de yılbaşından beri biniyorum.yani 1,5 yılda 113500 km yaptım .tabi dediğin gibi japon falan olsaydı altımda.bukadar zamanda 200000 km yaparım dersem abartmış olmam.beni bilen bilir.
-geç gitmek HİÇ GİTMEMEKTEN iyidir-
www.perkitan.com
BİRKISIM İNSANLARA KIZIP TÜM İNSANLARA DÜŞMAN OLMAYA DEĞMEZ BUHAYAT
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)