►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
blackhawk06, Kimsenin honda düşmanlığı yaptığı yok. Hondayı gözünüzde çok büyütmeyin onu anlatmaya çalışıyoruz. Öyle bi imaj varki sanki honda kusursuz motor, hondanın servisi süper, bugün götür motoru hoop yedek parça akşam elinde. Böyle bi imaj çiziliyor. Benim bi önceki motorum hondaydı, hondayıda hiç bi zaman kötülemem, belki seneye yine honda alırım ya da suzuki alırım. Sadece honda süper diğerleri tü kaka düşüncesine karşıyız biz.
[I]Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir...[/I]
san bir hondacı olarak geçmiş olsun diyorum honda servisliği adına özür diliyorum yine honda sağlam motordur bunu bilen bilirher motoru kullandımmmm ama insan lar naparsın ok kib arkadaşlar
Topiği HORTLATALIM. Belki lazım olur.
Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.
Dedimki ya bu Hondadır. Her sıfır makınada arıza cıkabilir. Hondada cabuk cözer. Bakayım dedim.
2.9.2008 de 2009 model 1 adet deauvill aldım. Arkadaşımda aldı. Ondada aynı sorun cıktı ama tesadüftür dedim. Bende 1 ay sonra aldım. Ama Bayıye dedimki
bak aynı sorunda bende cıkmasın. Arkadaşın işini parca vardı 1 gunde cözdüler.
Ben benim motordada cıktıgı için bayıye kırıldım ona gitmedim. Halen gel diyor . Sıfır motordan sökerim yine madur etmem. Bunu HONDANIN YAPMASI LAZIM.
2 gün sonra Motatale cevap geldi Parcayı değiştirin. On dedim şükür.
22000 ytl verdim. Motor bozuk cıktı. Merkezden 2 gün sonra lütfettiler ama parca yok. HONDA HAYAT ONDA. 1-3 HAFTA ARASI parca gelir.
Bu arada Hondadan ne arayan var ne soran.
İyiyi paylaşmasını bildiğimiz gibi kötüyüde tartışalım.
Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.
honda civic hb arabam vardı sorunsuz binmiştim
Malesef Türkiyede Araba servisi ile Motosiklet servisi arasında dağlar kadar fark var. Arabası olana bugune kadar 3 hafta bekleyeceksin diyen ne servis duydum nede müşteri. Üstelik Honda Hrv kullandım. Mutluhandaki servise gittiğim zaman cok mennun kaldım. Halen Bayram mesajı gönderirler.
Hondada 3 hafta sonra arabanızın parcası gelir diyen servis duymadım.
Ama Honda aynı honda. Biri araba biri motosiklet.
Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.
Honda otomobilde daha başarılı. Honda Genel Müdür Yardımcısı Ümit Karaaslan'la önceki ay röportaj yapmıştım, motosikletten çok çok az bahsetti. Honda motosikleten fazla otomobil satıyor, otomobille motosiklet arasında toplam ciroda da dağlar kadar fark var.
Benzer şekilde Suzuki Türkiye Genel Müdürü Edmondo Morigi'yle de birçok defa görüştüm, motosiklet sohbetini hep ben açtım. Suzuki de yılda 2 bin küsür otomobil satmasına rağmen otomobile daha çok önem veriyor.
Motorda iyi satıyor, ama motor piyasasına göre...
Yeni bir Civic'in fiyatı 50 küsür bin YTL.
Bir Activa 3.000 YTL.
15 Activa satmakla bir Civic satmak arasında ciro farkı yok. 15 Activa'nın lojistiği, nakliyesi, satış kanallarına bindirdiği iş yükü bir Civic'ten çok daha fazla.
Bu sebeple Honda otomobile daha fazla odaklanıyor.
Bmw nin araba satış ve servisi sayısına bakın. Peki İstanbulda Sadece bir adet istinyede motosıklet servisi oldugunu biliyormusunuz. Motorsiklet gerceğine bir örnek daha. Koca BMV . İstanbuldaki servis sayısı bir.
Onun için Hondanın servis organızayonu BMW nın yanında SÜPER.
Anadolu yakasında 10 tane var. Ve Genelde hepsi hakkında iyi düşünceler var.
Tabi bu benim 357 km deki sıfır motorun arızalı cıktıgı ve balata için bekleyeceğim gerceğini değişitrmiyor.
Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.
siz paradan haber verin para oldumu hayat hepsinde oluyo
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
Paraylada saadet olmuyor
Para nerde . Bayıde Hondada.
Motor nerde Serviste
Parca Nerde Japonyada- Veya İspanyada
Şenol Nerde Arabada- Dolmuşta
www.sikayetvar.com a bakılırsa biz hondayı başkabir gözle görüyoruz halbukı onlar gördüğümüz yerde değil gibi. Arabasına parca bekleyenler v.s v.s Honda 18 sayfa -Toyota 3 adet. Toyotanın motorsikleti yokmu.....)))))) Aman benim durumum iyi. Orayı gördükten sonra 3 haftaya razıyım...)))
Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.
Arkadaşlar motor bu tabii arıza yapacak BMW bile yapmıyormu hemde çok yapıyor ben çok uğraştım mesela BMW ile... Üstelik kronik sorunları da var ve öyle bindebir fabrika üretim hatası bir numunenin sizi bulması gibi de değil yani hepsinde var olan kroniklerden bahsediyorum BMW de ama birde binip gittinizmi üzerine ne kronik kalır aklınızda ne bişey çünkü motorötesi gider namussuz isviçre saati gibi çalışır desem yeridir Honda ya gelelim Bir boxer BMW ruhunu onun sürüş mükemmelliğini ve hazzını Honda dan alamazsınız ama kesin olarakta şunu söyleyebilirimki Honda BMW den daha sorunsuzdur ve en az onun kadar uzun ömürlü ve sağlamdır. Arkadaş Honda da sorun yaşamış ve tabiiki haklı ama onunki bir Honda geneli değil tamamen şansızlık çünkü 20 honda daha alsa arıza çıkmayacağı ihtimali en az yüzde 99 olacaktı. Türkiyede olmayan parçalar 1 ayda geliyor bu doğru ama Türkiye Suzuki Yamaha ve Kawa nında rafta spesyal olarak sadece farları stopları ve birkaç basit parçasını bulursunuz diğer herşeyi için 1 ay beklersiniz bu rafta hazır bulunma oranı ise Honda da en azından motorun tamamının % 60 ıdır ki bu diğerleri adına hatırı sayılır farktır. Diğer taraftan Başlıkta honda hayat gerçekten ondamı ? denmiş eğer gerçekten onda olmasaydı bu laf her nasıl olmuşsa slogan olmuş olmazdı derim.
Bir dip not düşelim isterseniz
1978 de Türkiyeye gelen ilk japon motoru Honda dır ve Honda CB125 olarak gelmiştir ve bugünün CBR125 i benzeri bir motordur tabii o zamanlar racing falan yoktu Türkiyede Japon olarak 250cc motor bile yoktu sadece ingiliz alman ve harleyler vardı büyük motor olarak ve Birde Hondanın GL1000 adında muhteşem bir goldwing i vardı ve ilk modeli 1975 üretimliydi 4 silindir boxer ve su soğutmalı bir motordu sanırım 1984 yılında ben çocuktum ve iki arkadaş karar verip tüm paralarımızı toplayıp 1976 model bir tane satın almaya karar vermiştik adam garajda çalıştırıp boşta gaza biraz dokunduğunda tok egzost sesinden damdaki atermit bile düşüp kafamıza inmişti O zamanlar Türkiyedeki Tek japon Hondaydı ve ne Kawanın ne suzuki ve yamahanın 1975 yılında 1000 lik motor üretimi bırakın Türkiye yi Dünyada bile yoktu sadece kawanın 1977 üretimli Z1000 motoru vardı oda hava soğutmalıydı BMW nin en büyük motoru da 1000 likti modeli de R100RS ti ve hava soğutmalıydı yağ soğutması bile yoktu şimdi hatırlarımda o zamanlar Japonlar için GL1000 gibi bir makineye rağmen hep tel maşa denir ikinci sınıf görülürdü doğrusu bizde öyle düşünürdük. Şimdi siz dilerseniz internetten aratın 1976 model Honda GL 1000 diyin ve BMW 1976 R100RS diyin her ikisininde resimlerine iyi bakın motor teknik özelliklerini bulabilirseniz inceleyin aradaki güç farkına dizayn farkına dikkat edin 1976 da O zaman tel maşa denen dayanmaz denen Hondanın bugünkü resimlerine bakın O zamanlar dünyanın en sağlamı olarak bilinen BMW R100RS lerinin bugünkü hallerine bakın Honda nın Neden hayat onda sloganını hak ettiğini anlarsınız. Bugünkü yamaha ybr ve suzuki 125 tek silindirler de hep o 1977 üretimli Honda motorudur onlarıda yanyana koyun tıpkısının aynısıdır silindir kapağına kadar birebir kopyasıdır hepsi Yıllarca Hondayı taklit etmiştir ne kawada ne suzukide ne yamahada bırakın Goldwing i bir Pan European ayarında motor bulamazsınız bu bile bir referanstır.
http://www.davidst.com/motorcycle_re...976_gl1000.jpg
Resimdeki motor 2006 değil 1976 model 32 yaşında tel maşa bir Honda dır. BMW ye ne tel maşalar gördük biz sadece hayat değil gönlümüzde onda
Şimdi bütün bunları yapan Honda kac tane deauvill satmış oldugu Türkıye için Stoğunda belirli seviyede parca tutamıyorsa o zaman diğerleriyel bir fark göremiyorum. Ben farklı zannederdim.
Demek trabzondan birisindede debriaj balatası lazım olsa. Bekle 1 ay.
Zaten motor olsun sahibinden coma koyup satacağım.
Tabi tüm bu başınma gelenleride not düşerek.
Hepimizin beklediği veya benim hayalımdeki honda ortaya cıkmaya başladı.
Tabi bir tanıdığı devreye soktuk 11.09.2008 saat 11.00
Zaten presedürler işliyor ve son olayan bir parca zaten ucak kargosundaymış.
Ama neden müşteri şikayetleri dönüp müşteriye bilgi vermemiş araştıracaklar.
Parca bu sabah motatele gelecekmiş. Yağlama işleminden sonra yarın takılıp
motor teslim edilecekmiş. Kimse 2 gün motorum yatacak diye kıyamet koparmadı. Hondadan beklenilen ilgi ve alaka ve geri dönüş olmayınca oluyor bunlar. Eğer x bir marka olsa kaderimize razıyız derdik. Nasıl olsa parcayı gec getirmenin bir cezası yok. Ama Hondayı tercih edenler daha fazlasını hak ediyor diye düşünüyorum. Aırzanın nedeninide araştıracaklarmış Hondayı hondada görevli kişileri ihmalleri yaralıyorsa
onları araştırmak Hondadaki yetkililerin işleri. 100 sene calışırsın ama 1 senede
seviyeni koruyamassan zarar görürsün. Bakalım Motorumuzu alalımda
Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.
arkadaşlar honda ile mondial falan karşılıştırılıyor bunlar aynımı değil kaç tane honda var türkiyede kaç tane mondial hondanın ayda sattığı yedek parçayı mondial senede satamıyodur belkide böyle arada küçük aksaklıkların yaşanması çok hayret verici bişey değil sizinde dediğiniz gibi ilk defa olmuş bi olay bir daha olmaması temennisiyle
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)