Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Yamaha Ybr ile Keeway Speed 150 ARASINBDA KALDIM help he

    REKLAM ALANI
  1. #41
    jeansatar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2005
    Şehir
    ist. / TURKEY
    Motosikleti
    kocaoglan
    kesinlikle YBR hiç bunu tartışmaya oturup konuşarak kafa patlatmaya gerek yok
    “Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    18 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    keeway speed 150
    Bende keeway speed 150 var. 15.000 kilometre yaptım ve sadece yağ değiştirdim. Bir defa da buji değiştirdim.Bu hafta arka fren balatasını değiştireceğim.İstisnasız hergün, her hava koşulunda istanbul trafiğinde 70 kilometre yol yapıyorum.
    Düz yolda 110 yapıyor yokuş aşağı 115 ile 120 arası, rüzgar karşıdan ise şiddetine göre en az 90 la gidiyor.Yalnız kalkış konusunda gerçekten çok başarılı bir motor.Şu ana kadar aynı klasmanda hiçbir motor geçemedi. 1.6 motor arabalar 100'e kadar imkanı yok geçemedi.Titreşimi gerçekten yok.

    Eksileri ise şunlar:
    Yağmurda arka lastiğine güvenemiyorsunuz ama kuru zeminde istediğiniz kadar yatabiliyor motor. Zinciri gevşiyor 1000-1500 km'de bir ki istanbul yollarında oluyor böyle şeyler bence. Gaz kesince yada fren yapınca bazen eksozdan patlama sesi geliyor.

    Satmaya niyetim yok sadece tecrübemi paylaşmak istedim.

  3. #43

    Üyelik
    20 Mart 2008
    Alıntı D3VIL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    keeway italyan malı değilmi :S
    keeway macar malı. çinde toplanıyor... çinde üretim yok...

    Alıntı ardito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    usta sen keeway in ii yonlerini yazmissin dokmussun-yamaha yı yok saymıssın-hıc arada kalmısa benzemıon-karar vermıssın ıste sen! ama benım tavsıyem yamaha ybr 125 olur tabıkı-keeway nedir ya! arka fren in disk olması çooooook buyuk artı deıl bence-onun dısında her konuda yamaha çakar zaten!
    konulara ancak dahil olabildim ancak hemen belirtmek isterimki keeway sınıfındaki tüm motorlardan daha yüksek devirli. torkuda yüksek. 12 beygir. titreşim gerçekten sıfır.. ben kullanıyorum. bu 2. yıl olacak. asla bir sıkıntı yaşamadım. altındaki motora iyi bakarsan seni götürür. vibrasyon artıyo falan diyen arkadaşlarada tavsiyem motorlarını temiz kullansınlar... canına okuduktan sonra her motor bozulur...

    "Keeway nedir ya!"

    diyen arkadaşlara cevabım...

    Keeway Speed 150
    Plaka Dahil Fiyatı 2.600 YTL

    Özellikleri:

    Motor Tek Silindir, 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı
    Yakıt Yakıt Deposu 11L 2.0/100km
    Çap x Stroke 56.6mmx49.5mm
    Silindir hacmi 149 cm3
    Max. Güç 8.0kw/8500rpm 8.3Nm 7500/1min
    Frenler Ön Fren Disk
    Arka Fren Disk
    Jantlar Ön: 2,75-18
    Arka: 3,25-18

    Boyutlar Uzunluk 1990 mm
    Genişlik 740 mm
    Yükseklik 1070 mm
    Dingil Mesafesi 1300 mm
    Ağırlık 120 kgs
    Aksesuarlar
    Vites Kutusu 5 Vites
    Supap
    Şase Güçlendirilmiş Çelik Boru
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------



    Honda CBF 150
    Plaka Dahil Fiyatı 3.850 YTL

    Özellikleri:

    Motor Hava soğutmalı 4-zamanlı, OHC tek silindirli
    Motor hacmi (cc) 149
    Silindir çapı & strok (mm) 57,3x57,8
    Sıkıştırma oranı 9.1 : 1
    Yakıt sistemi PB18 Keihin Karburator
    Max güç (ps @ dev/dak) 11,28 / 8000
    Max tork (Nm @ dev/dak) 12,7 / 5250
    Ateşleme CDI
    Çalıştırma Elektrikli
    Şanzıman 5 vites
    Güç Aktarımı Zincirli
    Boyutlar (UxGxY)(mm) 2075x750x1135
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1335
    Sele yüksekliği (mm) 780
    Yerden açıklık (mm) 140
    Yakıt kapasitesi (litre) 13 (2,6lt rezerv dahil)
    Tekerlekler
    Ön/Arka U profilli 6 kollu alüminyum döküm
    Lastikler Ön 80 / 100 18M/C 47P
    Arka 90 / 90 18M/C 51P
    Süspansiyon Ön 31mm´lik teleskobik çatal, 116,8mm esneme aralıklı
    Arka Monoshock, 100,6mm esneme aralıklı
    Frenler Ön Çift piston kaliperli 240mm´lik hidrolik disk, cüruflu
    metal balatalı
    Arka 130 mm´lik kampana
    Ağırlık 130 kg
    Renk seçenekleri Mavi, Siyah, Kırmızı

    ---------------------------------------------------------------------

    YBR125 TEKNİK ÖZELLİKLER

    MOTOR
    Motor tipi.............................Tek silindirli, 4 zamanlı, SOHC, hava soğutmalı
    Silindir hacmi.........................124 cc
    Çap x Strok...........................54 x 54 mm
    Kompresyon oranı....................10 : 1
    Maks. gücü...........................10 HP-7.800 devirde
    Maks. Tork............................0.97 kg-m-6.500 devirde
    Yağlama...............................Islak karter
    Yakıt sistemi.........................Mikuni VM22SH/1 Karbüratör
    Debriyaj tipi..........................Islak, çok diskli
    Ateşleme..............................CDI.
    İlk Çalıştırma.........................Elektrik marşlı, ayakla
    Vites kutusu..........................5 vites
    Tahrik.................................Zincirli
    ŞASE
    Ön süspansiyon......................Teleskopik çatal
    Arka süspansiyon....................Maşa
    Ön teker hareket mesafesi.........110 mm.
    Arka teker hareket mesafesi.......105 mm.
    Ön fren................................Tek disk, f 245 mm.
    Arka fren..............................Tambur, f 130 mm.
    Ön lastik...............................2.75-18 42P
    Arka lastik............................90/90-18 57P
    BOYUTLAR
    Boyutlar (UxGxY).....................1.980 x 745 x 1.080mm
    Sele yüksekliği........................780 mm
    İki teker arası mesafe...............1.290 mm.
    Min. Yerden yükseklik...............175 mm
    Ağırlık.................................108 kg
    Yakıt kapasitesi......................12 litre (3 litre yedek)
    Yağ kapasitesi........................1,2 litre

  4. #44
    sandman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2006
    Şehir
    izmir...
    Motosikleti
    Kawa Er 5,00
    Kardeş bence de YBR. Şöyle 150 liliği görünce içimden geçen ilk düşünce ; amcamlar almışlar YBR yi, biraz pompalayıp hava basmışlar sanki hatlarını genişletip irileştirmişler ve puuff olmuş işte sana Speed 150. Tabi bu benim şahsi düşüncem diğer kullanıcı arkadaşlar alınmasınlar aman , bu bir.

    Bir ikincisi YBR de uzun yollar yapmak nasip oldu, dağ taş demeden girip çıkmadığım yer kalmadı. Allah için sağlam ve güvenli bir motor. Motor üzerinde hayatının bir contaya yada bir somuna bağlı olabileceğini düşündüğünde, ister istemez insan YAMAHA yı tercih ediyor.

    İkinci el satma konusunda sende tecrübe etmişsin ki fiyat farklarından, YBR nin hem piyasası daha geniş hemde satışı daha kolay.

    Ha YBR nin dez avantajları yokmu dersin. Var tabiki. Madem tarafsız olacağız onları da yazalım. Birincisi YBR nin orjinal tekerlekleri çok çok çok kötü. Yağışlı havalarda yada hatta normal bir günde su birikintisinde geçince bile kayma eğilimini çok fazla gösteriyor. Bence diğer bir dez avantrajı da çapraz rüzgarlarda, yada şiddettli rüzgarlarda altında dansöz gibi oynamaya başlıyor. Fakat bildiğim kadarıyla diyim ben sana, bu tip hafifi naked motorların böle havalarda bu kadar sarsılması yada oynaması normal. (Tecrübe ettim bir çok kez).

    Şu nu da göz önüne alalım,Keeway in servisleri ve yedek parçaları nasıldır bilmiyorum fakat YBR ninki gayet yaygın ve kullanımda. Bir çok parçamıo ben kendim piyasadan kolaylıkla alıp değiştirdiğim oldu. BUnları da güzelce araştırman lazım yada bilgi sahibi arkadaşların paylaşması daha güzxel olabilir gibi.

    YBR öle çok süretli süper giden rüzgarı arkasına katan bir motor değil bunu da son söz olarak söyliyeyim. Limitleri belli ki bu tip bir motor için bile aslında o limitler çok tehlikeli sayılabilir. Şehir içerisinde kullanımı çok rahat, kolay, hafifi, seri bir motor. Yakıt sarfiyatı bakımından da bir çok kez benzin doldurduğundaki KM sini unutturan bir motor sahibine.

    Neyse çok yazdım sanırım. Biraz aydınlatabildiysem ne mutlu bana.

    Şimdiden yeni alacağın motor hayırlı olsun. Aman dikkat, kazasız belasız işallah.

  5. #45

    Üyelik
    15 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul/Beşiktaş
    Motosikleti
    Zongshen GY_A200
    Hepsi çin malı ybr125 honda150 de üretimi çinde yaptırıyor....
    "Motosiklet Özgürlüktür."

  6. #46

    Üyelik
    20 Mart 2008
    Keeway Speed 150 kullanıcısıyım. Asla beni yolda bırakmadı. Çanakkale'de yaşıyorum az geziye, korteje katılmadım. sıkıştırmadığınız sürece asla hararet göremezsiniz.
    kendi sınıfındaki hemen hemen tüm motosikletlerden daha az titreşim yapıyor. bu su götürmez bir gerçek.

    YBR şüphesiz çok güzel bir motosiklet ama Speed 150 den farkı 20 KM daha fazla sürat yapabiliyor olması ve 1000 YTL daha pahalı olması. ibrelerinin 160 gösterdiğine bakmayın YBR, CBF gibi motorların...

    artık hepsi çinde toplanıyor artık ve yamahanın vidalarını ve somunlarını daha fazla sıkmıyorlar emin olun ;)

    ben motorumu 2007 nisan ayında aldım. 2006 model. tek sorunu zinciri çabuk boşlaması.
    zincire ve dişlilere iyi bakarsanız kesinlikle bu sorunu da aşarsınız.

    toparlayacak olursam;

    1- fiyatına göre kesinlikle sizi yolda bırakmayacak ama 100 Km hızın üstüne kolay çıkamayacağınız, (uzun yolda ortalama 80-90 Km hız ile gideceksiniz)

    2- bakımlarını eksik etmediğiniz süreceuzun süre binebileceğiniz

    3- Hafifliği ve atikliği dolayısı ile şehir içinde kendinize inanamayacağınız

    4- benzini koklaması nedeni ile benzin almayı unutacağınız. ;)

    bir motosiklettir kendileri...

    saydıklarımdan fazla beklentiniz yoksa Bu motosiklete verilecek her kuruşa değer arkadaşlar.

  7. #47
    serdarmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ybr Carmen 2005 125 cc
    Aslında YBR al diyenler, parası olmayanlara destek olsade parası az olanlar gitse onların dedikleri illa ki YBR leri alsalar iyi olmaz mi idi acaba?

  8. #48
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı serdarmert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında YBR al diyenler, parası olmayanlara destek olsade parası az olanlar gitse onların dedikleri illa ki YBR leri alsalar iyi olmaz mi idi acaba?
    abi tropic acılalı 2 yıl olmuş cevp yazmakta geç kaldın xD

  9. #49
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    bence ybr derim en azından keeway dan az yakar ve çekişi güçlüdür

  10. #50
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    arasında kalacak bir şey yokki
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler