Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Motosikletçi hayata pamuk ipliğiyle mi bağlıdır?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    bart1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    fz6 fazer 2005/yamaha ybr 125 2004(satmaktan şu ar
    Alıntı antidepresan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostlar bana kalırsa motorcular trafikte sakin ve ağırbaşlı olmalı ne de olsa trafikteki en küçük taşıt, böylelikle meydana gelebilecek kazalarında bir nebze önüne geçmiş olur. Daha bugün pamukkale ye giderken yanımdan 250 cc bir motorcu 120 km hızla falan geçti bende 750 cc var hayatımda hiç o hıza çıkmadım desem yeridir. Önce hayatımız sonra zevkimiz olmalı öyle değilmi?
    120 yap demiyorum ama neden o kadar güçlü motor aldın onu da sormadan edemiyorum.250 cc yetmezmiydi sana?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    HONDA SHADOW 750 - 2005
    Alıntı bart1969 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    120 yap demiyorum ama neden o kadar güçlü motor aldın onu da sormadan edemiyorum.250 cc yetmezmiydi sana?
    dostum benim motorum zaten hız yapmak için üretilmemiş. chopper bir motor kullanıyorsan en zevkli hız 1300 cc de olsa 60 veya 70 tir. tabi uzun yolda 90-100 basarsın o ayrı , neden 750 demişsin 250 lık bir makinadan çıkan sesle 750 lik bir makinadan çıkan ses kıyaslanamaz. teşekkürler..

  3. #23
    MECİT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2006
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    KLV-1000
    Alıntı belifeless adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaygıları çok güzel dile getirmişsinn

    üzerinden 8-9 yıl geçti son 1 yıldır kanka sayesinde atyrm bu korkuyu
    şöföre güvende çok önemlii
    ama nolursa olsun hakimiyet sizde olmadıkça kaygı devam edyr

    arabada bir tehlike anında sanki fren pedalı kendi ayağımın altındaymış gibi uzanyr sağ ayakk

    kanka,,teşekkürler..umarım korkutmamışımdır bugüne kadar..
    [B][COLOR="Red"][I]==>> SAKALLI <<==[/I][/COLOR][/B]

  4. #24
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    İçimi kararttın yaaaaa bu ne böyle, tamam doğru söylüyorsun.. Ama bu muhakemeleri yapsaydık biz de motorcu olamazdık, tıpkı senin gibi...
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  5. #25
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    korkunun ecele faydası yoktur.ben böyle dedim ve motor sahibi oldum.yoksa yollarda tırda kullansan onunda tehlikeleri var.önce kendine güvenmelisin.güvenmediğin kişilerede artçı olmayacaksın
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  6. #26
    Kemal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    Şirinevler/İstanbul
    Motosikleti
    Motora veda etti :(
    Bende ne zaman artçı olsam hemen yavaş yavaş diyorum. Sonra ibreye bakıyorum 40 ile gidiyormuşuz. Artçı olmak en zoru bence.

  7. #27
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    istanbul florya
    Motosikleti
    yamaha süper tenere 1200cc ZE
    mete hanın dedikleri cok dogru bende araba da 2 veya 3 kişini yanında rahat oturabilirm diğerlerinin yanında korkarım cok mudahale ederim (motorda elimden geldikce artcı olmamaya calişirım) uzun yola başka yedek şöförle bile gitmeye korkarım motorda başkası kulanıyorsa anlatıkların benim aklıma 30 km sonra gelmeye baslıyorm ama kendim kulanırken 200 km de hata 260 km bile aklıma gelmedi
    Ben dostlarımı ne kalbimle nede aklımla severim
    Olurya kalp durur..Akıl unutur...Ben dostlarımı ruhumla severim O ne durur ne de unutur....(MEVLANA)

  8. #28

    Üyelik
    20 Temmuz 2007
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    MZ 125
    Arkadaşlar Tek Bişi Sölücem Motosiklette Korkan Tirsan Binmesin!!

  9. #29

    Üyelik
    22 Mayıs 2003
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Zealsun 200 gs 'den>zx6r' a ; aklım yok aklım! Scuba instructor
    Kontrol elinde değilse güç güç değildir !!

    Böyle bir reklam muhabbeti vardı...

    Gidon elinde değilse gerçekten güvende hissetmiyor insan...

    Saygılar
    [B][COLOR="Red"]"Kendinizi Cesurca Gösterin! Trafikte Farkettirin! Yaşamanız Sadece Buna Bağlıdır!!!"[/COLOR][/B]:bounce:

  10. #30
    taner_k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2006
    Şehir
    İ Z M İ R
    Motosikleti
    satıldı :)
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rtcı psikoljisidir bu...normaldir bence...şoförün yanında oturan ben hep kasılırım...
    hemşoma aynen katılıyorum
    İyi bir sürücünün denge,doğru karar mekanizması ve iyi zamanlaması
    vardır.Aynı şekilde iyi bir sevgilinin de..
    ne mutlu türküm diyene ! ! ! 35 U 7273 TECRÜBE, LİMİTLERİNİZİ BİLMEKTİR!

  11. #31
    headquarters - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbulll Avcılar
    Motosikleti
    ...................
    Artcı olmak zor iş ama bütün zorluk gidonu tutana güvenden geçiyor, sen motosiklete yeni alışan heves eden birini arkana artcı diye alır gezdirirsen ki tahminim ona sadece bi kaska guvenmesini soyleyıp 195 gibi kmlere çıkarsan bu artçı psikolojisinin tavana vurması normal.

    Mesela ben hiç gondola binemem yükseğe çıkmakdan korktuğumdan mı ?? Hayır kesinlikle o gondolun yükselirken bağlantı yerlerınde çıkabilecegimi düşündüğüm için,onun bana ordan çıkmıcanı veya gondolun gerçekten güvenli oldugunu kanıtlasalar kesınlıkle tedırgın olmam bu buna benzer bi konu yani gidonu tutan o makıneye gaz veren sahsında guvenl, rıske gırmeyen,limitleri zorlamayan bırı oldugunu bılmem gercekten artçı psikolojisine onemlı katkı sağlar

    Bide arkasında arkadaşı eşi dostu v.s. si bulunanların bak nasıl gidiyor ama deyipde basmasını gaz açmasını anlamış değilim yalnızken canım nasıl isterse yatarım virajda basarım o zaman tekim kimseden sorumlu değilim ama motosiklet gibi hemen hemen herkesin tehlikeli oldugunu düşündüğü bı makineden bi ulasım aracında bu denli tehlıkeler sakıncalı.

    Sonuç itibari ile arkanızdakı artçı sizin sorumlulugunuzda ve bi kaza anında şans eseri size bisey olmayıpda ona olabılme ihtimalini düşünüp oyle gaz açmak lazım

  12. #32
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    Altında iyi bir motor varsa, senin de altyapın iyiyse hiçbir şey olmaz...

    İyi motor : Teknik olarak kaliteli ve bakımlı makina.

    Altyapısı iyi olan sürücü : Bu işi bilinçli şekilde yapan, eğitimli, kendini devamlı geliştiren, ileri sürüş tekniklerini tam olarak oturtmuş, deneyimli motor kullanıcısı.


    NOT : Lastiğin eski değilse ve lastiğin özelliğine uygun şartlarda (yol tipi, maksimum yükleme ağırlığı, o lastikle yapabildiğin maksimum sürat limiti, v.s..) kullanırsan kesinlikle kaymaz. Biz yarışlarda 150-200 km/h gibi süratlerde motoru çok fazla yatırıyoruz. Kesinlikle kaymıyor. Aynı şeyi normal trafikte denemiyorum bile çünkü Türkiye şartlarında aynı şeyleri yapmak akıllı insan işi değil. Her an herşey olabilir.
    OğuzÖztürk bunu beğendi.
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  13. #33
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    lastik galiba bir düşünceydi...paranoya yapmak için daha fazla nedenimiz olmalı...mesela düşünün...canımız hayatımız ön çatala bağlı...disklerin veya arka kampananın kilitlenmesine bağlı...yada gökten düşebilecek bir meteor ihtimali bile var neden olmasın...veya baş dönmesi...yüksek süratte tansiyon düşmesi gözlerin anlık kararması...yada beynimizin bize oynayabileceği bir halisünasyon...yada 100 le giderlen bir üstgeçitte piçliğiyle nam salmış bir veledin attığı ve tam kafamıza dek gelebilecek taş parçası...

    paumk ipliğine bağlamak kolay...biz eşşeği...(yani kendimizi) sağlam kazığa bağlayalım ne olacaksa olsun...işte buna kader denir galiba...inanan var inanmayan var bilemem...ben inanıyorum...pok yoluna gideceğim yazılıysa buna saygı duyarım...En komik ölümler listesine girmemek için elimden gelen gayreti göstereceğim...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  14. #34
    Forumdan Uzaklaştırıldı R3N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2006
    Şehir
    istanbul
    Alıntı dishy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İçimi kararttın yaaaaa bu ne böyle, tamam doğru söylüyorsun.. Ama bu muhakemeleri yapsaydık biz de motorcu olamazdık, tıpkı senin gibi...
    bu muhakemeleri yapıp motorcu olabilmek daha güzel olmaz mı

    Alıntı boy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Altında iyi bir motor varsa, senin de altyapın iyiyse hiçbir şey olmaz...

    NOT : Lastiğin eski değilse ve lastiğin özelliğine uygun şartlarda (yol tipi, maksimum yükleme ağırlığı, o lastikle yapabildiğin maksimum sürat limiti, v.s..) kullanırsan kesinlikle kaymaz..
    yerde mazot varsa da kaymaz mı muz kabuğu demedim mazot dedim , ciddiyim yani

  15. #35
    firtina110 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Şehir
    Adapazarı/erenler
    Motosikleti
    pejo-to-kat-layan
    motorda yada arabada farketmez hızınız 60 km'yi geçtiği anda helede 120-200 km. hız hayatınız tamamen Allaha emanettir.Sizi o anda ne hondanın teknolojisi nede başka birşey kurtaramaz.Zaten bu hızları yapan bizler(araba sürücüleride dahil) ölümü biraz göze alıyoruz gibi geliyor bana.Kimse isteyrek kaza yapmaz ama elinizde değilki her an olabilir.

    geçen yutubda izlemişti.Adam bugatti veyron isimli arabayla 400 km hızla gidiyor ve giderken çok rahat kamerayla konuşuyor teker patlasa yada önüne birşey çıksa ne olur acaba? Ölüm garanti değilmi?

    Yani hız yapacaksan bol bol dua et
    itina ile kaza yapılır

  16. #36

    Üyelik
    07 Temmuz 2007
    Şehir
    İZMİR-artık bide BARTIN
    Motosikleti
    daha yok malesef
    arkadasın dedıgıyle biras alakasız olcak ama motorlardakı denge sistemi mükemmel sürücünün beceriside olsa mükemmel aletler ben tekerleklerın kolay kolay yerden kesılcenı dusunmuyom dengesız bı araba sürücüsü çarpmadıkça
    Allah hepimizi korusun
    hayatta ya tozu dumana katarsın yada tozunu dumanı yutarsın:cherry:

  17. #37
    sametrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kawasaki ER-6N
    bence sadece motosikletiçiler diğil bütün insanlar ne yaparlarsa yapsınlar hayata pamuk ipliği ile bağlılar.biz sadece o ipi biraz gergin tutuyoruz kopacağı varsa gerdirmedende kopar kopmayacaksa gerdir gerdirebildiğin kadar.
    İki kişinin bindiği motor değildir.

  18. #38
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @R3N
    yerde mazot varsa da kaymaz mı muz kabuğu demedim mazot dedim , ciddiyim yani
    Kamyon karterini patlatmış, tüm asfalt yağ olmuşsa kayıp düşme şansınız olduğu gibi düşmeme şansınız da var. Lastik teknolojisi özellikle motosiklet için üretilen lastikler oldukça gelişmiştir. Düşünsenize motosiklette yere lastiğin ne kadarı değiyor. Ben yarışıyor olmama rağmen hala yarış lastiklerinin nasıl o kadar iyi yol tuttuğu konusunda şaşkınım, o süratlerde motoru yere acayip şekilde yatırmışken, lastik ne merkezkaç kuvveti diyor, ne çok süratlisin diyor deli gibi tutuyor yolu. Motosiklette en önemli şeylerin ilk sırasında lastik gelir bence.

    @firtina110
    motorda yada arabada farketmez hızınız 60 km'yi geçtiği anda helede 120-200 km. hız hayatınız tamamen Allaha emanettir.Sizi o anda ne hondanın teknolojisi nede başka birşey kurtaramaz.
    Ben aynı fikirde değilim arkadaşım. Öldüren sürat değildir. 50 km/h süratle giderken de ölme şansınız vardır. Ben yarışta antreman sırasında 180 km/h süratle düştüm. Üzerimdeki yarış tulumu sayesinde hayattayım. Bu teknolojidir işte. Bir arkadaşım da yine antremanda düştü, kullandığı tulum çok ucuz ve bilinmeyen bir markaydı. Tulum paramparça oldu, arkadaşın omuzu çıktı, platin takacaklar. MotoGP'de adamlar 250 km/h süratle düşüyorlar, kalkıp yarışa devam ediyorlar. Neden? Çünkü en yüksek teknoloji ile geliştirilmiş ekipmanlar kullanıyorlar, nasıl düşüleceğinin eğitimini alıyorlar, tabi yarışta olmalarının normal trafiğe göre çok büyük artısı var. Ama aldığımız önlemler, kasklar, korumalar, v.s... bunlar gerçekten hayat kurtarır. 60 km/h üzeri ölümdür diye bir kısıtlama yapılamaz.
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  19. #39

    Üyelik
    28 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Trek 24 vites dağ bisikleti :D
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastik galiba bir düşünceydi...paranoya yapmak için daha fazla nedenimiz olmalı...mesela düşünün...canımız hayatımız ön çatala bağlı...disklerin veya arka kampananın kilitlenmesine bağlı...yada gökten düşebilecek bir meteor ihtimali bile var neden olmasın...veya baş dönmesi...yüksek süratte tansiyon düşmesi gözlerin anlık kararması...yada beynimizin bize oynayabileceği bir halisünasyon...yada 100 le giderlen bir üstgeçitte piçliğiyle nam salmış bir veledin attığı ve tam kafamıza dek gelebilecek taş parçası...

    paumk ipliğine bağlamak kolay...biz eşşeği...(yani kendimizi) sağlam kazığa bağlayalım ne olacaksa olsun...işte buna kader denir galiba...inanan var inanmayan var bilemem...ben inanıyorum...pok yoluna gideceğim yazılıysa buna saygı duyarım...En komik ölümler listesine girmemek için elimden gelen gayreti göstereceğim...
    süpersin mete abi bayıldım o kısma yaa

  20. #40
    XeeRooN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2006
    Şehir
    BoDRuM
    sadece motosikletçinin hayatı mı pamuk ipliğine bağlıdır sizce_?? Yolun temiz olması ve kullanan kişinin bilinçli olması yeterli bence ve artçı olan kişininde korkmadan, telaşa kapılmadan sürücü ile bir bütün olabilmesi, sürücüye güvenmesi yeterlidir diye düşünüyorum.. Bence yoldan daha büyük tehlike, telaş yapan artçıdır.. Ve bilinçsiz araba kullananlar..
    [CENTER]-= Alayına isyan Ölümüne Racing =-[/CENTER]

    [CENTER]"With [B][COLOR="Blue"]SUZUKI[/COLOR][/B], Ride the winds of change"[/CENTER]


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)