hiç kendisi bi motor toplayan var mı?
veya sıfırdan yapan? (nasıl olcak o demeyin sıfırdan araba yapan var.mevcut parçalarla değil hem de!)
hiç kendisi bi motor toplayan var mı?
veya sıfırdan yapan? (nasıl olcak o demeyin sıfırdan araba yapan var.mevcut parçalarla değil hem de!)
profesyoller var tabiki tt custom gibi fotoğrafları sitede mevcut
amatör olarak, yani bizlerden demek istedim.aydınlattığın için sağol
ben 2 zamanlı topladım bi ara
ama sıfırdan yapmadık, yani markası gökhan deildi, gileraydı
GKN MOTORS
yok arkadaş dioki illaki herşeyini kendin yapıcan öle başka yerlerden toplamayla olmazmış oturup lastik dikicen mesela
1985 yılında, o zaman 16 yaşlarında, 2 adedt peugeot mopet motoru monte ettiğimiz, 4 tekerlekli, şasi ni kendimiz imal ettiğimiz bir motor-araba yapmış, düzce den bolu dağlarına köy yollarından çıkmıştık. Frenler düşündüğümüzden zayıf kalmıştı. 1 hafta kadar deliler gibi oynadığımız oyuncağımız ile (yanyana oturulan 2 koltuğu vardı) düzce merkezinde halk otobüsü aniden durunca altına girdik Esnaf çıkarttı bizi, ne kask ne de koruma ile ilgili bir bilgimiz vardı zati bu iptidai aracı sürerken. (Hee direksiyon donanımı 131 Fiat tan çıkma kramayer tabir edilen cinstendi, bildiğiniz direksiyon, gaz pedealı iki motora aynı anda kumanda ederdi, yolda giderken telleri yanımdaki arkadaş çekiştirerek aynı gazı mı verdiğini kontrol ederdi)
Sonuç olarak, bize önceleri '' (Bu çocuklar süper icatçı büyük adam olacak) diyen esnaf, dayıma şikayet etti bizim kazayı. Dayım motor-arabayı kaynak makinesi ile dilimledi yediğim o bir tokat zati evladiyeliktir
Biz toplum hazır olmadığı için başaramnadık ama, uğraşan herkese en i,çten kolay gelsin diliyorum
Poturdak
heheheh,
iyi gezmiştik ama. egzostlarda olmadığı için çıkan ses süperdi. millet hasta olmuştu. Sanırım 500 km kadar gezmiştik. 90 km sürate çıkmıştı. bizim dayı teknolojik icatlara pek saygısı olmayan bir motosiklet atölyesi sahibi, klasik bir tamirci idi. Yidik şamarları vallah
Poturdak
asyanın motorunu istemedim elektirik sisteminide istemedim şasi ve grenajları istedim sadece (yaw bi ton aynı model var adamın biri patent alsa varya paraya para demez davalardan) motorunun parçalarını ustamla topladık yani motor bana 3000 3500 ytl arasında geldi ama 14.5 hp aslında 14.3 küsür felan yani emsallerini geçer döner bi daha geçer uzun yolda ama
1992 yılında daha 3 yaşında olan çezet350 yani burdaki jawa350 lerin az bişey deişiği vardı ama kros merakı yüzümden makinayı komple söktüm şaseyle baya oynadım ön amortisörleri yükselttim komple yan ve ön grenaj yaptım eksozları toplayıp sağa üsten tek olarak çıkardım ve sonuçta güzel bişey olmuştu ama ilk üç ayda test sürüşlerde çok takla atmıştım ama her seferinde bi hatayı düzeltip daha iyisini yaptım ve bütün bu çabalardan sonra harika bi makina çıkmıştı ve sadece sesini bilenler bunu bi jawa olduğunu anlayabiliyodu.ve bir yıl bindikten sonra çok ısrar eden birine sattım.
http://www.motosiklet.net/forum/foto...-350-cawa.html
işte benim frenkeştayn
MoToCroSS RuLeZZ
yapılmışı var niye kasıyoruz ki?
İş yapılmışını hazırını almak değil.Sıfırdan birşeyler ortaya çıkarmaktır..Buna Yaratıcılı denir dostum fantazma...
zekaiyuce
ben bütün motorlarımı kendim topladım 1956 bmw r 26 .1986 vf 750 honda magna.1987 cava su anda bindiğim bmw mide bu kış toplayacağım işallah .
TECRÜBE GÜZELDİR AMA PAHALLIYA MALOLUR
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)