çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için
aranızda ilk motora bindiğini anlatacak biri varmı
Bisikletim varda o beni kesemiyor en fazla 40km hızla tekerleri yamuluyor aldığımdan beridir yararını görmedim ümit black hawk
çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için
aranızda ilk motora bindiğini anlatacak biri varmı
Bisikletim varda o beni kesemiyor en fazla 40km hızla tekerleri yamuluyor aldığımdan beridir yararını görmedim ümit black hawk
topik içinde topik açıyon.
burdan oku. http://www.motosiklet.net/forum/moto...iginiz-an.html
motorunu kendin al motosikletin derdi bitmez çünkü
koruması var benzini var ehliyeti var vergisi var muayenesi var
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
Cok acele edıyorsun bence bekle bıraz once gercekten motorlar hakkında bırseyler ogren cunku 50 cc lık motor bıle olsa senın trafıkte cıddı sekılde yaralanmana sebeb olur ve boyle bır olayı hıcbır arkadasımız ıstemez
bakıyorum bızım mahalle aralarında senın yaslarda bır suru arkadas var ama delı gıbı kullanıyorlar
Bence ılerkı yaslarda 250cc600cc750cc ve ustu motorlara keyıfle bınmek ıcın oncelıkle bılgı ve bıraz daha belkemek en mantılısı bu Aşk devam etsin diyorsan bekle derim
ONCE CAN GUVENLIGI!!!
ilk motora nmasıl bir soru şeklidir,
evet itiraf ediyorum ilk motora ben bindim , seneee 1869 bizim sylvester bisiklete buhar motoru takmış , abi ben buna binmekten korktum bi denesene dedi, bööle başladı hikaye
wikipediadan alıntı = İlk örnekleri bisikletlere motor takma girişimleriyle ortaya çıkmıştır. 1869 yılında ABD Massachusetts’li Sylvester Roper buhar gücüyle çalışan motosiklet benzeri bir taşıtı geliştirmeye çalışmıştır. 1893 yılında Felix Millet beş silindirli bir motoru bir bisikletin ön tekerleğine takarak bugünkü motosiklete oldukça benzeyen bir taşıt gerçekleştirmiştir.
Başarılı ilk iki tekerlekli motorlu taşıt tasarımını Fransız mucitler Michael ve Eugene Werner gerçekleştirmiştir. Werner kardeşler aracın motorunu, kadronun altına iki teker arasına yerleştirdiler. O tarihten sonra motosiklet tasarımlarında motor hep aynı yerde kalmıştır.
MKH kardeşim, bak Görkem gerçekten kısa ve öz yazmış. "Uygun motosikleti" (bu kelimeleri tırnak içinde yazdım çünkü uygun (doğru) motosiklet çok önemli) seçtikten sonra trafiğe çıkmamak şartıyla boyun, kilon vs. kısaca ebatların ne olursa olsun kullanabilirsin, hem acemiliğini çok erken yaşta atmış olursun. Keşke senin yaşında bizimde imkanlarımız olsaydı da motosikletle daha erken tanışmış olsaydık.
Trafik meselesine gelince şahsi fikrim 17 yaş bile çok erken tam delikanlı çağları tehlike arz ediyor genelleme yaparsak. Sen çok olgun olabilirsin ama kurallar malesef genele göre yapılıyor. Bence ehliyet yaşı 17 kalmalı fakat birçok yabancı ülkede olduğu gibi 2 yıl boyunca stajyer (Learner, trainie) sürücü muamalesi yapılmalı yani 2 yıl boyunca yanında bir yetişkin olmadan trafiğe çıkılmamalı ve plakaya stajyer sürücü olduğuna dair amblem koyulmalı da ben çok hayalperest oldum...
Kısaca motosiklete hevesin varsa maddi imkanlarınız elverişli ise en yakın zamanda trafiğe çıkmadan bir yerinden başlaman dileklerimle... Kendine dikkat et.
Bide anlamadığım şu mesala ben direk 150 cc başlasam 250 cc arasında ne fark olur
Ben onu otomobil olarak düşünmüştüm öyle yazdım. Şimdi sorduğun gibi düşündümde bayağı güldüm vallahi. E artık ona da bir çözüm buluruz değil mi? İlahi Onur sabah sabah güldürdün beni. Hani derler ya kırk yıl sırtında taşısan ana-babanın hakkı ödenmez diye o aklıma geldi e iki yılcık taşıyıversin ama...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)