Yeniyim, ama doyumsuzum, napayım :) SS sorusu...
Reklamlar
-
31 Temmuz 2007, 15:18
#41
anlaşıldı siz hd yi alırken çekilen abuk subuk mesajlardan pek etkilenmemişsiniztekrar soruyorsunuz hangisi diye...bence bmw niyemi..anladığım kadarıyla bu işten keyif alıyorsunuz ve k1200s te tam bir keyif makinesidir..hem ss zevkini hemde touring keyfini yaşarsınız..ama ben önceki tecrübelerimden (HD olayı)biliyorumki siz ne yazılırsa yazılsın kafanızda oluşturduğunuzu alacaksınız..bencede doğrusunu yapacaksınız..şimdiden hayırlı olsun der kazasız belasız sürüşler dilerim..hoşca kalın
2014 YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT
Reklamlar
-
31 Temmuz 2007, 15:30
#42
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
31 Temmuz 2007, 16:23
#43
BMW K1200R RE3 (Resident Evil 3)
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
31 Temmuz 2007, 16:43
#44
Forumdan Uzaklaştırıldı
-
31 Temmuz 2007, 17:23
#45
Tadını topuğuna vura vura çıkaracaksınız hayatın ;
Birkaç bin km. sonra SS iniz hayırlı olsun diyorum bende....
(Kazasız belasız sürüşler dilerim tüm arkadaşlarımızla birlikte)
[B][COLOR="Red"]"Kendinizi Cesurca Gösterin! Trafikte Farkettirin! Yaşamanız Sadece Buna Bağlıdır!!!"[/COLOR][/B]:bounce:
-
31 Temmuz 2007, 17:43
#46
@R3N
arkadaşlar makineleri özetleyip 0-200 onda şöyle bunda 299 şöyle diye yazmışlar, o hızlara çukur dolu caddelerde , kamyon lastiği! dolu otobanlarımızda, nerede çıkacaksınız? 3. viteste 240 yapcam yuaaaa demiyorsanız niye zx10r alasınız uzun yola rahat çıkılmaz bişey yapılmaz hız özgürlüktür falan da filan da öyle kandırıyorlar işte gençleri, saydığınız motosiklet modellerinin hepsi birbirinden güzel , teknolojik özellikler ile donanmış kuşanmış motorlar, ama yarış dışı bir amaca uygun değil
Arkadaşım, bu hızlara nerede çıkacaksınız diyorsun da, bu motorların bu süratlere çıkabilmesi için öyle çok uzun zamana ve çok uzun bir yola ihtiyaç yok. Birinci viteste zaten 150 km/h görüyor makina. Birinci köprü çıkışı eğer önünde araç yoksa birkaç saniye sonra bu süratlere erişebiliyorsun, TEM'e çıkmana bile gerek yok. Kulaktan duyma şeyler değil bu anlattıklarım. Diyorsun ki, bu motorların tek amacı yarışmaktır. Evet haklısın ben de bu amacına uyuyorum ve yarışıyorum. Peki yarışmayacak olanlar bu motorları almasın mı, binmesin mi? Bu motorlarla uzun yol hakkında ne biliyorsun? Biz geçen yaz Emok ve Marmok festivaline 1000RR ile gittik. Haftada 2300 km yol yaptık. Buna ne diyeceksin? Vücut alıştıktan sonra hiçbir zorluğu olmuyor. Sen vücudun alışık olmasın, istediğin motorla uzun yol yap her yerin ağrır.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
31 Temmuz 2007, 17:49
#47
-
31 Temmuz 2007, 17:52
#48
Kesinlikle evet ;
1. viteste 165 km'ye çıktığını bizzat gördüm (r1) ve 2 ye geçip hız kesmekten başka birşey yapamadığımı ifade etmeliyim...
Bu arada çoktan 8 km yol yapmıştım...
Ben korkak mıyım? hayır!
Param mı yok ; bu da değil!
Ama bu motora sahip olmak için malesef henuz yeterli değilim!
(tecrübe + serilik =seri hareket etme hali ; pür dikkat olma durumu)
Demek ki neymiş ; herkes motor alabilir , istedikten sonra neden olmasın ;
ama KULLANAMAZ!
Kullanırsa ne olur ; RİSK ALIR !
Sonucu beklendiği gibi...(insanlar kolay yetişmiyor )
O halde motor kültüründe tecrube deniyorsa ,olmalıdır!
Saygılarımla
[B][COLOR="Red"]"Kendinizi Cesurca Gösterin! Trafikte Farkettirin! Yaşamanız Sadece Buna Bağlıdır!!!"[/COLOR][/B]:bounce:
-
31 Temmuz 2007, 17:54
#49
[B][I]Önce Eğitim[/I][/B] :cat:
Yapılan son araştırmalara göre insanların 4'te 3'ü, dünya nüfusunun %75'ini oluşturuyormuş... Ben emin değilim...
-
31 Temmuz 2007, 17:59
#50
Shadow.Man adlı üyeden alıntı
Abimin de kanına girdim, kursa gitti ve bi BMW F650 aldı, henüz gelmedi. Kurstaki bir çocukta
Z750 almış. Motoru evine getirene kadar (acemi) mahvoldum demiş. Gaza dokununca uçmaya başlıyormuş motor, gazı çevirmeyeceğim diye beton oldu elim demiş
Yani bu hız motorları benim anladığım dokununca uçuyor ve gerçekten tecrübe gerektiriyor bunu kabul etmek lazım kesinlikle. Bir video seyrettim you tube'da, hayabusaydı zannedersem, saniyeler içinde 300km'ye ulaştı adam. Yani hız yapmak için bir mesafe gerekmiyor kesinlikle. Ne yazıkki dururuken aynı şey geçerli değil
Durmak için bayağı bir mesafe gerekiyor
ZED ve yine ZED. long live the king!!!
karayolunda virajdan viraja 200-300m icerisinde alet 80'den 140'a cikmiyor mu, bayiliyorum...
mart 2008 ...
-
31 Temmuz 2007, 18:06
#51
@Shadow.Man
Motoru bi şekil yapmışlar yani Senin motorun rengi nedir boy, merak ettim? Ben siyahçıyımda.
Benim motorun orjinal rengi siyah ama yarış grenajlarım kırmızı beyaz
ORJİNAL GRENAJIM
YARIŞ GRENAJIM
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
31 Temmuz 2007, 18:16
#52
Mehmettttt yaptın yine havanııııı
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
31 Temmuz 2007, 18:31
#53
Forumdan Uzaklaştırıldı
boy adlı üyeden alıntı
@R3N
Arkadaşım, bu hızlara nerede çıkacaksınız diyorsun da, bu motorların bu süratlere çıkabilmesi için öyle çok uzun zamana ve çok uzun bir yola ihtiyaç yok. Birinci viteste zaten 150 km/h görüyor makina. Birinci köprü çıkışı eğer önünde araç yoksa birkaç saniye sonra bu süratlere erişebiliyorsun, TEM'e çıkmana bile gerek yok. Kulaktan duyma şeyler değil bu anlattıklarım. Diyorsun ki, bu motorların tek amacı yarışmaktır. Evet haklısın ben de bu amacına uyuyorum ve yarışıyorum. Peki yarışmayacak olanlar bu motorları almasın mı, binmesin mi? Bu motorlarla uzun yol hakkında ne biliyorsun? Biz geçen yaz Emok ve Marmok festivaline 1000RR ile gittik. Haftada 2300 km yol yaptık. Buna ne diyeceksin? Vücut alıştıktan sonra hiçbir zorluğu olmuyor. Sen vücudun alışık olmasın, istediğin motorla uzun yol yap her yerin ağrır.
boy o hızlara ahanda çıktım hadi duriym mi diyosun anladığım kadarı ile 200 bir iki saniye görüyor normal hıza düşerim diyorsun , ya da yanlış anlamışım ya da anlayamamışım ya da
1000 rr ile 2300 km için ne diceksin demişsin alkışlıyorum , gerçekten helal olsun.. fakat amaç uzun yol yapmak ise alınacak motor race değil bu benim düşüncem , belki senin düşüncen de motor ne olursa olsun uzun yol yapılırdır , bilemem, sadece saygı duyarım
yazdıklarımda asıl anlatmak istediğimin özeti şu aslında , trafik koşullarında , yaşamın içinde kontrol edilebilir hızlarda kullanılabilecek bir motosiklet türü değil kendileri , otobanda giderken 140 üzeri süratler otomobil için bile riskli , onu demek istiyorum
boy bu arada orjinal grenajlı hali senin motorun süper
-
31 Temmuz 2007, 18:32
#54
boy adlı üyeden alıntı
artisssss mehmet................
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
-
31 Temmuz 2007, 18:47
#55
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
adam deliler gibi dönüyo pistte bırakında o kadar havası olsun yani.yakışır mehmet abiye
34 AF 4401 [COLOR="Red"] H İ K O[/COLOR]
-
31 Temmuz 2007, 19:00
#56
boy adlı üyeden alıntı
@Shadow.Man
Benim motorun orjinal rengi siyah ama yarış grenajlarım kırmızı beyaz
Harika motor, çok şık duruyor. Siyah, orjinal grenaj çok güzel tabi bence de...
[B][I]Önce Eğitim[/I][/B] :cat:
Yapılan son araştırmalara göre insanların 4'te 3'ü, dünya nüfusunun %75'ini oluşturuyormuş... Ben emin değilim...
-
31 Temmuz 2007, 19:00
#57
Bu arada abisi ben olurum :-)
-
31 Temmuz 2007, 19:51
#58
cemal yortanlı adlı üyeden alıntı
anlaşıldı siz hd yi alırken çekilen abuk subuk mesajlardan pek etkilenmemişsiniz
tekrar soruyorsunuz hangisi diye...bence bmw niyemi..anladığım kadarıyla bu işten keyif alıyorsunuz ve k1200s te tam bir keyif makinesidir..hem ss zevkini hemde touring keyfini yaşarsınız..ama ben önceki tecrübelerimden (HD olayı)biliyorumki siz ne yazılırsa yazılsın kafanızda oluşturduğunuzu alacaksınız..bencede doğrusunu yapacaksınız..şimdiden hayırlı olsun der kazasız belasız sürüşler dilerim..hoşca kalın
Selamlar, saygılar Henüz almayacağım ama dediğim gibi, seçeneklere bakınıyorum. Bu yaz HD ile bayağı bi haşır neşir olmam lazım diye düşünüyorum. Ama görünüş olarak kalbime bir SS motor (veya S her ne ise artık) şimdiden girdi, simsiyah bir Kawasaki ZX-6R
( http://www.kawasaki.com.tr/images/mo...00P_BLK_RF.jpg )
Motor olayı gerçekten çok keyifli, dikkatli kullanmak ve hız yapmamak gerekiyor tabii, ve tam koruma, her zaman.
Saygılar,
[B][I]Önce Eğitim[/I][/B] :cat:
Yapılan son araştırmalara göre insanların 4'te 3'ü, dünya nüfusunun %75'ini oluşturuyormuş... Ben emin değilim...
-
31 Temmuz 2007, 20:28
#59
Predator[23rd] adlı üyeden alıntı
aynen. :D
benim de bildigim kadariyla BMW K1200S'i daha cok SPORTTOURING sinifinda görüyor. normal yollarda kullanmak icin tasarlanmis, yaris etmek icin degil. gerci adamlar artik K1200 serisinden yaris icin motosiklet hazirlamaya basladilar ya ...
bu konuyu sonuna kadar takip etinizmi,prometheus sende bmw olduğu için makina savunması yapmışsın gibi geldi,ama predator sen sen ne anlatmak istedin adın çıkmış kulpçuya,bırak bu işleri mt01 testine gidecem deyip milleti galyana getirmişsin eee sonuş ne süremeden gelmişsin,süremeden geldiğini bi kenara bırak bide sesi şöle böle,yok dev gibi torku şu bu bırak bu işleri ya üstüne binmip sürmediğin makinalarla ilgili atıp tutma,motordan anlamayan adamda mt01 hakkında senin kadar yorum yapabilir,
sonuca geldikmi abimiz kawasakide karar kılmış galiba,hayırlı sürüşler
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
-
31 Temmuz 2007, 20:46
#60
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Merhaba,
Boy üstadım yazdıklarının neredeyse tamamına aynen katılmaktayım ancak cc ve motosiklet tipi konusunda o kadar sert çıkışlar yapıyorsun ki en önemli konu olan trafik tecrübesi arka planda kalıyor.
Özellikle istanbul gibi büyük ve trafiği karışık şehirlerde afedersiniz trafiğin çakalı olmadan değil motosiklet araba kullanmak bile büyük risk.
Araba kullanırken; önümü, sağ, sol, orta aynayı, geçiyorum mağazalardan çıkan insanları, kaldırımda yürüyenlerin psikolojisinden tutun araç markasından, renginden ,sürücünün tipinden, yüzündeki ifadeden bir sonraki adımını dahi analiz ediyorum ve bunları yaparken kafamı asla önümden çevirmiyorum ama gözlerim fıldır fıldır dönüyor.
Arabayla 17sene motosiklet'le 1700km'yi geride bırakmış biri olarak şunu söyleyebilirim ki; Bindiğiniz motosikletin marka, model, tip, renk, cc'si ne olursa olsun türkiye trafiğinde durup kaskınızı çıkardığınızda hayattaysanız bu bir mucize.
Geçen pazar akşamı saat 11:15'te kartal suzan yazıcı hastanesinin karşısındaki yanyolda 2 yunus kardeşim motosikletle kaza geçirdi.
İki gidiş, iki geliş araç alabilecek, düz ve açık yolda, beyaz şahin marka araç sarhoş ve esrar çekmiş bir sürücüyle en sol şeritte motosiklete kafadan çarptı, ve adı kaza oldu.
Bir kardeşimin sağ bacak kol omuz kırık ve bir çok yarası var, artçısı ise halen komada.
Böyle bir kazada motosikletin kaç cc olduğunun ne önemi var, gencecik çocuklar o şeritte bir arabanın olabileceğine ihtimal dahi vermiyorlardı ki önlem alsınlar.
Türkçesi trafik tecrübeleri yoktu.
Bu belki avrupa için geçerli değil ama malesef ülkemizde trafik tecrübesi dediğimiz olay bu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler