alcan ss motoru uccan kardeişm zevk odur, yatcan üstüne cekçen gazı zevk odur, gidon açık pek olmicak yatcan motorla zevk odur, yapışcan öndeki arabanın arkasına zevk odur, patlican bi tırın arkasında ölüm odur
alcan ss motoru uccan kardeişm zevk odur, yatcan üstüne cekçen gazı zevk odur, gidon açık pek olmicak yatcan motorla zevk odur, yapışcan öndeki arabanın arkasına zevk odur, patlican bi tırın arkasında ölüm odur
@aYe
Ben yazdığım hiçbir konuda tezat oluşturduğumu sanmıyorum. Kimseye Sport motora binmeyin demiyorum, aksine en dengeli, en teknolojik, en çok zevk veren motorların Sport modeller olduğunu her fırsatta söylüyorum. Bunun yanında söylediğim başka şeyler daha var. Deneyim ve eğitim! Bunlar olmadan Sport kullanmasanız da, 250 km/h sürate çıkmasanız da hayatınız tehlikede. Küçük motorla kaza yapıp hayatını kaybeden bir sürü insan oldu bu forumda. Bir şey daha... Hız tutkusu aslında çoğu insanda var. Hız insanoğlunun çok eski dönemlerinden bu zamana kadar en çok ilgilendiği konulardan biri olmuştur. Karada bile ses rekoru kırılmış ama hala bu insanoğlunu tatmin etmemiştir. İnsanoğlunun varolduğu sürece de bu tutku varolacaktır diye düşünüyorum. Bendeki adrenalin bağımlılığı da bu hız tutukusunu bırakamamama neden oluyor. Dediğim gibi, bunca senedir hızdan dolayı başıma kötü birşey gelmedi 180 km/h süratle düştüm birşey olmadı ama 30 km/h süratle giderken umursamazlığım nedeniyle taksiden inen birinin kapıyı üstüme açması nedeniyle parmağımı kırdım. Bu arada hız konusunda dediklerinize tamamen katılıyorum, aksi birşey diyemem de zaten...Hız bir tutkudur, ölümüne de olsa vazgeçmem derken öbür taraftan cc polimiğine girmek büyük bir tezat oluşturuyor.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Vuuuuuuuuuuuuuuuuuw diye uçucan....... Hieyt be.....
Nerde eski üyeler.......
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Internetten tüm özelliklerini okudum BMW K 1200 S'in, teknolojik olarak, bakınca farkedilmeyen, fakat kullanırken veya gerektiğinde farkedilebilecek bir sürü özellik var motorda. Bugün gittim BMW'ye abimin motoru almaya (F650GS) ve 2 tane kullanılmış K 1200 S gördüm. Valla, ne diyeyim bilemiyorum. Teknolojik olarak çok üstün olabilirler, ama görünüş olarak kaybediyorlar :( :( :(
Hafta sonu caponların 600cc'lik SS motorlara da bir bakacağım ve bu arada internetten teknolojik üstünlüklerini inceleyeceğim, bakalım onlar nasıllar
Görünüş olarak benim favorim şimdilik (netten gördüğüm kadarı ile) Kawasaki R6 (600'lüklerde).
Bu arada, F650S'i İstinye'den Acıbadem'e götürdüm ve bisiklet gibi geldi motor. Şimdi daha iyi anlaşılıyor neden düşük cc ile başlamanın avantajlı olacağı. Benim kullandığım motor hantal olduğundan (300kg) ve de curiser olduğundan da olsa gerek, kullanımı zor bir makina. Bunu ancak F650GS'yi kullandıktan sonra farkettim tabii. Ama ilk kullanışım kendi hantal motorumla olduğu için ona alıştım hemen 2. günde. Pro oldum demiyorum tabii yanlış anlaşılmasın ama çok düşük hızlarda, dik ve keskin virajlı yokuşları (örneğin Ortaköyden Barbaros'a çıkan ara yol, Jandarmanın oradan) rahatça dönebiliyorum mesela - ki başta zorlanıyordum biraz -, hemde yarı debriyaj çıkmak zorundayım motorla, yoksa silkeliyor.
İşte öyle bir şey, yazayım dedim sadece... Bilgisayarım tamir oldu ya, artık yazabiliyorum foruma
Herkese selamlar.
Ha bide bişi dicem: Kavga etmeyin lütfen...
[B][I]Önce Eğitim[/I][/B] :cat:
Yapılan son araştırmalara göre insanların 4'te 3'ü, dünya nüfusunun %75'ini oluşturuyormuş... Ben emin değilim...
@Shadow.Man
Bir kez Sport makina kullanın, o zaman ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız.Şimdi daha iyi anlaşılıyor neden düşük cc ile başlamanın avantajlı olacağı.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
dünyada iki çeşit çelik olduğunu varsayalım, 1 japon çeliği, 2. diğerleri.. diğerleri. ne bmw si ne mercedes i be, hiç arabanın şasesi çarpmayla eğilirmi? bmw ve mercedes eğiliyor, çok saçma sapan yapmışlar şaseyi, geçen reno clio mercedes e 200(yesyeni) e çarptı göztepede, clionun tamponu kırıldı, mercedes in ön tekerleği görünce tiksindim zaten, hiç öyle şey olurmu dedim ya, kaç tane bmw kullanan adamdan duydum böyle zayıfmış hep, ama toyotayı hondayı istesende eğemezsin ki zaten.. (nissan hariç)
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
hocam, avrupalılar türk sürücüsünü hiçbir zaman hesaba katmıyor, ama japonlar hep global düşünüyor, bi aracı veya motosikleti yapmak için 10 yıl düşünüyorlar, hiç görmüyormusun daha önceki yıllarda görmüşsündür japonyadan haberleri, 2010 da şu model çıkacak 2015 te bilmemne çıkacak 2500 de havaya uçacak.. diye haberler var, almanlarda yok böyle, takılıp gidiyolar bi modele.. kasa bile değişmiyo hiç bunlarda, kafaları gibi
Ben de tasvip etmedim mevzuyu ;
2015 te neler olacakmış ?
[B][COLOR="Red"]"Kendinizi Cesurca Gösterin! Trafikte Farkettirin! Yaşamanız Sadece Buna Bağlıdır!!!"[/COLOR][/B]:bounce:
ABS uzay teknolojisi degil ki Istersen bir de BMW ile ornek verdigin Japon motorlarin kilolarini karsilastir. Zaten sen de soyluyorsun bu motor Japon SS sinifindaki diger motorlarla tam ayni sinifta degil. Daha buyuk, uzun ve tabi daha konforlu. Shadowman, hangisini begenirsen onu al ama once Harley'in tadini biraz daha cikar bence. Ya da garajina bir motorda ekleyebilirsin tabi
Because you are mine. I walk the line..
Teknoloji olarak kıyaslayacaksak Japonlar Almanlara 10 basar. BMW motorlarına ABS koyuyor da Japon koymuyor mu ki? Sport modellere daha önce birçok kez belirttiğim nedenlerden dolayı özellikle ABS konmuyor. Sport modellerde kesinlikle ABS bulunmaz. ABS konfor ve güvenlik için vardır. Japon motorlarının CBF600, CBF1000, VFR800, v.s... birçoğunda da ABS kullanılıyor.
Bu arada Honda motorlarında güvenlikle ilgili birkaç başlık daha açılmış durumda. Demek ki güvenliğe önem veren sadece BMW değilmiş...
http://www.motosiklet.net/forum/tekn...lerde-abs.html
http://www.motosiklet.net/forum/gunc...dulu-aldi.html
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
dediklerin genel olarak dogru, ancak bir iki ufak düzeltme yapalim:
- ABS konfor icin degil SADECE güvenlik icin var.
- SS motosikletleri pist yarisi icin kullanacagin zaman ABS istenmeyebilir. ancak bu sokak icin gecerli degil. superbike'i olup da islak zeminde mükemmel fren yapabilen ve yarisci olmayan kac kisi cikar? hic! o yüzdende ABS sport modellere konulmaz dememek lazim...
@Predator[23rd]
ABS Sport modelleri konulmaz çünkü Supersport ve Superbike yarışlarında stock motorları modifiye ederek yarışılıyor, bunun da belli kuralları var. Eğer ABS sistemini koyarsan, hem ağırlık yaptığından hem de kullanılmayacağından yarış için bunu çıkartmak gerekir ki, motordan ABS sisteminin çıkartılması o kadar basit değildir. Bence kategorisi olup yarışa giren hiçbir stock makinaya ABS koymayacaklar. Birçok modelde eskiden ABS olmamasına rağmen artık koyuyorlar ama SS kategorisindeki hiçbir motora koymadılar. Sence bunun nedeni ne? Dikkat edersen artık motorları daha kolay yarışa sokmaya uygun üretiyorlar. R6'nın kuyruğuna bakarsan plakalık ve sinyal sisteminin tek bir seferde komple çıkabilmesi bundandır. Artık yeni 600RR'da da bunu yaptılar, plakayı iptal ettiğinde stop ve sinyalleri de iptal etmek zorunda kalıyorsun çünkü stop kuyrukta değil plakalıkta.SS motosikletleri pist yarisi icin kullanacagin zaman ABS istenmeyebilir. ancak bu sokak icin gecerli degil. superbike'i olup da islak zeminde mükemmel fren yapabilen ve yarisci olmayan kac kisi cikar? hic! o yüzdende ABS sport modellere konulmaz dememek lazim...
Şunu da unutmamak gerekir ki, ABS ıslak zeminde avantaj sağlar. En kısa duruş mesafesi lastiğin maksimum asfalta değmesi ile gerçekleşir. ABS lastikle asfalt arasında kalan suyun kayganlığı önlemek, motor hakimiyetini kaybetmemek için üretilmiştir. Yani ABS kuru zeminde avantaj değil dezavantajdır.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Boy kardeş, madem konu açılmış bende sorayım, yeni topic açmaktansa. Fikir olarak soruyorum. Diyelimki cruiser üzerinde bi 10bin km yaptım ve artık çok daha rahat hissediyorum kendimi ve refleksler oturdu. Diyelim ki, sport bir motor da kullanmak istiyorum - ki heves ediyorum gerçekten -. Sence çizilecek yol nedir bu durumda? Cruiser, haliyle sport motordan çok farklı, yepyeni bir tarza alışmak gerekecek. Ama motor tecrübesi de yok değil.
Şimdi, başlamak için 2 yıl 150cc, sonra 2 yıl 250cc, sonra 2 yıl 350cc (varsa), sonra mı 600cc? Senin tavsiyen ne olurdu bana, nasıl bir yol çizmeliyim?
Görüşlerini bekliyorum... Şimdiden teşekkürler...
İlgim daha çok yeni olduğu için, 6R, R6 karıştırmışım... Ninja6 diyeyim o zaman herkes anlıyorsa, hatırlamasıda kolay hem
Teşekkürler...
[B][I]Önce Eğitim[/I][/B] :cat:
Yapılan son araştırmalara göre insanların 4'te 3'ü, dünya nüfusunun %75'ini oluşturuyormuş... Ben emin değilim...
Bence YIL hesabı değil, kilometre hesabı yapın.
Benim GT250R ilk "gerçek" motosikletimdi, ve kendimi 8000 km geçirdikten sonra "evet, iyice öğrendim" diyebildim.
Fikrimi sorarsanız, bu kadar uzun yıllara yada bu kadar ufak ufak artışlara bölmeye luzum yok. İsterseniz cruiser dan sonra 250cc bir spor motor alın, 8000km yapın en az, sonra daha büyük bir motora geçin.. Selamlar, -turgut
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)