motosikleti yana yatırmadaki son nokta nedir
Reklamlar
-
04 Ağustos 2007, 14:38
#1
arkadaşlar 9 senedir motosikletim var acemi deyilim ama hep küçük hacimli motorlar kullandım bws100 piaccio150 vs vs şuanda 250lik kullanıyorum trafik kuralları içerisinde 120 130 140 kadar gidebiliyosun ve virajlarda mecbur motoru yatırman gerekiyo işte buradaki sonnokta nedir nasıl anlaya bilirim motorun virajdaki kayma noktasını.
sonuçta yavaş veya hızlı .yana yatmışken . lastik bikere kaydımmı allah göstermesin motor bi tarafa sen bitarafa bu olay yavaş hız lardada olabiliyo çünkü
özellikle racıng ci ve büyük hacim motor kullanan arkadaşlar vetüm motor kullanıcılarının fikrini almak isterim
şimdiden teşekkürler
Reklamlar
-
04 Ağustos 2007, 15:06
#2
Kontra tekniğini arama bölümünden aratırsan ;
yana yatmanın inceliklerini ve arka lastiği kaydırmadan viraj içi davranış stilini okuyacaksınız...
(aksi durumlar hariç)
[B][COLOR="Red"]"Kendinizi Cesurca Gösterin! Trafikte Farkettirin! Yaşamanız Sadece Buna Bağlıdır!!!"[/COLOR][/B]:bounce:
-
04 Ağustos 2007, 18:41
#3
aslında yazma sebebim. izmirde bayan motosikletli virajı alamayarak otobüsün altına girmiş diye bi mesaj okudum ondan sonra herkez biraz olsun bilgi versin genel olarak hepimiz faydalanalım amacım vardı .
yoksaben limitlerimi zorlamıyorum zaten
genede sağol
-
04 Ağustos 2007, 18:52
#4
limitte motosiklet yatırmalarınızda zaten lastik damakları yolu tutmada zorlanır ve ses çıkarıp size gerken sınırda olduğunuzu hissettirecektir,daha sonrası tamamıyla sizin elinizde
“Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
04 Ağustos 2007, 18:56
#5
HA bide yağmurda ses çıkarmıyo lastikler.Gayet uslu bir şekilde kayıyor,en son motor altından giderken sen yerde ona bakıyor buluyorsun kendini.Tecrübeyle sabittir.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
-
04 Ağustos 2007, 19:01
#6
ben şöyle anlıyorum motorun kaymaya başladığını yatıyorum virajda arka teker hafiften titremeye başlıyo ve motor dönmesi gerektiği açıyı sapmaya başlıyo yani geniş alıyo virajı neyse benimki titriyo her motor titremeyebilir direk kayar sen yinede yapma aman dikkat derim dostumm
-
04 Ağustos 2007, 19:06
#7
kontrollü biçimde virajda motoru yavaş yavaş yatırmaya başladıysanız limitlere gelirken motor tatlı tatlı çizgi dışı kalmaya başlıyor kayma oluşuyor
en önemlisi viraja giriş hızı tabi
-
04 Ağustos 2007, 19:09
#8
Sen yine de motorun çok kaliteli olsa bile
kesinlikle yollarımıza güvenme olur mu dostum ?
Çoğu kazamız yoldan kaynaklanıyor...
(yol derken tabi karşı tarafı da dikkate almak lazım)
[B][COLOR="Red"]"Kendinizi Cesurca Gösterin! Trafikte Farkettirin! Yaşamanız Sadece Buna Bağlıdır!!!"[/COLOR][/B]:bounce:
-
04 Ağustos 2007, 19:18
#9
bence viraja elinden geldiğince yavaş gir
sonuçta scooter çok çabuk kayar o yüzden riske gerek yok
-
04 Ağustos 2007, 19:22
#10
sana katılıyorum zaten amacım virajları nasıl hızlı alınır deyil
sınırlarımızı önceden kestirebilmek daha kontrollü ve güvenli gide bilmek
ben motosikleti hem seviyorum birazda korkuyorum doğru olanda bu
bence herkezin biraz olsun motosikletten korkması gerek
-
04 Ağustos 2007, 19:23
#11
eczaci101 adlı üyeden alıntı
Sen yine de motorun çok kaliteli olsa bile
kesinlikle yollarımıza güvenme olur mu dostum ?
Çoğu kazamız yoldan kaynaklanıyor...
(yol derken tabi karşı tarafı da dikkate almak lazım)
sonuna kadar katılıyorum
birde kontra tekniğini ve diğer makaleleri de okumanı şiddetle tavsiye ederim.
okuyup uyguladıktan sonra motorunu bi kat daha fazla seveceğinden eminim.
ben okudum uyguladım her fırsatta kullanıyorum.
çok faydalı oldu.
motorunun ve senin sürüş alışkanlıklarına göre farklılık gösterebilir.....
-
04 Ağustos 2007, 19:28
#12
son nokta su anada kadar gördüğüm "boy"
onun yapış paçasına derim ben olsam
Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?
-
04 Ağustos 2007, 19:35
#13
CERRAHI adlı üyeden alıntı
son nokta su anada kadar gördüğüm "boy"
onun yapış paçasına derim ben olsam
kusura bakma bişey anlamadım
emresezgi akıl akıldan üstündür bilgilenmek için okumamızlazım en iyisi benin dememek lazım
-
04 Ağustos 2007, 19:40
#14
yusufkacmaz adlı üyeden alıntı
kusura bakma bişey anlamadım
boy nickli arkadaşımız yarışlara katılır 1000rr ı vardır.limitlerde kullanır
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
04 Ağustos 2007, 19:46
#15
heeee su mesele
aman kalsın daha gencim
boy nikli arkadaş anlatsaya ohızlarda nasıl limitlerde kalınıyo
-
04 Ağustos 2007, 19:59
#16
yusufkacmaz adlı üyeden alıntı
heeee su mesele
aman kalsın daha gencim
boy nikli arkadaş anlatsaya ohızlarda nasıl limitlerde kalınıyo
Anlatılmazki anlatılamazda istese. Bu denge meselesi. Mesela sen bisiklette tek teker giderken baskasına nasıl gidebilecegini anlatabiliyormusun ?
Buda bir nevi ona benzer birşey. ha önbilgiler belki verilir ama pratik egitimi olmadan asla senin dosdogru kullanmana (limitlerde) yeterli olmaz. olamaz.
Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?
-
04 Ağustos 2007, 20:17
#17
omzunuz yere değdiğinde yatabileceğiniz en son yatış açısını anlarsınız.
Bu arada siz boy a bakmayın.o öyle bi yatırıyoki adamın uykusu geliyor.Bence motosikletin yatabileceği açı sabittir.Bu sizin viraja giriş açınıza,hızınıza ve performansınıza bağlı olarak değişir.Limitlerde kullanmak sadece yarışçılar içindir.Bence siz virajın içinde kaymadan çıkabileceğiniz açıyı bulana dek yatırın.Gerisi asılma teknikleri ki bunuda Mehmet açıklasın.
Metin ÖZKUL
Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen birşey olduğunu anlayacak...
-
04 Ağustos 2007, 20:19
#18
CERRAHI adlı üyeden alıntı
Anlatılmazki anlatılamazda istese. Bu denge meselesi. Mesela sen bisiklette tek teker giderken baskasına nasıl gidebilecegini anlatabiliyormusun ?
Buda bir nevi ona benzer birşey. ha önbilgiler belki verilir ama pratik egitimi olmadan asla senin dosdogru kullanmana (limitlerde) yeterli olmaz. olamaz.
ya simdi 1000lik alıpta sahhilde 300basmıycamya
maksat muhabbet millet bişi örensin bi bilginiz varsa sonuçta akıl akıldan üstündür diyoz
sonucta hızı hiç görmedik deyilya performanslı sürüş kursunada gittim izmit körfezdede yarıştımda 200bg üstü araçlarla
Marlboro Man adlı üyeden alıntı
omzunuz yere değdiğinde yatabileceğiniz en son yatış açısını anlarsınız.
Bu arada siz boy a bakmayın.o öyle bi yatırıyoki adamın uykusu geliyor.Bence motosikletin yatabileceği açı sabittir.Bu sizin viraja giriş açınıza,hızınıza ve performansınıza bağlı olarak değişir.Limitlerde kullanmak sadece yarışçılar içindir.Bence siz virajın içinde kaymadan çıkabileceğiniz açıyı bulana dek yatırın.Gerisi asılma teknikleri ki bunuda Mehmet açıklasın.
teşekkürler.................................................. ...
-
04 Ağustos 2007, 21:15
#19
Kusuruma bakma ben seni fazla ciddiye almışım sanırım.
Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?
-
04 Ağustos 2007, 21:26
#20
CERRAHI adlı üyeden alıntı
Kusuruma bakma ben seni fazla ciddiye almışım sanırım.
benseni başından beri hiçmi hiç ciddiye almadım.
sen bu konuda izmirde düşen arkadaşa faydalı olabileceğini sanıyomusunda benle dalga geçiyosun
lütfen lütfen lütfen bu soruma cevap ver
veremiceksin biliyorum
eğer sen bu soruya mantıklı seni haklı çıkarıcı bi cevap ver ben motora bidaha binmiycem
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)