SS = süperspor manasında eğer bunu soruyosan arkadaşım.
SS = süperspor manasında eğer bunu soruyosan arkadaşım.
Aaa, ben bunların dört ayaklılarından hayvanat bahçesinde görmüştüm, iki ayaklıları da mı varmış?
May the Force be with McLaren Mercedes
kanuni zorunluluk haline getirsinler bence
kasktan daha önemli çünkü sonuçta kask takmassan patlayan kafanın kimseye zararı olmaz ancak ayna olmayınca diyer araçları tehlikeye atmak muhtemel yaz yüklü bi ceza olsun bitsin
herkes bişeyler diyo ben şöyle rahatım ben böyle rahatım diye ama ben artık HABERLERDE MOTOR KAZASI GÖRMEK İSTEMİYORUM...
mesaj yerıne gıtmıstır sanırım
MÖTÖRÜM MÖTÖRÜM MÖTÖRÜMÜ VAR GALİ YÜCE YARABBİM:queen:
Ayna sokmenin hiç bi mantıgı yok bence.Amca 285 görüyosa ayna olayını kaldırır ise 290 gorur en fazla.Sadece SS ler degil çogu motor modelinde aynayı sokuyorlar.Biyolojik bi sebebi olabilirmi acaba;arkada 3. göz felan
Born To Be wild,Live to Ride...
Ben hiç görmedim ama bundan sonra dikkat edeceğim. İlginç. Aynasız olarak trafikte nasıl gidiyor ki? 200'le zaten arkaya bakılacağını sanmıyorum. Yana baksan bile rüzgar kafanı ve vücudunu zorluyor. Yaklaşık 180'den sonra eğilmeye (kişiye, kaska ve motora göre değişiyor) başlamak gerek. Ee zaten o hızda dik oturup da arkaya bakabiliyorsa bayağı becerikli demektir. 160'da kolunla birine işaret etsen dengen zorlanıyor. Ayna çıkarmaktaki amacı daha hızlı gitmekse bence aynalı daha hızlı gider çünkü daha rahat slalom yapar. Herşey kontrolü altında olur. Bu tabii trafikli ortamda geçerli, çünkü ortalama 120'yle akan bir yolda o arkadan 180'le geliyorsa düz gidemeyeceğine göre slalom yapmak zorunda kalacak ve o hızda bir sürü araç daha gelebileceği için arkasına bakmak zorunda. Ama otoyola çıkıp sadece orada basacaksa zaten arkasından 280-300'le gelebilecek araç sayısı azdır, orada aynanın pek rölü olmaz. Sonuçta bu adam aynanın motosikletlerin son hızı üzerinde etkileri konulu bir tez hazırlamıyorsa normal insanlardan biraz farklı, daha deli cesaretli olsa gerek. Oysa ayna hiç bir yerde lazım olmazsa bile sadece kırmızı ışıklarda işine yarayabilirdi. Bir gün arkadan duramayan arabanın teki gelir vurur o zaman anlar aynayı konyayı, tabii hala anlayabilecek durumdaysa.
ayna sökenleri anlamıyorum hakkaten
insan yolda yürürken bile arkadan araba vs. geldiğini görmek için dönmeye üşeniyor
motorda nasıl sürekli dönülüyor anlamıyorum
ki bazılarının dönüp baktığına inanasım gelmiyor(aynasını söküpte dönüp bakanlar alınmasın)
muhtemelen sesin şiddetine göre aracın ne kadar mesafede olduğunu kestiriyor bazı arkadaşlar!
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
tek kelime aptallık benim arkadaşım kaza yaptı aynası da yoktu şimdi kafa tasında çatlak var 1 aydır hastanede yatıyor
bence aynaları kaldırmak mantığının altında; "arkamdakiler zaten aynadan görülemeyecek kadar uzakta kalıyorlar,arkamda kimse oluyo,çok fena kaçıyo benim alet,bi işime yaramıyoki aynalar" felsefesi yatıyo..
[B][CENTER]BorN 2 Ride WiLd[/CENTER][/B]
Yatınca zaten ayna ister istemez devreden çıkıyor. Bir de trafikte en süratli siz olunca arkayı kontrol gereği de devreden çıkıyor. Hal böyle olunca ayna da gereksiz bir aksesuar oluyor sanırım
İnnova 125, nx4 falcon, xt660r, CBF 600s diyerek devam ediyor hayat
yok ya arada bir bakmak lazım..
"bugün yakışıklımıyım"
"kask yakışmışmı"
"sabah traş olurken topsakalı düzgün yapabilmişmiyim" vs..vs..vs..
mesela bu abimizin aynaya ihtiyacı var mı sizce??herifin aklı fikri mercedesle oynaşmakta :D
http://www.youtube.com/watch?v=8t3U2uN6t2E
[B][CENTER]BorN 2 Ride WiLd[/CENTER][/B]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)