Önerilerinizi rica edebilir miyim?(500-650cc)
Reklamlar
-
21 Ağustos 2007, 15:35
#21
shadow_1905 kardeşim ilk mesajın sonunda özellikle race istemediğimi söylemiştim gözünden kaçmış sanırım. GT 650 R yi race olduğu için istemiyorum zaten onun yerine GT 650 bana uygun geliyor.
xxxxx kardeşim GSR 600 benim de baktığım bir motor. Enjeksiyonlu, duruşu tipi çok hoş (özellikle arkadan görünüşünü çok beğendim ). Fiyatları da en düşüğü 14800. Ama üstünde GSXR motorunun aynısı var yani race motoru Bu nedenle çok seri, 4 silindirli ve fiyat olarak biraz yukarıda. Önerin için teşekkür ederim aklımın bir köşesinde dursun
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
Reklamlar
-
21 Ağustos 2007, 15:36
#22
kenya adlı üyeden alıntı
shadow_1905 kardeşim ilk mesajın sonunda özellikle race istemediğimi söylemiştim gözünden kaçmış sanırım. GT 650 R yi race olduğu için istemiyorum zaten onun yerine GT 650 bana uygun geliyor.
xxxxx kardeşim GSR 600 benim de baktığım bir motor. Enjeksiyonlu, duruşu tipi çok hoş (özellikle arkadan görünüşünü çok beğendim ). Fiyatları da en düşüğü 14800. Ama üstünde GSXR motorunun aynısı var yani race motoru
Bu nedenle çok seri, 4 silindirli ve fiyat olarak biraz yukarıda. Önerin için teşekkür ederim aklımın bir köşesinde dursun
Hmm evet gözümden kaçmış GT650 de karar kıl o zaman en iyi seçim o olacak senin için..
-
21 Ağustos 2007, 15:42
#23
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
-
21 Ağustos 2007, 15:47
#24
hey gidi gençlik heeeey....
-
21 Ağustos 2007, 16:03
#25
SAKAL adlı üyeden alıntı
Abi buna sanırım fiyat için itiraz ettin FZ6 (2006 versiyon) 15.075 ytl, almaya değer mi değmez mi bilmiyorum ama uzaktan bakıldığında oturma açısı güzel bir sport touring
Yakıt enjeksiyonlu bir model ayrıca hoşuma giden bir özellikte egzos koltuğun altından çıkıyor.Kışın artçının popo donmaz
Yok Sakal ondan değil. İlk mesajımda nedenleriyle belirtirseniz sevinirim demiştim. Örneğin : Honda hayat onda demek yerine Honda çünkü servisi iyi . Yamaha Fazer çünkü tipi güzel. Analatabilmişimdir umarım
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
-
21 Ağustos 2007, 16:35
#26
-
21 Ağustos 2007, 16:46
#27
Haklısın erdo2002 her önüyle güzel bir motor GSR 600 ama naparsın ki arkadan duruşu en çok hoşuma giden yeri sadece şahsi fikrim
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
-
21 Ağustos 2007, 17:21
#28
Kenya kardeşim; anladığım kadarıyla sen aşağı yukarı kararını GT 650 den yana vermiş gibisin. Acizane bir fikir de benden; Gerçi aldığın motoru uzun yıllar kullanmak istediğini yazmışsın ama yine de biz motorculara hiç belli olmaz bu açıdan seninde söylediğin gibi motor alırken çok geniş düşünürsek o zaman hiç gözardı edemeyeceğimiz bir konuda aldığımız motorun 2. el durumları. Ben GT 650 nin ikinci elde Honda, kawasaki veya suzukiye göre daha çok değer kaybedeceğini düşünüyorum.
Dürüst esnaf malını %20 karla satar, Hırslı esnaf malını %50 karla satar,biz karından vazgeçtik.Bu memleketin bir karış toprağının maliyetini ödeyebilecek babayiğit varsa gelip alsın!!
-
21 Ağustos 2007, 17:35
#29
kaptanpoyraz adlı üyeden alıntı
Kenya kardeşim; anladığım kadarıyla sen aşağı yukarı kararını GT 650 den yana vermiş gibisin. Acizane bir fikir de benden; Gerçi aldığın motoru uzun yıllar kullanmak istediğini yazmışsın ama yine de biz motorculara hiç belli olmaz
bu açıdan seninde söylediğin gibi motor alırken çok geniş düşünürsek o zaman hiç gözardı edemeyeceğimiz bir konuda aldığımız motorun 2. el durumları. Ben GT 650 nin ikinci elde Honda, kawasaki veya suzukiye göre daha çok değer kaybedeceğini düşünüyorum.
Onu da düşündüm kaptan kardeş. Ama az önce kawasaki ER 6N ikinci ellerine baktım 2006 model 1950 kmde 10000 ytl ye satıyor. motorun 2007 sıfır modeli ise 15000 YTL (13000 e satan tek yer var). 2006 model 4800 kmde Honda CBF 500 9000 YTL sıfırı 2007 model 12690. Baktığımız zaman değer kaybı göze almamız gereken bir risk. Ben kullanırken zevk alayım işimi görsün ikinci elde değer kaybetsede sorun değil ne demişler gülü seven dikenine katlanır kaktüsü sevenin vay haline
Fikirlerini paylaşan, paylaşmayan herkese teşekkürler Hayırlı günler
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
-
21 Ağustos 2007, 23:13
#30
hyosung ciddi düşünülmesi gereken bi marka. evet muadillerine göre fiyatları çok daha cazip( özellikle cc büyüdükçe) donanım ve teknolojik olarak da geri değil ama işte her zaman bir ama kelimesi yerleşiyo insanın aklına. comet tam olması gerektiği oranda bi naked bike. marka imajı ve çevremdeki herkesin şikayet ettiği üzere servis kalitesizliği sorunu olmasa listemin başında olur muhakkak. onun haricindeki japonlar ise her biri bir yönüyle öne çıkan modeller. umarım gönlüne göre bi motor alırsın...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
21 Ağustos 2007, 23:33
#31
Kenya dostum düşündüğün motorlar benim de elimdeki motoru satınca gelecek sezona aklımdan geçirdiğim motorlar.Tabi bir farkla ben ikinci el almayı düşünüyorum.Motosikleti almadan önce servisini titizlikle incelemeni öneririm.Hyosungun servis ağının çok yaygın olmadığını görüyorum ayrıca kawasaki de servis açısından çok şikayetçi olunan bir firma.Honda ve Yamaha benim aklıma daha çok yatıyor olaya bu boyuttan bakarsak.Ayrıca ikinci el olayında da bu iki marka öne çıkıyor.Sakal arkadaşımın da dediği gibi Yamaha FZ6 da iyi bir alternatif olabilir diye düşünüyorum.Bu başlığın artık ben de takipçisiyim...
Satılık Asya125t-Spidi mont
-
22 Ağustos 2007, 00:09
#32
Bende geçen sene 125 cc scooter kullandım,Nisan ayında Jinlun 250'ye geçtim ve bugün itibariyle V-Strom aldım.Senin istediğin bir tarz değil evet ama bende üst segmente geçerken cbf 500'ten tut,Fazer'a kadar denemediğim incelemediğim motor kalmadı.Bence 4 silindirli bir motor, 150 cc sonrası sana hem çok masraflı,aşırı tüketimli,aşırı güçlü gelebilir.Ben akşamüstü Edirne'ye gidip aldım motorumu,İstanbul'a geldim.Böylece rahatçe test etme olanağını da buldum.İnan bana 67 bg'lik gücünde iri bir makina bile gazı çevirmenle sana muhteşeme bir tork sağlıyor.Hem gayet ekonomik,hemde gayet rahat bir şekilde geldim 300 km'ye yakın yolu.Bence 2 silindir,enjeksiyonlu makinalar üzerinde dur
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
-
22 Ağustos 2007, 00:14
#33
Kaiser adlı üyeden alıntı
Bende geçen sene 125 cc scooter kullandım,Nisan ayında Jinlun 250'ye geçtim ve bugün itibariyle V-Strom aldım.Senin istediğin bir tarz değil evet ama bende üst segmente geçerken cbf 500'ten tut,Fazer'a kadar denemediğim incelemediğim motor kalmadı.Bence 4 silindirli bir motor, 150 cc sonrası sana hem çok masraflı,aşırı tüketimli,aşırı güçlü gelebilir.Ben akşamüstü Edirne'ye gidip aldım motorumu,İstanbul'a geldim.Böylece rahatçe test etme olanağını da buldum.İnan bana 67 bg'lik gücünde iri bir makina bile gazı çevirmenle sana muhteşeme bir tork sağlıyor.Hem gayet ekonomik,hemde gayet rahat bir şekilde geldim 300 km'ye yakın yolu.Bence 2 silindir,enjeksiyonlu makinalar üzerinde dur
Kaiser kardeşim benim de arkadaşım daha yeni (2 haftalık) Suzuki DL 650 V-STORM aldı. görünüş muhteşem bence, insan üstüne oturunca sanki mercedese oturmuş gibi oluyor. Gaz koluna tepkisi tam olarak muhteşem (V Twin işini fazlasıyla görüyor). Şu ana kadar sorunu olana rastlamadım. Ama fiyat olarak 16500e aldı arkadaşım. Daha yeni mezun oldum üniversiteden ve yeni işe başladım geleceğim pek belli değil yani o yüzden çok fazla uçmak istemiyorum. Önerin için teşekkür ederim
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
-
22 Ağustos 2007, 00:23
#34
abi be al bi fz6 kendim almış kadar sevineyim
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
-
22 Ağustos 2007, 00:24
#35
Yazılanları okumadım sadece başlık yazısını okudum ama sana tavsiyem uzun yıllar kullanmayı düşünüyorsan yakıt konusundan cimri olan bir model er6n grenajsız mükemmel bir alet...Kasası çok güncel ve aşık olunası cbf500 kesinlikle düşünme derim kasa pek iç açıcı deil vasat bir naked kasası...48yaşındaki bir kullanıcıdan edindiğim bilgiye göre motoru 12bin km'de idi muhabbet ettiğimde...Sıfırdan çıkma.km ort12ykr yakıyormuş.Full enjeksiyonlu bir alet.Son sürat konusunda +200 Yapmamak sana kalmış.Kawasaki servisi bursa'da ki en iyi ustalardan bi tanesi isim yapmış biri.Bursa'da servis sıkıntısı yok die biliyorum çünkü herkes ersan ustadan çok memnun...Tek tercih diyorum senin için hyodan uzak dur.kawasaki'ye bin....8000€ civarı sanırım sıfır unuttum yaf...abs'li modeli 1000€ bir fark vardı sanırım tam emin deilim. www.kawasaki.com.tr
adresinden z-moto'ya yöneleceksin oradan inceleyebilrsin...
-
22 Ağustos 2007, 00:35
#36
SAKAL adlı üyeden alıntı
abi be al bi fz6 kendim almış kadar sevineyim
Kısmet be sakal Allah nasip ederse o da olur
Ultraukala yazdıkların kafamın bir köşesinde duracak emin ol teşekkür ederim
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
-
23 Ağustos 2007, 13:23
#37
usta bende uzun zamandır hysung u takip ediyorum bu konuda uzmanlaştım diebiliriz korkularını çok iyi anlıyorum çünkü aynı korkuyu bende yaşıorum benim nietim daha çok 250lik için japon malı tartışılmaz elbette ama senin benim gibi bütçesi dar insanlar için uygun gözükmüo zaten japondan sonra kore mallı bencede senin için en uygunu hysung umarım gönlüne göre olur ve hep iyi günlerde keyifli sürüşlerede kulanırsın
-
23 Ağustos 2007, 14:00
#38
Değerli arkadaşım er6n yi düşünürsen motoru canlı incelediğinde çok küçük durduğunu göreceksin artı servis ve parça durumu hepsinden berbat. benim arkadaşlar yunanistandan getirtiyor parçaları. Ben hyosung la 5000 km den fazla yaptım hiçbir şikayetim yok. motoru büyütmek için değiştirdiğimde 650r ı seve seve düşünürüm. Suzuki sv650s ile aynı motor var üzerinde diye biliyorum. Fz 6 Naked in 2005 - 2006 model sıfır ayarında 2.ellerini 10.000 ytl civarı alabilirsin. 2.el den de fazla korkmamak lazım götürürsen bir servise sana deşifre ederler makineyi tabii yine tercih meselesi. Cbf 500 ün tipini çok demode buluyorum ben yani honda ama hayat onda değil bu modelde. Z750 kawasaki nin çok enteresan modeli onu da bir inceleyebilirsin hem çıplak hem spor özelliklerini birleştiriyor ve çok güçlü.
how can you know what the things are worth?
ıf your hands won't move to do a days work.
-
23 Ağustos 2007, 14:25
#39
copycat adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşım er6n yi düşünürsen motoru canlı incelediğinde çok küçük durduğunu göreceksin artı servis ve parça durumu hepsinden berbat. benim arkadaşlar yunanistandan getirtiyor parçaları. Ben hyosung la 5000 km den fazla yaptım hiçbir şikayetim yok. motoru büyütmek için değiştirdiğimde 650r ı seve seve düşünürüm. Suzuki sv650s ile aynı motor var üzerinde diye biliyorum. Fz 6 Naked in 2005 - 2006 model sıfır ayarında 2.ellerini 10.000 ytl civarı alabilirsin. 2.el den de fazla korkmamak lazım götürürsen bir servise sana deşifre ederler makineyi tabii yine tercih meselesi. Cbf 500 ün tipini çok demode buluyorum ben yani honda ama hayat onda değil bu modelde. Z750 kawasaki nin çok enteresan modeli onu da bir inceleyebilirsin hem çıplak hem spor özelliklerini birleştiriyor ve çok güçlü.
Önerilerin için teşekkürler kardeşim. İkinci elden korkum azda olsa var ama düşünmüyor değilim. Yorum yapan yapmayan yardımcı olan herkese teşekkürler
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
-
Dostum sanırımm GSR600 almışsın.Hayırlı olsun
Satılık Asya125t-Spidi mont
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler